Ik was vandaag collegevrij, dus ik ging werken. Er moet ook gele verdiend worden niet waar? Ik ben naast mijn studie hiker (staat een topicsreeks van meer dan 50 delen in WGR over dit prachtige beroep). Dat betekent in het kort dat je auto moet rijden.
Zo moest ik vandaag vanuit Barendrecht naar Oss. Het was heerlijk weer en ik had trek, dus ik besloot om ergens te stoppen en in het zonnetje mijn brood te eten. De eerste parkeerplaats die ik tegen kwam (Veenbult, A15, vlakbij Gorinchem) stopte ik meteen.
Ik pakte een blikje cola en mijn brood en ging aan zo'n picknicktafel zitten. Er was een koel briesje en het was gewoon heerlijk.
Op een gegeven moment zag ik een man de bosjes inlopen. Aangezien er op die parkeerplaats geen toiletten zijn dacht ik dat die even ging pissen ofzo. Dus ik rustig verder chillen.
Totdat ik me 10 minuten later besefte dat die man nog niet terug was..
Ik keek op en zag ineens een oud mannetje naar me staan te loeren met zijn hand in z'n broek

Toen ben ik volgas weggereden en na een google bleek mijn vrees waarheid te zijn: ik was op een homoplaats gestopt...