dan heb je een NASA computer nodigquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:44 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
ik wil 50 beeldschermen, zo in een cirkel om mij heen
die is er al, maar daar moet je veel voor neer gaan leggenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:44 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Dat is wel een mooie ja, maar ik denk dat ik dan wacht op de nieuw i7 processors. Volgens mij komt de derde generatie er binnenkort aan.
Ik heb al een porschequote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:45 schreef monkyyy het volgende:
Pimmetje, koop een cheap ass laptopje, en met het geld wat je overhoudt, koop je een nieuwe porsche.
Oeh, wat voor een.quote:
op ieder beeldscherm weer een andere foto van een dikke kont. overal waar ik kijk sexy om mij heen, hmmmquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dan heb je een NASA computer nodig
Zijn die nieuwere veel beter?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:47 schreef wietparkiet het volgende:
http://tweakers.net/pricewatch/310473/msi-ge60-0nc-001nl.html dit is de goedkoopste met een derde generatie i7
Zuiniger maakt mij niet zoveel uitquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
tikkie sneller en wat zuiniger schijnt
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:47 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
op ieder beeldscherm weer een andere foto van een dikke kont. overal waar ik kijk sexy om mij heen, hmmm
de ivy bridge processor's zijn dus wat sneller maar in theorie zal het waarschijnlijk niet zo heel veel uitmaken aangezien je hem niet zal overclockenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:51 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Zuiniger maakt mij niet zoveel uit
Scheelt het ongeveer net zo veel als het verschil tussen de eerste i7 serie en de tweede i7 serie?
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:47 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
op ieder beeldscherm weer een andere foto van een dikke kont. overal waar ik kijk sexy om mij heen, hmmm
dat zijn even snel uitgerekend, 17 videokaarten met elk 3 x dviquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:47 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
quote:
http://www.cpubenchmark.net/high_end_cpus.htmlquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:51 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Zuiniger maakt mij niet zoveel uit
Scheelt het ongeveer net zo veel als het verschil tussen de eerste i7 serie en de tweede i7 serie kwa snelheid?
Maakt dus eigenlijk weinig uitquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:55 schreef Dimens het volgende:
[..]
http://www.cpubenchmark.net/high_end_cpus.html
of pak gewoon deo en aanstekerquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
stuur je charmender om m te flamberen
Nice, ik heb er eentje waar alleen turbo op staatquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:55 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo'n mooie 365 speedster uit de "60
Voor sommige aspecten zoals energie verbruik is wel lager en qua grafisch is het wel weer beter. Geef je daar niets om is een sandy bridge genoeg.quote:
het is hem vooral om het schoolwerk en om af en toe een filmpje te kijkenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
Voor sommige aspecten zoals energie verbruik is wel lager en qua grafisch is het wel weer beter. Geef je daar niets om is een sandy bridge genoeg.
meh, wd-40quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ze verkopen de axe 2012 final edition niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |