Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OP Chickquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
hier niet.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:47 schreef laucas het volgende:
Bronze fitness vliegt er al voor 250c uit nu.
Bij mij niet, hoor.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:47 schreef laucas het volgende:
Bronze fitness vliegt er al voor 250c uit nu.
Inmiddels 49 minuten later...twitter:EASPORTSFIFA twitterde op dinsdag 22-05-2012 om 16:02:43We don't have stats for MOTM Drogba yet. They're coming in hot from Canada like a bullet header in the 88th minute. reageer retweet
quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:57 schreef Dudeweiser het volgende:
iemand een Sigurdarsson kopen? 2k, 41212
Neequote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Het grappige is dat dit nog best een redelijke prijs is.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:58 schreef DutchSL het volgende:
Iemand een Tadic kopen? 150k 4-1-2-1-2, hij is beter dan Messi
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:01 schreef Geluidssysteem het volgende:
Oh, dus, mijn Crystal Palace home kit, ook enige op de markt, is ook een prima prijsje.
nee want daarvoor zei je dat je hem had opgepikt voor 200c. En die kit is niet in 41212quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:01 schreef Geluidssysteem het volgende:
Oh, dus, mijn Crystal Palace, ook enige op de markt, is ook een prima prijsje.
Nee, klopt die kit is helaas 4-3-3, maar toch een zacht prijsje.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee want daarvoor zei je dat je hem had opgepikt voor 200c. En die kit is niet in 41212
En niet fresh.quote:
Beter Ferri de Regtquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:05 schreef Fuszy het volgende:
zal ik Yuri Rose op het middenveld zetten met zijn 37 pace
Dat heb ik nu al 3x gedaan....quote:you need to re-validate your security answer. Please refresh your browser to continue.
School.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:30 schreef vandermar het volgende:
Godverdomme, ik ben zo druk met school dat ik een pogba in mijn watchlist ben vergeten te bekijken. Ging voor 5,2K
Moet ziek veel doenquote:
Moet voor vrijdag 12 uur afquote:Opdracht nummer 3, week 4.4
In de periodehandleiding staat voor deze week dat je een analyse maakt van de regelgeving rond jongeren en overlast. Dat doe je aan de hand van de volgende casus.
In je gemeente is een ondernemers die een zogenaamd Mega-event wil organiseren. Dit is een grootschalig evenement, waar minstens 5.000 bezoekers worden verwacht. De ondernemer denkt aan het organiseren van een evenement dat lijkt op Dance Valley. De beroemende Nederlandse DJ’s worden uitgenodigd en aangezien de gemeente waterrijk is, denkt de ondernemer aan een weiland, net buiten het centrumdorp, dat grenst aan een groot meer.
Hij wil het evenement van 15 tot en met 17 september a.s. houden en vraagt aan jou, beleidsambtenaar openbare orde, wat hij allemaal moet regelen om het evenement in goede banen te leiden.
Vragen:
1. Wie schakel je in bij de behandeling van het verzoek?
2. Hoe ga je het verzoek behandelen?
3. Welke regelgeving is van toepassing en wil je gebruiken?
4. Wat voor advies geef je en aan de hand van welke criteria heb je dat opgesteld?
5. Wat voor vragen heb je voor de ondernemer en moet hij nog beantwoorden? Met andere woorden: welke leemten in je informatievoorziening heb je? Toelichting: je moet hoe dan ook een advies maken en gebruikelijk daarbij is dat je niet alle informatie hebt en dat je wellicht scenario’s moet gaan maken (zogenaamde what if’s)
Opdracht:
Stel een notitie samen voor de burgemeester van de gemeente, waarin staat wat het verzoek is, hoe je het hebt behandeld en wat voor advies je aan de burgemeester geeft ten aanzien van het verzoek.
Je kunt de powerpoint van de beleidsambtenaar van Boarnsterhim gebruiken bij de behandeling van het verzoek.
Deze opdracht dient ingeleverd te worden uiterlijk 25 mei 2012 om 12.00 uur in de file-exchange van je groep.
tl;drquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Moet ziek veel doen
[..]
Moet voor vrijdag 12 uur af
Dan moet ik voor volgende week nog 2 opdrachten doen
En jij had ondertussen de muren even van een witte kleur voorzien?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:42 schreef WezepAFCA het volgende:
Wat een mooie middag gehad. Mijn dikke chick buurmeid van 21 was aan het zonnen in de achtertuin, ik wou gaan douchen en keek even uit het badkamerraam naar buiten, had ze haar bikinitopje even helemaal uit om haar borsten in te smeren, kreeg ze hem niet uit de knoop daarna. duurde een minuut voordat hij weer om was
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:42 schreef WezepAFCA het volgende:
Wat een mooie middag gehad. Mijn dikke chick buurmeid van 21 was aan het zonnen in de achtertuin, ik wou gaan douchen en keek even uit het badkamerraam naar buiten, had ze haar bikinitopje even helemaal uit om haar borsten in te smeren, kreeg ze hem niet uit de knoop daarna. duurde een minuut voordat hij weer om was
Pics. Je had een ruime minuut, dus niet zeggen dat je geen tijd had.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:42 schreef WezepAFCA het volgende:
Had wel wat anders om in de hand te houden dan mn cameraquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Pics. Je had een ruime minuut, dus niet zeggen dat je geen tijd had.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:44 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Had wel wat anders om in de hand te houden dan mn camera
Een hybrid met Kandji? Dat kandjnie.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:44 schreef vandermar het volgende:
Even kijken of ik een leuke Hybrid met Kandji kan maken
Een zilvertje hier en daar...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Een hybrid met Kandji? Dat kandjnie. [ afbeelding ]_!
Ik snap m niet.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Een hybrid met Kandji? Dat kandjnie. [ afbeelding ]_!
Je bent gewoon goed.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:53 schreef GuRBuH het volgende:
3 chem Rossi die ff met rechts er 2 inpoeiert van meer dan 30 meter, in de finale.
[ afbeelding ]
Inderdaad, dat houd mij ook tegen om dat team te kopenquote:
ohquote:
Die staan er ook als bin op de marktquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:57 schreef BDIL het volgende:
Heeft iemand een CDM>CM kaartNeem hem over voor 1000 coins
Kom niks tegen op de xboxquote:
Gewoon naar database gaan, laagste bin opzoeken en dan in de markt op die exacte prijs zoeken icm de goede tijd.quote:
waar de fuck ben ik naar aan het kijken. Een of andere mongool die aan het 'dansen' is?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:01 schreef Rijst het volgende:
http://www.facebook.com/photo.php?v=3543244692076
Ebecilioquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:03 schreef Fuszy het volgende:
[..]
waar de fuck ben ik naar aan het kijken. Een of andere mongool die aan het 'dansen' is?
Het klinkt als iemand met het syndroom van down in ieder gevalquote:
Ik kijk voetbal ja, maar dan alleen naar interessant voetbal en daar hoort Ajax niet bijquote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:08 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik kijk voetbal ja, maar dan alleen naar interessant voetbal en daar hoort Ajax niet bij
Je weet dus wel gewoon waar het over gaatquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:08 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik kijk voetbal ja, maar dan alleen naar interessant voetbal en daar hoort Ajax niet bij
quote:
Gezien hun begroting toch wel veel problemen met het pakken van een kampioenschapquote:
maakt dat zóveel uit?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:16 schreef BDIL het volgende:
[..]
Gezien hun begroting toch wel veel problemen met het pakken van een kampioenschap
Ik quote gewoon om te trollenquote:
Je bent gewoon een mongoolquote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:20 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
maakt dat zóveel uit?
Kijk PSV, zoveel uitgegeven, geen kampioen.
Liever met problemen kampioen, dan veel uitgeven, en helemaal GEEN kampioen.
Nee man, Feyenoord allesquote:
Ik houd niet van overlopers, dat is net zo erg.quote:
Rijstquote:
Nasiquote:
Weten de buren al dat hun kat dood is?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:31 schreef Lindgren. het volgende:
Dat doet me herinneren.De kapster komt. Ik ben net blij met die dode rat op mijn hoofd.
Hete kapster die tieten tegen je hoofd aan duwt?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:31 schreef Lindgren. het volgende:
Dat doet me herinneren.De kapster komt. Ik ben net blij met die dode rat op mijn hoofd.
Ik heb een bod staan op Zoet in de juiste formatie.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:00 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Prima team denk ik zo. Alleen zoet 8 chem
Bel gewoon Domino Pizza'squote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:37 schreef Rijst het volgende:
Het wordt pizza. Zelfgemaakte denk ik. Hoe maak ik die bodem?
Kant en klare uit de super halenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:37 schreef Rijst het volgende:
Moeilijke tijden?quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hete kapster die tieten tegen je hoofd aan duwt?
Hot en Spicy pizza daarquote:
Bloem, water,ei en bakmeel.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:37 schreef Rijst het volgende:
fake Rob Hodson's twitter is @RobHodson_ dus met de _quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:01 schreef Confetti het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/1698358.page
Als dit waar is.....
WAT IS DEZEquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:01 schreef Confetti het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/1698358.page
Als dit waar is.....
Inderdaad, al zou TOTY Song wel leuk geweest zijnquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
fake Rob Hodson's twitter is @RobHodson_ dus met de _
ff wachten op happy hourquote:
Thnxquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:08 schreef Maver24 het volgende:
Nu op eurosport een voetbalwestrijd tussen world stars en formule 1 team in Monaco met o.a Pavel Nedved
bij de formule 1 o.a Schumacher en Massa en Perez
Ik mis Miquel van Arsenalquote:
huh?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:11 schreef Rijst het volgende:
Al die aflveringen van Californication zijn van slechte kwaliteit
Ik heb hem voor je, Fuszy.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:32 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik heb een bod staan op Zoet in de juiste formatie.
Heb hem in mijn BPL bronze teamquote:
Ik heb ze allemaal in 720p gedownload. Niks mis mee.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:11 schreef Rijst het volgende:
Knappe torrent zoekenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:11 schreef Rijst het volgende:
Link pl0x.quote:
Waar dan?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:23 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal in 720p gedownload. Niks mis mee.
Ja, maar ik open nu silver packs omdat ik non-shiny contracten nu nog voor 300c BIN kan verkopenquote:
interesting.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:40 schreef Tim86 het volgende:
Opstelling Nederland: Vorm; Boulahrouz, Vlaar, Mathijsen, Willems; De Jong, Van der Vaart; Sneijder, Kuijt, Narsingh, Huntelaar.
Nigel/Luuk/Siem?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:40 schreef Tim86 het volgende:
Opstelling Nederland: Vorm; Boulahrouz, Vlaar, Mathijsen, Willems; De Jong, Van der Vaart; Sneijder, Kuijt, Narsingh, Huntelaar.
En die van bayern?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:40 schreef Tim86 het volgende:
Nigel, lijkt me sterk dat iemand anders CDM gaat spelenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:44 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nigel/Luuk/Siem?![]()
Willems, ik vind het wel leuk bedacht, maar ben benieuwd of die stand houdt. Scheelt dat Robben niet bij Bayern op rechts speelt tegenover Jetro
nog niet bekend volgens mijquote:
4231quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:49 schreef wieisboos het volgende:
Spelen ze 4-3-3 punt naar achter? Kuyt links Narsingh rechts
Mwa, je draait alleen in je middenveld wat om, bijna hetzelfdequote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:49 schreef wieisboos het volgende:
Spelen ze 4-3-3 punt naar achter? Kuyt links Narsingh rechts. Is weer eens wat anders dan 4-2-3-1
Ja, speelt hij bijna altijd bij NL elftalquote:
Wat heb je tegen Huntelaar he....quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:50 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Kuyt, Huntelaar, Sneijder, VlaarIk hoef niet eens meer te kijken.
En volgens sbs is dit de opstelling van NLquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:54 schreef Tim86 het volgende:
Volgens live.sbs6.nl
Bayern:
Ribery - Gomez - Muller
Alaba - Schweinsteiger - Kroos
Contento - Boateng - Tymoschuk - Lahm
Neuer
Heb zelf de vleugels maar even omgedraaid..Ribery RW en Contento RB stonden daar..
Ik hoopte van Persie te zien omdat hij een baas is en ik vind het erg leuk om naar hem te kijken (voetballend bedoel ik dan, nohomo). Maar op zich snap ik 't wel als hij Huntelaar in de spits zet, die scoort ook aan de lopende band.quote:
Ik keek net op TV, die opstelling van jou klopt.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:56 schreef Tim86 het volgende:
oh daar klopt wellicht geen hol van..zie nu een NL opstelling op die SBS site met Van Persie en met Bommel RW
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:55 schreef wieisboos het volgende:
[..]
En volgens sbs is dit de opstelling van NL
[ afbeelding ]
Wat doet Van Bommel daar dan?
Mooi rugnummer voor Willems?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:55 schreef wieisboos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die kloppen ook niet. Rugnummers zijn nog niet vergeven en ze zijn vandaag op alfabetische volgorde uitgedeeld als het goed isquote:
Het is ook een (half) B-team.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:05 schreef StijnDa het volgende:
Waarom speelt Heitinga niet eigenlijk?
Fijn dat die zo'n goed seizoen draait, is er ten minste een klein beetje stabiliteit in onze verdediging bij het EK
Zou Bert spelers naar huis sturen om een halve wedstrijd? (8 wissels?)quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
Even iedereen testen en dan kunnen er straks weer wat mannetjes naar huis.
Een torrent geloof ikquote:
Tuurlijk niet, maar bijvoorbeeld Willems vind ik wel interessant om te zien. Als hij nou een beetje goed speelt kan Bouma weg, al zal Bert wel voor de ervaring gaan.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:07 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Zou Bert spelers naar huis sturen om een halve wedstrijd? (8 wissels?)
Denk het niet... Tenzij ze sowieso al minder zijn.
Bouma valt niet af denk ik..die heeft iig de ervaring om er ineens te staan als het moet, net als Ooijer op het WKquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:08 schreef Thorb het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, maar bijvoorbeeld Willems vind ik wel interessant om te zien. Als hij nou een beetje goed speelt kan Bouma weg, al zal Bert wel voor de ervaring gaan.
Oké zit wat inquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:08 schreef Thorb het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, maar bijvoorbeeld Willems vind ik wel interessant om te zien. Als hij nou een beetje goed speelt kan Bouma weg, al zal Bert wel voor de ervaring gaan.
Dat had ik je ook wel kunnen vertellenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:10 schreef Fuszy het volgende:
Jezus, net een kast in elkaar geschroefd, maar dat is geen aanrader met dit weer. Wel een tegenprestatie om een beetje uit mijn financiële (of zoals Tim zei, normale studenten zorgen) uit te komen.
Met dit weer zweet je al voordat je FIFA gaat spelenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:10 schreef Fuszy het volgende:
Jezus, net een kast in elkaar geschroefd, maar dat is geen aanrader met dit weer. Wel een tegenprestatie om een beetje uit mijn financiële (of zoals Tim zei, normale studenten zorgen) uit te komen.
Double-sweatquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Met dit weer zweet je al voordat je FIFA gaat spelen
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:12 schreef Dudeweiser het volgende:
Butt
Pranjic, Tymoshchuk, Boateng, Rafinha
Kroos, Schweinsteiger, Alaba, Gustavo
Ribery,
Pedersen
Geloof er niks van.
Misschien kappen die mongooltjes nu met hun sweaty spelquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Met dit weer zweet je al voordat je FIFA gaat spelen
Laten we het hopen.. ik heb nu in ieder geval geen zin om FIFA te spelenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Misschien kappen die mongooltjes nu met hun sweaty spel
Allemaal nieuwe spelers, misschien doen die wel iets leuks opeensquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:15 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Dit wordt weer zo'n standaard NL-elftal zaad oefenpot
in mijn kamer is het lekker frisquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Laten we het hopen.. ik heb nu in ieder geval geen zin om FIFA te spelen
Ik zit op mijn broer zijn kamer (betere computer) en daar kan ik het wel uithouden.quote:
Narsinghquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:55 schreef wieisboos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
EIN REICHquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:30 schreef Thorb het volgende:
Niet zo haten jongens, waar is het eenheidsgevoel
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zit op mijn broer zijn kamer (betere computer) en daar kan ik het wel uithouden.
Door die pack limit zijn sommige silvers wel ineens weer duurder, Maikon Leite kost weer meer dan 100k en Cicinho 20k
Iemand kocht een Cicinho 4-4-2 voor 19.750 en hij maakte hem RWB en 5-2-2-1
Maar dat wordt toch niet kwijtgescholden?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:33 schreef BDIL het volgende:
Breno gaat inrichting niet meer in maar naar Lazio Roma hahaWeet niet wat erger is
Moet nog voor komen. Of de bak in, of naar Lazioquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:34 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Maar dat wordt toch niet kwijtgescholden?Is hij schuldig bevonden aan die brand enzo?
Ohquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Moet nog voor komen. Of de bak in, of naar Lazio
Dit is echt voetbal he, geen FIFAquote:
Leuk. Maar in de eerste paar minuten werden er geen sprintacties ingezet, is nu wel andersquote:
Ja want in een wedstrijd van 90 minuten is er altijd constant actie.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Leuk. Maar in de eerste paar minuten werden er geen sprintacties ingezet, is nu wel anders
Heletijd joggen op het middenveld was het gewoonquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:49 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Ja want in een wedstrijd van 90 minuten is er altijd constant actie.
Wel 3 minuten lang, gaat het wel jongen?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heletijd joggen op het middenveld was het gewoon
dat gebeurt altijd, bij elke wedstrijd.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heletijd joggen op het middenveld was het gewoon
GJE is Chelsea gewend, die schieten alles gewoon naar voren en dan rennen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat gebeurt altijd, bij elke wedstrijd.
Lekker vies counteren inderdaad.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
GJE is Chelsea gewend, die schieten alles gewoon naar voren en dan rennen.
Ik betrap me erop dat ik hem meestal echt minuten (rl) achter elkaar ingedrukt houquote:
Wel lastige bal hoor...quote:
Wat voor app gebruik je als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:54 schreef Duuc-nl het volgende:
HUNTERRR
kijk op app op iphone loop 30 seconden achter
hij stond helemaal verkeerdquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:54 schreef Thorb het volgende:
Niet zo best van Vorm inderdaad, is gewoon wat te klein.
ziggo tv appquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat voor app gebruik je als ik vragen mag?
Dat kan ookquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:56 schreef wieisboos het volgende:
Ik hoop dat ze in fifa 13 lobjes flink aanpassen, zodat je op deze manier kan scoren
Fifa keepers blijven wat langer staan waardoor ze een stift meestal nog wel hebben van deze afstand.quote:
Ja, maar als ze op hun zij gaan liggen om de bal te pakken kan de stift er nog altijd overheenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:57 schreef Thorb het volgende:
[..]
Fifa keepers blijven wat langer staan waardoor ze een stift meestal nog wel hebben van deze afstand.
Alleen als er echt veel ruimte is, zo'n subtiel lobje als deze kan niet want de keeper blijft zo lang staanquote:
Wie?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:59 schreef detennismaster het volgende:
Wat hebben ze een rare rugnummers dan?
Is op alfabet gedaanquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:59 schreef detennismaster het volgende:
Wat hebben ze een rare rugnummers dan?
Met veel ruimte kan het goed ja, maar ook echt op het allerlaatste moment. Maar dat gaat te vaak fout dus is het niet echt waardquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:58 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Alleen als er echt veel ruimte is, zo'n subtiel lobje als deze kan niet want de keeper blijft zo lang staan
Nigel: 9 Sneijder: 19 en Vlaar: 23quote:
Narsingh heeft al wel erg veel ballen verspeeld vandaag... Maar die goal was prima jaquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:04 schreef Rijst het volgende:
Oke Narsingh>Ibi.
Hij schiet hem tenminste in 1x erin waar Ibi het nog 20x over moest doen
Tja, Ibi heeft meer Ervaring en Narsingh wedstrijdritme. Lastig. Ik zie iig liever in de basis dan Kuyt .quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:06 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Narsingh heeft al wel erg veel ballen verspeeld vandaag... Maar die goal was prima ja
Te kostbaar, zeker nu Nigel inde buurt isquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:09 schreef StijnDa het volgende:
Waarom Muller er niet gewoon af in de rust?
Hij heeft wel een IFquote:
Snap ik ook wel, captain obviousquote:
In die zin bedoelde ik het ookquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:12 schreef StijnDa het volgende:
[..]
IF's zijn toch gebaseerrd op in het echt?
Vandaar dat het een zilver bleef.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:12 schreef StijnDa het volgende:
[..]
IF's zijn toch gebaseerrd op in het echt?
Komtie nu mee. Je loopt achter!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:14 schreef Lindgren. het volgende:
Klaas. Altijd Klaas. Beste spits in de zestien ter wereld.
Volgens mij niet, weet de datum niet maar iig nog zaterdag tegen Bulgarije, misschien nog wel meer potjes.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:22 schreef DutchSL het volgende:
Is dit de laatste wedstrijd voor Bertje de definitieve selectie moet indienen?
Toffe reclame inderdaadquote:
Ok, zou toch leuk zijn als jongens als Willems en Narsingh nog een echte interland op hun naam mogen zetten voordat ze weggestuurd worden (ik verwacht dat Bert toch voor de ervaring kiest).quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
Volgens mij niet, weet de datum niet maar iig nog zaterdag tegen Bulgarije, misschien nog wel meer potjes.
Je moet 2 linksbacks meenemen. Wie dan?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:24 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ok, zou toch leuk zijn als jongens als Willems en Narsingh nog een echte interland op hun naam mogen zetten voordat ze weggestuurd worden (ik verwacht dat Bert toch voor de ervaring kiest).
Ja, moest echt eerst even fappen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:15 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Komtie nu mee. Je loopt achter!
Goedenavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |