quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:09 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zo erg![]()
[..]
Ik had het over die afgebroken bezemsteel, maar goed.
stijgt 12% vandaag. Je moet short-term beleggen + short gaanquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:11 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nee, ik heb enkel uitstekende bedrijven in mijn bezit.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:11 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik ga hem even voor je zoeken.
Nee, je moet geduld hebben en goede bedrijven voor aantrekkelijke prijzen aanschaffen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
stijgt 12% vandaag. Je moet short-term beleggen + short gaan.
Niet als je geld wilt verdienenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:12 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nee, je moet geduld hebben en goede bedrijven voor aantrekkelijke prijzen aanschaffen.
quote:
Als je groot geld wild verdienen niet. Wel als je safe wilt spelen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:15 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Met beleggen heb je over het algemeen wel geduld nodig.
Warren E. Buffett heeft een vermogen van zo'n 45 miljard dollar. Ik volg zijn strategieën, hij zal het wel weten, zijn waarderingstechnieken en zijn gedachtegangen.quote:
Ook niet per se, hoor.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als je groot geld wild verdienen niet. Wel als je safe wilt spelen.
Nee, volgens mij niet.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
Heb ik al verteld dat ik tussen de 8,5 en 9,5 voor engels heb. [ afbeelding ]
Nee, vertel eens?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
Nee wat goed van jequote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik heb tussen de 8,5 en 9,5 voor engels gehaald.
Oh oke, bedankt voor de mededeling. Mijn leven is compleet.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oh. Ik heb tussen de 8,5 en 9,5 voor engels gehaald. Dat je het even weet.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:19 schreef pimmetje2010 het volgende:
Yesss mijn usb geluidkaart is binnen. Nu kan ik eindelijk weer met koptelefoon muziek luisteren
Wat is het leven toch mooi.quote:
he wietparkiet met je niet mijn type grietquote:
Hoe ging je rijles trouwens.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:20 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik was echt blij toen ik het pakketje binnen zag komen, ik heb 2 weken zonder geluid gezeten
Dat heet geluk.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:16 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Warren E. Buffett heeft een vermogen van zo'n 45 miljard dollar. Ik volg zijn strategieën, hij zal het wel weten, zijn waarderingstechnieken en zijn gedachtegangen.
Vertel me 1 "trader () " die het beter doet dan Buffett.
Die post was niet sarcastisch bedoeld eigenlijk.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:20 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik was echt blij toen ik het pakketje binnen zag komen, ik heb 2 weken zonder geluid gezeten
das wel een mond vol zegquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:20 schreef heloef het volgende:
[..]
he wietparkiet met je niet mijn type griet
En inspelen op een koersfluctuatie van enkele uren is dat niet?quote:
Zo worden er veel meer rijk dan op de manier van buffet hoor. Zie maar naar hoeveel zakenbanken en hedge funds opstrijken.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:22 schreef monkyyy het volgende:
[..]
En inspelen op een koersfluctuatie van enkele uren is dat niet?
Goed, ik heb nu een cheape rijschool gevonden waarbij ik over 2 weken op examen kan.quote:
En jij, als particulier, hebt dezelfde tools als een Hedge fund manager.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zo worden er veel meer rijk dan op de manier van buffet hoor. Zie maar naar hoeveel zakenbanken en hedge funds opstrijken.
Ohquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:21 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Die post was niet sarcastisch bedoeld eigenlijk.
Mooi, kun je me bijles geven dan.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik heb tussen de 8,5 en 9,5 voor engels gehaald.
Je hoeft geen hedge fund manager te zijn voor dat. En ja, je moet wel meer moeite dan dan alleen als "kleine hobby" erbij.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:23 schreef monkyyy het volgende:
[..]
En jij, als particulier, hebt dezelfde tools als een Hedge fund manager.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |