Als een echte autist kan ik moeilijk acclimatiseren.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:20 schreef Smoofie het volgende:
acclimatiseren
1) Aan een ander klimaat wennen 2) Aan een nieuwe omgeving gewennen 3) Aan iets wennen 4) Gewennen 5) Inheems maken van planten en dieren 6) Klimaatschieten 7) Wennen
En London is zeker leuk, raad ik aan, NY moet ik ook nog eens naar toe.
ik ben ook trotsquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik wil tegen iedereen zeggen dat ik tussen de 8,5 en de 9,5 heb. Ik ben zo trots op mezelf.
veranderingquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als een echte autist kan ik moeilijk acclimatiseren.
Zet het op Facebook, ow wachtquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik wil tegen iedereen zeggen dat ik tussen de 8,5 en de 9,5 heb. Ik ben zo trots op mezelf.
Ja, een vriend van me was er geweest die zei dat ook, die riooldampen die je ziet in films, dat is er dus echtquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Niet stinken, maar er hangt een andere lucht door slechte riolering.
heb ik gehoord.
Ja mijn engels docente gaat er ieder jaar heen. Mooie verhalen en foto's die mij jaloers maken.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, een vriend van me was er geweest die zei dat ook, die riooldampen die je ziet in films, dat is er dus echt
Ik een flashmobquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:26 schreef Dientje12 het volgende:
Ik wil weleens een drive by doen in NY toch
Het is wel een stad met veel grijs, op Central park na.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja mijn engels docente gaat er ieder jaar heen. Mooie verhalen en foto's die mij jaloers maken.
Bij de Mac zeker.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:26 schreef Dientje12 het volgende:
Ik wil weleens een drive by doen in NY toch
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:18 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
teveel variatie in een jaar, lichaam kan nie wennen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |