nee precies!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja, maar daar zit toch niemand op te wachtten?
Wat voor docking station? Kwa DVD/Bluray zijn Lost, LotR en Mad Men langsgeweest....quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:35 schreef stripe het volgende:
[..]
nee precies!
ik wacht alleen op een box, dockingstation, of leuke dvd aanbieding
voor iphone/ipod maar moet wel mooi prijsje zijn.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:36 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Wat voor docking station? Kwa DVD/Bluray zijn Lost, LotR en Mad Men langsgeweest....
Beeldscherm komt misschien langs in de vorm van een 27". Externe HDD is gisteren niet langsgekomen, dus dat komt waarschijnlijk niet meer langs....quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:36 schreef lkb9000 het volgende:
Ik wacht op een beeldscherm, externe HDD of iets anders leuks. In de eerste nacht wel een fijn scheerapparaat gescoord, wel handig aangezien die van mij al een aantal weken kapot is
Hehe, de cd-speler die ik heb staan vind ik minder klinken dan de plaat. Dus gewoon platen spelen hier, maar digitaliseren... daar heb ik het nut niet van gezien.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:33 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Noem eens een nummer? Vind het moeilijk te geloven. Tenzij je echt obscuur materiaal hebt. Maar dan nog, kan je het beter kopen op CD oid. En als dat er niet is, is het gewoon kutmateriaal....:)
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:36 schreef lkb9000 het volgende:
Ik wacht op een beeldscherm, externe HDD of iets anders leuks. In de eerste nacht wel een fijn scheerapparaat gescoord, wel handig aangezien die van mij al een aantal weken kapot is
Die zijn er al verschillende langsgeweest.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:36 schreef stripe het volgende:
[..]
voor iphone/ipod maar moet wel mooi prijsje zijn.
ik heb ze gemist dus?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:38 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Die zijn er al verschillende langsgeweest.
Ik had er eentje in mijn box zitten, kwam nog best goed geluid uit. Heb alleen geen Ipod/Iphonequote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:30 schreef knoffel het volgende:
hopelijk komt er nog een mooi dockingstation voorbij
Dus kunnen nog komen?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:38 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Die zijn er al verschillende langsgeweest.
27" vind ik een beetje overdreven, helemaal omdat die van gister slechts full HD was, dan kan ik beter bij m'n 20" CRT blijven, die draait 2560x1440quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:37 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Beeldscherm komt misschien langs in de vorm van een 27". Externe HDD is gisteren niet langsgekomen, dus dat komt waarschijnlijk niet meer langs....
quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:38 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik had er eentje in mijn box zitten, kwam nog best goed geluid uit. Heb alleen geen Ipod/Iphone
heb je m nog?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:38 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik had er eentje in mijn box zitten, kwam nog best goed geluid uit. Heb alleen geen Ipod/Iphone
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:45 schreef tralalala het volgende:
Deze is langsgekomen: http://www.ibood.com/nl/n(...)PodFM_Audio_Systeem/
100 euro, om vier uur 's nachtsquote:
Serieus?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:47 schreef MrBaas het volgende:
Ik ben al meer dan 48 uur aan het staren naar hun website.
Ik moet en zal die iPad kopen.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:47 schreef MrBaas het volgende:
www.apple.comquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:47 schreef MrBaas het volgende:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:47 schreef stripe het volgende:
[..]
http://store.apple.com/nl(...)ily/ipad/select_ipad
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:52 schreef tralalala het volgende:
FFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUuu
Deze gemist![]()
![]()
Rufub heet dat tegenwoordig.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:51 schreef tralalala het volgende:
Is Black & Decker eigenlijk al langs gekomen deze hunt?
Refurbished uiteraard
lolquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:52 schreef tralalala het volgende:
FFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUuu
Deze gemist![]()
![]()
ze staan er pas een half uur opquote:
zo halen ze de 48 uur wel met hun te grote voorraad USB-sticksquote:
ze zijn bijna opgerotquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:03 schreef knoffel het volgende:
[..]
zo halen ze de 48 uur wel met hun te grote voorraad USB-sticks
ik gok dat ze nog wel een paar keer voorbij komenquote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:06 schreef knoffel het volgende:
[..]
ik gok dat ze nog wel een paar keer voorbij komen
Maak een foto van je eigen doos, pleur die op het iBOOD forum en ga slapen ofzo grgrquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:13 schreef sweetlady-o het volgende:
Jeetje hoelang willen ze doorgaan? post die doos nou maar dan kan ik gaan slapen
26,38483%quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:14 schreef stripe het volgende:
Hoe groot is de kans dat er nog zo'n box komt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |