SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:17 schreef Xaobotnik het volgende:
OhNoes kan niet lezen, dus verzint hij feiten maar zelf....
oftewel, wat las ik fout dan?quote:
Verzendkosten gemist, en dat het ex btw was. Omtrent het verschil tussen de iBootprijs en bij MaxICT....quote:
Ex btw wist ik wel, verzend kosten keek ik naar nadat ik postte dat het 10tje scheeldequote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:17 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Verzendkosten gemist, en dat het ex btw was. Omtrent het verschil tussen de iBootprijs en bij MaxICT....
Ok.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:18 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Ex btw wist ik wel, verzend kosten keek ik naar nadat ik postte dat het 10tje scheelde
beter er op dan er in... je kan er namelijk beter af komen dan uitquote:
Dit is juist de originele smartphone. Een smartphone heeft volgens de originele definitie namelijk geen touch screen. Verder kan je hiermee meer dan met iOS, WP7 of zelfs Android, aangezien het Symbian is. Alleen de ondersteuning van apps is tegenwoordig minder.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:22 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Aardige specs voor die prijs idd. Al vind ik de term smartphone een tikje misplaatst.
Mijn smartphone gebruikt Maemo - dat heeft nog minder appsquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:23 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Dit is juist de originele smartphone. Een smartphone heeft volgens de originele definitie namelijk geen touch screen. Verder kan je hiermee meer dan met iOS, WP7 of zelfs Android, aangezien het Symbian is. Alleen de ondersteuning van apps is tegenwoordig minder.
misschien komen ze zo nog voorbij op iBoodquote:
Ah N900quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:26 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Mijn smartphone gebruikt Maemo - dat heeft nog minder apps
Afgezien van de volledige toegang tot de debian repositories dan.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:26 schreef knoffel het volgende:
[..]
misschien komen ze zo nog voorbij op iBood
N900? Vet. Trouwens moet ik terugkomen op wat ik zei. Het is helemaal geen smartphone. Dus ook niet misplaatst. Het is een leugen. S40 is geen smartphone OS. Ik dacht door die term dat hier gewoon Symbian S60 op stond. Maar hier staat feitelijk een doorontwikkeling op van wat we kennen van de 6300 enzo.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:26 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Mijn smartphone gebruikt Maemo - dat heeft nog minder apps
Afgezien van de volledige toegang tot de debian repositories dan.
Nokia had gewoon verder moeten gaan met Meego....quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:28 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ah N900
Al ben ik wel blij nu Android te hebben
Zou eens kijken, zat net al bij wallbase de exacte resolutie in te vullen, bij de aspect ratio oftewel 3.56-1quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:26 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Google images, en vul die resolutie in bij 'formaat'...
Mwoah, VLC werkt daar nog steeds niet opquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:28 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ah N900
Al ben ik wel blij nu Android te hebben
nee dankjequote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:30 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Mwoah, VLC werkt daar nog steeds niet op
Maar goed. Koopt iemand die platenspeler even ?
erger dan gister.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:30 schreef Fuszy het volgende:
een hunt van 2 dagen lang. Al iets interessants geweest vandaag? Gisteren was niet veel soeps
omdat..........................quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:30 schreef Xaobotnik het volgende:
Waarom zou je überhaupt platen willen digitaliseren?
Omdat we hipsters zijn mangequote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:30 schreef Xaobotnik het volgende:
Waarom zou je überhaupt platen willen digitaliseren?
Ik bedoelde meer dat je af doet aan de kwaliteit. Koop/download dan gewoon dat materiaal. Heb je betere kwaliteit ook.quote:
ja, maar daar zit toch niemand op te wachtten?quote:
De helft van de platen die ik hier heb staan die zijn niet op MP3 te verkrijgen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:32 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat je af doet aan de kwaliteit. Koop/download dan gewoon dat materiaal. Heb je betere kwaliteit ook.
serieus? nou dan is dat idd wel een goede oplossingquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
De helft van de platen die ik hier heb staan die zijn niet op MP3 te verkrijgen.
Noem eens een nummer? Vind het moeilijk te geloven. Tenzij je echt obscuur materiaal hebt. Maar dan nog, kan je het beter kopen op CD oid. En als dat er niet is, is het gewoon kutmateriaal....:)quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
De helft van de platen die ik hier heb staan die zijn niet op MP3 te verkrijgen.
Ik had gehoopt dat die Verbatim 32gb usb3.0 stick nog zou komen.quote:
voor (bijna) het zelfde geld heb je trouwens een aardige "direct drive" draaitafel met line outquote:
...... voor ¤13,95quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat die Verbatim 32gb usb3.0 stick nog zou komen.
nee precies!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja, maar daar zit toch niemand op te wachtten?
Wat voor docking station? Kwa DVD/Bluray zijn Lost, LotR en Mad Men langsgeweest....quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:35 schreef stripe het volgende:
[..]
nee precies!
ik wacht alleen op een box, dockingstation, of leuke dvd aanbieding
voor iphone/ipod maar moet wel mooi prijsje zijn.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:36 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Wat voor docking station? Kwa DVD/Bluray zijn Lost, LotR en Mad Men langsgeweest....
Beeldscherm komt misschien langs in de vorm van een 27". Externe HDD is gisteren niet langsgekomen, dus dat komt waarschijnlijk niet meer langs....quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:36 schreef lkb9000 het volgende:
Ik wacht op een beeldscherm, externe HDD of iets anders leuks. In de eerste nacht wel een fijn scheerapparaat gescoord, wel handig aangezien die van mij al een aantal weken kapot is
Hehe, de cd-speler die ik heb staan vind ik minder klinken dan de plaat. Dus gewoon platen spelen hier, maar digitaliseren... daar heb ik het nut niet van gezien.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:33 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Noem eens een nummer? Vind het moeilijk te geloven. Tenzij je echt obscuur materiaal hebt. Maar dan nog, kan je het beter kopen op CD oid. En als dat er niet is, is het gewoon kutmateriaal....:)
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:36 schreef lkb9000 het volgende:
Ik wacht op een beeldscherm, externe HDD of iets anders leuks. In de eerste nacht wel een fijn scheerapparaat gescoord, wel handig aangezien die van mij al een aantal weken kapot is
Die zijn er al verschillende langsgeweest.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:36 schreef stripe het volgende:
[..]
voor iphone/ipod maar moet wel mooi prijsje zijn.
ik heb ze gemist dus?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:38 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Die zijn er al verschillende langsgeweest.
Ik had er eentje in mijn box zitten, kwam nog best goed geluid uit. Heb alleen geen Ipod/Iphonequote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:30 schreef knoffel het volgende:
hopelijk komt er nog een mooi dockingstation voorbij
Dus kunnen nog komen?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:38 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Die zijn er al verschillende langsgeweest.
27" vind ik een beetje overdreven, helemaal omdat die van gister slechts full HD was, dan kan ik beter bij m'n 20" CRT blijven, die draait 2560x1440quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:37 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Beeldscherm komt misschien langs in de vorm van een 27". Externe HDD is gisteren niet langsgekomen, dus dat komt waarschijnlijk niet meer langs....
quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:38 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik had er eentje in mijn box zitten, kwam nog best goed geluid uit. Heb alleen geen Ipod/Iphone
heb je m nog?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:38 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik had er eentje in mijn box zitten, kwam nog best goed geluid uit. Heb alleen geen Ipod/Iphone
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:45 schreef tralalala het volgende:
Deze is langsgekomen: http://www.ibood.com/nl/n(...)PodFM_Audio_Systeem/
100 euro, om vier uur 's nachtsquote:
Serieus?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:47 schreef MrBaas het volgende:
Ik ben al meer dan 48 uur aan het staren naar hun website.
Ik moet en zal die iPad kopen.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:47 schreef MrBaas het volgende:
www.apple.comquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:47 schreef MrBaas het volgende:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:47 schreef stripe het volgende:
[..]
http://store.apple.com/nl(...)ily/ipad/select_ipad
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:52 schreef tralalala het volgende:
FFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUuu
Deze gemist![]()
![]()
Rufub heet dat tegenwoordig.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:51 schreef tralalala het volgende:
Is Black & Decker eigenlijk al langs gekomen deze hunt?
Refurbished uiteraard
lolquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:52 schreef tralalala het volgende:
FFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUuu
Deze gemist![]()
![]()
ze staan er pas een half uur opquote:
zo halen ze de 48 uur wel met hun te grote voorraad USB-sticksquote:
ze zijn bijna opgerotquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:03 schreef knoffel het volgende:
[..]
zo halen ze de 48 uur wel met hun te grote voorraad USB-sticks
ik gok dat ze nog wel een paar keer voorbij komenquote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:06 schreef knoffel het volgende:
[..]
ik gok dat ze nog wel een paar keer voorbij komen
Maak een foto van je eigen doos, pleur die op het iBOOD forum en ga slapen ofzo grgrquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:13 schreef sweetlady-o het volgende:
Jeetje hoelang willen ze doorgaan? post die doos nou maar dan kan ik gaan slapen
26,38483%quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:14 schreef stripe het volgende:
Hoe groot is de kans dat er nog zo'n box komt?
4quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:14 schreef stripe het volgende:
Appelquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:14 schreef stripe het volgende:
Twee keer de helftquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:14 schreef stripe het volgende:
de helftquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:14 schreef stripe het volgende:
Ik kijk gewoon als ik het belletje hoor, ga niet naar het scherm zitten staren.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:33 schreef bambino het volgende:
Ik ben klaar met de huntduurt echt fucking lang.
Misschien straks nog ff kijken, nu eerst eten.
Ciao
Nu al 38%quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:39 schreef GlowMouse het volgende:
De grasmaaier sprong van 100% naar 97%, dat betekent dat ze er minimaal 23 hebben. Het zal wel even duren voordat 23 mensen zich realiseren dat ze nog een grasmaaier nodig hebben
slechte ervaring mee?quote:
Ja, precies het model welke nu op Ibood staat.quote:
oh das zuur jaquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:02 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ja, precies het model welke nu op Ibood staat.
Net nadat de garantie verlopen is uiteraard, en helaas geen enkele vorm van coulance.
Ja ik ook, maar ik had niks meer te doen op pcquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:34 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon als ik het belletje hoor, ga niet naar het scherm zitten staren.
waar lees je dat?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:46 schreef Smoef het volgende:
Om 7 uur de box lees ik?
TNX trouwens voor de tip
Tofik Dibi zal de hele partij wel opkopen denk ik.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:38 schreef Smoef het volgende:
Misschien dat deze sap-centrifuge het voor je goed maakt?
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:44 schreef malleable het volgende:
[..]
Tofik Dibi zal de hele partij wel opkopen denk ik.
Er komt weinig leuks langs. Ik kan me geen dingen herinneren waarbij je snel moest zijn om het te kunnen kopen. Dat was bij de vorige hunts wel anders.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:49 schreef knoffel het volgende:
ligt het aan mij of lijkt het alsof de hunt aan het doodbloeden is?
1008 euro op laptopplus.nl999 euro op alternate.nl, kan me niet voorstellen dat iemand hem van ibood plukt als impulsaankoopquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:13 schreef lkb9000 het volgende:
Edit: heb de prijs niet vergeleken maar als ik boven me kijk is het niet zo'n goede prijs?
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:14 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
1008 euro op laptopplus.nl, kan me niet voorstellen dat iemand hem van ibood plukt als impulsaankoop
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Is die hunttienminutennadenkenperproduct nou nog steeds bezig?
Dat leek me evident.quote:
quote:
De Dora-sleutelhanger.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:40 schreef Noiseflux het volgende:
Iedereen die loopt te mekkeren over de slechte spullen. Wat denk je dat je in je box krijgt als die nog langskomt?
Banaanquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:40 schreef Noiseflux het volgende:
Iedereen die loopt te mekkeren over de slechte spullen. Wat denk je dat je in je box krijgt als die nog langskomt?
Er zitten trouwens altijd wel veel slechte spullen tussen, maargoed, een tv is nou niet iets wat je snel in je box krijgt. Grootste deel van de box verkoop je met winstquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:40 schreef Noiseflux het volgende:
Er zullen vast wel dingen tussen gezeten hebben waarvan ik dacht dat het de moeite waard was.quote:
Ik wou die wel hebben eigenlijk. Zag hem op mobiel maar dat werkt niet zo goed.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:07 schreef xminator het volgende:
Al die nerdjes die een lord of rings box kopen
script op mobielquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:20 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik wou die wel hebben eigenlijk. Zag hem op mobiel maar dat werkt niet zo goed.
De Nomad tas die ik paar uur geleden heb besteld is nicequote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:47 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
Ik heb de geschiedenis van de hunt eens doorgekeken en ben tot de conclusie gekomen dat er totaal niets interessants voorbij is gekomen dat ik zou willen kopen.
niets voor mijquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:48 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
De Nomad tas die ik paar uur geleden heb besteld is nice
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:52 schreef wolfrolf het volgende:
Hee deze rugzak heb ik ook besteld
Eastpak
Ghehe.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:53 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Die rugzak raken ze ook aan de straatstenen niet kwijt
telkens met andere kleurenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:54 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Dat ding is toch al een keer of 5 langs gekomen of is dat gewoon weer een vreemde hersenkronkel van mij?
Niet alleen dát ding ben ik bang..quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:54 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Dat ding is toch al een keer of 5 langs gekomen of is dat gewoon weer een vreemde hersenkronkel van mij?
Smaken verschillen zullen we maar zeggenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:00 schreef Smoef het volgende:
Komt men vriendin net langslopen "é, die zijn mooi..".
Toch maar besteld dus
Dit zijn toch andere?quote:
Hahahquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:00 schreef Smoef het volgende:
Komt men vriendin net langslopen "é, die zijn mooi..".
Toch maar besteld dus
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:07 schreef Dieter_Dengler het volgende:
[..]
[..]![]()
Ik dacht dat al 45x dezelfde aangeboden waren
Technisch gezien heeft hij gelijkquote:
Dat is toch het idee van een hunt? Binnen 3 sec een tv kopen van 700 euro omdat hij bij mediamarkt 1000 is?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:11 schreef OhNoes het volgende:
Dit is toch geen hunt meer te noemen met dit tempo? Gister nog wel gelezen dat door een mod op het ibood forum werd gezet iets in de richting van: vorige hunt kregen we klachten dat het veels te snel ging.
Ja en dan doe je het nu in slakkentempo?
Dit. Feitelijk zouden ze net zo lang doorgaan tot alles op is.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:12 schreef Melleyn het volgende:
Komt omdat ze nu alles aan het opmaken zijn. Gister bij de 'normale' hunt willen ze nog wel eens wat van de balk afhalen als het te lang duurt, nu blijft het net zo lang staat tot het op is. Daarom waarschijnlijk ook geen boxen. Denk ik.
gebeurd dat niet meer nee? Let er eigenlijk niet zo op, de linkerkant van de blauwe balk staat met 1cm ofzo nog net binnen beeld zodat ik zie als hij uitverkocht isquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:12 schreef Melleyn het volgende:
Komt omdat ze nu alles aan het opmaken zijn. Gister bij de 'normale' hunt willen ze nog wel eens wat van de balk afhalen als het te lang duurt, nu blijft het net zo lang staat tot het op is. Daarom waarschijnlijk ook geen boxen. Denk ik.
*klik*quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:13 schreef Kenju het volgende:
[..]
Dit. Feitelijk zouden ze net zo lang doorgaan tot alles op is.
Gewoon "Nooooo" in Google gooien en dan de juiste link pakkenquote:
Haha dacht al als je die link kent...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
Gewoon "Nooooo" in Google gooien en dan de juiste link pakken
Ook al last van, maar toch de spanning en sensatie!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:23 schreef drumstickNL het volgende:
Wil de shiz wel volgen maar ik zie toch nooit wat dat mij interesseert.
Voor dezelfde prijs als vanmiddag!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:25 schreef Melleyn het volgende:
Eindigen ze nou serieus met een artikel dat vanmiddag nog in de hunt stond?
wie koopt er nou een box om hem terug te sturenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:29 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Denk dat ze te veel gezeik hebben gehad met teruggestuurde doosjes
bijna het hunt tempoquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:33 schreef Melleyn het volgende:
Maar gelukkig komt er over anderhalf uur alweer wat nieuws
Geen box+kut artikelen die ze niet kwijtrakenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:56 schreef JamFlava het volgende:
pff.. ben ik blij dat ik te lui was om deze hunt te volgen..
niets gezien waarvan ik dacht: dat wil ik..
Geen box?
![]()
![]()
![]()
![]()
Vertelvertel!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:37 schreef wolfrolf het volgende:
Epische hunt! Was ech vet met al die bazenartikelen, heb als een malle gescoord.
Chapeau chapeau iBOOD
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:23 schreef drumstickNL het volgende:
Wil de shiz wel volgen maar ik zie toch nooit wat dat mij interesseert.
Had mooi gelijk dat het niks was behalve verspeelde tijd/energie.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:18 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Als er de afgelopen tijd iets bijzat om te kopen, dan had ik het toen wel voor die prijs gekocht. Dingen waarover je twijfelde zijn dan opeens wel interessant als ze nog een stuk goedkoper zijn, maar dat zijn ze dus niet (als je spullen wilt dumpen, doe het dan ook tegen dumpprijzen). De meeste waarde voor je geld krijg je als je een box in huis haalt, maar die is dan altijd weer binnen no-time weg en zit misschien spul in waaraan je niks hebt. Dus kortom: tijdverspilling om daarvoor 24 (of 48, laatste BE en DE/AT hunt waren twee dagen) uur voor op te blijven. Bovendien kan ibood die hele afhandeling vaak niet adequaat aan, dus loop je je daar ook nog eens aan te ergeren.
Ze missen de laatste tijd het punt van waar het nu eigenlijk om draait: aanbiedingen neerzetten van spullen die interessant zijn voor een prijs die ze nog interessanter maakt. Vroeger kwam er eens per maand nog wel iets leuks voorbij, nu al maanden niet. Maar alles imho uiteraard.
Ik ben het hier 100% mee eensquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:06 schreef bambino het volgende:
Ik ben het toch niet helemaal met je eens.
De hunt is niet alleen maar om goedkope shit te kopen.
Ik vind dat de hunt ook leuk is voor bijvoorbeeld dit forum.
Ik vermaak me altijd tijdens de hunt, de mensen die je leert kennen op het forum omdat je uren achter elkaar, met elkaar loopt te posten over wat er dan wel niet allemaal gebeurd.
Maar dit is uiteraard persoonlijk.
Kijk bijvoorbeeld 2 hunts terug. Ik had persoonlijk iets van 1400 posts op 1 dag, alleen door de hunt.
Dat is voor mij fun omdat ik voor het eerst nr1 op fok was
Tuurlijk maakt dit geen reet uit, en is het voor 1 dag leuk en is het voor de rest niks waard, maar toch.
En natuurlijk, het draait allemaal om de box en de chaos die daar bij komt kijken.
Komt er een error, was je op tijd, zat je net toevallig op de wc etc.
En ook al heb ik deze hunt voor het grootste gedeelte gemist, toch heb ik nog gister middag een paar aanbiedingen mee kunnen pikken (als in gezien) en uiteindelijk ook nog 1 ding gekocht.
Maar goed, ik snap dat voor de meeste mensen die de hunt volhouden het puur en alleen doen om goedkope dingen te scoren die ze normaliter niet zullen kopen omdat het net iets te duur is of omdat ze het eigenlijk niet eens nodig hebben. Ook zullen er mensen bij zitten die het doen om geld te verdienen, af en toe komt er eens iets langs dat echt goedkoop is en dat dan kopen om weer te verkopen. Dit laatste boeit mij dan weer helemaal niet.
vanmiddag mijn ding ook al verstuurd, had ik 10 min na het begin van de hunt besteld ofzoquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:57 schreef guitarist het volgende:
De rugtas van de Hunt is nu al verstuurd, netjes!
Tijdens een hunt komen ook vaak nieuwe producten.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:53 schreef delano.888 het volgende:
Hunt artikelen worden altijd snel verstuurd, het is namelijk altijd restvoorraad wat ze nog hebben liggen. Normale dagaanbiedingen moeten eerst besteld worden na de dag.
same herequote:Op woensdag 23 mei 2012 17:57 schreef guitarist het volgende:
De rugtas van de Hunt is nu al verstuurd, netjes!
Dat denk je, maar die zijn dan bijvoorbeeld op ibood.be al verkochtquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:54 schreef MrBaas het volgende:
[..]
Tijdens een hunt komen ook vaak nieuwe producten.
De omschrijving gelezen? Verschrikkelijk slechtquote:
Wat is dat voor kleuterbende achter die website?quote:Op donderdag 24 mei 2012 07:57 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
De omschrijving gelezen? Verschrikkelijk slecht
wtf is dit inderdaadquote:Meer informatie
Hee scheids! Scheids! Ik hoop dat je een Mio M413 FEU Navigatie met IQ routes hebt, want blijkbaar kun je nog geen grasspriet op dit veld vinden zonder gids! Ja, je hoort me wel, ik weet dat je me wel kunt horen. Ik heb het tegen jou scheids! Die jongen maakt een overtreding en ik wéét dat je het zag! Daar heb je echt geen 4.3 inch breedbeeld touchscreen voor nodig om dat te kunnen zien ... wat, maak je nou een grap? Hoe kun je daar nou voor vlaggen? Hij was nog een kilometer van de lijn! Weet je wat jij nodig hebt? Lifetime Map Updates! Dan weet je tenminste waar de lijnen van het veld liggen, in plaats van waar ze ergens in 1968 lagen. Ja, dat klopt! Ik heb het over jou scheids! Ik ben niet bang, want ik weet dat je me toch niet kunt vinden zonder navigatie! Je bent zo dom, dat je niet eens de superhandige 3D rijbaanbegeleiding zou snappen. Je bent zo dom, dat je zelfs met 44 kaarten, van alle landen van Europa, nog zou denken dat je in Australië bent! Zelfs met de gesproken straatnamen zou je nog verdwalen! Je kunt nog wat leren van de LearnMe Pro functie van deze Mio, die onthoudt tenminste je rijstijl en past z'n routes daar op aan. Boe! Boe! Ik gebruik mijn Mio M413 FEU wel om je huis te vinden, wat dacht je daar van! Je bent he-le-maal de weg kwijt scheids! O, hallo meneer agent, bedreigingen schreeuwen? Nee, nee, ik niet, dat komt door de akoestiek hier. De man die je zoekt zit daar, aan de andere kant van het stadion ja. Ik zat hier gewoon rustig te praten over hoe fijn deze Mio 4.3 inch navigatie met LifeTime Map Updates, IQ routes en kaarten van 44 landen wel niet is. Wilt u er ook één meneer agent? Nee joh, tuurlijk niet als omkoping, gewoon als vriendelijk geschenk. Deze navigatie komt namelijk bij uw werk prima van pas denk ik. En hij is helemaal compleet met een autolader en een voorruitbevestiging. Dus, ik leg hem hier neer, zodat u hem op kunt pakken, en dan loop ik rustig weg terwijl u net doet alsof u mij niet hoort roepen ..Auw Auw! Politiegeweld! Politiegeweld!
Doen ze dat?quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:33 schreef lisa het volgende:
Waar ik echt een nare smaak van in mijn mond krijg bij Ibood is die censuur op het forum. Als het ook maar even niet in hun straatje past, wissen ze het of krijg je een ban voor het forum dan, want je mag natuurlijk altijd blijven bestellen. Ik voel me erg onvrij met deze mentaliteit dat ze onderbouwde kritiek niet eens durven laten staan. Waardoor ik dus stukken minder daar koop, omdat ik niet kan zien of iets echt goed is, of dat alle kritiek al is weggehaald.
yep...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |