abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111899475
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 19:34 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik zou er nog even een aantal maanden overheen laten gaan voor jullie afspreken als ik dit zo lees, Ts. Heb je trouwens nog wel - los van jullie afspraak - geregeld contact met 'r?
2x gesproken op FB ofzo

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 20:33 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
zie er geen enkel nut van in als je haar toch niet meer hoeft, maar dat ben ik maar
je hebt toch 4 jaar met elkaar gedeeld, dus vrienden blijven/worden lijkt me opzich nog best leuk.

als na het gesprek blijkt dat het niet lekker voelt oid dan weet je dat ook meteen
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
pi_111901708
foto van wildvreemde meenemen en zeggen dat dat je nieuwe din is. Weet je iig zeker dat je niet te ver gaat die avond :)

verder kan je geen voorbereidingen treffen om je gevoel uit te schakelen.
Hooguit duidelijk zijn naar haar en naar jezelf, mocht je toch te veel voelen voor dr op dat moment dat je dan gewoon weg kunt gaan en later weer probeert.
pi_111903014
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 15:05 schreef AldoTheApache het volgende:
Hallon,

ik ga over een week mijn ex voor de eerste keer zien na een paar maanden. We hadden een relatie van 4 jaar en natuurlijk betekent ze nog steeds veel voor me. :') Maar ik hoef haar niet meer terug en ik ben niet verliefd meer :)

hebben jullie ervaringen hiermee? Wat wel te doen en wat niet?
Wel ervaring mee, na een relatie van ongeveer 3 jaar te hebben gehad. Als er nog gevoelens zijn, is het sowieso geen aanrader.. heeft mij alleen maar een shitload aan verdriet/drama/tranen/slapeloze nachten etc. bezorgd en daarnaast vormden zulke afspraken een obstakel om van liefdesverdriet af te komen. Zijn beiden hun eigen weg op gegaan en zijn er geen gevoelens, dan zou het kunnen. Zelf geen behoefte aan, snap ook niet dat mensen hun ex nog willen zien/spreken. Maar ja, dat zal ook wel liggen aan hoe je uit elkaar bent gegaan en zulks.

Ik zou het dus helemaal niet doen, maar als je er zeker van bent dat er geen gevoelens zijn (en dan wel eerlijk zijn tegenover jezelf en haar.. ) en jullie toch nog 'vrienden' of wat dan ook willen blijven, gewoon doen. Doe waar je je goed bij voelt. Ik zou trouwens wel ergens in het openbaar afspreken, i.p.v. thuis bij iemand.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')