abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 mei 2012 @ 13:56:56 #1
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_111874872
Zwangerschap & geboorte deel 966

02 juni: thistleweed
16 juni: adesse
23 juni: Phaidra (jongetje)
26 juni: KatyM (jongetje)
26 juni: Marjolijntje (meisje)
29 juni: bijtje84 (2 jongens)
29 juni: Lunta
30 juni: clauwheee (meisje)

4 Juli: Bodpa09
*** 8 juli: mereltje en Forno ***
12 juli: Fenne
13 juli: Kersjes (jongen)
13 juli kin238 (meisje)
17 juli: Sonnetje85 (meisje)
21 juli: Gerberaatje (meisje)
24 juli: Tante_Soesa (meisje)
26 juli: Troeta (meisje)

Eerste helft augustus: SilkTie
1 augustus: Nanadu (jongen)
3 augustus: _Bunny_ (meisje)
6 augustus: maffemuts (jongetje)
16 augustus: SupremeEvil
16 augustus: Vamperotica
21 augustus: Labelloo
27 augustus: MixedEmotions
28 augustus: Cantare

1 september: Sopho
10 september: LeNeHe (meisje)
***10 september: Loodje en Blijepeen***
11 September: Frups (jongetje)
17 september: Kwisted (meisje)
26 september: NiGeLaToR (meisje)

01 oktober: Women86
03 oktober: Freubelot (meisje)
04 oktober: Admiraal_Anaal (papa)
05 oktober: Zolena
10 oktober: Mangostine
16 oktober: Sorbootje (neefje)
16 oktober: _Ophelia_
18 oktober: Skoap
19 oktober: detulp050 (papa)
22 oktober: Spockjuh_
23 oktober: Enfermera
31 oktober: Twinkle20

8 november: Cocotrimonium
11 november: Qeza
27 november: OooLizaooO
30 november: Kaatjejannie

6 december: Nytar
26 december: Ladylike
31 december: Sterrenmunt

Estrys

2013

01 januari: rebel-angel
papillion

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 23-05-2012 23:54:42 ]
.... met gevoel voor drama....
pi_111874915
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 13:55 schreef Cocotrimonium het volgende:
Mango! Hurray voor de goede echo *O* *O*

[..]

Oh, echt? Bij mij zit 'ie ook aan de voorzijde, dus ging er eigenlijk al vanuit dat het nog wel een flink aantal weken zou duren. Maar wie weet voel ik het ook al heel binnenkort dan :D O+
Bij mij zit de placenta ook aan de voorzijde en ik heb al een paar keer plopjes gevoeld...
maar helaas nog niet zo heel vaak.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_111874973
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 13:55 schreef Thistleweed het volgende:
Morjolijntje, onze c1000 heeft geen Liuk. (voor dat je voor niets gaat)
Oh, stom! :( De rest van de supermarkten zitten verder weg en daar heb ik vandaag al helemaal geen zin in. Dan maar even verder twijfelen :P
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_111875049
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 13:56 schreef Kersjes het volgende:
Ophelia, jouw tijd komt vanzelf joh!
Ga ik ook vanuit, maar ik zal blij zijn als ik donderdag de echo gehad heb...

Geen Liuk hier maar wel van die langwerpige invriesdingen :9 (en die nieuwe magnums met chocolade-karamelijs van binnen maar die zijn niet echt lekker)
pi_111875092
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 13:59 schreef Marjolijntje het volgende:

[..]

Oh, stom! :( De rest van de supermarkten zitten verder weg en daar heb ik vandaag al helemaal geen zin in. Dan maar even verder twijfelen :P
Twijfelen is altijd goed, en wie weet heeft jouw c1000 ze wel ;)
pi_111875225
*O* voor de goede echo!!!
Jullie met jullie ijsjes!
Nu wil ik een citroen calippo :9~
pi_111875280
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 14:06 schreef OooLizaooO het volgende:
*O* voor de goede echo!!!
Jullie met jullie ijsjes!
Nu wil ik een citroen calippo :9~
Ik wil een Calippo fizz, die hadden ze ooit in een ver verleden :9 _O_
pi_111875363
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 13:58 schreef Skoap het volgende:

[..]

Bij mij zit de placenta ook aan de voorzijde en ik heb al een paar keer plopjes gevoeld...
maar helaas nog niet zo heel vaak.
Trouwens, gisteravond tijdens het terugkijken van de dvd (was 'm mijn vader laten zien, mam was er 's middags namelijk al bij en pap was Erg Nieuwsgierig O+):

Beeld op echo: baby plopt wat op en neer
Echomevrouw: "Wat gek he? Dat je daar nog helemaal niks van voelt!" --> stel je een heel lieve stem voor, toebehorend aan een lieve vrouw, die een beetje praat alsof ze het tegen de baby zelf heeft
Ik: Tis natuurlijk ook nog maar heel klein he.
Mevrouw: "Ja, maar, je snákt er natuurlijk zo ontzettend naar! O+ O+
Ik: "...ehrm, ik ehrm, mja hoor"

Volgens mij moet zij ook gedacht hebben dat ik helemaal niet enthousiast ben ofzo :') Bén het wel hoor, alleen ik had me er al helemaal op ingesteld dat ik het pas laat ga voelen :+
pi_111875475
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 14:10 schreef Cocotrimonium het volgende:

Echomevrouw: "Wat gek he? Dat je daar nog helemaal niks van voelt!" --> stel je een heel lieve stem voor, toebehorend aan een lieve vrouw, die een beetje praat alsof ze het tegen de baby zelf heeft

Volgens mij moet zij ook gedacht hebben dat ik helemaal niet enthousiast ben ofzo :') Bén het wel hoor, alleen ik had me er al helemaal op ingesteld dat ik het pas laat ga voelen :+
Zo reageer ik op heel veel vragen uit mijn omgeving :D
pi_111875617
Uhu! Ik ben er ook best blij mee, maar op dit moment hebben we nog zoooooooooveel tijd dat ik helemaal nog niet bezig ben met geboortekaartjes, suiker, buggy, ... En blijkbaar is dat wel a-typisch, krijg daar ook vreemde reacties op, maar zolang lief en ik ons daar goed bij voelen (en ik zal er heus wel op tijd aan beginnen), is het toch goed?
pi_111875722
Wij vroegen ons gister nog af hoe vaak de echomevrouw het woord 'schattig' gebruikt per dag :+.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_111875804
Ophelia: ja! Ik heb dat dus met dit soort dingen ook wel vaker :D Gelukkig kennen de meeste mensen me inmiddels wel goed genoeg :+ Of in ieder geval de mensen van wie ik dat belangrijk vindt :P

Liza, echt? :o De meeste mensen in mijn omgeving zijn er volgens mij ook allemaal niet zo snel mee, of ze verwachten het in ieder geval niet van mij :P :+

De enige reden dat ik al een buggy heb, is omdat een vriendin van mij me vertelde dat een vriendin van haar die weg deed. Prima! Neem ik wel over. Maar ik heb ook zoiets van: zeeën tijd nog :D Oh, en gisteren kraamzorg omdat de gyn me vertelde dat dat vóór de 15e week moest (dus uiteindelijk was ik volgens haar maatstaven alsnog te laat :+).
pi_111875816
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 14:21 schreef Phaidra het volgende:
Wij vroegen ons gister nog af hoe vaak de echomevrouw het woord 'schattig' gebruikt per dag :+.
Die van gisteren zei de hele tijd "grappig". Echt heeeeel vaak :D
pi_111876117
Bij mijn 12-weken echo was onze gynaecoloog echt nog leuk enthousiast. Ze ziet 't waarschijnlijk 10 keer op een dag, maar toch was ze erg lief en positief en "lag hij/zij er zo mooi bij". Dat vond ik dan wel weer O+.
En ja, hier krijg ik die vraag wel vaak, meestal dan gevolgd met "ons kaartje/suiker, kwam van daar, zeer goed, moet je ook doen, blablabla", bijna een hele reclamecampagne an sich, terwijl ik daar net heel eigenzinnig in ben en mijn eigen ding wil doen :7.
pi_111876153
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 14:31 schreef OooLizaooO het volgende:
En ja, hier krijg ik die vraag wel vaak, meestal dan gevolgd met "ons kaartje/suiker, kwam van daar, zeer goed, moet je ook doen, blablabla", bijna een hele reclamecampagne an sich, terwijl ik daar net heel eigenzinnig in ben en mijn eigen ding wil doen :7.
Ik kan mijn aandacht nooit zo bij dat soort gesprekken houden :@ En het is niet dat ik niet heel blij ben met mini en ik ben er ook heel veel mee bezig, ik hoef het er alleen niet continu en met iedereen over te hebben.
pi_111876192
Ja, ik haak ook af, tussen "moet je ook doen" en de rest van de blablabla ;)
pi_111877144
Mango hoera *O* , ik mag morgen, spannend!

Oh en ik heb dat schattige lieve enzo ook (nog) niet helemaal. Kleertjes kopen ofzo heb ik ook nog niet gedaan. Ook nog niet bezig geweest met kaartjes enzo. Misschien straks kamertje kijken babywinkel hier in de buurt heeft opheffingsuitverkoop :)

Maar ik vind het bijvoorbeeld ook handig om te weten of het een jongetje of meisje wordt (morgen *O* :) ) Maar als mensen dan vragen of ik het wil weten en ik dan zeg ja want praktisch kijken sommige me ook een beetje raar aan...
pi_111877540
Zo ben alweer terug 8-) precies rondje zeeman-wibra-action in de stad :') en dan ben ik af :P slagboom kapot in de parkeergarage dus gratis parkeren.... Heeeeeel vervelend O-)

McChicken gescoord onderweg én een Abrikoos-Perzik shake :9

Oh jongens, dit weer O+ zelfs besloten het gespookte maar op de fiets te gaan halen straks (10 minuten fietsen zoiets ;)) moet stukje door het bos O+ heerlijk!
pi_111877666
Vorige keer met 20 weken kamertje, wagen, box enzo besteld. En met 36 weken laten afleveren.
Dit.keer ben ik ook met alles heel laat. Kraamzorg geregeld met 18 weken ofzo.
Moeten nog steeds de erkenning regelen...nja.komt allemaal wel goed.

Hier vandaag ook dagje kindloos. Vanochtend dus naar.de kapper gegaan (en t overleefd ;)), daarna blije doos opgehaald en de kruidvat spullen.
En uitgeslapen tot half 11 (was wel even eruit van kwart.over 7 tot 8 ivm dreumes). Daarna dus nog even geslapen. Had k wel even nodig.
Zo even stofzuigen en dan dreumes ophalen bij oma.
Oh en h&m is stom. Wilde een broek voor dreumes terugbrengen die k online besteld heb. Heb je 2 weken de tijd om terug te brengen. Rekenen ze vanaf de dag dat hij bij hun verzonden is...dat je daarna dus een week moet.wachten op je bestelling houden ze geen rekening mee. Zegt ze, je bent bijna 2 weken te laat :')
Terugsturen kon nog wel :') nja laat maar hou m wel.
Zo lekker off topic ;)
  † In Memoriam † dinsdag 22 mei 2012 @ 15:16:28 #20
309370 Nanadu
pi_111878009
pffff wat een warmte en ik moet nog flink wat weken 8-) Maar ik ben al lang blij dat we even verlost zijn van het regenachtige/koude weer. De dikke enkels en vingers neem ik maar op de koop toe. het is weer even omschakelen en ik moet ook echt aan het drinken denken. Gelukkig wel een lading ijsjes in huis gehaald :P Baby ligt hier op het moment erg hoog, dus met bukken is dit een beetje lastig en moet rechtop zitten anders gaat hij protesteren.

*O* voor alle mijlpalen en de goede echo's van coco en mango *O*

coco en Liza wij zijn ook super blij dat ik zwanger ben en een tweede erbij krijgen, maar wij moeten nog super veel doen. We moeten de kamer nog afmaken (schilderen, behangen, kast kopen), naam verzinnen, geboortekaartje uitkiezen enz. De 1 is sneller dan de ander, maar dat betekent niet dat je meer of minder blij bent. Gewoon niks van aantrekken als mensen daar iets over zeggen :6 :)
pi_111878240
Goeie, kruidvat dingen kan ik ook ophalen, misschien straks maar gelijk even langsfietsen :P

Wij waren bij de oudste heel snel met alles.... met 30 weken waren we helemaal klaar met alles :P dit keer ook, maar er hoefde aan de babykamer helemaal niks gedaan te worden ;) deze dame gaat 1 op 1 over (meneer heeft alleen andere letters voor op de muur gemaakt en die muur even opnieuw moeten behangen. That's it).. dus is een beetje vals spelen wel hè :P

Moet alleen nog kleertjes wassen en nieuwe kolfschelpen bestellen :P
pi_111878244
Oh de kamer is hier nog niet klaar ook. Wachten op de stucador, die eerst zieken had en toen zelf.ziek was :') als t goed is komt ie.morgen (mja hij zou al 3x eerder komen).
Werkspot hadden we t ook opgezet, maar das t ook niet helemaal.
Begin nu wel een beetje onrustig te worden. Lief heeft nog maar 2 weken om t af te krijgen (dus eigenlijk zou hij zenuwachtig moeten worden :+ 3 juni is de deadline, zal m nog even zeggen dat t om alles gaat. Nja muurdecoratie mag nog wel later)
pi_111878515
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 14:10 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Trouwens, gisteravond tijdens het terugkijken van de dvd (was 'm mijn vader laten zien, mam was er 's middags namelijk al bij en pap was Erg Nieuwsgierig O+):

oh zo werd de VK ook helemaal enthousiast van het geluid van het hartje. "ooh hoor nou, moet je dat niet openemen" En ik keek mijn man zo aan van uuuh :? wil ik dat? Naja toch maar gedaan. Maar ik ben echt veel te nuchter voor dat soort dingen. Ik vond het echt heel fijn om te horen hoor. Maar ja. Ik ben gewoon echt een te nuchtere hollander soms :')

Maar heb het daarna naar mijn ouders gestuurd en die werden er helemaal emotioneel van. Dat was dan wel weer schattig :D
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_111878739
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 14:57 schreef Zolena het volgende:
Maar ik vind het bijvoorbeeld ook handig om te weten of het een jongetje of meisje wordt (morgen *O* :) ) Maar als mensen dan vragen of ik het wil weten en ik dan zeg ja want praktisch kijken sommige me ook een beetje raar aan...
Tegen mij zeggen ze juist altijd (als reactie op dat wij het geslacht niet willen weten): "Maar dat is toch juist heel praktisch?!?!" :D
pi_111878795
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 15:25 schreef Skoap het volgende:

[..]

oh zo werd de VK ook helemaal enthousiast van het geluid van het hartje. "ooh hoor nou, moet je dat niet openemen" En ik keek mijn man zo aan van uuuh :? wil ik dat? Naja toch maar gedaan. Maar ik ben echt veel te nuchter voor dat soort dingen. Ik vond het echt heel fijn om te horen hoor. Maar ja. Ik ben gewoon echt een te nuchtere hollander soms :')

Maar heb het daarna naar mijn ouders gestuurd en die werden er helemaal emotioneel van. Dat was dan wel weer schattig :D
Opnemen :D Ik ben ook te nuchter voor die dingen. Mijn VK's zijn allemaal wel enthousiast en vinden alles wonderlijk, schattig, enz. maar verder zijn ze wel redelijk down to earth :+.
Venus in pocketformaat
© loveli
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')