Bij mij zit de placenta ook aan de voorzijde en ik heb al een paar keer plopjes gevoeld...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:55 schreef Cocotrimonium het volgende:
Mango! Hurray voor de goede echo![]()
[..]
Oh, echt? Bij mij zit 'ie ook aan de voorzijde, dus ging er eigenlijk al vanuit dat het nog wel een flink aantal weken zou duren. Maar wie weet voel ik het ook al heel binnenkort dan![]()
Oh, stom!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:55 schreef Thistleweed het volgende:
Morjolijntje, onze c1000 heeft geen Liuk. (voor dat je voor niets gaat)
Ga ik ook vanuit, maar ik zal blij zijn als ik donderdag de echo gehad heb...quote:
Twijfelen is altijd goed, en wie weet heeft jouw c1000 ze welquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:59 schreef Marjolijntje het volgende:
[..]
Oh, stom!De rest van de supermarkten zitten verder weg en daar heb ik vandaag al helemaal geen zin in. Dan maar even verder twijfelen
Ik wil een Calippo fizz, die hadden ze ooit in een ver verledenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:06 schreef OooLizaooO het volgende:
voor de goede echo!!!
Jullie met jullie ijsjes!
Nu wil ik een citroen calippo
Trouwens, gisteravond tijdens het terugkijken van de dvd (was 'm mijn vader laten zien, mam was er 's middags namelijk al bij en pap was Erg Nieuwsgierigquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:58 schreef Skoap het volgende:
[..]
Bij mij zit de placenta ook aan de voorzijde en ik heb al een paar keer plopjes gevoeld...
maar helaas nog niet zo heel vaak.
Zo reageer ik op heel veel vragen uit mijn omgevingquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:10 schreef Cocotrimonium het volgende:
Beeld op echo: baby plopt wat op en neer
Echomevrouw: "Wat gek he? Dat je daar nog helemaal niks van voelt!" --> stel je een heel lieve stem voor, toebehorend aan een lieve vrouw, die een beetje praat alsof ze het tegen de baby zelf heeft
Ik: Tis natuurlijk ook nog maar heel klein he.
Mevrouw: "Ja, maar, je snákt er natuurlijk zo ontzettend naar!![]()
Ik: "...ehrm, ik ehrm, mja hoor"
Volgens mij moet zij ook gedacht hebben dat ik helemaal niet enthousiast ben ofzoBén het wel hoor, alleen ik had me er al helemaal op ingesteld dat ik het pas laat ga voelen
Die van gisteren zei de hele tijd "grappig". Echt heeeeel vaakquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:21 schreef Phaidra het volgende:
Wij vroegen ons gister nog af hoe vaak de echomevrouw het woord 'schattig' gebruikt per dag.
Ik kan mijn aandacht nooit zo bij dat soort gesprekken houdenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:31 schreef OooLizaooO het volgende:
En ja, hier krijg ik die vraag wel vaak, meestal dan gevolgd met "ons kaartje/suiker, kwam van daar, zeer goed, moet je ook doen, blablabla", bijna een hele reclamecampagne an sich, terwijl ik daar net heel eigenzinnig in ben en mijn eigen ding wil doen.
oh zo werd de VK ook helemaal enthousiast van het geluid van het hartje. "ooh hoor nou, moet je dat niet openemen" En ik keek mijn man zo aan van uuuhquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:10 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Trouwens, gisteravond tijdens het terugkijken van de dvd (was 'm mijn vader laten zien, mam was er 's middags namelijk al bij en pap was Erg Nieuwsgierig):
Beeld op echo: baby plopt wat op en neer
Echomevrouw: "Wat gek he? Dat je daar nog helemaal niks van voelt!" --> stel je een heel lieve stem voor, toebehorend aan een lieve vrouw, die een beetje praat alsof ze het tegen de baby zelf heeft
Ik: Tis natuurlijk ook nog maar heel klein he.
Mevrouw: "Ja, maar, je snákt er natuurlijk zo ontzettend naar!![]()
Ik: "...ehrm, ik ehrm, mja hoor"
Volgens mij moet zij ook gedacht hebben dat ik helemaal niet enthousiast ben ofzoBén het wel hoor, alleen ik had me er al helemaal op ingesteld dat ik het pas laat ga voelen
Tegen mij zeggen ze juist altijd (als reactie op dat wij het geslacht niet willen weten): "Maar dat is toch juist heel praktisch?!?!"quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:57 schreef Zolena het volgende:
Maar ik vind het bijvoorbeeld ook handig om te weten of het een jongetje of meisje wordt (morgen![]()
) Maar als mensen dan vragen of ik het wil weten en ik dan zeg ja want praktisch kijken sommige me ook een beetje raar aan...
Opnemenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:25 schreef Skoap het volgende:
[..]
oh zo werd de VK ook helemaal enthousiast van het geluid van het hartje. "ooh hoor nou, moet je dat niet openemen" En ik keek mijn man zo aan van uuuhwil ik dat? Naja toch maar gedaan. Maar ik ben echt veel te nuchter voor dat soort dingen. Ik vond het echt heel fijn om te horen hoor. Maar ja. Ik ben gewoon echt een te nuchtere hollander soms
![]()
Maar heb het daarna naar mijn ouders gestuurd en die werden er helemaal emotioneel van. Dat was dan wel weer schattig
Hihiquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:25 schreef Skoap het volgende:
[..]
oh zo werd de VK ook helemaal enthousiast van het geluid van het hartje. "ooh hoor nou, moet je dat niet openemen" En ik keek mijn man zo aan van uuuhwil ik dat? Naja toch maar gedaan. Maar ik ben echt veel te nuchter voor dat soort dingen. Ik vond het echt heel fijn om te horen hoor. Maar ja. Ik ben gewoon echt een te nuchtere hollander soms
![]()
Maar heb het daarna naar mijn ouders gestuurd en die werden er helemaal emotioneel van. Dat was dan wel weer schattig
Dat ja. En dan denk ik, waarom toch!?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Tegen mij zeggen ze juist altijd (als reactie op dat wij het geslacht niet willen weten): "Maar dat is toch juist heel praktisch?!?!"
Ik vind het praktisch omdat ik op basis van geslacht wil kunnen shoppenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:43 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Dat ja. En dan denk ik, waarom toch!?![]()
Zijn de andere twee van een broer/ broers? Ik kan me voorstellen dat het anders is als je dochter een kind krijgt dan je zoon.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:41 schreef Skoap het volgende:
Mijn arme vader moet opeens van alles regelen thuis van mijn moeder.De schommel moet verplaatst vanaf de oude "boeren"-camping naar de achtertuin. Er moeten een of ander speelhuisje komen en weet ik wat allemaal.
Dus ik zei al "ruuuusssttiiggg zo snel gaat dat niet"
Maar mijn ouders hebben al 2 kleinkinderen van 3.5 en 4.5 maar sinds ik zwanger ben is mijn moeder echt helemaal hyper. Zo schattig
quote:
Ja van mijn jongste broertje. Die op zijn 21ste kwam vertellen dat hij vader werd en hij kende zijn vriendin al wel 2 hele maanden. En dat is best wel een mega drama geworden waarbij we zijn dochter de eerste 6 maand na haar geboorte niet hebben mogen zien van zijn ex-vriendinquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:51 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Zijn de andere twee van een broer/ broers? Ik kan me voorstellen dat het anders is als je dochter een kind krijgt dan je zoon.
Maar die is alleen op foto's al om op te vretenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:52 schreef Skoap het volgende:
[..]
Toen ik mijn moeder vertelde over de naam van je tweede dochter begon ze helemaal te glimmen
En ik laat haar steeds foto's van L zien en volgens mij wil ze die ook wel adopteren als kleindochter haha.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Tegen mij zeggen ze juist altijd (als reactie op dat wij het geslacht niet willen weten): "Maar dat is toch juist heel praktisch?!?!"
Voor die discussie heb ik tot nu toe mijn kop in het zand gestoken, met een beetje "pech" moet ik hem er donderdag uithalenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:06 schreef Zolena het volgende:
[..]wat suf.
Ik vind het handig met naam kiezen enzo ( 1 geslacht levert vast al genoeg discussies op)
Ik snap het ergens ook wel hoor. Qua namen kan het wat makkelijker zijn, en misschien ook met kleertjes en inrichten enzo. Geloof dat het unisex aanbod wat minder uitgebreid is dat jongetje/meisje.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:06 schreef Zolena het volgende:
[..]wat suf.
Ik vind het handig met naam kiezen enzo ( 1 geslacht levert vast al genoeg discussies op) maar ik snap ook wel als je het een verrassing wil laten.
Oh en ik ben geloof ik ook te nuchter voor sommige dingen. Komt allemaal wel goed denk ik dan
ik ook daarom overgestapt naar de tabletten.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:38 schreef Ticootje het volgende:
Ik ging onwijs aan de diarree van de emesafene.
Whaha ja, voor je het weet zijn ze het huis uit joh!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:59 schreef Twinkle20 het volgende:
Fijn dat je nu wat voor je misselijkheid en braken hebt gekregen Sola!
Ja he Enf.. gaat teringsnel nu ineens.. Waaaah
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:04 schreef Solagratia het volgende:
Gerb, dat is ook een goede ja! Ga ik morgen halen. Ik ben blij dat ik het in elk geval zelf nog gewoon thuis kan herstellen.
Sonnetje, ben je naar de kapper geweest? Had jij daar een traumatische overgeef-ervaring gehad in de vorige zwangerschap?
Ik had vorige week maandag zo'n ervaring. Kotste mezelf zo onder in de auto toen ik de auto nergens kon stoppen
Alleen prive via die telefoonquote:Op woensdag 23 mei 2012 09:29 schreef Gerberaatje het volgende:
Spannend Handheldlijkt me inderdaad best zenuwslopend
(heb je ook nog eens een job waarvoor je gebeld moet worden? Of kan het bijna alleen maar je vrouw zijn die belt als je mobiel gaat?
)
KJ, goed dat je de bekkenfysio hebt gebeldkan vaak een hoop verlichting geven! Ik moet zeggen dat ik in mijn handen mag knijpen, ik begin nu goed last te krijgen van bekken/onderstel/heupen, maar dat is niet zo gek.. dame ligt echt al heel laag (volgens mij ook gewoon ingedaald al) en met een hoofd tussen je bekken
loopt en ligt het nou eenmaal lastiger...)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
Er kan nog n hoop gebeuren hequote:Op woensdag 23 mei 2012 09:44 schreef Gerberaatje het volgende:
Oké jij wint met je + 2,5 kilo![]()
(ik blijf hangen nu op net geen 6met 31.4 dus ik mag echt niet klagen!)
Moet goedkomen dan jaquote:Op woensdag 23 mei 2012 09:51 schreef Gerberaatje het volgende:
Nou ja, ik heb ook nog een tuinslang liggen? Dus met die stomazak kom ik een heel eind denk ik
Ik wil helemaal geen 41 weken, dus ik ga hem wel proberen er eerder uit te pratenquote:Op woensdag 23 mei 2012 10:56 schreef Marjolijntje het volgende:
Katy, ik heb het idee dat mijn meisje ook lang blijft zitten, gaan we samen voor de 41 weken(vind mn broertje fijn, dan is ie thuis als ze net geboren is, die is gisteren vertrokken voor 6 weken werken).
En hier zijn we weer bezig met babywasjes! Nog 3 te gaan denk ik, dan heb ik ALLES gewassen. En moet ook mn vluchttas nog inpakken en de laatste keer het lijstje van de kraamzorg langslopen. En de laatste enveloppen voor de geboortekaartjes voorzien van adressen.
En mn teennagels knippen, maar kom er haast niet bij![]()
Niet misselijkquote:Op woensdag 23 mei 2012 10:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Lenehe, ik vind het heel logisch dat je je het ram bam schrok hoorFijn dat alles in orde is
![]()
Solaaaaa, hoe is het met jou vandaag?
Zo voelde het bij mij ook. Zo'n beetje "zenuwtrekjes/tics" precies!quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:22 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik denk dat ik mijn kind voel!!![]()
Alleen voelt het voor mij niet alsof er vlindertjes rond fladderen in mijn buik..![]()
Of 'plopjes'![]()
Het voelt meer als hele kleine schokjes/stroomstootjes (maar dan heeeeeeul zachtjes :-))![]()
Zou het zou het zou het?
We zijn net verhuisdquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:29 schreef Mangostine het volgende:
Twinks, als je twijfelt is het waarschijnlijk wel de beeb hoor!Lief toch dat gekriebel?
Sola, mooi! En nu maar vocht tanken.
Estrys, spannend hoor je echo! Enne, ouderavond oid lijkt me een prima verhaal. Of een afspraak met de hypotheekadviseur?
Ik verwacht ook ruim overtijd te lopen met een kleine baby en nog ruim voldoende vruchtwaterquote:Op woensdag 23 mei 2012 10:53 schreef KatyM het volgende:
Lenehe, fijn dat alles goed bleek te zijn!
Gerberaatje, heel herkenbaar dat vele naar de wc gaan, pff.
Hier alles prima, baby is ingedaald dus hij mag komen over 2 weken hoor! Helaas zei de vk weer dat kindjes die prima zitten vaak heel lang blijven zitten, dus 41 weken, here we come
Vervroegen (of verlatenquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:12 schreef Mangostine het volgende:
Lenehe, wat een schrik, maar gelukkig dat alles goed was. En nu al een eigenwijsje inderdaad!
Handheld, wat spannend...
Maffe, jij bikkel!
LLM's:
Ik ben op papier vandaag 20 weken![]()
Maar de echoscopiste schatte gisteren op basis van de diverse metingen dat ik al minimaal 5 dagen verder ben. Dat, of ik beval van een reuzenbaby
Ikzelf ben 1.62 maar mijn vent is bijna 2m, dus het zal sowieso geen klein prupke worden...
Pas na mijn vakantie (eind juni) ga ik weer naar de vk, dus zal dan wel horen of de uitgerekende datum vervroegd wordt. Dat zou wel betekenen dat ik eerder met verlof zou gaan en dus minder tijd heb om mijn vervanger in te werken. Moet ik mijn baas misschien op voorhand al even over inlichten bedenk ik me nu.
Ach, ik word volgens mij ook wel laconieker van de zwangerschap. Ik zie het allemaal wel!
en ben jij toen vroeg/ laat/ op tijd bevallen?quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:33 schreef Gerberaatje het volgende:
Mijlpalen!!
Mangomuppet liep bij de 20 weken echo ook al 2 weken voor
nou viel het uiteindelijk mee in het eindresultaat (3675 en ongeveer 49 cm bij 38.1) maar deze was met de 20 weken echo keurig gemiddeld, en 2 weken terug (bij 30 weken ongeveer) ineens dik 2 weken verder op datum
kan ook volgende keer weer bijgetrokken zijn
Babywasjes, misschien pak ik die morgen mee met de grote schoonmaak![]()
38.1quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:34 schreef Mangostine het volgende:
[..]
en ben jij toen vroeg/ laat/ op tijd bevallen?
Nee, echt weer iets totaal andersquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:34 schreef Sonnetje85 het volgende:
Gerbera, kaartje nummer 3 wordt t dan toch
*lol*quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:38 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Nee, echt weer iets totaal andersals we eruit zijn hoor je het
Ik vind hier wel leuke kaartjes bij zitten: kaartjeshuis.be. Mocht je nog inspiratie nodig hebbenquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:38 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Nee, echt weer iets totaal andersals we eruit zijn hoor je het
Die mist mama <3...quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:48 schreef Sorbootje het volgende:
Haai legbatterijtjes van me!
Bodpa, gefeliciteerd!![]()
En al die regeldingen; kaartjes, kamertje, andere spullen... eigenlijk vind ik het wel lekker dat ik daar totaal niet over na hoef te denken. Heb me inmiddels wel voro een zwangerschapscursus aangemeld. Dat vond ik de vorige keer toch wel heel fijn. Niet dat ik er zo vreselijk veel aan heb gehad, maar het gevoel iets van voorbereiding te treffen voelt toch wel goed.
Volgende week dinsdag met z'n allen naar haptonomie. het is bijna een fulltime baan dat draagmoeder zijn![]()
Gisteren was een rotdag. Mijn schoonzus (moeder van t kindje) werd opgenomen in het ziekenhuis met een onverklaarbare ontsteking. Ging heel slecht en ik was (mede door haar medische geschiedenis --> kanker) als de dood dat het heel erg mis aan het gaan was. Daar zit je dan met die kleine frummel van haar in je buik. Gelukkig kreeg ze 's avonds AB die aansloeg. Ze ligt nog wel in het ziekenhuis, is ook nog wel ziek, maar gaat een stuk beter. Nu maar hopen dat ze de oorzaak kunnen achterhalen en dat deze relatief onschuldig is.
Oh en waar ik gisteren mopperde dat ik de baby zo weinig voel is hij vandaag de schade vand e afgelopen dagen aan het inhalen
/dagboekpost
Terecht! Laat maar voelen!quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:56 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Ja of hij is boos om die rare fratsen van d'r!
He bah wat een zorgen. Gelukkig gaat het al beter met haar.quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:48 schreef Sorbootje het volgende:
Haai legbatterijtjes van me!
Bodpa, gefeliciteerd!![]()
En al die regeldingen; kaartjes, kamertje, andere spullen... eigenlijk vind ik het wel lekker dat ik daar totaal niet over na hoef te denken. Heb me inmiddels wel voro een zwangerschapscursus aangemeld. Dat vond ik de vorige keer toch wel heel fijn. Niet dat ik er zo vreselijk veel aan heb gehad, maar het gevoel iets van voorbereiding te treffen voelt toch wel goed.
Volgende week dinsdag met z'n allen naar haptonomie. het is bijna een fulltime baan dat draagmoeder zijn![]()
Gisteren was een rotdag. Mijn schoonzus (moeder van t kindje) werd opgenomen in het ziekenhuis met een onverklaarbare ontsteking. Ging heel slecht en ik was (mede door haar medische geschiedenis --> kanker) als de dood dat het heel erg mis aan het gaan was. Daar zit je dan met die kleine frummel van haar in je buik. Gelukkig kreeg ze 's avonds AB die aansloeg. Ze ligt nog wel in het ziekenhuis, is ook nog wel ziek, maar gaat een stuk beter. Nu maar hopen dat ze de oorzaak kunnen achterhalen en dat deze relatief onschuldig is.
Oh en waar ik gisteren mopperde dat ik de baby zo weinig voel is hij vandaag de schade vand e afgelopen dagen aan het inhalen
/dagboekpost
Nee ik ga in mn eentje, maar ik ga wel proberen of we met z'n allen naar de partneravond mogen komen. We zijn immers (als het goed is) ook met z'n allen bij de bevallingquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:24 schreef Estrys het volgende:
[..]
He bah wat een zorgen. Gelukkig gaat het al beter met haar.
Gaan jullie ook met vieren naar de zwangerschapscursus? Lijkt me wel hilarisch
En terechtquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:31 schreef Sorbootje het volgende:
Kersjes, dat zien we dan welIk behoud me het recht voor om iedereen in te schakelen voor mijn gerief
In elk geval heb ik K en J gezegd dat ze geen reserves moeten hebben, dat ik me niet schaam voor m'n blote doos ofzo
Ik hoop dat ze alles op de voet kunnen volgen.
Maar waarom heb ik toch steeds het voorgevoel dat ze te laat gaan zijn voor de bevalling?
Typisch oops momentjequote:Op woensdag 23 mei 2012 16:57 schreef rebel-angel het volgende:
vandaag bij de v.k geweest
schattig koffertje met info gehad en een klein knuffeltje en sock ons![]()
verder nog steeds in de spek en bonen stand want over 2 weken pas de echo
maar gelukkig geen last van kwaaltjes![]()
en ik hoorde van de week dat degene die mij normaal gesproken zou vervangen als ik met verlof ga
in dezelfde periode uitgerekend is
quote:
quote:Maar alles oké en het eitje kwam van rechts kon ze zien. Mijn man vroeg zich af of dat van invloed is op de politieke voorkeur later
Oh my nu had je dus de bush bush van onderquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:55 schreef Estrys het volgende:
We hebben een kloppend hartje gezien.
Het was een inwendige echo, dat had ze er vanmiddag wel bij mogen zeggen, maar ok geen probleem. Bij de meting kwam ze op een week minder , zeven weken dus. Maar grappige is dat was bij de eerste ook zo, toen was ik op 13-1 en later op 7-1 uitgeteld. en dat werd met de termijn echo bijgesteld. Ik ga er eigenlijk vanuit dat dat nu ook zo zal gaan. Mag het hopen. Anders komen we zo'n beetje op de verjaardag van Seb uit.![]()
Maar alles oké en het eitje kwam van rechts kon ze zien. Mijn man vroeg zich af of dat van invloed is op de politieke voorkeur later
Bijna altijd voor- en eventueel achternaam, dhr. en mevr. eigenlijk alleen voor de oudere generatie zeg maar.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:12 schreef bijtje84 het volgende:
Nou ja en zo kan ik nog wel even doorgaan... Help! Hoe adresseren jullie meestal?
Waaah zo lekker, bijna verlof, geniet ervan!quote:Op donderdag 24 mei 2012 07:12 schreef Phaidra het volgende:
Laatste werkdag vandaag
Gister in de hitte nog taart en cake staan bakkenmaar ze zijn wel mooi geworden
Gelijk heb je. Gister anderhalf uur gewandeld buiten, was doodop zo warm. Ik zal vandaag ook maar eens enveloppen bestellen dan, misschien wel handig.quote:Op donderdag 24 mei 2012 08:41 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik heb echt beroerd geslapen vannacht, veel te warm. Nu toch maar mn bed uit want mn rug doet zeer (en ik moet straks naar de verloskundige toe).
En eigenlijk moet ik vanmiddag nog op jacht naar een kraamcadeautje, ik ga morgen op visite bij een babytje van 3 weken oudMaar als het vandaag weer zo warm is, houden ze dat cadeautje wel tegoed van me hoor.
Mijn man wilde gaan schrijven, ik had al medelijden met de postbode. Zijn handschrift is zo beroerd!quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:38 schreef Thistleweed het volgende:
Doen wij ook hoor, schrijven vind ik veel te veel werk
tja, ik heb wel een heel mooi handschrift, denk dat het mooier is om te schrijven, vind ik ook wel leuker eerlijk gezegd maartja, die envelop wordt toch zo weer weggegooid dus vind ik het ook zonde van het werk.quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:41 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Mijn man wilde gaan schrijven, ik had al medelijden met de postbode. Zijn handschrift is zo beroerd!
Ja hier ook een fijne oranje doos, met overduidelijke tekst!quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:41 schreef SupremeEvil het volgende:
Vamp, mijn kraampakket is ook bezorgd vandaag! Bij de buren van de buren...haha. Buuv kwam het net brengen: 'gefeliciteerd he!' (ze wisten het nog niet, maar die doosbedrukking zegt alles: 'hoera een baby').
Net even gespiekt in de doos, maarre... Die zetten we wel boven in een slaapkamerkast
Bijna 28 weken
![]()
Oh op die manier heftigquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:25 schreef Mangostine het volgende:
Ohnee ben je gek, ik was al niet zo'n zuipschuit! Het gaat mij veel meer om het dansen dan om het drinken, en als ik dat heftig doe sla ik het liefst sloten water achterover.
Ik hoop alleen dat ik het fysiek ga volhouden om te dansen!
En de foto's, ja, ik ben minstens zo benieuwd!
quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:16 schreef clauwheee het volgende:
Sinds gisteravond, had hiervoor wel vaak wat steken onderin, krampen of harde buiken maar gisteravond en vandaag is anders. Feller. Had vk al ff gevraagd, zei ook dat het vroeg is maar dat het wel kan. En dat ik het inderdaad in de gaten moet houden. Verlies ook veel slijm enzo steeds. Dus ik moet rustig aan doen vandaag en anders heb ik gelukkig de kortste lijn die er maar is met dr. Moet nog wel even blijven zitten wat mij betreft!
Maar wel ontopicquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:44 schreef vamperotica het volgende:
Dat was wel een heel erge dagboekpost...
Heb gister een enorme pot meegekregen om 24 urine in op te vangen, die mag ik straks in gaan leveren... Wat ben ik blij met 2 ziekenhuizen waarvan 1 redelijk in de buurt! 10 minuutjes fietsen, voor de ander moet ik naar de andere kant van de stad!quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:54 schreef Gerberaatje het volgende:
Urine zou ik zeker even laten checken Vamp! En verder, dames.. het is loeiheet! Doe es kalm aan!!
quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:34 schreef Kersjes het volgende:
Ophelia, jullie willen het geslacht wel weten dus?
quote:En mag ik even heel decadent doen? De werkster van mijn moeder heeft gister mijn huis gedaan![]()
Betekent het concept 'werkster' niet juist dat je het zelf rustig houdt?quote:Poehh, gister te veel gedaan denk ik
Ik heb er voorlopig nog geen problemen mee hoop ik maar ik zou gerust een taxi bellenquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:12 schreef Thistleweed het volgende:
Heb nog maar 1 keer hoeven fietsen. Maar dit gaat natuurlijk een keer ophouden. Hoe gaat dat bij jullie? Of zitten jullie allemaal heel dicht bij de vk? Vrienden werken over het algemeen en familie is niet echt een optie om me te brengen.
The horrorquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:37 schreef Estrys het volgende:
Emesafene tabletten gekregen. Maar wil dat zeggen dat ik morgen dan met de fiets naar mijn werk moet?? Dat is, dat is ...zeker drie kilometer!
Whaha nou idd hequote:Op donderdag 24 mei 2012 15:25 schreef Twinkle20 het volgende:
Ahh enf lekker begripvol daarzo bij jou op het werk dus. Je verstand zegt vaak iets anders.. maar je hebt inderdaad nu wel wat belangrijkers om aan te denken. Stel dat je bij een skivakantie beide benen breekt.. dan is het ineens wel okay dat je niet komt werken zeker. Meid denk om jou je partner en je beeb. Met jouw capaciteiten zit je denk ik wel in de positie redelijk makkelijk een andere baan te vinden als het er echt op aan komt.
Whaha jaquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:29 schreef Sorbootje het volgende:
Kenkels... da's een mooie!
Ik kan voorlopig nog niet met de pootjes omhoog. Moet nog een paar uur werken en dan mijn nageslacht ophalen, eten koken, smurf in bed mieteren... wordt wel een uurtje op half negen. Maar dan is de bank en de tv (ESF) ALL MINE!
Medeleven tonen, you're doing it wrong.quote:
Nee idd.. Ja precies, doe heul rustig! Bankhangen enzo!quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:36 schreef LeNeHe het volgende:
Gets Enf; dat zijn geen fijne dingen. En prettig (not) zo'n inleven persoon op ke werk. Gelukkig lijkt alles in orde, doe je 't rustig aan?![]()
Sorbo;Wow!
Dat!quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:58 schreef Sorbootje het volgende:
He bah Kersjes wat vervelend, maar laat het gaan, laat het los. Zulke kortzichtige mensen zijn je kostbare energie niet waard. Jíj weet hoe het zit. Jij kan jezelf recht aankijken in de spiegel.
Zure mensen heb je en houd je. Vervelend, maar zij zijn degenen die uiteindelijk allemaal rimpels krijgen van 't zuur kijken.
Dan zijn ze alleen maar nog lelijker met die wassen-beelden-gezichtenquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:59 schreef Kersjes het volgende:
Die rimpels laat ze wegspuiten op mijn werk![]()
Goed zoquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:04 schreef Kersjes het volgende:
Ik ben gewoon kwaad dat ik me zo laat opnaaien door die heks. Trekt zo wel weg, ik weiger om hier vannacht nog mee bezig te zijn.
Maar dat staat er ook; tussen de regels door.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:46 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Medeleven tonen, you're doing it wrong.
Dan zeg je: Oh Sorbootje, dat valt nog best mee, wat een mooi slank enkeltje heb je daar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |