Dat noemen we nu een ongenuanceerde flamebait. Daar hoor jij dan weer op te reageren met wat onzinnigs. Godverdomme moet ik nu nog gaan uitleggen hoe het hele internet werkt?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:56 schreef muhahaha het volgende:
Twi, waar slaat dat nou weer op. Ik haalde die term niet eens uit de kast, ik reageerde er alleen op.
Ik bedoelde eigenlijk Cue.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:58 schreef twi het volgende:
[..]
Dat noemen we nu een ongenuanceerde flamebait. Daar hoor jij dan weer op te reageren met wat onzinnigs. Godverdomme moet ik nu nog gaan uitleggen hoe het hele internet werkt?
We zijn al elke avond samen ja.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:02 schreef muhahaha het volgende:
Mur en ik worden een fok stelletje. We spelen inmiddels al samen elke avond
Je bent slowpoke vandaagquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:03 schreef Harajuku. het volgende:
Ik snap heus wel dat pupke van poppetje komt, jezusMaar ik wilde weten of ie een vriendin heeft of zo.
Ik dacht dat het een term was voor een vriendin ja. Chickie, pupke. Weet ik veel dat ze op virtuele pixels doelen, die tijd ligt achter me hoor! Ik geil niet meer op vrouwelijke Draenei.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:03 schreef Harajuku. het volgende:
Ik snap heus wel dat pupke van poppetje komt, jezusMaar ik wilde weten of ie een vriendin heeft of zo.
Komt door dit weer en mijn kat die straks door een auto aangereden wordt en drie dagen zielig en alleen pijn gaat lijden tot ie uiteindelijk sterft.quote:
Nope, heb ik niet. Ik denk dat ik stop met poste als ik er 1 zo gek krijg om met me mee te gaanquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:03 schreef Harajuku. het volgende:
Niet elke trucker met een grote snor is gelijk jezus.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:03 schreef Harajuku. het volgende:
Is dat een belofte?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nope, heb ik niet. Ik denk dat ik stop met poste als ik er 1 zo gek krijg om met me mee te gaan
Kut! Gaat er achteraan dan!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Komt door dit weer en mijn kat die straks door een auto aangereden wordt en drie dagen zielig en alleen pijn gaat lijden tot ie uiteindelijk sterft.
Ja, Pop, popje. Hè pop?! Maar het gng om een spelletje. Okay, superraar dat ik dat niet snapte.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:04 schreef twi het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een term was voor een vriendin ja. Chickie, pupke. Weet ik veel dat ze op virtuele pixels doelen, die tijd ligt achter me hoor! Ik geil niet meer op vrouwelijke Draenei.
SSS ?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:03 schreef MohMi het volgende:
[..]
Als dat zo doorgaat met stelletjes-vorming, wordt het één grote orgie bij SSS's feestje
We praten je wel bij zo tussendoorquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:06 schreef Joysa het volgende:
Ik snap echt nooit waar het hier over gaat als ik eindelijk eens een dag mee kan posten
goede vraag, wat zal ik meenemenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:07 schreef MohMi het volgende:
[..]
Wel voor de aso's die zo onbeschoft zijn langs te komen zonder iets mee te nemen
Ok, gratis bier.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:07 schreef MohMi het volgende:
[..]
Wel voor de aso's die zo onbeschoft zijn langs te komen zonder iets mee te nemen
Voor sommige mensen is hun meegenomen gezelligheid afdoende betaling.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:07 schreef MohMi het volgende:
[..]
Vrijwillig of werd je gewoon goed onder de duim gehouden?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als ik kijk hoe dat de vorige keer ging ... toen raakte ik de pc een paar maanden niet aan
*kuchasokuch*quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:08 schreef twi het volgende:
[..]
Voor sommige mensen is hun meegenomen gezelligheid afdoende betaling.
vrijwilligquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:08 schreef twi het volgende:
[..]
Vrijwillig of werd je gewoon goed onder de duim gehouden?
Als ik het gevonden krijg;quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:08 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
goede vraag, wat zal ik meenemen..
....Met open ogen, ffuuuuuu MohMi!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:10 schreef twi het volgende:
[..]
Het zegt genoeg dat je denkt dat ik het over mezelf heb. Bedankt voor de bevestiging
Hoef je niet met bjork te komenquote:
Haten op Bjorkquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:18 schreef MohMi het volgende:
[..]
Hoef je niet met bjork te komenEng 12-jarig meisje dat geen 12-jarig meisje meer is, haal d'r weg
Kom zelf maar met wat beters dan.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:18 schreef MohMi het volgende:
[..]
Hoef je niet met bjork te komenEng 12-jarig meisje dat geen 12-jarig meisje meer is, haal d'r weg
Wooohooo! Dibs op mijn bed!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:03 schreef MohMi het volgende:
Als dat zo doorgaat met stelletjes-vorming, wordt het één grote orgie bij SSS's feestje
Ik vind dat je die wel aan mij af kan staan.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:33 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Wooohooo! Dibs op mijn bed!Ow... Wacht...
Als je toch zoekt, ik heb liever dees!quote:
ik hoop precies hetzelfde!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:34 schreef Joysa het volgende:
Beter gaat het even afkoelen voordat ik zo aan het werk moet
Het is een orgie toch? Dat betekend toch delen?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:34 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind dat je die wel aan mij af kan staan.
Oh, nu ja, ik was toch niet van plan heen te gaan, laat staan blijven slapen en me laten nemen door jullie allemaal.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:37 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Het is een orgie toch? Dat betekend toch delen?
Afhaker!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:37 schreef Harajuku. het volgende:
Oh, nu ja, ik was toch niet van plan heen te gaan, laat staan blijven slapen en me laten nemen door jullie allemaal.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:44 schreef Skv het volgende:
HOEREN ALLEMAAL HOEEEERRREEEEEEEENNN
ik heb zin in een perenijsje.
heb er net eentje gehadquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:44 schreef Skv het volgende:
HOEREN ALLEMAAL HOEEEERRREEEEEEEENNN
ik heb zin in een perenijsje.
Zou toch moeten passen met je wijde vaginaquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, nu ja, ik was toch niet van plan heen te gaan, laat staan blijven slapen en me laten nemen door jullie allemaal.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:48 schreef MohMi het volgende:
[..]
Zou toch moeten passen met je wijde vagina![]()
Shifto past er mss wel helemaal in, kan ie daar kamperen. Vuurtje maken enzo, tentje opzettenquote:
Na 3 uur 's nachts wordt hij er toch met ruzie uitgeflikkerdquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:57 schreef MohMi het volgende:
[..]
Shifto past er mss wel helemaal in, kan ie daar kamperen. Vuurtje maken enzo, tentje opzetten
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Na 3 uur 's nachts wordt hij er toch met ruzie uitgeflikkerd
Anticonceptie is voor mietjes. Anticipatie is veel stoerder. Dan moet je wel op tijd kruts zn crotch uit je grot halen. Anders baby keer duizend.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:59 schreef Harajuku. het volgende:
Anticonceptie wordt niet meer vergoed kwam ik achter.
Constipatie is het coolste.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:11 schreef Skv het volgende:
[..]
Anticonceptie is voor mietjes. Anticipatie is veel stoerder. Dan moet je wel op tijd kruts zn crotch uit je grot halen. Anders baby keer duizend.
Ik noem dat altijd breinaaldfixatie.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:14 schreef SicSicSics het volgende:
Is Klerenhangeratie ook een woord? Dan is dat misschien ook een optie!
Ga dan eens op terras zittenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:15 schreef Skv het volgende:
IK WEET WAAROM IK ME ZO KUT VOELDE, ALTHANS DEELS.
Autofellatiequote:
We hebben tussen donderdagavond en gisterenochtend meerdere flessen wijn, tientallen cocktails en bier en wat raki op per persoon. Afgetopt met 1 (een) flesje fris uit de supermarkt en een paar sporadische slokjes water (we hadden met bubbels gekocht). Tel daarbij het zitten in de zon op en je bent uitgedroogd.quote:
Hah! Ik heb geen wijf! Jokes on...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:17 schreef Harajuku. het volgende:
Jullie allemaal zo lollig doen, tot je wijf komt vertellen dat je je studeerkamer moet gaan verbouwen tot babykamer.
Die krijg je gratis bij de baby.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:17 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Hah! Ik heb geen wijf! Jokes on...
Me
DAt had je niet eerder kunnen bedenken?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:17 schreef Skv het volgende:
[..]
We hebben tussen donderdagavond en gisterenochtend meerdere flessen wijn, tientallen cocktails en bier en wat raki op per persoon. Afgetopt met 1 (een) flesje fris uit de supermarkt en een paar sporadische slokjes water (we hadden met bubbels gekocht). Tel daarbij het zitten in de zon op en je bent uitgedroogd.
Daarom vielen mijn drie ochtendkoffies ook zo waardeloos natuurlijk. En heb ik nog steeds gele pis na acht glazen water.
En dan natuurlijk geen cola tussendoor drinken omdat dat laf isquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:17 schreef Skv het volgende:
[..]
We hebben tussen donderdagavond en gisterenochtend meerdere flessen wijn, tientallen cocktails en bier en wat raki op per persoon. Afgetopt met 1 (een) flesje fris uit de supermarkt en een paar sporadische slokjes water (we hadden met bubbels gekocht). Tel daarbij het zitten in de zon op en je bent uitgedroogd.
Daarom vielen mijn drie ochtendkoffies ook zo waardeloos natuurlijk. En heb ik nog steeds gele pis na acht glazen water.
Zojuist een recapitulatie gedaan: donderdagavond 2 a 3 flessen rood per persoon, vrijdag weet niemand meer, zaterdag om 13.00 opgestaan met raki en aan 1 stuk doorgezopen tot 5 uur 's ochtends, zondag om 14.00 opgestaan met raki en doorgezopen tot 4 uur 's ochtends. Ik begin te begrijpen waar dat getril en gedoe vandaan komt.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
DAt had je niet eerder kunnen bedenken?
Nou nee, we hebben het er 1 keer over gehad dat we ons zo kut voelden, maar het devies was: laten we maar wat caipirinha's halen, want daar zit tenminste wat ijs in.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:21 schreef debeterebob het volgende:
[..]
En dan natuurlijk geen cola tussendoor drinken omdat dat laf is
Ik ga d'r Facebooken.quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jouw UI. Stop ermee. Ik vond het al raar dat ik ineens moest lachen om muhahaha.
Nee, wel waterijsjes.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:53 schreef SicSicSics het volgende:
Is iedereen perenijsjes aan het eten ofzo?![]()
Dat is al beter!quote:
Perenijsjes zijn vies. Waterijsjes of B&J'squote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:59 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat is al beter!![]()
Ik hou niet van perenijsjes!
nee een zelf gemaakt stokbroodje gezondquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:53 schreef SicSicSics het volgende:
quote:
BJ'squote:Waterijsjes of B&J's
Nice! Ik ga wat koekjes scoren!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:00 schreef WasMachinator het volgende:
nee een zelf gemaakt stokbroodje gezond!
Ik las penerijsjes.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:53 schreef SicSicSics het volgende:
Het blijft nog steeds werk hèquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:12 schreef WasMachinator het volgende:
pff zometeen maar eens naar werk toe fietsen. met een fucking lange broek, mag zelfs geen 3 kwarts broeken aan..
true, maar een beetje medelijden mag ook wel:P. vrouwelijke werknemers mogen wel gewoon rokjes aan enzoquote:
Misschien mag jij ook wel een rokje aan.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:17 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
true, maar een beetje medelijden mag ook wel:P. vrouwelijke werknemers mogen wel gewoon rokjes aan enzo
Een kiltquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Misschien mag jij ook wel een rokje aan.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Misschien mag jij ook wel een rokje aan.
D3 spelen zeker?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:05 schreef shifto het volgende:
nog kleine 20min en dan ga ik ook in de ZON ZITTEN GOFFERDOMMAAAAAAHHHHHHHHHHHHH
zin in i has...
Nog zo'n 2 uur voor ik thuis ben.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:05 schreef shifto het volgende:
nog kleine 20min en dan ga ik ook in de ZON ZITTEN GOFFERDOMMAAAAAAHHHHHHHHHHHHH
zin in i has...
Jij zit heul wel gewoon achter je pc!!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:05 schreef shifto het volgende:
zin in i has...
Ga jij naar het Sportiom zeker?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:38 schreef muhahaha het volgende:
Je kunt ook in een zwembad gaan zwemmen, vanavond weer baantjes trekken voor mij
I wish! Morgen om 5 uur er uit voor assessment.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:28 schreef MohMi het volgende:
[..]
Terrible TuesdayGing je niet iig biertjes drinken vanavond..?
[..]
Het zit je niet mee vandaagquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:50 schreef Skv het volgende:
En ik heb een gat in m'n nieuwe broek gefihihihihikt.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:49 schreef Skv het volgende:
[..]
I wish! Morgen om 5 uur er uit voor assessment.
Check, check en check!quote:
Die had enkel mijn topje geleend, verder is het puur natuur als de zon schijntquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:11 schreef SicSicSics het volgende:
Hah! Goeie smoes, mijn bikini broekje kwijt... Sure!
Heeft Shifto hem weer niet teruggebracht?
Ben jij vanavond gewoon thuis, dudezor?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:41 schreef shifto het volgende:
Toch hè, dat 1e biertje op de 1e echte zomerdag...
Ik weet niet of ik ga douchen voor het donker isquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:59 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dan kom ik je straks nog even vervelenEerst douchen though
gvd
Dan zou de wereld exploderenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:05 schreef ovoxo het volgende:
Moh en shifto, waarom hebben jullie geen relatie?
Dat is als delen door 0quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:05 schreef ovoxo het volgende:
Moh en shifto, waarom hebben jullie geen relatie?
Dan mag ik even beslissen dat je moet leren voor me en m'n tentamen mag maken morgen.quote:
Nu draai je het om.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:44 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Dan mag ik even beslissen dat je moet leren voor me en m'n tentamen mag maken morgen.
Kan jij niet voor me leren en een goed cijfer voor me halen?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nu draai je het om.
Ik beslis dat je nu maar beter kan gaan leren.
Eindelijk zomerquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:45 schreef heloef het volgende:
Ik heb meer bulten dan een etappe in de Tour de France. Het is weer zomer.
Ik pas niet in jouw kleding schat.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:48 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Kan jij niet voor me leren en een goed cijfer voor me halen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik pas niet in jouw kleding schat.Je hebt toch alleen maar je handen nodig om mee te schrijven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
XO till we overdose
Op school zullen ze zien dat jij het niet bent.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:51 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Je hebt toch alleen maar je handen nodig om mee te schrijven.
Dan doe ik wel alsof ik omgebouwd ben. Probleem opgelost.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Op school zullen ze zien dat jij het niet bent.
De muggen vinden mij te lekker.quote:
Dat moet je al weken van tevoren voorbereiden.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:53 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Dan doe ik wel alsof ik omgebouwd ben. Probleem opgelost.
Je wil me niet eens helpen, Mur.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat moet je al weken van tevoren voorbereiden.
Nu nog een vrouwenaantrekker worden.quote:
Ik vind die muggen al irritant genoeg, die mannen hoef ik er niet bij.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:59 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Komt goed en anders word je wel een mannenaantrekker.
Het is ten minste iets, het is al een begin. Positiviteit.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind die muggen al irritant genoeg, die mannen hoef ik er niet bij.
Wat ben je toch ook een stralend baken van positiviteit.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:02 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Het is ten minste iets, het is al een begin. Positiviteit.
Beter dan een pessimist.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een stralend baken van positiviteit.
Ik was niet eens sarcastisch.quote:
Jaquote:
Heyquote:
Beetje, moest leren voor scheikundequote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:30 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Hey!
Heb je nog een beetje van de zon kunnen genieten vandaag?
ah bah scheikunde, mijn minst favoriete vakquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:38 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Beetje, moest leren voor scheikunde. Hoe was het werken?
Awh dat is fijn.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:43 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
ah bah scheikunde, mijn minst favoriete vak.. gaat het je wel lukken:)?
rustig, kon zelfs een uurtje eerder gaan!
bij mij lag het ook vooral aan de leraar, en toen had ik zn grote achterstand dat ik het gewoonweg niet meer leuk vond. wat resulteerde in het door elkaar halen van alle berekeningen xD.. dus ik kan je helaas niet echt tips geven mbt datquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:53 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Awh dat is fijn.ik vind scheikunde best leuk, het is logisch en ik kan me er wel in vinden alleen het is zó veel en ik raak soms verward met hoe ik sommige drinken moet berekenen
maak je geen zorgen, het wordt nog erger. Trein rijdt niet morgenvroeg dus zit weer op Utrecht CS om nu vast door te gaan naar Breda. Episch dit!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:58 schreef MohMi het volgende:
[..]
Daar kan zelfs een pallet Roosvicee niet meer tegenop
damn zit je echt niet mee manquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:00 schreef Skv het volgende:
[..]
maak je geen zorgen, het wordt nog erger. Trein rijdt niet morgenvroeg dus zit weer op Utrecht CS om nu vast door te gaan naar Breda. Episch dit!
Alsjeblieft:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah ja stomme leraren zijn echt een hel.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:56 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
bij mij lag het ook vooral aan de leraar, en toen had ik zn grote achterstand dat ik het gewoonweg niet meer leuk vond. wat resulteerde in het door elkaar halen van alle berekeningen xD.. dus ik kan je helaas niet echt tips geven mbt dat![]()
ja was zeker fijn, nu ook lekker op de bank liggen en niks doen
ah ja! dat begreep ik eerst ook niet, maar toen had ik een eureka moment en was het easyquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:08 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ah ja stomme leraren zijn echt een hel.Ik heb een leuke lerares dus ik kan niet klagen, en ze legt het allemaal goed uit enzo. Maar soms raak ik in de war met stereoisomeren (cis en trans). Vind dat zo vervelend..
En geniet maar van je vrije tijd
Wil je het even uit leggen?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:12 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
ah ja! dat begreep ik eerst ook niet, maar toen had ik een eureka moment en was het easy.
ja morgen kan ik weer vol aan de bak met huiswerk, dus ik geniet er nog even van![]()
hoeveel proefwerken moet je nog?
Omdat niemand het nog gezegd heeft!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:28 schreef MohMi het volgende:
Die had enkel mijn topje geleend, verder is het puur natuur als de zon schijnt![]()
Ben bang dat ik mijn weggestopte verhuisdozen toch alsnog moet gaan leegmaken na vijf maanden uitstel![]()
Oftewel; als ik vrijdag mijn vakantiegeld heb, koop ik een nieuwe![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
Ik heb net staan zweten als een aap!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:13 schreef Harajuku. het volgende:
Godverdomme, wat een kakweer om naar de sportschool te gaan.
snap je specifiek cis trans niet of eerder het spiegelbeeld stereometrie gebeuren?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:17 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Wil je het even uit leggen?Maar ja dan zou ik er heel erg van genieten, huiswerk is kut.
Ik moet er nog 3. Ben vrijdag klaar.
Spiegelbeeld stereometrie ook niet. Nouja, ik snap het een beetje maar ik raak zo verward tussen die twee.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:28 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
snap je specifiek cis trans niet of eerder het spiegelbeeld stereometrie gebeuren?
en indd huiswerk is kut!
oeh nog eventjes en dan rust
Hoop dat ik op tijd thuis ben morgen, moet ook weer even goed knallen na dit weekend!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:13 schreef Harajuku. het volgende:
Godverdomme, wat een kakweer om naar de sportschool te gaan.
Ik wil wel zweten van het sporten, maar extra zweten omdat warm vind ik wat minderquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:25 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik heb net staan zweten als een aap!Heerlijk!
Dat solliciteren was om 0800 toch?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:49 schreef Skv het volgende:
[..]
Hoop dat ik op tijd thuis ben morgen, moet ook weer even goed knallen na dit weekend!
Ik vond het skeeleren ook wel lekker met die extra warmtequote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:25 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik heb net staan zweten als een aap!Heerlijk!
Het voelt als gratis extra exercisequote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:51 schreef Harajuku. het volgende:
Ik wil wel zweten van het sporten, maar extra zweten omdat warm vind ik wat minder
Ik heb ook nog wel een skibril en sjaal!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:01 schreef MohMi het volgende:
Ik vond het skeeleren ook wel lekker met die extra warmteOp de hoerige hoerenbeestjes na dan
Toch maar met helm op skeeleren/hardlopen denk ik
spiegelbeeld stereo-isometrie is dan ook echt apart..quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:34 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Spiegelbeeld stereometrie ook niet. Nouja, ik snap het een beetje maar ik raak zo verward tussen die twee.
Ik zag vandaag wel iemand voorbij skeeleren met een fikse bril op. Het zag er niet uit maar ik weet zeker dat zij als laatste lacht, en niet met beestjes tussen d'r tandenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:01 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel een skibril en sjaal!
mensen keken mij ook al raar aan dat ik nog met zonnebril op fietste om kwart voor 9quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:04 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik zag vandaag wel iemand voorbij skeeleren met een fikse bril op. Het zag er niet uit maar ik weet zeker dat zij als laatste lacht, en niet met beestjes tussen d'r tanden
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:04 schreef MohMi het volgende:
Ik zag vandaag wel iemand voorbij skeeleren met een fikse bril op. Het zag er niet uit maar ik weet zeker dat zij als laatste lacht, en niet met beestjes tussen d'r tanden
Verward als in hoe ik het moet tekenen soms :p maarja, ik ga het nog even goed bekijken.. Hoop dat ik het dan wel snap.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:02 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
spiegelbeeld stereo-isometrie is dan ook echt apart..
verward als in dat je niet onthoudt dat cis \__/ is?
het helpt ook wel eens om bronnen op internet te zoeken, leggen het soms net anders uit waardoor je het wel/beter begrijptquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:15 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Verward als in hoe ik het moet tekenen soms :p maarja, ik ga het nog even goed bekijken.. Hoop dat ik het dan wel snap.
Fijne avond verder!
Ik niet!quote:
Ik geef hem wel een kusje van je!quote:
Als ik nu niet scheer, wat ik al zeker twee weken niet heb gedaan. Dan kan mijn plukje dons vast wel wat opvangen!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:55 schreef Harajuku. het volgende:
Hij zoent wel fijn inderdaad, alleen krijg je wel baardkin.
Nog 3 maanden en 28 dagenquote:Op woensdag 23 mei 2012 08:49 schreef MohMi het volgende:
Mogguh allemaal! Nog 56 uur/24 werkuur tot aan de vakantie!!
Maar dan hebben wel de meeste mensen al vakantie gehad en jij hebt dan nog fijn vakantie tegoed!quote:
En wat voor éénquote:Op woensdag 23 mei 2012 08:52 schreef MohMi het volgende:
[..]
Maar dan hebben wel de meeste mensen al vakantie gehad en jij hebt dan nog fijn vakantie tegoed!
Veel slapen en uitrusten iig, ben MOE.quote:Op woensdag 23 mei 2012 08:53 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En wat voor één
Wat ga jij eigenlijk doen in je vakantie?
Hou je bek.quote:Op woensdag 23 mei 2012 08:49 schreef MohMi het volgende:
Mogguh allemaal! Nog 56 uur/24 werkuur tot aan de vakantie!!
Mogguh!quote:
Doe Duitsland! Klinkt wel heerlijk relaxed in elk geval. Ik hoop dat het weer net zo mee zit als deze week.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:02 schreef MohMi het volgende:
[..]
Veel slapen en uitrusten iig, ben MOE.
Verder samen met shifto een hoop lol hebben; dagjes weg, lekker eten, terrasjes pikken, zwemmen, en we willen ook nog één of twee dagen in een van onze buurlanden vertoevenZin in!
Wat ga jij ook alweer doen..? Oh wacht, jij gaat weg hé? Naar...euhm...Budapest..dacht ik..?
Yup!quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:04 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ga niet naar Budapest (Was dat niet Sic?). Ik ga naar TokyoHeel veel zin in, uiteraard.
DUITSLAND!! xD Goed idee opzich, het is daar wel mooi. Zelf ben ik erg fan van België, maar gister hebben we het er ook over gehad om über cliché naar Frankrijk te gaan, en bij de Eiffeltoren met een snorretje op en een tophat op croissants te eten, like sirsquote:Op woensdag 23 mei 2012 09:04 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Doe Duitsland! Klinkt wel heerlijk relaxed in elk geval. Ik hoop dat het weer net zo mee zit als deze week.
Ik ga niet naar Budapest (Was dat niet Sic?). Ik ga naar TokyoHeel veel zin in, uiteraard.
Ik wist dat ik het ergens voorbij had zien komenquote:Op woensdag 23 mei 2012 09:05 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Yup!
Freaking Tokyo, dat is echt vet!
quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:04 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Doe Duitsland! Klinkt wel heerlijk relaxed in elk geval. Ik hoop dat het weer net zo mee zit als deze week.
Croissants, wijntje onder de Eiffeltoren is natuurlijk lekker, maar je kan dus ook met je lederhosen, bratwurst en een pul bier op het plein in München gaan zittenquote:Op woensdag 23 mei 2012 09:07 schreef MohMi het volgende:
[..]
DUITSLAND!! xD Goed idee opzich, het is daar wel mooi. Zelf ben ik erg fan van België, maar gister hebben we het er ook over gehad om über cliché naar Frankrijk te gaan, en bij de Eiffeltoren met een snorretje op en een tophat op croissants te eten, like sirs![]()
Tokyo, damn!Wat vet zeg!! Hoe lang ga je? En ga je alleen of met gezelschap?
[..]
Ik wist dat ik het ergens voorbij had zien komen
Ik heb nog een hoop in te halen. Ben level 20 volgens mij. Ik wilde gisteravond weer gaan spelen, kon ik niet meer inloggen. Authenticator code niet goed. Denk dus dat ik gehackt ben, zit nu in de recoveryquote:Op woensdag 23 mei 2012 09:11 schreef Murdera het volgende:
Myst, welk level ben je?
Ga je mee bazen met Muhahaha binnenkort?
Jaaa, eensch! De reis is zeker leuker!quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:12 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Croissants, wijntje onder de Eiffeltoren is natuurlijk lekker, maar je kan dus ook met je lederhosen, bratwurst en een pul bier op het plein in München gaan zitten![]()
Sowieso roadtrippen is leuk! Vaak vind ik het ritje nog leuker dan de bestemming
Ik ga twee weken naar Tokyo, helaas laat het werk niet meer toe dit jaar. Ik ga met een goede vriend. We doen niet alleen Tokyo, maar ook Kyoto (met de bullet train, uiteraard) en misschien nog Osaka.
Voorlopig gaat de trip gewoon door, maar de moeder van die vriend is ernstig ziek geworden, dus we moeten nog wel even kijken hoe dat verder uitpakt.
Nou ja, het zure is dat die moeder niet meer beter wordtquote:Op woensdag 23 mei 2012 09:18 schreef MohMi het volgende:
Damn, wat vet kerel :d Ben zwaar jaloers op je! Hoop dat het doorgaat (hoop natuurlijk vooral dat de moeder snel beter wordt).
Oj...quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nou ja, het zure is dat die moeder niet meer beter wordtHet is wachten tot het afgelopen is
Maar ze had al wel gezegd dat hij gewoon moest gaan en dat is hij vast van plan. Tenzij het natuurlijk in die periode heel slecht gaat.
Wazmejou, Crutch is hartstikke leuk.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:37 schreef MohMi het volgende:
[..]
Maak je maar geen zorgen
Is je kat trouwens huidheels terug gekomen?
Hij is helemaal van jouquote:Op woensdag 23 mei 2012 09:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wazmejou, Crutch is hartstikke leuk.
Joa, vanmorgen was ie weer weg.
Zn touwtje is te lang.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:41 schreef MohMi het volgende:
[..]
Hij is helemaal van jou![]()
![]()
Zou ie ergens een scharreltje hebben?
Zomerliefde?
We hebben het altijd over Crutch, zo lijkt het wel.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:42 schreef SicSicSics het volgende:
Hebben we het nu nog steeds over Crutch?
quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:42 schreef SicSicSics het volgende:
Hebben we het nu nog steeds over Crutch?
Mag hij eindelijk zonder tuigje?quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]Beter voor hem van niet.
En naw, Jazz is gewoon aan het rondkijken. Beetje katten hun eigen tuin uitjagen enzo. Ben benieuwd of hij nu ook eens thuiskomt met een vogel of zo.
Ja. Kan niet wachten tot hij 3 dagen in de berm ligt te creperen en sterven.quote:
Dan ga ik me echt uit mijn broek lachen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja. Kan niet wachten tot hij 3 dagen in de berm ligt te creperen en sterven.
Supercool.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan ga ik me echt uit mijn broek lachen.![]()
Omdat ze een geheime meet hebben gehad met mensen die hier niet eens wonen.quote:
Volgens mij is ie helemaal gelukkig dat ie nu vrij mag rondlopenquote:Op woensdag 23 mei 2012 09:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]Beter voor hem van niet.
En naw, Jazz is gewoon aan het rondkijken. Beetje katten hun eigen tuin uitjagen enzo. Ben benieuwd of hij nu ook eens thuiskomt met een vogel of zo.
Ze?quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Omdat ze een geheime meet hebben gehad met mensen die hier niet eens wonen.
Tokyoquote:Op woensdag 23 mei 2012 09:12 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Croissants, wijntje onder de Eiffeltoren is natuurlijk lekker, maar je kan dus ook met je lederhosen, bratwurst en een pul bier op het plein in München gaan zitten![]()
Sowieso roadtrippen is leuk! Vaak vind ik het ritje nog leuker dan de bestemming
Ik ga twee weken naar Tokyo, helaas laat het werk niet meer toe dit jaar. Ik ga met een goede vriend. We doen niet alleen Tokyo, maar ook Kyoto (met de bullet train, uiteraard) en misschien nog Osaka.
Voorlopig gaat de trip gewoon door, maar de moeder van die vriend is ernstig ziek geworden, dus we moeten nog wel even kijken hoe dat verder uitpakt.
Hij was in de tuin ook gelukkig. Dat beest leeft als een keizer samen met de hond.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:59 schreef MohMi het volgende:
[..]
Volgens mij is ie helemaal gelukkig dat ie nu vrij mag rondlopenBeetje lopen bazen in de buurt
![]()
Kat van mijn ouders heeft een keer een dode duif mee naar binnen genomen en eens fijn de woonkamer gedecoreerd met diens ingewandenHoop voor je dat je dat bespaard blijft xD
Pics!quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hij was in de tuin ook gelukkig. Dat beest leeft als een keizer samen met de hond.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Boh to bright *sluit het gordijn weer*.
Verrekte emo xDquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Boh to bright *sluit het gordijn weer*.
Nope, bikini broekje kwijt xD Achteraf ook niet zo erg, ik skeelerde nl langs de plas waar ik wilde gaan zwemmen en het was DRRRRUK!quote:
Weinig tot nietquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:29 schreef over_hedge het volgende:
Gaat het hier ooit nog wel eens over exen enzo eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:30 schreef MohMi het volgende:
[..]
Weinig tot nietWil je iets kwijt dan? Mag wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee ik hoef niks kwijt over mijn ex.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:31 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee ik hoef niks kwijt over mijn ex.
Welke was dat, er zijn er 2 in de buurtquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:30 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nope, bikini broekje kwijt xD Achteraf ook niet zo erg, ik skeelerde nl langs de plas waar ik wilde gaan zwemmen en het was DRRRRUK!Echt niet normaal.
Nieuwe bikini is wel inmiddels besteld, ik vermoed dat het komende twee weken overdag een stuk rustiger is
Ik heb Maandag een vakantie geboekt.quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:32 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Waar zullen we het dan eens over hebben?Over mijn bijna-vakantie?
![]()
Zuiderplas natuurlijk, Bossche Broek is onze voortuin zowatquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Welke was dat, er zijn er 2 in de buurt. Oosterplas kwamen wij langs en dat zag er iig wel druk uit ja
Jeuj! watwanneerwaarheen?quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:32 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik heb Maandag een vakantie geboekt.
Ga je op vakantie? of heb je vakantie.
11 dagen naar Matlaquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:43 schreef MohMi het volgende:
[..]
Zuiderplas natuurlijk, Bossche Broek is onze voortuin zowat
[..]
Jeuj! watwanneerwaarheen?
Ik heb vakantie, samen met shifto, dus wordt een hoop leuke dingen doen en een hoop slapen. Gewoon, omdat het kan
Jeuj!!quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:46 schreef over_hedge het volgende:
[..]
11 dagen naar Matla29 juni. Met mijn vriendin. Kan niet wachten.
Heeft dit topic een stelletje opgeleverd?
Ik geloof dat hij bedoelt of jij en shifto een stelletje zijn.quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:55 schreef MohMi het volgende:
[..]
Jeuj!!Lekker man!
En ik heb geen idee. Het is volgens mij al eens door iemand gervaagd, geloof niet dat daar antwoord op kwam. Persoonlijk boeit het me niet zo dus geen idee
Dat dusquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik geloof dat hij bedoelt of jij en shifto een stelletje zijn.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik geloof dat hij bedoelt of jij en shifto een stelletje zijn.
Wel romantisch. Op jullie huwelijksnacht het hotel uitgekickt worden, shifto style!
Heb je hem gefriendzonedquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:05 schreef MohMi het volgende:
[..]Lol
Ik had em niet eens door. Maar als je bedoelt of wij een romance hebben; neen. We zijn al 11 jaar beste matties, dat dan weer wel
En nu wonen we ook nog eens pakweg 300 meter bij elkaar vandaan én hebben we samen vakantie
Gvd gezellig gvd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |