Dat noemen we nu een ongenuanceerde flamebait. Daar hoor jij dan weer op te reageren met wat onzinnigs. Godverdomme moet ik nu nog gaan uitleggen hoe het hele internet werkt?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:56 schreef muhahaha het volgende:
Twi, waar slaat dat nou weer op. Ik haalde die term niet eens uit de kast, ik reageerde er alleen op.
Ik bedoelde eigenlijk Cue.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:58 schreef twi het volgende:
[..]
Dat noemen we nu een ongenuanceerde flamebait. Daar hoor jij dan weer op te reageren met wat onzinnigs. Godverdomme moet ik nu nog gaan uitleggen hoe het hele internet werkt?
We zijn al elke avond samen ja.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:02 schreef muhahaha het volgende:
Mur en ik worden een fok stelletje. We spelen inmiddels al samen elke avond
Je bent slowpoke vandaagquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:03 schreef Harajuku. het volgende:
Ik snap heus wel dat pupke van poppetje komt, jezusMaar ik wilde weten of ie een vriendin heeft of zo.
Ik dacht dat het een term was voor een vriendin ja. Chickie, pupke. Weet ik veel dat ze op virtuele pixels doelen, die tijd ligt achter me hoor! Ik geil niet meer op vrouwelijke Draenei.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:03 schreef Harajuku. het volgende:
Ik snap heus wel dat pupke van poppetje komt, jezusMaar ik wilde weten of ie een vriendin heeft of zo.
Komt door dit weer en mijn kat die straks door een auto aangereden wordt en drie dagen zielig en alleen pijn gaat lijden tot ie uiteindelijk sterft.quote:
Nope, heb ik niet. Ik denk dat ik stop met poste als ik er 1 zo gek krijg om met me mee te gaanquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:03 schreef Harajuku. het volgende:
Niet elke trucker met een grote snor is gelijk jezus.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:03 schreef Harajuku. het volgende:
Is dat een belofte?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nope, heb ik niet. Ik denk dat ik stop met poste als ik er 1 zo gek krijg om met me mee te gaan
Kut! Gaat er achteraan dan!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Komt door dit weer en mijn kat die straks door een auto aangereden wordt en drie dagen zielig en alleen pijn gaat lijden tot ie uiteindelijk sterft.
Ja, Pop, popje. Hè pop?! Maar het gng om een spelletje. Okay, superraar dat ik dat niet snapte.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:04 schreef twi het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een term was voor een vriendin ja. Chickie, pupke. Weet ik veel dat ze op virtuele pixels doelen, die tijd ligt achter me hoor! Ik geil niet meer op vrouwelijke Draenei.
SSS ?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:03 schreef MohMi het volgende:
[..]
Als dat zo doorgaat met stelletjes-vorming, wordt het één grote orgie bij SSS's feestje
We praten je wel bij zo tussendoorquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:06 schreef Joysa het volgende:
Ik snap echt nooit waar het hier over gaat als ik eindelijk eens een dag mee kan posten
goede vraag, wat zal ik meenemenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:07 schreef MohMi het volgende:
[..]
Wel voor de aso's die zo onbeschoft zijn langs te komen zonder iets mee te nemen
Ok, gratis bier.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:07 schreef MohMi het volgende:
[..]
Wel voor de aso's die zo onbeschoft zijn langs te komen zonder iets mee te nemen
Voor sommige mensen is hun meegenomen gezelligheid afdoende betaling.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:07 schreef MohMi het volgende:
[..]
Vrijwillig of werd je gewoon goed onder de duim gehouden?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als ik kijk hoe dat de vorige keer ging ... toen raakte ik de pc een paar maanden niet aan
*kuchasokuch*quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:08 schreef twi het volgende:
[..]
Voor sommige mensen is hun meegenomen gezelligheid afdoende betaling.
vrijwilligquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:08 schreef twi het volgende:
[..]
Vrijwillig of werd je gewoon goed onder de duim gehouden?
Als ik het gevonden krijg;quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:08 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
goede vraag, wat zal ik meenemen..
....Met open ogen, ffuuuuuu MohMi!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:10 schreef twi het volgende:
[..]
Het zegt genoeg dat je denkt dat ik het over mezelf heb. Bedankt voor de bevestiging
Hoef je niet met bjork te komenquote:
Haten op Bjorkquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:18 schreef MohMi het volgende:
[..]
Hoef je niet met bjork te komenEng 12-jarig meisje dat geen 12-jarig meisje meer is, haal d'r weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |