Dat noemen we nu een ongenuanceerde flamebait. Daar hoor jij dan weer op te reageren met wat onzinnigs. Godverdomme moet ik nu nog gaan uitleggen hoe het hele internet werkt?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:56 schreef muhahaha het volgende:
Twi, waar slaat dat nou weer op. Ik haalde die term niet eens uit de kast, ik reageerde er alleen op.
Ik bedoelde eigenlijk Cue.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:58 schreef twi het volgende:
[..]
Dat noemen we nu een ongenuanceerde flamebait. Daar hoor jij dan weer op te reageren met wat onzinnigs. Godverdomme moet ik nu nog gaan uitleggen hoe het hele internet werkt?
We zijn al elke avond samen ja.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:02 schreef muhahaha het volgende:
Mur en ik worden een fok stelletje. We spelen inmiddels al samen elke avond
Je bent slowpoke vandaagquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:03 schreef Harajuku. het volgende:
Ik snap heus wel dat pupke van poppetje komt, jezusMaar ik wilde weten of ie een vriendin heeft of zo.
Ik dacht dat het een term was voor een vriendin ja. Chickie, pupke. Weet ik veel dat ze op virtuele pixels doelen, die tijd ligt achter me hoor! Ik geil niet meer op vrouwelijke Draenei.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:03 schreef Harajuku. het volgende:
Ik snap heus wel dat pupke van poppetje komt, jezusMaar ik wilde weten of ie een vriendin heeft of zo.
Komt door dit weer en mijn kat die straks door een auto aangereden wordt en drie dagen zielig en alleen pijn gaat lijden tot ie uiteindelijk sterft.quote:
Nope, heb ik niet. Ik denk dat ik stop met poste als ik er 1 zo gek krijg om met me mee te gaanquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:03 schreef Harajuku. het volgende:
Niet elke trucker met een grote snor is gelijk jezus.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:03 schreef Harajuku. het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |