ik laat me wel pijpen met condoomquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:44 schreef trovey het volgende:
Dus je doet ook niet aan pijpen TS of meten we met twee maten?
Dat is zo gaar heyquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik laat me wel pijpen met condoom
Die was te makkelijkquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:27 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Je houd niet van die rubbersmaak in je mond?
Inkoppertje iddquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:28 schreef o.us het volgende:
[..]
Die was te makkelijk.
Je voelt er helemaal niks van.
lekker bezweet en geurigquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:30 schreef Cracka-ass het volgende:
Ligt er een beetje aan.
Als het na een lange, warme dag op een festival is dan wel. Anders niet.
Je moet even door de zure appel heen, maar dan lekker lekker likken lekker.quote:
En als je haar anus likt is het geen beffen meer.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:20 schreef BananaPancake het volgende:
Als je elkaar langer kent is het geen ONS meer.
Dus je wil bij een one night stand niet beffen, maar wel dat zij jou pijpt?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik laat me wel pijpen met condoom
jaquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:02 schreef Ondori het volgende:
[..]
Dus je wil bij een one night stand niet beffen, maar wel dat zij jou pijpt?
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ja![]()
maar wel veiligen aangezien dat bij beffen niet kan
Condoom open knippen en je hebt een beflapje!quote:
Met of zonder lapje ?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:43 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
[..]
Condoom open knippen en je hebt een beflapje!
En ja hoor, ik laat mij graag beffen tijdens een one night stand
Als jij met condoom gepijpt kan worden, kan je er dus ook voor kiezen om dat condoom te gebruiken om haar te plezieren. Probleem opgelost.(zie mijn vorige post)quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
heb ik niet in mijn standaard arsenaal, jij?
Wat hij wil....Liefst zonder, voelt wat lekkerderquote:
Lijkt me echt niks, ik ben sowieso allergisch voor latex.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:51 schreef Sekhmet het volgende:
Wat hij wil....Liefst zonder, voelt wat lekkerder
Nope, zou het om die reden alleen al wel eens willen proberen...kijken wat je er dan nog van voelt.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:53 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Lijkt me echt niks, ik ben sowieso allergisch voor latex.
Weleens meegemaakt dat je ONS met de schaar en een condoom aan de haal gaat ?
Fixedquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:51 schreef Sekhmet het volgende:
Wat hij wil....Liefst zonder, voelt denk ik wat lekkerder
ik ook nietquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
heb ik niet in mijn standaard arsenaal, jij?
Ik besef me net dat je dan je hand(en) niet vrij hebt of je stand moet het vasthouden voor je.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:59 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Nope, zou het om die reden alleen al wel eens willen proberen...kijken wat je er dan nog van voelt.
[..]
Nooit zo over nagedacht eigenlijk. Maar is dat met een gewoon beflapje niet ook het geval?quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:04 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Ik besef me net dat je dan je hand(en) niet vrij hebt of je stand moet het vasthouden voor je.
Deal !quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:05 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Nooit zo over nagedacht eigenlijk. Maar is dat met een gewoon beflapje niet ook het geval?
Zullen vast standjes zijn waarbij je je handen wel vrij hebt...en anders wil ik hem best even vasthouden hoor![]()
Je moet (bijna) alles een keer proberenquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:08 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Deal !
Volgens mij leidt het alleen maar af maar ik sta open voor experimenten
met andere woorden jij houd je eigen waardes constant in het achterhoofd als je met een moeilijk geil wijf in bed ligt die vraagt of je haar beft?quote:
Altijd gezellig, die koehandel. Spreek je dat in de kroeg al af of beginnen de onderhandelingen in de slaapkamer?quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:12 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Je moet (bijna) alles een keer proberen![]()
Maar heb volgens mij TS een goede oplossing geboden voor zijn gebrek aan beflapjes in zijn arsenaal.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:09 schreef Kper_Norci het volgende:
BeflapjesEcht, serieus, de eerste vrouw die mij vraagt een beflapje te gebruiken schop ik achter mekaar uit bed, wtf. Ik zal een beetje een lap latex op een kut leggen en dat af gaan likken, doe ff normaal.
![]()
En ook die mensen die alleen willen likken als ze ook gepijpt worden, dat zijn volgens mij in het echte leven ook van die mensen die niks voor een ander over hebben. Tel je ook het aantal stoten als je ligt te neuken, stel je voor dat je 1x teveel stoot, je moet wel allebei even veel doen natuurlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |