Haha die Danny en zijn devvers. Al die moeite om adblockers en plugins als ghostery te blokkeren voor niksquote:Voor niet-essentiėle cookies, zoals voor Google Analytics, dat wil zeggen: trackingcookies voor advertenties, moet vanaf 1 juli toestemming worden gevraagd en bovendien moeten gebruikers goed worden geļnformeerd over het doel van die cookies
haha, dankzij dat blijft fok bestaan. Ga je dat tegen houden, dan moeten we binnekort naar bokt of naar onzin.nlquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:16 schreef ikWilSpoilersKunnenLezen het volgende:
http://tweakers.net/reviews/2589/weg-met-cookies-maar-hoe.html
[..]
Haha die Danny en zijn devvers. Al die moeite om adblockers en plugins als ghostery te blokkeren voor niks
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:19 schreef wise het volgende:
[..]
Van een beetje aids is niemand doodgegaan.
Om relevante advertenties te tonen schenden al die grote bedrijven en websites je privacy door heel je surfgeschiedenis bij te houden en zo een profiel te maken van wie je bent wat je doet en wat je leuk vindt.quote:
Ja en waar komt dat dus op neer? Dat andere sites niet gaan lopen janken en kankeren als er een klein percentage is dat adblocker gebruikt of iets als ghosteryquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:19 schreef wise het volgende:
[..]
haha, dankzij dat blijft fok bestaan. Ga je dat tegen houden, dan moeten we binnekort naar bokt of naar onzin.nl
dus niet zo raar lullen. Van een beetje ads is niemand doodgegaan.
Oh oke, thanks voor de uitlegquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:21 schreef ikWilSpoilersKunnenLezen het volgende:
[..]
Om relevante advertenties te tonen schenden al die grote bedrijven en websites je privacy door heel je surfgeschiedenis bij te houden en zo een profiel te maken van wie je bent wat je doet en wat je leuk vindt.
Dat doen ze door 'tracking cookies' te maken. Maar dat wordt nu soort van verboden. Daar moet eerst toestemming voor worden gegeven
Bedankt voor de uitleg, snapte er geen klote vanquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:21 schreef ikWilSpoilersKunnenLezen het volgende:
[..]
Om relevante advertenties te tonen schenden al die grote bedrijven en websites je privacy door heel je surfgeschiedenis bij te houden en zo een profiel te maken van wie je bent wat je doet en wat je leuk vindt.
Dat doen ze door 'tracking cookies' te maken. Maar dat wordt nu soort van verboden. Daar moet eerst toestemming voor worden gegeven
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:24 schreef Piethur het volgende:
[..]
Bedankt voor de uitleg, snapte er geen klote van
Zullen ze niet echt van wakker liggen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:48 schreef Ofyles2 het volgende:
Dit is dus de reden waarom Alexander Pechtold het definitief heeft verkorven bij mij.
Dit is een pure aanslag op de industrie waarin ik werkzaam ben, de ICT.
Ik moet nog iets zien te vinden om hem en zijn kornuiten van mijn sites te weg te jagen.
Wel als ik per ongeluk wat overheidssites onklaar maak.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:54 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Zullen ze niet echt van wakker liggen.
Ik wil jou ook bedanken voor het vernietigen van een sector waarin ik ook werkzaam ben.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:16 schreef ikWilSpoilersKunnenLezen het volgende:
http://tweakers.net/reviews/2589/weg-met-cookies-maar-hoe.html
[..]
Haha die Danny en zijn devvers. Al die moeite om adblockers en plugins als ghostery te blokkeren voor niks
Danny zal wel manisch depressief worden na het lezen van dit nieuws![]()
Hopelijk heeft Danny ook jouw ip-adres, idiootquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:01 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik wil jou ook bedanken voor het vernietigen van een sector waarin ik ook werkzaam ben.
Hopelijk beveilig je je PC goed, want mocht ik ooit achter je IP- en MAC-adres komen, dan ben je van mij...![]()
Want TS is persoonlijk verantwoordeijk voor deze nieuwe wetgeving?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:01 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik wil jou ook bedanken voor het vernietigen van een sector waarin ik ook werkzaam ben.
Hopelijk beveilig je je PC goed, want mocht ik ooit achter je IP- en MAC-adres komen, dan ben je van mij...![]()
Natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:06 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Want TS is persoonlijk verantwoordeijk voor deze nieuwe wetgeving?
Wat doe je dan precies, ben ik nu wel benieuwd naarquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:12 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.
Zijn desinteresse en onkunde doet me dermate aplomb staan dat ik er als Toni Schumacher op in moet gaan.
TS vergeet voor het gemak dat hij mensen, die er uren in steken om een zo perfect mogelijk product op de markt te brengen, binnen luttele seconden compleet vleugellam slaat met ondoordachte opmerkingen.
Ik had tot tien moeten tellen en dan tot actie moeten overkomen, maar als TS rapklap een open deur intrapt en op zo'n opzichtige manier, tja...
Websites, computertoepassingen en straks ook mobiele applicaties.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:19 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Wat doe je dan precies, ben ik nu wel benieuwd naar
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:24 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Websites, computertoepassingen en straks ook mobiele applicaties.
Ik heb mezelf overigens opgeleid, omdat universiteiten me niets nieuws konden bieden.
Bek houden over Ofyquote:
Ik heb al heerlijk gegetenquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:18 schreef ikWilSpoilersKunnenLezen het volgende:
[..]
Ja of jij gaat even naar de keuken om te koken, het is etenstijd
Haha, echt een computerfreakje jij.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:24 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Websites, computertoepassingen en straks ook mobiele applicaties.
Ik heb mezelf overigens opgeleid, omdat universiteiten me niets nieuws konden bieden.
Misschien is het wel Bill Gates.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:22 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha, echt een computerfreakje jij.Goed hoor, je wordt vast de nieuwe Bill Gates.
Stomme meisjes en hun gezwijmel over paars, roze, lila en fuchsiaquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:23 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Oh oke, thanks voor de uitleg
Is dat waarom ik altijd die ads voor paardenzweepjes en paarse tarzans te zien krijg?
Inderdaad, pompe in de gym is de shit mattiejjjjjquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:22 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha, echt een computerfreakje jij.Goed hoor, je wordt vast de nieuwe Bill Gates.
mijn 256k modem anders welquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:19 schreef wise het volgende:
[..]
dus niet zo raar lullen. Van een beetje ads is niemand doodgegaan.
Dat jaquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |