Ja, maar dat was al eerder duidelijk. Ze zijn veel te vroeg reclame gaan maken voor hun box, terwijl nog helemaal niets rond wasquote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:28 schreef Lindytje het volgende:
Wat een faalbedrijf zeg. De tering.
Yay voor de blend box, sukkels
Echt, wat een kneuzen. Op twitter reageren ze ook al zo lompquote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:29 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, maar dat was al eerder duidelijk. Ze zijn veel te vroeg reclame gaan maken voor hun box, terwijl nog helemaal niets rond was
"Ja sorry."quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:31 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Echt, wat een kneuzen. Op twitter reageren ze ook al zo lomp
Discussies aan gaan op twitterquote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:32 schreef RenRen- het volgende:
[..]
"Ja sorry."
"Staat in de algemene voorwaarden hihi"
Als je het nog helemaal moet maken duurt het ook wel heul lang voordat je kan eten.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:33 schreef Diconnected het volgende:
Honger maar geen zin om brood te maken__!
Ik ookquote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:35 schreef PriemGirl het volgende:
Owjah score !! 3 weken vakantie gehad.. En achterkomen dat ik nog 16 dagen kan opnemen dit jaarYay voor velen overuren in december
![]()
Beetje stokenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ookHelemaal omdat iedereen zegt dat het een zooitje is daar
Echtquote:
Volgens mij ook jaquote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:35 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Beetje stokenVolgens mij is er echt paniek daar
Dan gaan wij wel samen naar Europaparkquote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
EchtEn we hebben normaal 25 dagen in een jaar dus dit is wel fijn
Alleen jammer dat cif zijn dagen bijna op zijn
Goeden planquote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:37 schreef Diconnected het volgende:
Ja ik ga toch maar even een boterhammetje smeren![]()
JAAAAAAAAquote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dan gaan wij wel samen naar Europapark
quote:
Dat zou ook nog goed kunnenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:41 schreef Stormqueen het volgende:
Misschien is ze net als ik te lui om terug te smsen
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:45 schreef Stormqueen het volgende:
Hopelijk gaat panadol snel kicken. Wil me aankleden
(Ging net weer mis in bad)
Och shit héquote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:45 schreef Stormqueen het volgende:
Hopelijk gaat panadol snel kicken. Wil me aankleden
(Ging net weer mis in bad)
Et hoort nietquote:
Verry much funquote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:55 schreef RenRen- het volgende:
"Kies het abonnement dat bij je past - Discover beauty on a fun way!"
Zeker terug gaan ja!! Dat mag niet na een maand al kapot zijnquote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:53 schreef PriemGirl het volgende:
Hmmm wat moet ik doen... Gisteren is de armband (het slotje) stuk gegaan van mijn bruiloft. Dus hij is nog geen maand oud. Terugmailen naar de winkel?
Hij was best duur namelijk
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:01 schreef Lindytje het volgende:
Meh, van 16.00-23.45 friet bakken, daar heb ik toch heul geen zin an
Denk aan salarisdagquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:01 schreef Lindytje het volgende:
Meh, van 16.00-23.45 friet bakken, daar heb ik toch heul geen zin an
8 weken?? Damn! Je kan de laatste 2 maanden van het jaar vrij nemenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:12 schreef Sharana_LV het volgende:
Morgen salaris + vakantiegeld
Nog 8 weken vakantiedagen en nog 0,0 vakantieplannen
Ik vandaag.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:12 schreef Sharana_LV het volgende:
Morgen salaris + vakantiegeld
Nog 8 weken vakantiedagen en nog 0,0 vakantieplannen
Dan ist geen mooiw eer, liever als t warm isquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]
8 weken?? Damn! Je kan de laatste 2 maanden van het jaar vrij nemen
Oeh, dat is ook wel heel lekker jaquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dan ist geen mooiw eer, liever als t warm iskan ik lekker hier het strand op
edit: ik heb al 3.5 week opgenomen dit jaar
Snelkletsquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:14 schreef Mss het volgende:
Hallon Hallon. Ik was autorijden en jullie hebben velen topics volgeluld. De goeden ouwen tijd!
Hoeveel mensen heb je geraakt?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:14 schreef Mss het volgende:
Hallon Hallon. Ik was autorijden en jullie hebben velen topics volgeluld. De goeden ouwen tijd!
Ik ging net kijken en het stond erop.quote:
Nicequote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ging net kijken en het stond erop.![]()
Deze week nieuwe foon regelen dus.
Hoogstwaarschijnlijk HTC One X.quote:
Douchen en eten.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:18 schreef Mss het volgende:
Ik moet over een uur vertrekken voor mijn werkgroep. Ik moet nog douchen, ontbijten, en de werkgroep voorbereiden. Wat moet ik doen?
Eerst ontbijten, dan douchen en dan kijken of je nog tijd hebt voor het voorbereidenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:18 schreef Mss het volgende:
Ik moet over een uur vertrekken voor mijn werkgroep. Ik moet nog douchen, ontbijten, en de werkgroep voorbereiden. Wat moet ik doen?
Was eigenlijk nog niet van plan om een nieuwe te kopen, maar m'n vader zit op m'n huidige te azen. Dus hij koopt de mijne over en ik koop een neue.quote:
Douchen, terrasje pakken en werkgroep kan de tyfes krijgen?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:18 schreef Mss het volgende:
Ik heb geen ontbijt in huis. Ik zal dus eerst naar de winkel moeten. En als ik op tijd voor de werkgroep wil zijn moet ik dus over een uur vertrekken.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Eerst ontbijten, dan douchen en dan kijken of je nog tijd hebt voor het voorbereiden
Nog beteren ideequote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:19 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Douchen, terrasje pakken en werkgroep kan de tyfes krijgen?
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:19 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Douchen, terrasje pakken en werkgroep kan de tyfes krijgen?
Kan ook nog iddquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:21 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ontbijt halen op weg naar werkgroep en daar opeten?
Ach joh, dat kan ook morgen nogquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:20 schreef Mss het volgende:
Maar ik moet eigenlijk sowieso naar de UvA omdat ik een boek uit de bieb moet halen want daar moet ik een presentatie over geven.
Dan gaan douchen. Douchen.quote:
welk0n is het?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:22 schreef Mss het volgende:
Misschien kan ik het boek ook wel digitaal vinden, het is een roman namelijk, kun je die downloaden?
Vaak wel. Indien ouder dan 70 jaar is het nog legaal ook.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:22 schreef Mss het volgende:
Misschien kan ik het boek ook wel digitaal vinden, het is een roman namelijk, kun je die downloaden?
Gewoon downloaden:quote:
Hoe wat waar?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Gewoon downloaden:
Sailor post: Nederlandse Epub's voor Jac655 "Hermans, Willem Frederik - De Tranen Der Acacia's.epub
(????) [0/2] - "W.F. Hermans - De tranen der acacia's.nzb" yEnc (1/1)
hij staat erop
you know it babequote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:34 schreef Mss het volgende:
LINDY![]()
![]()
. Had ik al gezegd dat ik van je hou!
En Sjaan staat ook meteen weer klaar. Schatjes zijn jullie ook
Anytimequote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:34 schreef Mss het volgende:
LINDY![]()
![]()
. Had ik al gezegd dat ik van je hou!
En Sjaan staat ook meteen weer klaar. Schatjes zijn jullie ook
Wat was die site ookalweer, waar ze heel goedkoop final fantasy hadden?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:38 schreef Sharana_LV het volgende:
Illegale zooi/games/nerdstuff/dikkie triggeren mij om in de sc te kijken op de een of andere manier
zavvi.nlquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:39 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wat was die site ookalweer, waar ze heel goedkoop final fantasy hadden?
Heb hem al![]()
e-readerquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:39 schreef Mss het volgende:
Jammer dat 370 pagina's printen om buiten te gaan zitten een beetje veel is.
Nee ik kan mij nog steeds inhouden maar ik gok toch dat ik binnen nu en een week het opgeef en die game erin slinger, en twee weken vrij neem met blikjes redbull en zakken chipsquote:
Scheelt hoop centjes voor andere leuke dingen!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:42 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Echt, die site ben ik je eeuwig dankbaar voor!
Ja! Ik wou Resonance of Faith, en die is daar toch 2 euro goedkoper. En als ik er nog ee ngame bij doe is hij nog maar 15 euro.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Scheelt hoop centjes voor andere leuke dingen!
lees: nog meer games
Oeh, oeh, zal ik binnenkort met mijn wii naar jou komen??quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:40 schreef Sharana_LV het volgende:
*Welkom bij Shar's nerd-vragen-uurtje*
komt u maar!
http://www.nedgame.nl/quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:45 schreef RenRen- het volgende:
Het is alleen jammer dat de meeste toffe games die ze hebben voor de xbox zijn
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee ik kan mij nog steeds inhouden maar ik gok toch dat ik binnen nu en een week het opgeef en die game erin slinger, en twee weken vrij neem met blikjes redbull en zakken chips
Geachte mevrouw Lindy,quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oeh, oeh, zal ik binnenkort met mijn wii naar jou komen??![]()
Mijn vriend probeert me de hele tijd over te halen om het ook te gaan spelen.quote:
*Bookmarkt*quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
http://www.nedgame.nl/
deze heeft ook wel wat kekke aanbiedingen soms
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:49 schreef Sharana_LV het volgende:
OMFG lindy dan kunnen we in t strandtentje hangen
RAYMAN ORIGINSquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:50 schreef RenRen- het volgende:
Nou, Rayman en het spel wat ik toch al wou dan.
En met jill over t strandquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:50 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
samequote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jamaar Shar + Diablo = geen tijd meer voor iets anders behalve gamen gamen gamen
Ja! Kan bijna niet verkeerd zijn, toch?quote:
M'n wat????quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Geachte mevrouw Lindy,
U bent altijd welkom. Vergeet niet uw HD en SD mee te nemen
MVG,
Sharana
www.shar'snerdvragenuurtje.nl
Joah, leuk!!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
En met jill over t strand
Jill is ziek btw![]()
Awww wat heeft ze?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
En met jill over t strand
Jill is ziek btw![]()
HD om spelletjes op te zetten en SD kaartje die voorin de wii moet, zo'n ding wat ook in fotocameras gaat, die heb k nodig voor modquote:
Mwehehe sorryquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nou ben ik ook weer mandje aan t vullen
Geen idee, ik wacht tot hij uit is op de 3DSquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:52 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja! Kan bijna niet verkeerd zijn, toch?
Kun je bij Rayman nou een tweede controller gebruiken?
Ik speel bijna nooit een spel uitquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Geen idee, ik wacht tot hij uit is op de 3DSIk heb hem wel op de wii maar nog niet gespeeld, nog teveel games!
Jij hebt vast ook wel een SNES toch? Kunnen we Mario spelen!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Kom maarIk heb gister mijn collega weer met liefde 2094382893 keer onthoofd
Mario is ook goedquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:55 schreef Mss het volgende:
[..]
Jij hebt vast ook wel een SNES toch? Kunnen we Mario spelen!
Oh getverquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:55 schreef Sharana_LV het volgende:
Jill moet af en toe met hoge koorts naar dierenarts, en heeft blaasontsteking en gaat niet helemaal lekker steeds
Hoe is het nu met Sien Lin?
Handigquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:55 schreef Dwyn het volgende:
Brandalarm op mijn werk en niemand reageert op smsjes.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:56 schreef Stormqueen het volgende:
ik keek altijd mee met mijn broertjes omdat ik zelf altijd ging hyperventileren als ik tegen een baas moest vechten
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:56 schreef Stormqueen het volgende:
ik keek altijd mee met mijn broertjes omdat ik zelf altijd ging hyperventileren als ik tegen een baas moest vechten
Moet ze dan aan speciaal voer?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:55 schreef Sharana_LV het volgende:
Jill moet af en toe met hoge koorts naar dierenarts, en heeft blaasontsteking en gaat niet helemaal lekker steeds
quote:
Op een gegeven moment komt het leven in de weg te zittenquote:
hahaha schattigquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:57 schreef Mss het volgende:
Toen mijn broertjes hun SNES kregen als kleine opdonders sprongen ze mee als Mario moest springen
Dat heb ik nog steedsquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:56 schreef Stormqueen het volgende:
ik vond Andariel al doodeng, Diablo heb ik gewoon nooit verslagen omdat ik niet durfdequote:
Arme Jill!! Geef d'r maar eenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:55 schreef Sharana_LV het volgende:
Met Final Fantasy inderdaad altijd dat ik niet sterk genoeg was.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Moet ze dan aan speciaal voer?
[..]
[..]
Op een gegeven moment komt het leven in de weg te zittenMet FFX was ik bijna zo ver dat ik hem uitspeelde maar toen bleek ik niet sterk genoeg, dus maar opnieuw begonnen. Kingdom Hearts heb ik altijd uitgespeeld, Pokémon
Maar verder bijna nooit...
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vond Andariel al doodeng, Diablo heb ik gewoon nooit verslagen omdat ik niet durfde
Ja, wanneer komt hij nou eindelijk uit? Kan niet wachten!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:57 schreef Sharana_LV het volgende:
RenRen nog ff wachten op de nieuwe Kingdom Hearts dan
Yunalesca zei hoi en ik was doodquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:58 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Met Final Fantasy inderdaad altijd dat ik niet sterk genoeg was.
Alleen XIII heb ik (per ongeluk) uitgespeeld. Kreeg ineens de aftiteling en was helemaal flabbergasted
HAKKEN JONGEquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vond Andariel al doodeng, Diablo heb ik gewoon nooit verslagen omdat ik niet durfde
Jaaaquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
HAKKEN JONGE
Ik blijf dit heerlijk vinden:
en
September!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:58 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, wanneer komt hij nou eindelijk uit? Kan niet wachten!
fixedquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:59 schreef Loqi het volgende:
door teveel nieuwe game releases ben ik dus zo weinig in de slowchat de laatste tijd![]()
Ik heb gister onze hele versafdeling, plus tabak en het ijsmeubel geteld 's avonds.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:11 schreef Lindytje het volgende:
Het zal op het station vanmiddag/vanavond ook wel niet heel druk zijn gok ik
Jottemquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:15 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik heb gister onze hele versafdeling, plus tabak en het ijsmeubel geteld 's avonds.
Dat belooft veel goedsquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:17 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Zo rustig was het dus. Normaal heb ik geluk als ik aan één groep toe kom.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you![]()
"WAt zijn jouw zwakke punten?"
"Wat zijn jouw kwaliteiten?"
... Persoonlijk of op tekenvlak?Ik haat zulke vragen, ik heb geen idee.
![]()
Niet te veel over nadenken! Eigenlijk gewoon het eerste schrijven dat in je op komt, anders blijf je daar idd uren op hangen....quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:47 schreef RenRen- het volgende:
"WAt zijn jouw zwakke punten?"
"Wat zijn jouw kwaliteiten?"
... Persoonlijk of op tekenvlak?Ik haat zulke vragen, ik heb geen idee.
Don't come closer, I might hurt you![]()
Wheheheh maar je had vanochtend al gesport toch?? (of was dat nou gister?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, zit al de hele dag binnen)
![]()
Pff, dat is het probleemquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:53 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Niet te veel over nadenken! Eigenlijk gewoon het eerste schrijven dat in je op komt, anders blijf je daar idd uren op hangen....zeker bij de sterke punten vind ik het heel ingewikkeld, en door te veel zwakke punten op te schrijven doe ik mezelf natuurlijk de das om
![]()
![]()
Ja, vanochtendquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:53 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Wheheheh maar je had vanochtend al gesport toch?? (of was dat nou gister?)
Maar die 2x 10 minuten heen en weer, daar krijg ik geen zonnesteek van
Dat moet je idd niet doen nee!!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:54 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Pff, dat is het probleemzeker bij de sterke punten vind ik het heel ingewikkeld, en door te veel zwakke punten op te schrijven doe ik mezelf natuurlijk de das om
Je weet vast stiekem wel wat toffe dingen over jezelf, dat weet ik zeker!
Herkenbaarquote:
Ben nog steeds niet gewend aan het opnieuw werken
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7![]()
Nog twee uur gezwets aanhoren en dan nog anderhalf uur voor ik thuis ben.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Herkenbaar
Ben nog steeds niet gewend aan het opnieuw werken
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
Dan heb je gewoon de smaak te pakkenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, vanochtend
Maar die 2x 10 minuten heen en weer, daar krijg ik geen zonnesteek van![]()
![]()
Veel bebaarde mannen hier.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Wel een van korte duur vrees ik. Straks weer college.quote:
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Rooie geit?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:21 schreef RenRen- het volgende:
Factor 50 en ik word nogsteeds een kreeftje.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Weinig. Ik ga even goed nadenkenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat moet je idd niet doen nee!!
Je weet vast stiekem wel wat toffe dingen over jezelf, dat weet ik zeker!![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:22 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, niet meer rossig maar gewoon rood. Mèh
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
![]()
![]()
Mijn maten wijken af...
Was op yoursclothing aan het neuzen... even gemeten voor de juiste maat... Maar dat klopt niet met de tabel... Dan zou ik voor shirts 3 verschillende maten moeten en voor broeken 2 . Nu snap ik het niet meer![]()
![]()
![]()
Ja, en ik zo werken...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel een van korte duur vrees ik. Straks weer college.
Succes met sterven
Mijn cola is kapot. Als ik cola inschud, dan schuimt hij als een malle, is de schuim eenmaal weg dan is alle prik eruit!Aids.![]()
Je moet er ook niet mee schuddenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:25 schreef Mss het volgende:
Mijn cola is kapot. Als ik cola inschud, dan schuimt hij als een malle, is de schuim eenmaal weg dan is alle prik eruit!![]()
![]()
De prik van mijn cassis was ook kapot. Ik heb denk ik een liter door de gootsteen gekiept netquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:25 schreef Mss het volgende:
Mijn cola is kapot. Als ik cola inschud, dan schuimt hij als een malle, is de schuim eenmaal weg dan is alle prik eruit!
Zonde is dat. Maar zonder prik vind ik het ook niet lekker.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:26 schreef Lindytje het volgende:
[..]
De prik van mijn cassis was ook kapot. Ik heb denk ik een liter door de gootsteen gekiept net![]()
Mijn moeder schudde vorige week mijn cola heel hard. En toen was mijn cola ook kapot.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:25 schreef Mss het volgende:
Mijn cola is kapot. Als ik cola inschud, dan schuimt hij als een malle, is de schuim eenmaal weg dan is alle prik eruit!
Don't touch my coke.![]()
![]()
Nee, zonder prik is echt viesquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:27 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Zonde is dat. Maar zonder prik vind ik het ook niet lekker.
Ik vind prikloze cola lekkerIk zette vroeger altijd een glas een aantal uur apart voor ik em opdronk
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7![]()
Priemquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:29 schreef PriemGirl het volgende:
Ik vind prikloze cola lekkerIk zette vroeger altijd een glas een aantal uur apart voor ik em opdronk
![]()
Af en toe ben ik ook raarMaar mijn freakkaart is gelukkig lang zo vol niet als die van lin
![]()
![]()
Wil ik een ChG neon lakken of een koraalkleurige Catries voor vakantie?it's the map in my mind that sends me on my way.![]()
koraalquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:30 schreef Diconnected het volgende:
Wil ik een ChG neon lakken of een koraalkleurige Catries voor vakantie?![]()
same herequote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:29 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:30 schreef PriemGirl het volgende:
Af en toe ben ik ook raarMaar mijn freakkaart is gelukkig lang zo vol niet als die van lin
![]()
![]()
Een kennis was allergisch voor koolzuur. Ds hij dronk cola met heel veel suiker erbij, dan ging de koolzuur weg :'')quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:29 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
Allergisch voor koolzuur????quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:31 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Een kennis was allergisch voor koolzuur. Ds hij dronk cola met heel veel suiker erbij, dan ging de koolzuur weg :'')![]()
En daar mag het welquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik was aan het lolleren.
Ouderschap en vrijheid.
Aids.![]()
![]()
hallo
A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Being perfect may be okay with Barbie,
But let us all remember, she ended up with a guy with no dick!![]()
I lurv joe babe; joe knows thatquote:
Ok vergadering met de baas tschuuuuuus
Werkzequote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:37 schreef Lindytje het volgende:
Zo, en dan nu: acht uur friet bakken![]()
Tot vannacht ergens!![]()
![]()
Wat voor kleur nagellak moet ik morgen op voor de sollicitatie?A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Mooie nude of hele sheer roze?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:53 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Wat voor kleur nagellak moet ik morgen op voor de sollicitatie?![]()
quote:
De bovenste links leek me wel mooi maar kan ik dat maken voor een sollicitatie?A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Zou het niet doen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:56 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De bovenste links leek me wel mooi maar kan ik dat maken voor een sollicitatie?![]()
Dat.quote:
Ik vind ze echt heel mooi; maar voor sollicitatie zou ik het subtiel houden.No buy? Meh... Who are we kidding!
Heel gaaf! Maar niet voor een sollicitatie denk ik...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:56 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De bovenste links leek me wel mooi maar kan ik dat maken voor een sollicitatie?![]()
mhmm dan toch maar aan de nudes/sheer pinksquote:A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Het ligt denk ik 100% aan de sector waar je in solliciteert. Ik zou het gewoon doen, maar creativiteit en excentriciteit is wel iets waar ze vaak naar op zoek zijn![]()
Of gewoon een normale creme.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:58 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
mhmm dan toch maar aan de nudes/sheer pinks![]()
Rood kan ook wel toch?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:58 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
mhmm dan toch maar aan de nudes/sheer pinks![]()
Voor een functie in de arbeids bemideling, dus dan toch maar neutraal denk ikquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:59 schreef RenRen- het volgende:
Het ligt denk ik 100% aan de sector waar je in solliciteert. Ik zou het gewoon doen, maar creativiteit en excentriciteit is wel iets waar ze vaak naar op zoek zijnJa ga maar eens kijken of ik wat hebquote:A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Ik heb geloof ik alleen maar hele knal roodquote:A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Mijn nagels zijn een beetje geel dus echt niks vind ik niks, dan toch maar een nude.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:06 schreef Mss het volgende:
Ik zou de gok niet eens wagen Swarte, gewoon een nude of helemaal niks.
thanks!A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
![]()
Goh, volgens mij is het geestelijk erg vermoeiend om bij een klantenservice te werken, ik hoorde net meneer zijn hersens kraken.
Ik werd gebeld door een of andere verzekering waar mijn moeder bij zit. Maar ik miste net de telefoon ds belde terug.
"Ik denk dat mijn collega heeft gebeld om blabla te bespreken"
Oke. Dat kan, maar nu niet. Want mijn moeder is niet thuis
"Schikt het dan zometeen? Dan pak ik het bestand erbij"
Nee, want mijn moeder is er niet.
"Huh?"
Ja... Ze werkt... Dus ze kan u niet te woord staan
"Maar u kunt toch..."
Nou... Nee... Want dit gaat niet via mij, mijn moeder regelt dit.
"Heeft u dan het telefoonnummer van uw moeder? Of gaat het wel allemaal via dit nummer?"
Sukkel. Ze werkt. Ze kan je niet te woord staan. Ingewikkeld he?![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:21 schreef RenRen- het volgende:
Goh, volgens mij is het geestelijk erg vermoeiend om bij een klantenservice te werken, ik hoorde net meneer zijn hersens kraken.
Ik werd gebeld door een of andere verzekering waar mijn moeder bij zit. Maar ik miste net de telefoon ds belde terug.
"Huh?"
"Maar u kunt toch..."
"Heeft u dan het telefoonnummer van uw moeder? Of gaat het wel allemaal via dit nummer?"
Hoe gaat het met je ontsteking trouwens?A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:21 schreef RenRen- het volgende:
"Huh?"
"Maar u kunt toch..."
![]()
Nou, een stuk beter! Ik werd vanmorgen wakker en ik had geen pijn, en tijdens het eten heb ik nog geen enkele keer zo'n vreselijke steek gehad, dus er is zeker vooruitgangquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:23 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]![]()
Hoe gaat het met je ontsteking trouwens?Na morgen ga ik ook stoppen met diclofenac heb ik besloten
![]()
![]()
Gelukkig maar, net op tijd voor morgen dusquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:25 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nou, een stuk beter! Ik werd vanmorgen wakker en ik had geen pijn, en tijdens het eten heb ik nog geen enkele keer zo'n vreselijke steek gehad, dus er is zeker vooruitgangNa morgen ga ik ook stoppen met diclofenac heb ik besloten
Daar ben ik inderdaad ook blij om, als je minder pijn hebt zit je veel helderder te werkenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:29 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Gelukkig maar, net op tijd voor morgen dus![]()
![]()
Precies, anders word je ook steeds afgeleid door de pijnquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:35 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Daar ben ik inderdaad ook blij om, als je minder pijn hebt zit je veel helderder te werkenA.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Wat heb je gemaakt dan?quote:A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Als het maar mooi is tochquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:46 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Een berg met een huisje en een boomHet moet een plek van rust voorstellen
Blijkbaar woon ik aan de Amsterdarnseweg op nummer CE en een postcode met een 4 ipv een 1. Niet zo gek dat het zo lang heeft geduurd.![]()
![]()
Whehehe toch knap dat het dan alsnog aangekomen isquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:55 schreef Dwyn het volgende:
Blijkbaar woon ik aan de Amsterdarnseweg op nummer CE en een postcode met een 4 ipv een 1. Niet zo gek dat het zo lang heeft geduurd.![]()
![]()
Ik had serieus net gister naar de verkoper gemaild.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:58 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Whehehe toch knap dat het dan alsnog aangekomen is![]()
![]()
Wat had je besteld dan?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:59 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik had serieus net gister naar de verkoper gemaild.A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Een hangertje op Etsy. 19 April geshipped.quote:
Ik had ook 4 boeken bij Amazon besteld. 23 April geshipped. Vandaag een briefje dat ik de pakketman heb gemist. Is toch laat, of ligt dat aan mij?![]()
Ja meestal is het er toch wel eerderquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:01 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Een hangertje op Etsy. 19 April geshipped.
Ik had ook 4 boeken bij Amazon besteld. 23 April geshipped. Vandaag een briefje dat ik de pakketman heb gemist. Is toch laat, of ligt dat aan mij?A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Maar goed, het lijkt er in ieder geval te zijn nu.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:02 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ja meestal is het er toch wel eerder![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:21 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Maar goed, het lijkt er in ieder geval te zijn nu.![]()
Ik had zaterdag iets gekocht via MP krijg ik zondag een mailtje van die persoon of ik nog even kon vertellen wat ik had gekocht want dat wist ze niet meer
Was ze blond?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:24 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]![]()
Ik had zaterdag iets gekocht via MP krijg ik zondag een mailtje van die persoon of ik nog even kon vertellen wat ik had gekocht want dat wist ze niet meer![]()
![]()
Geen flauw idee vond het wel een emoslinger waardquote:
Ja inderdaad.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:26 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Geen flauw idee vond het wel een emoslinger waard![]()
![]()
Dus ik hoop dat ik straks het juiste krijgquote:
Dat wekt wel vertrouwen zegquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:24 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]![]()
Ik had zaterdag iets gekocht via MP krijg ik zondag een mailtje van die persoon of ik nog even kon vertellen wat ik had gekocht want dat wist ze niet meer![]()
![]()
Is ie lekker?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:29 schreef Jacqie1986 het volgende:
Whihihi als ik naar buiten kijk kan ik de halfblote buurman zienInderdaad maar wel betaald via paypall dus ik heb nog enige hoopquote:A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Niet geproefd, maar ziet er goed uit hoorquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:31 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Is ie lekker?
[..]
Inderdaad maar wel betaald via paypall dus ik heb nog enige hoop![]()
![]()
Hehe geen pic?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:31 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Niet geproefd, maar ziet er goed uit hoor
Nee.. En is natuurlijk ook niet netjes om zo op een forum te zetten als ik het wel gehad zou hebbenquote:![]()
![]()
Dat is waar......quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:33 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Nee.. En is natuurlijk ook niet netjes om zo op een forum te zetten als ik het wel gehad zou hebben
But let us all remember, she ended up with a guy with no dick!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: