Het is heel gemakkelijk.quote:
kikker in je bilquote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:40 schreef Dwyn het volgende:
Mijn verjaardag staat ook niet in de databees! 10 april
genoteerd!! EINZ!!!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het is heel gemakkelijk.
Je hebt 1 hont en twee honts. Honters wordt ook geaccepteerd.
1 kad, twee kadders.
Voor pousse geldt echter wel dat het 2 poussen zijn.
1 vark, 2 varks.
1 schaap, 2 schaaps.
Meervouds zijn dus eigenlijk altijd met -s of -ers.
ook genoteerd! ja,quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:43 schreef Stormqueen het volgende:
Dan heb je nu de bijvoeglijken naamwoorden, die eindigen allemaal op een -n.
Groten tetters, velen bier, matigen garp.
Hoewel hier bij 2 bijvoeglijk naamwoorden bij 1 zelfstandig naamwoord van afgeweken kan worden.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:43 schreef Stormqueen het volgende:
Dan heb je nu de bijvoeglijken naamwoorden, die eindigen allemaal op een -n.
Groten tetters, velen bier, matigen garp.
wattes:Oquote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:45 schreef Stormqueen het volgende:
Dan moet je tenslotte te Fok memes nog kennen.
Voorbeeld:
"Ik had hem toch gekocht?"
En de typische fok woorden zoals:
"Soberso" ( zo en zo of zoiezo mag, maar soberso verdient de voorkeur)
"Chanant"
tsk!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:46 schreef PriemGirl het volgende:
Ik weiger echter soberso te zeggen. Want ik vind het een kutwoord
Dan moet je tenslotte te Fok memes nog kennen.quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan moet je tenslotte te Fok memes nog kennen.
Voorbeeld:
"Ik had hem toch gekocht?"
En de typische fok woorden zoals:
"Soberso" ( zo en zo of zoiezo mag, maar soberso verdient de voorkeur)
"Chanant"
dat is dan gewoon zo.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
En ik weiger zoiezo goed te keuren.
Sowieso of soberso.
of,,, niet te snel typen,quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
Deze sites zijn ook nog handig:
http://www.spatiegebruik.nl/
http://woordenlijst.org/leidraad/16/
http://www.beterspellen.nl/website/index.php?pag=28
En in het algemeen een woordenboek lezen, of spellingcontrole op je berichten aanzetten
3 komma's achter elkaar is bijvoorbeeld al geen juiste vorm van leestekens gebruiken, zie de genoemde sites.quote:
WHOOT!quote:
Nee maar... serieus. Het helpt wel om gewoon correct te leren typen. De fokwoorden komen later automatisch wel als je wat gewend benquote:
Ik zag het op fb ja maar YAAAAYYYYYquote:
omdat?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:49 schreef Stormqueen het volgende:
Mascha Feoktistova is een woord dat echter niet gebruikt mag worden. Dan krijg je een ban.
flau.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
3 komma's achter elkaar is bijvoorbeeld al geen juiste vorm van leestekens gebruiken, zie de genoemde sites.
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja wat is daar mee? Dat heb ik gemist
OG WACHT HET IS GREGOR WHAHAHA EINZZ!!
BAN!
Spytoolquote:
Flauw is met een w aan het einde.quote:
Ik moest weer lachenquote:
OHHH niet doen dan.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
SpytoolEn dan vind marsjasja je niet meer liev en gaat ze je doodvermoorden
![]()
je wordt conciergequote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:54 schreef Diconnected het volgende:
Vanaf 15 juni bij een verzorgingstehuis, voor 36 uur per weekfacilitair werk, dus ga van alles en nog wat doen, heerlijk
Gaaf!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:54 schreef Diconnected het volgende:
Vanaf 15 juni bij een verzorgingstehuis, voor 36 uur per weekfacilitair werk, dus ga van alles en nog wat doen, heerlijk
En hoe doe je dat?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Flauw is met een w aan het einde.
Serieus, het is gewoon een kwestie van even nalezen of spellingcontrole op je berichten zetten.
Die spelfouten zijn onsubtiel gezegd namelijk gewoon ontzettend irritant.
Een foutje kan iedereen maken, maar jij doet gewoon geen moeite.
Oeh, dan mag je toch rondlopen met zo'n heul grote sleutelbos?quote:
Welke browser gebruik je?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:54 schreef rosakai het volgende:
[..]
En hoe doe je dat?
Geen moeite is niet geheel waar.
JAAAAAAAAA THANK GODquote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Gaaf!![]()
Dan kan je weer buy ALL the things doen![]()
Ja en een overall en dan ga je iedereen teisterenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Oeh, dan mag je toch rondlopen met zo'n heul grote sleutelbos?
Gratz Dico!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:54 schreef Diconnected het volgende:
min belasting.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:56 schreef Diconnected het volgende:
[..]
JAAAAAAAAA THANK GOD![]()
![]()
Verdiend wel lekker geloof ik, rond de 10 euro per uurx 36 = 360 euro per week = 1440 EURO PER MAAND JONGEUH
zeker niet!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
Toch is 10 euro bruto per uur niet slecht voor ongeschoold werk
Browser?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Welke browser gebruik je?
Je neemt niet de moeite om je bericht na te lezen, want er zitten ook zat typfouten in, die kan je voorkomen door even na te lezen. Je zegt het zelf al, te snel typen.
Dan kun je dus beter gewoon op je laptop typen en gebruik maken van die rode lijntjesquote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:59 schreef rosakai het volgende:
[..]
Browser?geen idee. Maar als ik op de laptop typ krijg wel rode lijntjes.
Maar op mn androïd niet.
Yeahquote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
Toch is 10 euro bruto per uur niet slecht voor ongeschoold werk
Hoe oud ben je eigenlijk?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:59 schreef rosakai het volgende:
[..]
Browser?geen idee. Maar als ik op de laptop typ krijg wel rode lijntjes.
Maar op mn androïd niet.
Lijkt me een goed ideequote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zullen we iets over onszelf vertellen nu?
BEN JE NIET GOED JONGE?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:59 schreef Lindytje het volgende:
Drie kwartier gefietst in de sportschool en een kwartier op de crosstrainer, wie unne eckten baas
En dat al om 9u 's ochtends![]()
LINDYYYYYYYYYquote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:59 schreef Lindytje het volgende:
Drie kwartier gefietst in de sportschool en een kwartier op de crosstrainer, wie unne eckten baas
Meh, bijna!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:00 schreef rosakai het volgende:
[..]
Ik denk het ja, Maar ik ben een slekten!
(goeden taal gebruik?)
Straks ga je nog stoppen met roken ofzoquote:
Eindbaasquote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:59 schreef Lindytje het volgende:
Sigaretten-merk aangepast in de databasequote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:00 schreef Stormqueen het volgende:
Ik begin wel.
Ik ben Stormqueen, ook wel SQ of skjoe. Ik drink velen bier, ik heb 3 poussen, en ik woon in Eindhoven waar ik epische meetings organiseer waar Priem nooit komt.
Ik ben dertig en dat is stom. Ik rookte tot een week geleden Pall Maal maar die hebben iets gedaan waardoor ze niet meer hijsen dus ben ik naar L&M overgestapt. Ik heb een kapotte rug en ik ga volgend jaar trouwen met bleiblei.
heldquote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:59 schreef Lindytje het volgende:
Tnxquote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Sigaretten-merk aangepast in de database
Thanksquote:
Dankje!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:02 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Thanks.
Oh en ik vind je haar echt zo tof nu btw
Nee man, doe eens normaal joh!!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Straks ga je nog stoppen met roken ofzo
Ja maar het staat je wel superleuk dat kortequote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:02 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dankje!Ik ook nog steeds, ookal is het wel wennen
![]()
En 5-10 cm te kort :x maar dat groeit wel weer.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:02 schreef rosakai het volgende:
Ik ben weg de dieren arts komt vanmiddag.
(Ik krijg mn entingen)
Niet misquote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:00 schreef rosakai het volgende:
[..]
Ik denk het ja, Maar ik ben een slekten!
(goeden taal gebruik?)
BENDE GEK JONGEUH !!!!!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:59 schreef Lindytje het volgende:
Wat? Jij krijgt je entingen??quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:02 schreef rosakai het volgende:
(Ik krijg mn entingen)
een paart!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wat? Jij krijgt je entingen??
Ben je zelf stiekem een hond... of??
Ja, n hont. n bastaard.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wat? Jij krijgt je entingen??
Ben je zelf stiekem een hond... of??
Aw, dankjewelquote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:03 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja maar het staat je wel superleuk dat korte![]()
![]()
Ik wil ook m'n haar weer verven, doe ik wel na m'n vakantie
You sexy ladyquote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:05 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Aw, dankjewelBij mij blijft het toch elke keer wennen
![]()
Welke kleur?
Gij baasquote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kiek eens wat ik heb gevonden, de forumgeboden!![]()
1. Gij zult maximaal 3 posts per minuut plaatsen om het tempo hanteerbaar te maken
2. Gij zal niet praten over kinderen, trouwen, afvallen, beautyblogs en het leven in het algemeen
3. Gij zult geen emoslingers plaatsen voor Masja, want die passen niet in een bericht (en zie ook regel 2)
4: Gij zult geen lapo plaatsen indien gij Spees heet
5: Gij zult niet zeggen dat gij in bad gaat
6: Gij zult niet zeggen dat gij geen bad heeft of dat gij een bad wilt als iemand toch zegt dat zij in bad gaat.
7: Gij zult beamen dat Nobuys kansloos zijn.
8. Gij zult enkel medeleven uiten door middel van 'krachtsterretjes voor iedereen die het nodig heeft'-posts
9. Gij zult geen 'ik verwonder mij over...' posts plaatsen
10. Gij Dat is privé
11. Revieuw
12. klau
13. Garp
14. LIJKEN WASSEN
15. Wie unnen eckten baas
16. EINZ!!11!
Jij krijgt je entingen van een dierenarts?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:02 schreef rosakai het volgende:
(Ik krijg mn entingen)
Let nou even op jonge, dat was een goeden garp!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:08 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Jij krijgt je entingen van een dierenarts?
Ooooohquote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Let nou even op jonge, dat was een goeden garp!
ja jonge!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Let nou even op jonge, dat was een goeden garp!
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:08 schreef Jacqie1986 het volgende:
Lin![]()
Damn wat ben jij goed bezig geweest zeg!!
Ben je nou weg of niet? Anders ga ik alsnog mijn introductie schrijvenquote:
Doe maar zit n sollicitatie in te vullen dat ik zo naar de Kruitvat ga brengen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ben je nou weg of niet? Anders ga ik alsnog mijn introductie schrijven
Gewoon doen johquote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:06 schreef Diconnected het volgende:
[..]
You sexy lady![]()
Ja denk donkerrood ofzoff vragen wat
daar van vind mwehehe
quote:
Ja okay das waarquote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:12 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Gewoon doen johIk heb het ook niet overlegd met Fiets
Of is je liefde niet zo voor haar verven?
Daar heb jij dan weer gelijk inquote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:13 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja okay das waarmaar ik en
zitten nog in een prille fase he
Zeker wel ja!!!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
Wij gaan bewijzen dat no-buys heul wel kunnen slagen!
Yay!! dat is fijnquote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:16 schreef RenRen- het volgende:
Ik ben blijMijn keelpijn is een stuk minder vandaag! En de ontsteking lijkt ook minder. Morgen nog een dagje diclofenac en dan donderdag alleen paracetamol
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:16 schreef Lindytje het volgende:
Goed, ik ben Lindytje, Lindy, Lin, lindeh. (als je me ooit Lindsy noemt, moet ik je helaas vermoorden)
Ik ben een gezellige dikkerd! Ik heb een zere heup en uit bijna alle DSM-categorieën een of meerdere aandoeningen, aka, ik ben een mongol
Ik woon samen met(dat is een vrouw) in een huis. Daar wonen ook twee konijnen (Amy en buitenkonijn) en twee honts; Dikkie (oude irritante stinkende hont) en Sien, een eindbaas.
Verder drink ik graag velen alcohol in de vorm van bier of baco light, ik rook L&M blauw, mijn haar is knalrood en ik geef goeden make-up-tips. En ik studeer. Nou ja, niet echt, ik sta ingeschreven bij de universiteit en gok tentamens
Verder sta ik zo ongeveer gelijk aan een god, dus gij zult mij aanbidden
Vergeet ik nog iets?
Whahahaha arme SQquote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:17 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja hallo, Maria en medium Tanja zitten op SQ te wachten.
nee, dat dekt de lading wel.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:16 schreef Lindytje het volgende:
Goed, ik ben Lindytje, Lindy, Lin, lindeh. (als je me ooit Lindsy noemt, moet ik je helaas vermoorden)
Ik ben een gezellige dikkerd! Ik heb een zere heup en uit bijna alle DSM-categorieën een of meerdere aandoeningen, aka, ik ben een mongol
Ik woon samen met(dat is een vrouw) in een huis. Daar wonen ook twee konijnen (Amy en buitenkonijn) en twee honts; Dikkie (oude irritante stinkende hont) en Sien, een eindbaas.
Verder drink ik graag velen alcohol in de vorm van bier of baco light, ik rook L&M blauw, mijn haar is knalrood en ik geef goeden make-up-tips. En ik studeer. Nou ja, niet echt, ik sta ingeschreven bij de universiteit en gok tentamens
Vergeet ik nog iets?
sinds 10 mei ist officieelquote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:15 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Daar heb jij dan weer gelijk inHoe nieuw is het nou eigenlijk?
Is hij leuk? Zit hij op facebook?
Ik ben echt zo blijquote:
Volgens mij nietquote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:16 schreef Lindytje het volgende:
Vergeet ik nog iets?
Sinds wanneer is tanja een medium?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:17 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja hallo, Maria en medium Tanja zitten op SQ te wachten.
Ohja!! + dat inderdaadquote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, dat dekt de lading wel.
Oh je gaat trouwen op een segway in een holo lampjesjurk!
En MEDIUM Tanja zit op JOU te wachten. Dus bel! Loop niet verder in spanning rond! Bel.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:19 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Neehee, je hebt Tanja en je hebt medium Tanja.
Tanja is meer Small.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:19 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Neehee, je hebt Tanja en je hebt medium Tanja.
Aangenaam.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:16 schreef Lindytje het volgende:
Vergeet ik nog iets?
ja, verdomme. Ik dacht dat je moest masturberen om van je spanning af te komen. Nu snap ik het niet meerquote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:19 schreef RenRen- het volgende:
[..]
En MEDIUM Tanja zit op JOU te wachten. Dus bel! Loop niet verder in spanning rond! Bel.
Nu heb je gewonnen met zap de neger en mag je atten!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:21 schreef Stormqueen het volgende:
waarom staan er 2 negers voor mijn huis:?
twee keer? Of geldt dat niet per neger?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nu heb je gewonnen met zap de neger en mag je atten!
Wellicht moet dat tegelijk??quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]
ja, verdomme. Ik dacht dat je moest masturberen om van je spanning af te komen. Nu snap ik het niet meer
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nu heb je gewonnen met zap de neger en mag je atten!
Volgens mij gaat dat op de meet gebeurenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
Damn, ik wil dat nog steeds een keer doen!!!!!
Maar niemand wil dat met mij doen![]()
We gaan het doen met de volgende meetquote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
we gaan dat op de meet doenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
mastujrberen terwijl je met medium tanja belt?quote:
Nee, per episode neger(s). Dat kunnen er dus 1 of meer zijn per atjequote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
twee keer? Of geldt dat niet per neger?
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mastujrberen terwijl je met medium tanja belt?
oh gelukkig!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:23 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, per episode neger(s). Dat kunnen er dus 1 of meer zijn per atje
Poepen is in België wat anders dan hierquote:
Om in te masturberen?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:25 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ben alles half en half aan het doorlezen en ik las dat we op de meet gingen masturberen. WTFToen ging ik pas echt goed lezen
Maar nice ! Ik ben in ! En ik reserveer alvast een bucket
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:25 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
poepen = neucken? Gekke belgen *sorry priem*
Kunnen we ook doen, geeft misschien een extra dimensiequote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:25 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ben alles half en half aan het doorlezen en ik las dat we op de meet gingen masturberen. WTFToen ging ik pas echt goed lezen
Maar nice ! Ik ben in ! En ik reserveer alvast een bucket
De scharende circusact stond toch al maanden vast?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:26 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Kunnen we ook doen, geeft misschien een extra dimensie
Nog eens?quote:
Als we een aziaat op tv zappen dat er gemasturbeerd moet wordenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:26 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Kunnen we ook doen, geeft misschien een extra dimensie
Die sowiesoquote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De scharende circusact stond toch al maanden vast?
Kakkenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:27 schreef Stormqueen het volgende:
maar priem, nu de hamvraag, wat zeg je in belgie als je moet poepen?
Oeh, bijna! Jammer van die laatste zin tussen haakjes.....quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:26 schreef rosakai het volgende:
[..]
Nog eens?
Ik ben Rosa mag ook Roos maar geen Rosamunde!
Ik heb ook een hont. Een worst jack russel jacky:D
En een paart die kabouters ziet.
Ik woon in Heerle met mijn vriend en omdat het een boeren dorpje in Brabant is zijn er (bijna) geen negers om te zappen.
(bijna spel fout loos?)
quote:
Nouuwwww!!!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oeh, bijna! Jammer van die laatste zin tussen haakjes.....
Maar hoi!
op de kokosmat?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:29 schreef Stormqueen het volgende:
mijn pousse heeft net uit z'n poep gebeuld volgens mij
Ik spuugde een stukje van mijn brood met smeerkaas en gekookt ei uitquote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:29 schreef Stormqueen het volgende:
mijn pousse heeft net uit z'n poep gebeuld volgens mij
Jongeuh je vergeet je zwarte drakenbloed huis!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:30 schreef Loqi het volgende:
Ik ben Loqi, drs. (meehheeheh)
Ik heb 2 eindbaaskittenpoussen van 5 en 7 kilo.
Ik woon in Helmond, niet over grappen jonguh! Met mijn vriend. Volgens populair geloof zijn wij de volgende die gaan trouwen![]()
Steampunk
Samurai
Verkleedfeestjes
Ja, zoiets
Loqiquote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:30 schreef Loqi het volgende:
Ik ben Loqi, drs. (meehheeheh)
Ik heb 2 eindbaaskittenpoussen van 5 en 7 kilo.
Ik woon in Helmond, niet over grappen jonguh! Met mijn vriend. Volgens populair geloof zijn wij de volgende die gaan trouwen![]()
Steampunk
Samurai
Verkleedfeestjes
Ja, zoiets
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jongeuh je vergeet je zwarte drakenbloed huis!
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:33 schreef Stormqueen het volgende:
RRROOO-SAAA-MUNDE! JALALALALALALALALALAL
Lolwhut?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:36 schreef Loqi het volgende:
Ik kende ooit een Rosa uit Zwitserland. Maf wijf was dat. Die kwam naar guildmeets (world of warcraft) om daar mensen te neuken en ze dan te chanteren met dat ze zwanger was terwijl ze heul niet zwanger kon worden![]()
It's funny because it's sadquote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:36 schreef Loqi het volgende:
Ik kende ooit een Rosa uit Zwitserland. Maf wijf was dat. Die kwam naar guildmeets (world of warcraft) om daar mensen te neuken en ze dan te chanteren met dat ze zwanger was terwijl ze heul niet zwanger kon worden![]()
Serieus?! WTFquote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:36 schreef Loqi het volgende:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:36 schreef Loqi het volgende:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:39 schreef Loqi het volgende:
Dr man vond het overigens wel best dat ze op de meet mensen batste
ruilen? Doe ik bij jou opruimen en jij bij mij schoonmaken!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:41 schreef RenRen- het volgende:
Opruimen is kut.
Als ik later rijk ben wil ik een opruimer. Schoonmaken doe ik wel zelf, maar dat opruimen.
Deal!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ruilen? Doe ik bij jou opruimen en jij bij mij schoonmaken!
Moet ik hem wel aandoen jaquote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:43 schreef Diconnected het volgende:
Fuuuu m'n laptop herkent m'n Kindle niet
mijn moeder d'r ex zat gewoon 's ochtends altijd op de wc. Maar niet een kwartier, echt gewoon vanaf het tijdstip dat ik wakker werd tot het tijdstip dat ik wegging.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:43 schreef Loqi het volgende:
ik wou dat ik net zo van kakken kon genieten als sommige mensen
dat heb ik ook wel eens, maar niet uit genotquote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:44 schreef RenRen- het volgende:
[..]
mijn moeder d'r ex zat gewoon 's ochtends altijd op de wc. Maar niet een kwartier, echt gewoon vanaf het tijdstip dat ik wakker werd tot het tijdstip dat ik wegging.
Iedere.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:45 schreef Loqi het volgende:
[..]
dat heb ik ook wel eens, maar niet uit genot
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:46 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Iedere.
Dag.
Nee, maar hij zat daar echt te lezen, hele kranten en boeken en het heel erg naar zijn zin te hebben volgens mij
quote:
Bij ons ligt er altijd een stapel tijdschriftenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:48 schreef Diconnected het volgende:
[..]![]()
Als ik ga poepen neem ik ook altijd een boekje ofzo mee. Heerlijk.
Ik heb standaard een boek liggen daarquote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:48 schreef Diconnected het volgende:
[..]![]()
Als ik ga poepen neem ik ook altijd een boekje ofzo mee. Heerlijk.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:55 schreef Diconnected het volgende:
Heb m'n kindle nu een jaar en ik kom er nu pas achter hoe ik kan selecteren via auteur
Ik heb echt blonde acties vandaagquote:
ik herhaal mijne eerderen statement: dooschquote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:55 schreef Diconnected het volgende:
Heb m'n kindle nu een jaar en ik kom er nu pas achter hoe ik kan selecteren via auteur
Etosquote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:00 schreef RenRen- het volgende:
Waar kun je goedkope makeupsponsjes kopen? Behalve kruidvat?
Etos, hemaquote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:00 schreef RenRen- het volgende:
Waar kun je goedkope makeupsponsjes kopen? Behalve kruidvat?
Oh, dat is vreemdquote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:03 schreef RenRen- het volgende:
Thanks, dan ga ik daar kijken
De kruidvaten hier in de buurt lijken ze niet binnen te krijgen
Rotterdam hequote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:03 schreef RenRen- het volgende:
Thanks, dan ga ik daar kijken
De kruidvaten hier in de buurt lijken ze niet binnen te krijgen
Dat zal het zijnquote:
Ja die bij de Media markt? Das idd een rotkruidvatquote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:05 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat zal het zijnDe kruidvat in de stad is noooit bestand tegen het aantal klanten dat ze hebben, de schappen zijn altijd leeg
Ben je nog ziek?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
Alles wat ik deed was slapen. Nou moet ik een heel topic teruglezen. Daar heb ik toch geen tijd voor.
Ja die! Gisteren hadden ze wel die cupcakenagellak van NYC, dus ze hebben het een beetje goed gemaaktquote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:07 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja die bij de Media markt? Das idd een rotkruidvat
cupcakenagellak?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:18 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja die! Gisteren hadden ze wel die cupcakenagellak van NYC, dus ze hebben het een beetje goed gemaakt
cupcakenagellak, wa's dat?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:18 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja die! Gisteren hadden ze wel die cupcakenagellak van NYC, dus ze hebben het een beetje goed gemaakt
Kon slecht slapen vannacht dus was kapot. Heb nog steeds hoofdpijn, maar wel minderder dan gisteren.quote:
Bij de hema heb je verschillende versies voor ¤1 tot ¤1,75 toevallig vorige werk gekocht voor mijn gradient (die ik er eens vanaf moet halenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:18 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ahwquote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Kon slecht slapen vannacht dus was kapot. Heb nog steeds hoofdpijn, maar wel minderder dan gisteren.
Ga ik dan even heen straksquote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:20 schreef megamandy het volgende:
[..]
Bij de hema heb je verschillende versies voor ¤1 tot ¤1,75 toevallig vorige werk gekocht voor mijn gradient (die ik er eens vanaf moet halen
Oh. Die vind ik heel niet boeiend.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:21 schreef RenRen- het volgende:
[..]
[..]
Die nagellak van NYC, Lavender CupcakeZo heet hij.
Jamaar.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh. Die vind ik heel niet boeiend.
Oh. Wat een anti-climaxquote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:21 schreef RenRen- het volgende:
[..]
[..]
Die nagellak van NYC, Lavender CupcakeZo heet hij.
Echt een dikke faal ja....quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:22 schreef RenRen- het volgende:
Die blendbox is nu al een dikke faalDie hebben een goedkoop hostingcontract afgesloten en nu komen er 1000 mensen op hun website en is de site suspended door hun host, omdat er te veel mensen online zijn.
"JA, er zijn 1000 mensen tegelijk online, geen enkele host kan dat aan hoor!"
Uh. Jawel. Moet je alleen meer geld neertellen.
Ja een heeeel beperkte opgave. Zoals ze het zelf noemdenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:24 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Echt een dikke faal ja....
Ik dacht, ik bestel hem, maar hij lijkt al uitverkocht te zijn...
Hoeveel hebben ze er ingekocht? 50 ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |