Deze reactie hoor ik wel vaker van fokkers die voor het eerst na jaren hun zolderkamertje weer af komen, niets aan het handje.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:33 schreef KoningStoma het volgende:
Jongens, wat is dit? Ik loop net even naar buiten en toen was er in een keer een grote lichtgevende bal in de lucht. Het deed gewoon pijn an mijn ogen. Het is ook ineens een stuk warmer.
Nick is er nog steeds niet van bij gekomen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Deze reactie hoor ik wel vaker van fokkers die voor het eerst na jaren hun zolderkamertje weer af komen, niets aan het handje.
Met z'n whatsapp condooms.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:23 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nick is er nog steeds niet van bij gekomen.
hollanderquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:49 schreef Fsmxi het volgende:
Gadverdamme, plakweerZsm rijbewijs halen, en d'rvandoor scheuren naar de alpen ofzo
Ik ben ook wel in voor een Alpenmeet ja.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:49 schreef Fsmxi het volgende:
Gadverdamme, plakweerZsm rijbewijs halen, en d'rvandoor scheuren naar de alpen ofzo
Ik ben er vanaf vrijdag te vindenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:21 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik ben ook wel in voor een Alpenmeet ja.
Is het weer zo ver?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
Mensen die niet door hebben dat ze op een openbaar forum zittenWat een sufkutten
?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
Mensen die niet door hebben dat ze op een openbaar forum zittenWat een sufkutten
Yes kerel, het is weer zoverquote:
Haha yeah jij niet man Mr Moustachequote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha yeah jij niet man Mr Moustache.
Never mind it verder.
quote:Nick Tja soms verdien je het he
8 uur geleden · Vind ik leuk
Erwin Ik hoop het
8 uur geleden · Vind ik leuk
Nick Ik had het meer over dat je internet eruit lag
6 uur geleden · Vind ik leuk · 2
Ben toch wel benieuwdquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha yeah jij niet man Mr Moustache.
Never mind it verder.
Jij bent toch niet van de dramaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |