SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En zo hoort het!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:45 schreef SoldMayor het volgende:
Elke keer wanneer er een nieuwe topic is moet ik gewoon weer ff naar die CD kijken.![]()
Dat is juist het grappigstequote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:51 schreef Dr.Pringles het volgende:
Nick Geezy - emo.gif![]()
Heb nog niet eens alle titels gelezen.![]()
quote:Erwin
Damnn kut internet thuis weer uitgevallen, en dat op de laatste dag van de promotie!! #ik zeg maar gedag tegen mijn plek op 7th Sunday Festival#
Vind ik leuk · · Delen · 10 minuten geleden via mobiel ·
Zo, dat werd eens tijd.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:10 schreef Kutstudent het volgende:
Goeiemorgen. Gedoucht, geschoren, schone kleren aan, aftershave op, fresh als een motherfucker.
Nou nog een leuke meid zien te vinden in het vrouwrijke Delft.![]()
Off to the hunting grounds.
Als je het niet snapt dan heb je niet genoeg facebook gestalkt.quote:
Die Roro ookquote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
Tamara Broeder ---> T. Bro.
Vandaar ook het nummer 'Voor al mijn Broeders'
There it is.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
Whahahahahaquote:
Hahahaha Karma is een bitchquote:en dat op de laatste dag van de promotie!! #ik zeg maar gedag tegen mijn plek op 7th Sunday Festival#
Ik vraag me af of ze het chill vindt dat je dat zo op fok knalt.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
CD 2, track nummer 11 was wel meteen duidelijkquote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:56 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat is juist het grappigsteSubtiele hintjes in elke titel.
Scherpquote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:15 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Als je het niet snapt dan heb je niet genoeg facebook gestalkt.
Zit wel weer iets in jaquote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:20 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze het chill vindt dat je dat zo op fok knalt.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
CD 2, track nummer 11 was wel meteen duidelijk
[..]
Scherp
Volgende keer zeg ik het wel als ik een nieuwe foto hebquote:
Hahahaquote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Volgende keer zeg ik het wel als ik een nieuwe foto heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |