Niet als het net zo betrouwbaar is als de electronica in de Peugeot autos lolloleinz!!1quote:
Uhm ik heb ze nu al wel aardig lang, denk ergens tussen de 4-6 jaar ofzo? Kan de factuur niet meer vinden, dus weet het niet meer. Volgens mij 150, maar het kan ook 250 geweest zijn, 1 van die twee iigquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:10 schreef stripe het volgende:
@ohnoes wat heb je voor die speakers betaald als ik brutaal mag zijn?
scriptje is maar 1 keer op ik neem er een klikken, en je gaat automatisch naar de rabobankquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:12 schreef tralalala het volgende:
[..]
Paypal is maar 2 keer op een knop rammen.
Het is ook vooral het maalwerk van die Peugeotmolens wat prima is.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Niet als het net zo betrouwbaar is als de electronica in de Peugeot autos lolloleinz!!1
Dan ligt het misschien aan het feit dat ik altijd m'n paypal wachtwoord vergeetquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:12 schreef tralalala het volgende:
[..]
Paypal is maar 2 keer op een knop rammen.
en voor je het weet heb je een paar swarovski oorbellen in plaats van een iPad hoesquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:13 schreef bambino het volgende:
[..]
scriptje is maar 1 keer op ik neem er een klikken, en je gaat automatisch naar de rabobank
Nietus, ING!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:13 schreef bambino het volgende:
[..]
scriptje is maar 1 keer op ik neem er een klikken, en je gaat automatisch naar de rabobank
Je kunt in het rabo scherm (of ING voor OhNoes) nog op cancel klikken, dan kom je weer terug op ibood en is er niks gebeurd.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:15 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
en voor je het weet heb je een paar swarovski oorbellen in plaats van een iPad hoes
Ik zou ff wachten op de volgendequote:
Haha, advanced scripting, automatisch inloggen in je bank en de betaling voltooienquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:16 schreef bambino het volgende:
[..]
Je kunt in het rabo scherm (of ING voor OhNoes) nog op cancel klikken, dan kom je weer terug op ibood en is er niks gebeurd.
Ja dat ga ik dus weer net niet doenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:17 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Haha, advanced scripting, automatisch inloggen in je bank en de betaling voltooien
Haha, zes schermen open met iBood, is er een box "klik klik klik klik klik klik" heb je er 6, genius!quote:
moet je wel 6 accounts hebbenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:18 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Haha, zes schermen open met iBood, is er een box "klik klik klik klik klik klik" heb je er 6, genius!
Nou ik ben zo terug jongens
Dan ben je echt te traag.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:19 schreef stripe het volgende:
Als er zo zo'n box komt, kan ik dan gewoon rustig op 'ik neem er een!' douwen en m'n gegevens invullen, of ben ik dan echt te traag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |