Ja dat kan ik ook zomaar overal bijzetten, haal het wel in de winkel, had sowieso te weinig tijd voor onderzoekquote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:16 schreef Smoef het volgende:
• Water-bestendig, duurzaam materiaal
Staat er gewoon bij hoor
Samsonitequote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:49 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja dat kan ik ook zomaar overal bijzetten, haal het wel in de winkel, had sowieso te weinig tijd voor onderzoek
Is breed. Dat kan het inderdaad betekenen. Maar het kan ook betekenen dat ze opnieuw gebouwd zijn met reserve-onderdelen. Nadeel hiervan is dat je bijv. evt. oude onderdelen hebt die in de nieuwe versies verbeterd zijn.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:52 schreef OhNoes het volgende:
Wat is dat refurbished nou eigenlijk, gewoon gerepareerd na beschadiging oid toch?
Aah oke, dank voor de uitlegquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:06 schreef Kenju het volgende:
[..]
Is breed. Dat kan het inderdaad betekenen. Maar het kan ook betekenen dat ze opnieuw gebouwd zijn met reserve-onderdelen. Nadeel hiervan is dat je bijv. evt. oude onderdelen hebt die in de nieuwe versies verbeterd zijn.
Sony gaf standaard refurbished apparaten uit van de PS3 ipv gerepareerde consoles terug te geven omdat dit gewoon goedkoper was. Waren gewoon nieuwe apparaten die voor dat doel waren samengesteld en getest, maar dan zonder doos, boekjes, accessoires, etc.
Nu Mad Men DVD-box. Ik heb die serie geprobeerd, maar kon er maar niet inkomen. Je ziet aan alles dat het een topserie is, maar het deed me gewoon te weinig. Het schijnt dat meer mensen dat probleem hebben.
Verder snap ik niet waarom mensen nu nog DVD's kopen. BD, ok. Maar DVD's? Als je het download heb je betere kwaliteit. Dan doe je het echt alleen maar om dat ding in je kast te hebben staan....
Het is echt een kut huntquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:11 schreef bambino het volgende:
Hoi allemaal,
Ik ben weer thuis.
Nu ff lekker uitrusten met het warme weer en lekker hunten
Eerst ff kijken wat er allemaal geweest is sinds de laptop
Genoeg filmliefhebbers te vinden en dan heb je nog de generatie die niet kan downloaden. Vrienden van me kopen ook zo'n 20 films per maand, naast de enorme hoeveelheid gedownloade dvd'squote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:06 schreef Kenju het volgende:
[..]
Is breed. Dat kan het inderdaad betekenen. Maar het kan ook betekenen dat ze opnieuw gebouwd zijn met reserve-onderdelen. Nadeel hiervan is dat je bijv. evt. oude onderdelen hebt die in de nieuwe versies verbeterd zijn.
Sony gaf standaard refurbished apparaten uit van de PS3 ipv gerepareerde consoles terug te geven omdat dit gewoon goedkoper was. Waren gewoon nieuwe apparaten die voor dat doel waren samengesteld en getest, maar dan zonder doos, boekjes, accessoires, etc.
Nu Mad Men DVD-box. Ik heb die serie geprobeerd, maar kon er maar niet inkomen. Je ziet aan alles dat het een topserie is, maar het deed me gewoon te weinig. Het schijnt dat meer mensen dat probleem hebben.
Verder snap ik niet waarom mensen nu nog DVD's kopen. BD, ok. Maar DVD's? Als je het download heb je betere kwaliteit. Dan doe je het echt alleen maar om dat ding in je kast te hebben staan....
Hebben ze voor mij gedaan.quote:
Geblockt sinds 2 hunts terug ofzoquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:13 schreef bambino het volgende:
[..]
Hebben ze voor mij gedaan.
Nu ben ik thuis, nu word het beter!
Iemand trouwens greasemonkey geprobeerd tijdens de hunt?
KuKlux?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:13 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Kut is niet het goede woord, het is een KK hunt
Humm, ik kom nu idd tot het stukje waar je betaalmethode selecteert.quote:
Het scheelt nog maar 1 klik nu, geen idee, ik heb dat script nicht gemacht.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:14 schreef bambino het volgende:
[..]
Humm, ik kom nu idd tot het stukje waar je betaalmethode selecteert.
Is dit niet te fixen?
Ye dat zal het idd wel zijn.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:16 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Het scheelt nog maar 1 klik nu, geen idee, ik heb dat script nicht gemacht.
Vast wel te doen, waarschijnlijk hebben ze gewoon 1 dingetje aangepast oid waardoor het script het niet meer snapt
Haha had hij je geDMt ja? Hij had het ook gewoon toendestijds op het forum geplaatstquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:16 schreef bambino het volgende:
[..]
Ye dat zal het idd wel zijn.
Ik weet niet meer wie hem gemaakt heeft. Heb dat vast nog wel in me DM staan.
Ja ik deed iets verkeerdsquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:17 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Haha had hij je geDMt ja? Hij had het ook gewoon toendestijds op het forum geplaatst
Thnxquote:
Ooh zo,quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:19 schreef bambino het volgende:
[..]
Ja ik deed iets verkeerdsdus had hij me ff uitgelegd hoe ik het beter kon doen
Zilverdolk was het.
Heb em ff geDMt kijken of die zo online is
[..]
Thnx
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |