quote:Op maandag 21 mei 2012 23:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Trusten![]()
Soort van. Denk ik. Ben weer wakker.
Sien is de hont van Linquote:Op maandag 21 mei 2012 23:19 schreef rosakai het volgende:
[..]
ja we sien wel en ik ga r niet doot van.
Ja, ik had het dan ook over mannen. Alleen vinden negers mij vaak wel leukquote:Op maandag 21 mei 2012 23:19 schreef BBQ-kip het volgende:
LOL @ Mss![]()
Ik hou ook niet van (half) negers![]()
Behalve UNF natuurlijk, maar da's gewoon een lekker wijf, punt!
Ze meuren jonge! En nu is mijn hele hals glibberig! Maar je moet wat als je ooraids hebt!quote:
en dezequote:
Is ooraids besmettelijk?quote:Op maandag 21 mei 2012 23:24 schreef Mss het volgende:
[..]
Ze meuren jonge! En nu is mijn hele hals glibberig! Maar je moet wat als je ooraids hebt!
LOL @ ooraidsquote:Op maandag 21 mei 2012 23:24 schreef Mss het volgende:
[..]
Ze meuren jonge! En nu is mijn hele hals glibberig! Maar je moet wat als je ooraids hebt!
Druppelen en dan een watje erin.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:24 schreef Mss het volgende:
[..]
Whut?quote:Op maandag 21 mei 2012 23:26 schreef rosakai het volgende:
moet echt nog even wat kwijt dan ben ik slapen.
ik zag vandaag een jonge man die me zo aan glee deed denken!
ik was echt bang dat hij ieder moment ging dansen en zingen:o
Zelfde geldt voor mij, vooral die kansloze Bijlmer figuren.... gewoon met mijn vent naast me lopend me uit vragen enzoquote:Op maandag 21 mei 2012 23:23 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, ik had het dan ook over mannen. Alleen vinden negers mij vaak wel leuk.
Vrouwen, mits geen bijlmerwijven, zijn
Mijn god, Glee...quote:Op maandag 21 mei 2012 23:26 schreef rosakai het volgende:
moet echt nog even wat kwijt dan ben ik slapen.
ik zag vandaag een jonge man die me zo aan glee deed denken!
ik was echt bang dat hij ieder moment ging dansen en zingen:o
WAT IS HETquote:Op maandag 21 mei 2012 23:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Mijn god, Glee...
the horror!
Bestaat dat nog?
Ik kijk geen tv.quote:
Ja, en hier wonen er nogal wat. Het maakt ze idd ook niet uit dat ik een vriend heb. Gewoon vragen of ik mn broek uit wil trekkenquote:Op maandag 21 mei 2012 23:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor mij, vooral die kansloze Bijlmer figuren.... gewoon met mijn vent naast me lopend me uit vragen enzo![]()
Maar komt door mijn en jouw "curves" gok ik
Je houdt van ballet?quote:Op maandag 21 mei 2012 23:27 schreef megamandy het volgende:
Hmm Scapino Ballet komt dit jaar weer met maar een voorstelling in Maastricht. Ik snap niets van die programmeringDe ene keer pakken ze maar een dan weer beide dan helemaal geen, terwijl die voorstellingen meestal (bijna) uitverkocht zijn
Dus nu moet ik maar voor de andere voorstelling naar Eindhoven naar het theater, had ik gehoopt dan mijnook mee zou gaan en nu heeft hij geen zin
Had juist een dinerarrangement erbij willen nemen (want lekker eten daar) maar om nou in mijn eentje daar te gaan uiteten
quote:
Ik kruip er weer onder denk ik.quote:
Heb ik ook hoor, als ik na 11en de honden uitlaat word ik regelmatig uitgevraagd door iemand die naar het café om de hoek gaat.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor mij, vooral die kansloze Bijlmer figuren.... gewoon met mijn vent naast me lopend me uit vragen enzo![]()
Maar komt door mijn en jouw "curves" gok ik
Ik heb ooit bij Scapino op ballet gezeten!quote:Op maandag 21 mei 2012 23:28 schreef megamandy het volgende:
[..]
Iballet
Ik ben een paardenmeisje en een ballettutje
Matigen sjans.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:29 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Heb ik ook hoor, als ik na 11en de honden uitlaat word ik regelmatig uitgevraagd door iemand die naar het café om de hoek gaat.![]()
"Wil je... langskomen voor een kopje.... theee?"
quote:Op maandag 21 mei 2012 23:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[..]
Ik kruip er weer onder denk ik.
Goeie, KIIIIIIPquote:
Asian en alto in één!quote:Op maandag 21 mei 2012 23:30 schreef megamandy het volgende:
[..]
Alle stereotypen van de High School! Jocks, cheerleader, homo, emo, neger, latino, nerd
You get aids and you die!quote:
thommie (shit ga ik weer)quote:Op maandag 21 mei 2012 23:30 schreef BBQ-kip het volgende:
Even kijken wat er onder de control C knop zit
[ afbeelding ]
helaasch
quote:Op maandag 21 mei 2012 23:30 schreef BBQ-kip het volgende:
Even kijken wat er onder de control C knop zit
[ afbeelding ]
helaasch
quote:
En ze verkrachten muziek.quote:
Dave Grohl.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:32 schreef Mss het volgende:
[..]
En ze verkrachten muziek.
Overigens weigert Dave Grohl (den held) zijn muziek te verkopen aan het progamma
De nieuwe is beterder.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ah, gevonden tijdens het teruglezen:
[ afbeelding ]
Mijn vent woonde toen in de Bijlmer, dus ik ken hetquote:Op maandag 21 mei 2012 23:27 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, en hier wonen er nogal wat. Het maakt ze idd ook niet uit dat ik een vriend heb. Gewoon vragen of ik mn broek uit wil trekken.
quote:Op maandag 21 mei 2012 23:29 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik heb ooit bij Scapino op ballet gezeten!Ik was heel jong dus ik heb er niets van opgestoken, maar ik houd dus ook wel van ballet. Vind het prachtig. Heb er verder geen verstand van.
Heb jij geballet?
Dave, ook zo een goeien (geilen) ventquote:Op maandag 21 mei 2012 23:32 schreef Mss het volgende:
[..]
En ze verkrachten muziek.
Overigens weigert Dave Grohl (den held) zijn muziek te verkopen aan het progamma
Ik vind hem niet super heet, maar ik zou het er wel op kunnen. Hij is verder als persoon wel episch!quote:
heb je die stem van die gast van Go Back To The Zoo gehoord?quote:
Vooral episch.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:34 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik vind hem niet super heet, maar ik zou het er wel op kunnen. Hij is verder als persoon wel episch!
de combi he, daar gaat het omquote:Op maandag 21 mei 2012 23:34 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik vind hem niet super heet, maar ik zou het er wel op kunnen. Hij is verder als persoon wel episch!
Wow, heel vetquote:Op maandag 21 mei 2012 23:33 schreef megamandy het volgende:
[..]Awesome.
Ja een aantal jaar op klassiek ballet, maar dat was gewoon bij een scholiere die lesgaf als bijbaan. Toen ze ging studeren ben ik op jazzballet/showdans gegaan en daar ben ik vorig jaar na 15 jaar gestopt.
Op mijn 14e ook weer met klassiek ballet begonnen, daarmee gestopt toen ik stage moest lopen in Eindhoven met wisseldiensten en nu alweer iets meer dan een jaar modern ballet
Zou graag ook weer klassiek erbij willen maar dat red ik niet qua tijd en werk
quote:Op maandag 21 mei 2012 23:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mss! Ik heb nog een geylen gif, even zoeken
Eric Corton heeft een zeer geilen stem ja!quote:Op maandag 21 mei 2012 23:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
heb je die stem van die gast van Go Back To The Zoo gehoord?
Damn!![]()
![]()
![]()
Net als Eric Corton
Hoog Sammie, kijk omhoog Sammie!quote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 23:36 schreef Mss het volgende:
[..]
Eric Corton heeft een zeer geilen stem ja!
I don't know, maar ik kijk naar hemquote:
Ja best welquote:Op maandag 21 mei 2012 23:34 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wow, heel vetDan heb je echt veel ervaring!
Ik niet, ik vind hem zo'n penisacteur in Supernaturalquote:Op maandag 21 mei 2012 23:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
I don't know, maar ik kijk naar hem
Ik vind hem juist geweldig in Supernaturalquote:Op maandag 21 mei 2012 23:37 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik niet, ik vind hem zo'n penisacteur in Supernatural
Die herken ik ook al niet.quote:
Ik niet, hij en Dean (Ja, want zo heet hij in Gilmore Girls dus dat blijft hij in mijn hoofdquote:Op maandag 21 mei 2012 23:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik vind hem juist geweldig in Supernatural![]()
Wacht, is hij dat?quote:Op maandag 21 mei 2012 23:38 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik niet, hij en Dean (Ja, want zo heet hij in Gilmore Girls dus dat blijft hij in mijn hoofd) acteren echt zo.
Ugh.
Vind ik
1 x gezien, is wel leukquote:
Ahw sorryquote:Op maandag 21 mei 2012 23:38 schreef princess-a het volgende:
Dames dit is mobiel echt niet te doen! Slaap lekker honeys
Ik vind alleen zijn stem sexy. En Ruben is met poofy haar wel iets minder heet. Desalniettemin geen slechten picquote:Op maandag 21 mei 2012 23:38 schreef BBQ-kip het volgende:
Speciaal voor Mss (moet ze nog meer gaan masturberen dweilen):
[ afbeelding ]
Mooien combi
vind ik zķ kut geacteerd.... zo jammerquote:
dit is van beide niet de meest charmante picaquote:Op maandag 21 mei 2012 23:39 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik vind alleen zijn stem sexy. En Ruben is met poofy haar wel iets minder heet. Desalniettemin geen slechten pic
Ah, dat scheelt. Ben ik toch niet compleet knettergek.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee, zijn tegenspeler![]()
[ afbeelding ]
Ja, wel een beetje. Ik vind de serie alleen wel interessant, ik kan alleen niet mijn vinger erop leggen waarom ik het zo interessant vind. Ik denk omdat ik wil dat de mensen eindelijk nieuwe mensen vinden, en ook omdat ik wil weten hoe mensen opeens in zombies veranderden.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
vind ik zķ kut geacteerd.... zo jammer![]()
Die hoofdrolspeler is zo'n lekkere Engelse dude incl. accent en dan gaat hij nep Amerikaans Engels lullen![]()
Neh, als het over GoT gaat voel ik me hetzelfdequote:Op maandag 21 mei 2012 23:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Het spoor, ik ben het wederom bijster. Betekent dit dat ik oud word?
Soon, very soon, moet jij ook een uitstrijkjequote:Op maandag 21 mei 2012 23:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Het spoor, ik ben het wederom bijster. Betekent dit dat ik oud word?
Ja, hij, die lange met het lange haar.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee, zijn tegenspeler![]()
[ afbeelding ]
GoT is dit seizoen heel politiek en minder actie inderdaad, maar ik vind het nog steeds heel gaaf. Alleen die aflevering van vandaag was iets minder omdat het bijna alleen maar background op setups waren voor het verdere verhaal (naar mijn idee).quote:Op maandag 21 mei 2012 23:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
1 x gezien, is wel leuk
Als ik True Blood boeken uit heb ga ik dat wel kiijken
Ik vind GoT tegenvallen zoberzo dit seizoen
Dat wel. Mannen moeten mannen zijn! Overigens was het muziekgewijs wel heel tof, foto is gemaakt op Pinkpop 2010, toen ik Triggerfinger ontdekte!quote:Op maandag 21 mei 2012 23:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dit is van beide niet de meest charmante pica
Maar ik vind Eric ook wel goed te doen hoor
Stoeren mannen
DAT DUURT NOG VIJF JAAR JAquote:Op maandag 21 mei 2012 23:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Soon, very soon, moet jij ook een uitstrijkje
De 30 (dus verloedering) nadert!!!!
Gathering of Tweakersquote:
Ik heb echt STEEDS dit beeld in mijn hoofd als ik het zie (mijn man kijkt het wel)quote:Op maandag 21 mei 2012 23:40 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, wel een beetje. Ik vind de serie alleen wel interessant, ik kan alleen niet mijn vinger erop leggen waarom ik het zo interessant vind. Ik denk omdat ik wil dat de mensen eindelijk nieuwe mensen vinden, en ook omdat ik wil weten hoe mensen opeens in zombies veranderden.
quote:Op maandag 21 mei 2012 23:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb echt STEEDS dit beeld in mijn hoofd als ik het zie (mijn man kijkt het wel)
[ afbeelding ]
en dan doe ik dit
eens!quote:Op maandag 21 mei 2012 23:41 schreef megamandy het volgende:
[..]
GoT is dit seizoen heel politiek en minder actie inderdaad, maar ik vind het nog steeds heel gaaf. Alleen die aflevering van vandaag was iets minder omdat het bijna alleen maar background op setups waren voor het verdere verhaal (naar mijn idee).
Maja, Jon Snow
[..]
Ik heb echt STEEDS dit beeld in mijn hoofd als ik het zie (mijn man kijkt het wel)
[ afbeelding ]
en dan doe ik dit
[..]
[ afbeelding ]
en dan doe ik dit
[..]
[ afbeelding ]
en dan doe ik dit
is zo voorbij jonguh!quote:
Ik ookquote:Op maandag 21 mei 2012 23:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat heb ik elke keer opnieuw."Wat is... oh wacht."
Ik volg. (Wel mn eigen bed)quote:Op maandag 21 mei 2012 23:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Goed, ik ga m'n bed opzoeken. Vrees dat dit mobiel niet bij te houden gaat zijn.
Ja maar dat moet je ook gewoon kijkenquote:Op maandag 21 mei 2012 23:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Neh, als het over GoT gaat voel ik me hetzelfde
Ga je je nu alweer verbazen over m'n leeftijd?quote:Op maandag 21 mei 2012 23:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
Nog maar 5 jaar voordat je 30 ben ja IJs?![]()
ik 7 maanden manquote:Op maandag 21 mei 2012 23:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
Nog maar 5 jaar voordat je 30 bent ja IJs?![]()
Ik zat te denken 'ZOMG OVER 5 JAAR IS IJS 30'. En toen kwam ik er achter dat ik over 6 jaar ook de sjaak benquote:Op maandag 21 mei 2012 23:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
Nog maar 5 jaar voordat je 30 bent ja IJs?![]()
gelukkig maar dat het je eigen bed isquote:
Das toch juist goedquote:Op maandag 21 mei 2012 23:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ga je je nu alweer verbazen over m'n leeftijd?
quote:
Echt, dikke LOL ditquote:Op maandag 21 mei 2012 23:44 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik zat te denken 'ZOMG OVER 5 JAAR IS IJS 30'. En toen kwam ik er achter dat ik over 6 jaar ook de sjaak ben.
Ik ben er nooit aan begonnen.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:43 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ookEn ik heb wel één aflevering gezien! Snapte er niets van
Het gaat ook wel heel snel vandaagquote:Op maandag 21 mei 2012 23:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
Godsamme, hoe lang was ik weg, een kwartier?
Kip is terug en het topic gaat als een razende jonge!
quote:Op maandag 21 mei 2012 23:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
Verhip, kip is terugquote:Op maandag 21 mei 2012 23:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
Vooruit maarquote:Op maandag 21 mei 2012 23:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Das toch juist goedDan zie je er dus heul jeugdig uit
Dit komt te dicht bij mn eigen leeftijd, niet leuk meerquote:Op maandag 21 mei 2012 23:44 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Boooh.
Ik 8 jaar, 2 maanden en 5 dagen. Jonge.
quote:Op maandag 21 mei 2012 23:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Verhip, kip is terugIk was helemaal vergeten dat ze gebanned was ;')
Ik ben ook terugquote:Op maandag 21 mei 2012 23:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ja maar als ik ga zoeken zijn jullie gelijk 3 pagina's verderquote:Op maandag 21 mei 2012 23:45 schreef Mss het volgende:
Schaar, heb je nog plaatjens van lekkere mannen?
Boedda was ook een god toch?quote:Op maandag 21 mei 2012 23:46 schreef BBQ-kip het volgende:
Maaruh, ik vind het alleen maar leuker worden hoor, hoe ouder ik word
En ik heb nog steeds een goddelijk lichaam, dus daarvoor maakt het ook niet uit
Hoezo, omdat ik jonger ben dan jij?quote:Op maandag 21 mei 2012 23:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dit komt te dicht bij mn eigen leeftijd, niet leuk meer
Jij was toch niet gebanned?quote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 23:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Verhip, kip is terugIk was helemaal vergeten dat ze gebanned was ;')
JA JONGE, IK WIL HETEN MANNENquote:Op maandag 21 mei 2012 23:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja maar als ik ga zoeken zijn jullie gelijk 3 pagina's verder
Goeden matigen verlezing.quote:
jaaaa, da's fijn!quote:
HEY! KAPPEN JIJ JOH!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Oh stop it you!quote:Op maandag 21 mei 2012 23:46 schreef Mss het volgende:
[..]
En nou nooit meer weggaan! Anders moet ik je vastbinden!
Neequote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 23:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
HEY! KAPPEN JIJ JOH!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Dan is het toch nog allemaal ergens goed voor geweestquote:Op maandag 21 mei 2012 23:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh stop it you!
[..]
NeeMaar dit is volgens mij wel de eerste avond dat ik hier weer fanatiek post
Whut?quote:Op maandag 21 mei 2012 23:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dit krijg ik als ik google op "hete man"
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 mei 2012 23:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh stop it you!
[..]
NeeMaar dit is volgens mij wel de eerste avond dat ik hier weer fanatiek post
quote:Op maandag 21 mei 2012 23:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dan is het toch nog allemaal ergens goed voor geweest
morgenochtend snel doen, heb ik ook vanochtend gedaan, 2 minuten werk. En daarna handcreme want droge klauwenquote:Op maandag 21 mei 2012 23:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
En ik ben er ook weer. Ookal zou ik eigenlijk moeten slapen en ben ik nog steeds niet begonnen om m'n nagellak eraf te halen.
En dat terwijl hij best redelijke foto's heeftquote:Op maandag 21 mei 2012 23:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dit krijg ik als ik google op "hete man"
[ afbeelding ]
Is het een neger?quote:Op maandag 21 mei 2012 23:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
En dat terwijl hij best redelijke foto's heeftDit is echt.
Ik vond hem echt wel heel goed in die ene film. Remember me
Wacht, is dit er weer een die ik moet kennen?quote:Op maandag 21 mei 2012 23:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Jij kent hem?quote:Op maandag 21 mei 2012 23:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Glitters.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
morgenochtend snel doen, heb ik ook vanochtend gedaan, 2 minuten werk. En daarna handcreme want droge klauwen
Space is er ook nog!quote:Op maandag 21 mei 2012 23:49 schreef RenRen- het volgende:
Ik ben volgens mij de jongste hier, naast Bambi
De database staat op leeftijdquote:Op maandag 21 mei 2012 23:49 schreef RenRen- het volgende:
Nee heeee het is sparklyman.quote:
Dit is die vampier uit twilight!quote:Op maandag 21 mei 2012 23:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wacht, is dit er weer een die ik moet kennen?
Hij zit ook in Harry Potterquote:Op maandag 21 mei 2012 23:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 mei 2012 23:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
quote:
DE GLITTERNICHTquote:
Ik vind Robbert Pattinson dus serieus wel leuk, alleen zo jongquote:Op maandag 21 mei 2012 23:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Succes morgenquote:Op maandag 21 mei 2012 23:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
Heb me weer heerlijk in een stuip gelachen dames, bedankt voor het lachen! Maar morgen komt Nico hier, zn kleren halen en het is hier een teringbendeWelterusten en tot morgen
![]()
Twilightquote:Op maandag 21 mei 2012 23:49 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee heeee het is sparklyman.
[..]
Dit is die vampier uit twilight!
Ja, alleen jammer dat hij in twilight zit. Aan de andere kant goede keuze, hij hoeft nooit meer te werken nuquote:Op maandag 21 mei 2012 23:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik vind Robbert Pattinson dus serieus wel leuk, alleen zo jong
Hij heeft een raar hoofd (en deze foto is natuurlijk belachelijk), maar ik vind het wel wat hebben
slaap lekker meissie! En succes morgen!quote:Op maandag 21 mei 2012 23:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
Heb me weer heerlijk in een stuip gelachen dames, bedankt voor het lachen! Maar morgen komt Nico hier, zn kleren halen en het is hier een teringbendeWelterusten en tot morgen
![]()
Wat is de leeftijd dan?quote:Op maandag 21 mei 2012 23:49 schreef RenRen- het volgende:
quote:Op maandag 21 mei 2012 23:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dit is volgens google ook een hete man
[ afbeelding ]
ik heb Twilight echt 6 x gezien ofzo, ik ben schuldig, ik weet het, maar ik vind het leukquote:Op maandag 21 mei 2012 23:50 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, alleen jammer dat hij in twilight zit. Aan de andere kant goede keuze, hij hoeft nooit meer te werken nu
Er zitten er nog 5 onder je ofzo?quote:Op maandag 21 mei 2012 23:51 schreef RenRen- het volgende:
[..]
21.
Nog 2 maanden en 4 dagen en 8 minuten
Tofu, met zijn flubberogenquote:Op maandag 21 mei 2012 23:51 schreef Mss het volgende:
Mijn vriend en ik lollerden vannacht om mijn opmerking dat Tofik Bibi harder sprankelde dan die glitternicht uit Twilight.
Lolleren om mezelf, ik doe het.
quote:Op maandag 21 mei 2012 23:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Wie heeft de gay seal nog onder de ctrlV?
Ik lees de boeken, maar de films vind ik ook echt helemaal niets.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik heb Twilight echt 6 x gezien ofzo, ik ben schuldig, ik weet het, maar ik vind het leuk
uiteraard heb ik ook de boeken gelezenquote:Op maandag 21 mei 2012 23:52 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik lees de boeken, maar de films vind ik ook echt helemaal niets.
En bella is nog erger in de boeken dan in de films, ze is zo irritant
En toch blijven lezen hč?
Hij is ook niet lekkerquote:
Vind jij haar ook zo vervelend?quote:Op maandag 21 mei 2012 23:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
uiteraard heb ik ook de boeken gelezen
Maar neger had je er niet bijgezet, de opdracht was hete neger?quote:
STILL GAYquote:Op maandag 21 mei 2012 23:53 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik vind dit best een goeien foto
[ afbeelding ]
Het hoeft voor mij niet eens een neger te zijn, want ik heb niks met negers.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar neger had je er niet bijgezet, de opdracht was hete neger?
yep, ik zou haar allang uit die boom gepleurd hebben als hij met haar op zijn rug in die boom klimt/rentquote:Op maandag 21 mei 2012 23:53 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Vind jij haar ook zo vervelend?Volgens mij, als iemand zo egoistisch is in het echte leven zou die opgesloten worden.
Tofik is een halve soort negerquote:
Is hij een neger?quote:Op maandag 21 mei 2012 23:54 schreef Mss het volgende:
[..]
Het hoeft voor mij niet eens een neger te zijn, want ik heb niks met negers.
Doe mij maar een fijnen hollandschen vent! Hoewel dat met mijn huidige vriend ook niet helemaakl klopt.
Wtfquote:Op maandag 21 mei 2012 23:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
Op "hete neger" krijg ik dit:
[ afbeelding ]
die is een pinda ofzo?quote:Op maandag 21 mei 2012 23:54 schreef Mss het volgende:
[..]
Het hoeft voor mij niet eens een neger te zijn, want ik heb niks met negers.
Doe mij maar een fijnen hollandschen vent! Hoewel dat met mijn huidige vriend ook niet helemaakl klopt.
quote:Op maandag 21 mei 2012 23:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
Op "hete neger" krijg ik dit:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 mei 2012 23:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
Kut. Ik heb nog maar 1 wattenschijfje. Daarmee ga ik die nagellak er niet af krijgen natuurlijk.
Goeden negerquote:Op maandag 21 mei 2012 23:55 schreef RenRen- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit krijg ik bij kwartneger
Joh zeik niet zo en probeer het gewoon, en anders wc papier.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
Kut. Ik heb nog maar 1 wattenschijfje. Daarmee ga ik die nagellak er niet af krijgen natuurlijk.
quote:Op maandag 21 mei 2012 23:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
Nouja. Dan maar met afschuwelijk afgebladderde nagellak naar school.
Vond ik ook welquote:
quote:
GLITTERS!quote:Op maandag 21 mei 2012 23:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Joh zeik niet zo en probeer het gewoon, en anders wc papier.
Opgelost
Bwehe, zeker wel. Maarja.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:56 schreef RenRen- het volgende:
[..]Vast niemand die het merkt!
[..]
Vond ik ook wel
dan lak je er overheen of gebruik je een aardappelschilmesje om het eraf te krabbenquote:
Heb je niet zo'n potje in huis waarmee je je nepnagels eraf kan rossen?quote:
alhoewel weinig "nek" zichtbaarquote:
Nee, chips in je nagellakquote:Op maandag 21 mei 2012 23:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
Had SQ niet een tutorial over glitters verwijderen?
quote:Op maandag 21 mei 2012 23:57 schreef RenRen- het volgende:
Moet je eens op mijn naam googlenEerste drie hits is naakt, zesde hit is volgens mij tentakelporno
En met safesearch uit zijn het alleen hoeren en pornosterrenIk heb een pornonaam
Krabben.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dan lak je er overheen of gebruik je een aardappelschilmesje om het eraf te krabben
quote:Op maandag 21 mei 2012 23:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb je niet zo'n potje in huis waarmee je je nepnagels eraf kan rossen?
Oja klopt, gewoon eraf schrapenquote:Op maandag 21 mei 2012 23:58 schreef Mss het volgende:
[..]
Glittor verwijderen toch ook? Lekker knagen!
Ik vermaak me er ook al zo goed mee.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:57 schreef Mss het volgende:
Wat een postsnelheden, het lijkt de SC van een half jaar geleden wel weer. Alleen met een kleinere groep!
Wel mooie tettenquote:Op maandag 21 mei 2012 23:57 schreef RenRen- het volgende:
Moet je eens op mijn naam googlenEerste drie hits is naakt, zesde hit is volgens mij tentakelporno
En met safesearch uit zijn het alleen hoeren en pornosterrenIk heb een pornonaam
Hebben de teruglezerts morgen wat te lollerenquote:Op maandag 21 mei 2012 23:59 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik vermaak me er ook al zo goed mee.
Hoe langer ik niet ga slapen, hoe kleiner de kans wordt dat ik uberhaupt die les ga trekken morgen.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:58 schreef Mss het volgende:
Ik moet eigenlijk slapen maar ik zit zo hard te lolleren.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:00 schreef Mss het volgende:
[..]
Hebben de teruglezerts morgen wat te lolleren
schuurspons, wonderspons, verflap, schuurpapier?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik ben net verhuisd. Dat ligt allemaal in Amersfoort.
Ooh, dat valt reuze mee.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ren, ik heb dat plaatje even aangeklikt, het is geen tentakelporno. Het is gewoon een weergave van wat er bij de vrouw van binnen gebeurd als de man een orgasme in haar heeft
(ik noemde dat gewoon hihi)
morgen werken jonguh!quote:
Of 1 van deze dingen jatten van je huisgenoten, zet je gelijk de toonquote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
schuurspons, wonderspons, verflap, schuurpapier?
Oplossingsgerichte ideeën he
Goeien uitleg!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ren, ik heb dat plaatje even aangeklikt, het is geen tentakelporno. Het is gewoon een weergave van wat er bij de vrouw van binnen gebeurd als de man een orgasme in haar heeft
(ik noemde dat gewoon hihi)
Zoals ik zei, gewoon met afgebladderde nagellak naar school.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
schuurspons, wonderspons, verflap, schuurpapier?
Oplossingsgerichte ideeën he
Net zoals mijn handdoeken zeker.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Of 1 van deze dingen jatten van je huisgenoten, zet je gelijk de toon
Met gordijnen moet het ook kunnen!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Zoals ik zei, gewoon met afgebladderde nagellak naar school.
Zo leuk dat ik nu gordijnen heb om dicht te doen.
Mooi patroontje maken!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Met gordijnen moet het ook kunnen!
Raad eens wie ik krijg.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
Als ik mijn voornaam google krijg ik toch een hoop lelijke wijven
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
Als ik mijn voornaam google krijg ik toch een hoop lelijke wijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |