quote:Op maandag 21 mei 2012 23:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Trusten![]()
Soort van. Denk ik. Ben weer wakker.
Sien is de hont van Linquote:Op maandag 21 mei 2012 23:19 schreef rosakai het volgende:
[..]
ja we sien wel en ik ga r niet doot van.
Ja, ik had het dan ook over mannen. Alleen vinden negers mij vaak wel leukquote:Op maandag 21 mei 2012 23:19 schreef BBQ-kip het volgende:
LOL @ Mss![]()
Ik hou ook niet van (half) negers![]()
Behalve UNF natuurlijk, maar da's gewoon een lekker wijf, punt!
Ze meuren jonge! En nu is mijn hele hals glibberig! Maar je moet wat als je ooraids hebt!quote:
en dezequote:
Is ooraids besmettelijk?quote:Op maandag 21 mei 2012 23:24 schreef Mss het volgende:
[..]
Ze meuren jonge! En nu is mijn hele hals glibberig! Maar je moet wat als je ooraids hebt!
LOL @ ooraidsquote:Op maandag 21 mei 2012 23:24 schreef Mss het volgende:
[..]
Ze meuren jonge! En nu is mijn hele hals glibberig! Maar je moet wat als je ooraids hebt!
Druppelen en dan een watje erin.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:24 schreef Mss het volgende:
[..]
Whut?quote:Op maandag 21 mei 2012 23:26 schreef rosakai het volgende:
moet echt nog even wat kwijt dan ben ik slapen.
ik zag vandaag een jonge man die me zo aan glee deed denken!
ik was echt bang dat hij ieder moment ging dansen en zingen:o
Zelfde geldt voor mij, vooral die kansloze Bijlmer figuren.... gewoon met mijn vent naast me lopend me uit vragen enzoquote:Op maandag 21 mei 2012 23:23 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, ik had het dan ook over mannen. Alleen vinden negers mij vaak wel leuk.
Vrouwen, mits geen bijlmerwijven, zijn
Mijn god, Glee...quote:Op maandag 21 mei 2012 23:26 schreef rosakai het volgende:
moet echt nog even wat kwijt dan ben ik slapen.
ik zag vandaag een jonge man die me zo aan glee deed denken!
ik was echt bang dat hij ieder moment ging dansen en zingen:o
WAT IS HETquote:Op maandag 21 mei 2012 23:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Mijn god, Glee...
the horror!
Bestaat dat nog?
Ik kijk geen tv.quote:
Ja, en hier wonen er nogal wat. Het maakt ze idd ook niet uit dat ik een vriend heb. Gewoon vragen of ik mn broek uit wil trekkenquote:Op maandag 21 mei 2012 23:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor mij, vooral die kansloze Bijlmer figuren.... gewoon met mijn vent naast me lopend me uit vragen enzo![]()
Maar komt door mijn en jouw "curves" gok ik
Je houdt van ballet?quote:Op maandag 21 mei 2012 23:27 schreef megamandy het volgende:
Hmm Scapino Ballet komt dit jaar weer met maar een voorstelling in Maastricht. Ik snap niets van die programmeringDe ene keer pakken ze maar een dan weer beide dan helemaal geen, terwijl die voorstellingen meestal (bijna) uitverkocht zijn
Dus nu moet ik maar voor de andere voorstelling naar Eindhoven naar het theater, had ik gehoopt dan mijnook mee zou gaan en nu heeft hij geen zin
Had juist een dinerarrangement erbij willen nemen (want lekker eten daar) maar om nou in mijn eentje daar te gaan uiteten
quote:
Ik kruip er weer onder denk ik.quote:
Heb ik ook hoor, als ik na 11en de honden uitlaat word ik regelmatig uitgevraagd door iemand die naar het café om de hoek gaat.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor mij, vooral die kansloze Bijlmer figuren.... gewoon met mijn vent naast me lopend me uit vragen enzo![]()
Maar komt door mijn en jouw "curves" gok ik
Ik heb ooit bij Scapino op ballet gezeten!quote:Op maandag 21 mei 2012 23:28 schreef megamandy het volgende:
[..]
Iballet
Ik ben een paardenmeisje en een ballettutje
Matigen sjans.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:29 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Heb ik ook hoor, als ik na 11en de honden uitlaat word ik regelmatig uitgevraagd door iemand die naar het café om de hoek gaat.![]()
"Wil je... langskomen voor een kopje.... theee?"
quote:Op maandag 21 mei 2012 23:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[..]
Ik kruip er weer onder denk ik.
Goeie, KIIIIIIPquote:
Asian en alto in één!quote:Op maandag 21 mei 2012 23:30 schreef megamandy het volgende:
[..]
Alle stereotypen van de High School! Jocks, cheerleader, homo, emo, neger, latino, nerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |