Cactussenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:35 schreef Piethur het volgende:
[..]
Zag laatst een chick een ananas in haar vagin drukken
Van martelen naar seksuele onderwerpen. Masochistische fantasieën toevallig?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:35 schreef Piethur het volgende:
[..]
Zag laatst een chick een ananas in haar vagin drukken
Luckass begon!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Van martelen naar seksuele onderwerpen. Masochistische fantasieën toevallig?
Mag ook maar een uurtje per dag op internet van de kliniekquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Van martelen naar seksuele onderwerpen. Masochistische fantasieën toevallig?
Dit inderdaad. Het is gruwelijk maar desondanks fascinerend. Feelsbadman soms.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:13 schreef Levolution het volgende:
Mooi topic.
De verbijstering die intreedt vanwege de gruwelijkheid van de mens. Lichamelijke martelingen zijn leuk om over te lezen, maar de geestelijke martelingen zijn nóg interessanter (waterboarding, druppelshit).
Ik wens het niemand toe, maar erover lezen is wel interessant.
die was wel erg jaquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:27 schreef CoolStoryBro het volgende:
Bestgore.comvooral 3 guys 1 hammer is bruut
Klopt ja. Is een heel oud filmpje. Nog vaak naar gezocht vroeger, maar nooit meer terug kunnen vinden.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:26 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik heb ooit filmpje gezien in zo'n midden oosten land stonden allemaal van die mensen in een kringetje en zo'n spies stond daar en een man op een verhoging werd op die spies gezet, hij ging bij zn anus erin en kwam bij zn sleutel been eruit..
Stonden ook gewoon kinderen bij
Omdat de gruwelijkheden je fantasie prikkelen. Het is iets wat je (hopelijk) nooit mee zult maken en daarom geeft het feit dat het ooit gebeurde een kick.quote:
Ik kreeg er idd een kick van. Een kotskick weliswaarquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:53 schreef Levolution het volgende:
[..]
Omdat de gruwelijkheden je fantasie prikkelen. Het is iets wat je (hopelijk) nooit mee zult maken en daarom geeft het feit dat het ooit gebeurde een kick.
Sadist.
haha mietjequote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:00 schreef Personae het volgende:
Ik ga maar weg uit dit topic. Hier kan ik niet goed tegen
Je begeeft je op een glijdend vlak als je dit soort methodes gaat toepassen...mensen bekennen alles onder grote druk.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:49 schreef Dimac het volgende:
Of doodgemaakt worden tot je dood bent.
tevens zijn martelmethodes soms wel handig qua onderhandeligen en ondervragingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uiteraard staat de frituur dan wel lekker te pruttelen en zijn de elementen vergrendeld
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
Frustraties?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:26 schreef Mylene het volgende:
Ik weet wel een goeie voor een vent die vreemd is gegaan. Zorg dat ie buiten westen is. Wroet een potlood in zijn piemelbuis en breek hem dan als ie er in zit.
Of een pvc buis is zijn hol wroeten en er dan een rat instoppen.
Dat met die potloodquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:26 schreef Mylene het volgende:
Ik weet wel een goeie voor een vent die vreemd is gegaan. Zorg dat ie buiten westen is. Wroet een potlood in zijn piemelbuis en breek hem dan als ie er in zit.
Weer een relatie naar de knoppen gegaan?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:26 schreef Mylene het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |