Wat? Hoe dan? En hoe werkt het precies?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:51 schreef KritischeMassa het volgende:
Ik kon me niet voorstellen dat waterboarding zo erg was... dus heb ik het een paar vrienden eens bij mij laten doen...
niet grappig
voor hun wel overigens
Handoek over je hoofd en dan emmers water erover heen...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:52 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wat? Hoe dan? En hoe werkt het precies?
bestgore is best ziek inderdaad, toch kijk ik regelmatig. Wel apart dat het "legaal" is.. (schijnt te zijn......)quote:Op maandag 21 mei 2012 23:05 schreef Cigarette het volgende:
[..]
bestgore.com
Zoek daar maar eens rond
Gezelligquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:51 schreef KritischeMassa het volgende:
Ik kon me niet voorstellen dat waterboarding zo erg was... dus heb ik het een paar vrienden eens bij mij laten doen...
niet grappig
voor hun wel overigens
Tja, iemand heeft het meegemaakt, kan het me niet voorstellen.. wel meerderenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:43 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
True. Maar ik vind gewoon dat niemand zoiets moet ondergaan ookal zijn ze zelf ook mega sick
Oke en jullie hadden zoiets van: Leuk voor op de vrijdagavondquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:53 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Handoek over je hoofd en dan emmers water erover heen...
Je verdrinkt niet maar dat denk je wel
Waterboarding is vreselijk inderdaad ja. Het vreemde is dat je niet kunt voorstellen van te voren dat het lijkt alsof je echt verdrinkt.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:53 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Handoek over je hoofd en dan emmers water erover heen...
Je verdrinkt niet maar dat denk je wel
Ja zoiets, maar ze moesten vooral hard lachen omdat ik stoer deed dat dat geen martelen is.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:58 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Oke en jullie hadden zoiets van: Leuk voor op de vrijdagavond!
En zij lachen terwijl jij daar een beruchte en effectieve marteltechniek aan het ondergaan was?
Maar als het gebeurt kun je toch echt niet ademen? Ik bedoel als je te lang doorgaat kan er echt wat gebeuren volgens mij.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:03 schreef KritischeMassa het volgende:
Trouwens, nu nog wel eens als we niet weten wat te gaan doen is er alijd wel 1 grappenmaker die oppert om te gaan waterboarden
Ja daarom was ik ook zo geschrokkenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Maar als het gebeurt kun je toch echt niet ademen? Ik bedoel als je te lang doorgaat kan er echt wat gebeuren volgens mij.
Dus jij lag daar op je rug, handdoek op je hoofd, en ze gooiden hoeveel emmers water over je hoofd?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:01 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ja zoiets, maar ze moesten vooral hard lachen omdat ik stoer deed dat dat geen martelen is.
Maar na de eerste emmer al als een klein kind happend naar adem half huilend gilde dat ze moesten stoppen...
Hemellief ik dacht echt dat ik er geweest was... ze hebben me wel een week nagedaan
Heb je daarna er trouwens nog last van gehad want heel eerlijk gezegd zou ik ook weleens willen meemaken hoe dat nu precies is. Maar ik heb er geen zin in om daarna er nog last van te houden.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:04 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ja daarom was ik ook zo geschrokken
Zat op een stoel, 1 emmer, dikke stress, iedereen hilarisch... behalve ikquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:05 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dus jij lag daar op je rug, handdoek op je hoofd, en ze gooiden hoeveel emmers water over je hoofd?
Vertel ff wat meer van hoe je het hebt ervaren enzo
Ze plagen mequote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Heb je daarna er trouwens nog last van gehad want heel eerlijk gezegd zou ik ook weleens willen meemaken hoe dat nu precies is. Maar ik heb er geen zin in om daarna er nog last van te houden.
Ja maar wat was er dan zo erg aan? Vertel ff wat uitgebreider ofzo want ik snap niet wat er erg aan is als je een emmer water over je hoofd heen krijgt? Omdat je het niet ziet aankomen ofzo? Of omdat je vet hard gaat ademen als je schrikt maar dat dat tegelijkertijd met dat water gebeurd waardoor je water inslikt???quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:06 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Zat op een stoel, 1 emmer, dikke stress, iedereen hilarisch... behalve ik
Ja, oké maar buiten dat niet? Want ik ben er zelf ook heel nieuwsgierig naar kan mij namelijk echt niet voorstellen dat het echt zo vreselijk is.quote:
Nee geen stress-stoornis als je dat bedoeld, wel gekwetst egoquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, oké maar buiten dat niet? Want ik ben er zelf ook heel nieuwsgierig naar kan mij namelijk echt niet voorstellen dat het echt zo vreselijk is.
Dat is met een hoop dingen zo, de pest alleen is dat mijn nieuwsgierigheid meestal de overhand krijgt. Is een keer met water gooien al voldoende om dat effect te krijgen?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:09 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Nee geen stress-stoornis als je dat bedoeld, wel gekwetst ego![]()
Maar geloof me, het is een ervaring waar je zonder kan, dat wel
Het is ook niet te snappen, daarom was ik zo stoer en overtuigd dat ik dat kon handelen, nou niet dus. Het leek me een spelletje voor in het zwembad, gewoon een grapje, maar het is echt best heel erg eng, water overal hoesten proesten, maar door het hoesten nog meer water inademenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:07 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja maar wat was er dan zo erg aan? Vertel ff wat uitgebreider ofzo want ik snap niet wat er erg aan is als je een emmer water over je hoofd heen krijgt? Omdat je het niet ziet aankomen ofzo? Of omdat je vet hard gaat ademen als je schrikt maar dat dat tegelijkertijd met dat water gebeurd waardoor je water inslikt???
Oh god, wat heb ik gedaanquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is met een hoop dingen zo, de pest alleen is dat mijn nieuwsgierigheid meestal de overhand krijgt. Is een keer met water gooien al voldoende om dat effect te krijgen?
e marteling zit in het langzame tempo van de druppels, het feit dat er geen ritme in het vallen zit en het vastgebonden zijn. Het slachtoffer kan bijna voorspellen wanneer de volgende druppel zal vallen en een spanning bouwt zich op in de persoon. Wanneer de druppel dan definitief valt, volgt een opluchting door de schok van de druppel en het uitkomen van de verwachting, slechts gevolgd door meer spanning over de volgende druppel. De kortstondige opluchting en de direct daarop volgende spanning zorgt voor een repetitie die oneindig kan voortduren. Deze herhalingen maken dat het slachtoffer onmogelijk kan ontspannen en in zichzelf kan keren. Aangezien de marteling geen interactie met een ander persoon vereist kan het, zonder onderbrekingen onophoudelijk worden gedaan. Tot de persoon onvermijdelijk waanzinnig is geworden.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:48 schreef vera166 het volgende:
[..]
Kan iemand mij misschien uiteggen wat ik me hier bij voor moet stellen, waarom je echt gek word? Ik snap het een beetje maar kan me niet voorstellen dat het zó vervelend is. Of gebeurt er nog meer??
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |