Ik gok dat de marketingstrategie gericht is op moeders de vrouw die een 'leuk' blad voor haar zaadverstrekker gaat kopen. Zelfs na de infantilisering koopt een zichzelf respecterende man niet zo'n blad. De vergelijking met Buckler loopt hieraan parallel.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:43 schreef Isabeau het volgende:
Als je een baby krijgt zet de infantilisering reuze snel in. Heus, het is voor Nieuwe Moderne Papa's een prima titel. Voor de rest van de wereld is het een tenenkrommende titel waarbij je idd aan vieze dingen moet denken.
Het marktaandeel ook hoop ik dan.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:47 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik gok dat de marketingstrategie gericht is op moeders de vrouw die een 'leuk' blad voor haar zaadverstrekker gaat kopen. Zelfs na de infantilisering koopt een zichzelf respecterende man niet zo'n blad. De vergelijking met Buckler loopt hieraan parallel.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:04 schreef yvonne het volgende:
Plaatjes zeggen meer dan woorden:
[ afbeelding ]
Alb Undy
46 jaar
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:04 schreef yvonne het volgende:
[ afbeelding ]
Alb Undy
46 jaar
Schoenverkoper was het toch?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:04 schreef yvonne het volgende:
[ afbeelding ]
Alb Undy
46 jaar
Waarschijnlijk van zijn vrijheid als ouder aan het genieten, nee dusquote:
Wat toevallig!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:23 schreef amaranta het volgende:
Hey Ed. Mijn man houd ook van hobbyies. Als hij niet op de vrachtwaggen moet dan gaat hij altijd hobbies doen met ze mate. Meschien ben je hem weleens tegengekomen. Zit jij ook op de vrachtwaggen?
Crowdsourcen heet dat, tongquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je kunt met het aantal posts hier al je hele tijdschrift vullen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |