quote:
Tineke Schouten vindt Jakhals Thijs niet grappig
Tineke Schouten vond het interview dat Jakhals Thijs met haar had voor de rubriek De Jakhalzen in De Wereld Draait Door nogal gênant. Dat heeft de cabaretière laten weten aan RTL Boulevard.
Thijs moest enorm lachen om zijn grappen, maar Schouten vond het helemaal niet grappig. Het leverde pijnlijke televisie op. "Het viel me rauw op mijn dak, maar ik laat het maar gaan. Ik zit dertig jaar in het vak. Ik ben wel wat gewend en dit zijn altijd vluchtige gebeurtenissen", zegt ze.
De Jakhals nam een loopje met de titels van de cabaretshows van Schouten door er zelf heel veel te verzinnen, en er vervolgens hard om te lachen. "Deze jongen probeert gewoon grappig te zijn en dat lukt dus niet altijd."
Op Twitter is negatief gereageerd op het item. "Ongelooflijk wat een arrogant en naar en ook niet grappig item! Nee die Jakhals trekt volle zalen!", zei Klaas van Eerden bijvoorbeeld.
© Mediacourant.nl
Ik haat dat wijf zo, ook uit die C1000 reclames
Voor de rest: De jakhalzen niet grappig vinden
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom: