Nee, ik trol niet. En hoezo moet ze mij niet dan? Zeg maar, uhm. beargumenteer dat eens dan..? Wil natuurlijk wel weten waarom, aangezien ik zelf dan te dom ben om dat te zien.quote:
Sorry dat ik het zeg hoor, maar wat is er zo erg aan deze vraag? Ik snap dat hij vaak gesteld wordt omdat een hoop mensen ermee zitten en het ergens kwijt moeten.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:10 schreef CoolGuy het volgende:
Ja hoor. Weer eentje![]()
Ze moet je niet TS. Als ze echt echt echt leuk had gevonden, dan was ze wel in gegaan op je aanbod, en dan was er ook niet 'elke keer wat tussen gekomen'. Als ze je echt leuk had gevonden had ze gezorgd dat ze had gekund.
Je hebt in totaal drie berichten gestuurd en ze reageert niet.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:05 schreef JopKoopman het volgende:
[..]
Nee, ik trol niet. En hoezo moet ze mij niet dan? Zeg maar, uhm. beargumenteer dat eens dan..? Wil natuurlijk wel weten waarom, aangezien ik zelf dan te dom ben om dat te zien.
Een uur naar je lopen zoeken? want een van je maten kon je niet gewoon ff een berichtje sturen van 'ej waar ben je, <chick> zoekt je'.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:14 schreef JopKoopman het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg hoor, maar wat is er zo erg aan deze vraag? Ik snap dat hij vaak gesteld wordt omdat een hoop mensen ermee zitten en het ergens kwijt moeten.
Waarom heeft ze dan een uur naar mij lopen zoeken? Of betekent dat niks? (gewoon curieus)
En dit.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:14 schreef Crutch het volgende:
[..]
Je hebt in totaal drie berichten gestuurd en ze reageert niet.
Lijkt me duidelijk dat ze niet erg, laten we zeggen, enthousiast over je is.
Nouja, heb ervoor zeker met haar gepraat. Ook over telefoon, en bij haar thuis. Maar uit het niets stopte het contact, terwijl als ik haar eergister zie, is het gewoon weer vol flirten. Dat brengt mij in de war iig.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:14 schreef Crutch het volgende:
[..]
Je hebt in totaal drie berichten gestuurd en ze reageert niet.
Lijkt me duidelijk dat ze niet erg, laten we zeggen, enthousiast over je is.
Mijn mobiel is kwijt helaas. Dus dat kon toen in kwestie niet, en nee ze hebben allebei een vriendin, en daarvan is ze op de hoogte.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:15 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Een uur naar je lopen zoeken? want een van je maten kon je niet gewoon ff een berichtje sturen van 'ej waar ben je, <chick> zoekt je'.
Ik denk dat die meid zomaar een van die 2 vrienden van je heel interessant vindt, en 'een uur naar je lopen zoeken' betekent dus ook een uur in de buurt van die ene gast zijn.
Als het contact verder goed was, bel haar dan op.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:16 schreef JopKoopman het volgende:
[..]
Nouja, heb ervoor zeker met haar gepraat. Ook over telefoon, en bij haar thuis. Maar uit het niets stopte het contact, terwijl als ik haar eergister zie, is het gewoon weer vol flirten. Dat brengt mij in de war iig.
Dat is leuk, maar dat flirten betekent niks. Je stuurt 3 berichten en ze reageert niet. Dat moet je toch echt zien als een duidelijke hint in de richting van hoe zij er in zit.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:16 schreef JopKoopman het volgende:
[..]
Nouja, heb ervoor zeker met haar gepraat. Ook over telefoon, en bij haar thuis. Maar uit het niets stopte het contact, terwijl als ik haar eergister zie, is het gewoon weer vol flirten. Dat brengt mij in de war iig.
Ja.. Ga ik doen, bedankt voor de tip though.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:19 schreef Xetran het volgende:
Waarom wacht je gewoon niet af wat er komen zal en doe je niet zo opdringerig? meeste kans van slagen als je mij vraagt.
Kom op joh. Dat kon je zelf niet bedenken? Tot hij die tip gaf dacht jij van 'ik stuur nog 42 berichten naar d'r, want daarmee bereik ik wel wat ik wil?'quote:Op maandag 21 mei 2012 21:20 schreef JopKoopman het volgende:
[..]
Ja.. Ga ik doen, bedankt voor de tip though.
Ik kon het zelf wel bedenken hoor, alleen ik had een soort van bevestiging nodig denk ik.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:22 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Kom op joh. Dat kon je zelf niet bedenken? Tot hij die tip gaf dacht jij van 'ik stuur nog 42 berichten naar d'r, want daarmee bereik ik wel wat ik wil?'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |