quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:09 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik had bij jou moeten eten lees ik al
Vast wel, ik ben al bezet he, dus ik vorm geen bedreigingquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:14 schreef roos85 het volgende:
[..]weet alleen niet of Frank dat wel goed had gevonden hoor
Dat zegt helemaal niks tegenwoordigquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:15 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Vast wel, ik ben al bezet he, dus ik vorm geen bedreiging
amen to that...quote:
Vandaar dequote:
Dat die twee zo wispelturig als wat zijn, is al wel een tijdje bekendquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:17 schreef prievieleezjuh het volgende:
Trouwens, een krokantje van aardappel, is dat niet gewoon chips? Of zoals Juul zegt: tjips! Mijn favoriet! Af en toe doen ze wel heel erg gewichtig over hun gerechtjes, terwijl ze wel een paprikaatje op de grill gooien, wat weer lekker afgezaagd, eetcafé jaren '50 stijl is. Apart.
Nee hoor, hartstikke vrijgezelquote:
Gewoon voor de bitterkoekjespudding gaan meid!quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:06 schreef roos85 het volgende:
Mmm zit nog te twijfelen of ik voor brownie of bitterkoekjes pudding ga
Oh ja en heb ook nog yoghurt met honing en walnoten ofzo
Heul nietquote:
Had de brownie maar genomen, die moet het eerste op qua datum.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:18 schreef prievieleezjuh het volgende:
[..]
Gewoon voor de bitterkoekjespudding gaan meid!
Heeel verstandigquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:18 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Heul niet![]()
Ik zou niet durven om tegenover frank te staan
quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:18 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Heul niet![]()
Ik zou niet durven om tegenover frank Burner te staan
quote:
Zo ben ikquote:
Wel bij jou hequote:Op woensdag 23 mei 2012 19:21 schreef Drassss het volgende:
Zware onweer hier dus ik moet het even missen
Sowieso toetjesquote:
Zo wordt je geen topchefquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:21 schreef Drassss het volgende:
Ja joh? hier schijnt nog volop de zonquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:21 schreef Drassss het volgende:
Aiquote:
Ik wil ook zwaar onweerquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:21 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Wel bij jou he
Hier een paar laffe klappen gehad
Zo word jij geen Topchef!quote:
Ik ben dus mijn oplader voor m'n DSLR kwijt, kwam ik gister achterquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:23 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik wil ook zwaar onweerVerse batterijen in de camera, op standje volcontinu fotograferen, verse sd-kaartjes, laat maar komen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |