Craigslistquote:Op maandag 21 mei 2012 20:25 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jij bent een net meisje, ik zoek een meisje om mijn biseksuele kant mee te ontdekken. Eenmalig. Jij verdient beter
Dat zegt ze nou altijd.quote:
Dit zou een man dus nooit zeggen. Je bent gefaald voor de eerste test om vrouwen te regelen.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:25 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jij bent een net meisje, ik zoek een meisje om mijn biseksuele kant mee te ontdekken. Eenmalig. Jij verdient beter
Wat een praat wat een praat.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:27 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, tegen jou zei ik dat je me niet aan zou kunnen.
Er ook serieus op in gaan.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:27 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, tegen jou zei ik dat je me niet aan zou kunnen.
DV is gewoon te liefquote:Op maandag 21 mei 2012 20:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit zou een man dus nooit zeggen. Je bent gefaald voor de eerste test om vrouwen te regelen.
Jij hebt toch een vriend?quote:Op maandag 21 mei 2012 20:28 schreef arachide. het volgende:
[..]
DV is gewoon te liefNiet dat ik der niet zou "doen", als ik dat kon.
Ik ben niet altijd liefquote:Op maandag 21 mei 2012 20:28 schreef arachide. het volgende:
[..]
Want?quote:Op maandag 21 mei 2012 20:28 schreef arachide. het volgende:
[..]
Misschien hoeft dat al niet meerquote:Op maandag 21 mei 2012 20:29 schreef napoleonfour het volgende:
misschien wilt dv ook wel haar biseksuele ontdekken?
Het is over tussen ons, dat zei ik je zaterdag ook alquote:
misschien misschien okay.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Misschien hoeft dat al niet meer
surequote:Op maandag 21 mei 2012 20:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Misschien hoeft dat al niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |