Rolling Stones? Ik noem maar wat.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:23 schreef Novak92 het volgende:
Backstreet Boys en Van Halen hebben geen van beide vijf maal een nummer-1 notering gehad in Nederland. I'm confused..
quote:
Ik weet wel dat het geen Amerikanen zijnquote:
Ja maar 5 mannen uit Amerika daar bedoelt hij geen Britten mee, lijkt me wel duidelijkquote:Op maandag 21 mei 2012 20:26 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik weet wel dat het geen Amerikanen zijnmaar dat zegt TS dan ook niet...ze hebben hun oorsprong in Amerika...die Stones hebben overal al gezeten.,
Je kunt wel alles opnoemen hier met zo'n vage beschrijving.
Altijd al een 5-mannen groep geweest of verschillende samenstelling, type muziek enz. enz. zou wel handig zijn.
Kies er eentje uit, maar ze kloppen allemaal niet.quote:Meeste nummer 1 hits in Nederland:
The Rolling Stones (5)
The Cats (5)
Bee Gees (5)
The Kinks (5)
Golden Earring(s) (5)
David Bowie (5)
UB40 (5)
Jan Smit (5)
Jackie, Tito, Jermaine, Marlon en Michael Jackson ?quote:Op maandag 21 mei 2012 20:15 schreef Novak92 het volgende:
Welke groep van vijf mannen vond zijn oorsprong in Amerika, en heeft vijf no.1 noteringen gehad in Nederland? Iemand een idee? Ik namelijk niet en ik vraag me af welke groep dit kan zijn?
De Gibbs'en zijn toch geboren op het Engelse eiland Man?quote:Op maandag 21 mei 2012 20:32 schreef belsen het volgende:
[..]
Kies er eentje uit, maar ze kloppen allemaal niet.
Stond er niet Australië, want dan zijn het de Bee Gees en die waren dacht ik in het begin met 5.
kloptquote:Op maandag 21 mei 2012 21:14 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
De Gibbs'en zijn toch geboren op het Engelse eiland Man?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |