Ja nu durf ik niet meerquote:Op maandag 21 mei 2012 19:59 schreef Dizorn het volgende:
Tijn, het idee was toch juist dat je meer mensen moest aanspreken. Heb je weer eens een kans bij uitstek, moet je 'm wel nemen hè.
Zoiets durf ik nietquote:Op maandag 21 mei 2012 20:05 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Stuur een dm, dan ziet niemand het
Dat komt omdat, ik het geluk voor een ander wel gunquote:Op maandag 21 mei 2012 19:40 schreef Morera het volgende:
Volgens mij gaf hij zelfs tips aan andere Fokkers die een date zochten
Tijn, die discussie hebben we al eerder gehad. Als ik op e-matching op profielen reageer, reageert nog geen 10% terug maar ik ga me daar niet minder door voelen ofzo. En die instelling moet jij ook hebben. Wie niet waagt wie niet wint enzo...quote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 19:52 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nou, wat let je?
Morera, let je even op? Tijnbrein wil wat zeggen hieronder.
Dat laatste hoeft ook niet. Ik moet wat meer ballen krijgen en door hier te posten hoop ik dat dit een beetje luktquote:Op maandag 21 mei 2012 20:12 schreef Dizorn het volgende:
Wat doe je dán hier?
En nee ik ga niemand vragen om "take one for the team" te doen op jou![]()
Dat is heel mooiquote:Op maandag 21 mei 2012 20:17 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat komt omdat, ik het geluk voor een ander wel gun
Weet ik, ik probeer ook meer te reageren op datingsitesquote:Op maandag 21 mei 2012 20:18 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Tijn, die discussie hebben we al eerder gehad. Als ik op e-matching op profielen reageer, reageert nog geen 10% terug maar ik ga me daar niet minder door voelen ofzo. En die instelling moet jij ook hebben. Wie niet waagt wie niet wint enzo...
Ik wil een altruïstisch persoon zijn. Maybe als het mij niet lukt... dat ik wel tevreden kan zijn als een ander het wel lukt met wat tips van mijn kant.quote:
quote:Daarom ben ik niet actief op datingsites omdat ik weet dat ik zo'n figuur ben en dat kan ik de dames niet aandoen.
Buiten het feit dat ik toch wel op voorhand wordt afgewezen vanwege uiterlijk. Het is niet tof dat je weet dat je nooit een date zou kunnen krijgen
Je beseft dat de zogeheten tips van jouw kant niet erg betrouwbaar overkomen na wat je eerder schreef toch?quote:Op maandag 21 mei 2012 20:24 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik wil een altruïstisch persoon zijn. Maybe als het mij niet lukt... dat ik wel tevreden kan zijn als een ander het wel lukt met wat tips van mijn kant.
Vond ik wel, Ik kan wel wat adviezen geven over het paiq systeem o.a.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:33 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
[..]
Je beseft dat de zogeheten tips van jouw kant niet erg betrouwbaar overkomen na wat je eerder schreef toch?
Nog actief op paiq?quote:Op maandag 21 mei 2012 20:35 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Vond ik wel, Ik kan wel wat adviezen geven over het paiq systeem o.a.
Alleen niks inhoudelijks over het daten zelf, maar ik vind het wel leuk om verslagen te lezen van geslaagde dates.
Nee dat niet, maar ik weet hoe alles werkt. Ik ben wel paar keer per week even online maar ik chat nooit meer.quote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 20:42 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik heb ook nog een bruikbare tip.
Je niet als een jankend hoopje mens etaleren, zwelgend in de smerige stank van je zelfmedelijden. Verdomd weinig dames die daar een natte slip van krijgen. Wees eens een vent.
quote:Op maandag 21 mei 2012 20:42 schreef Hungry_Joe het volgende:
Je niet als een jankend hoopje mens etaleren, zwelgend in de smerige stank van je zelfmedelijden. Verdomd weinig dames die daar een natte slip van krijgen. Wees eens een vent.
Tja ik heb niks meer te melden... ik ga tanken en zo. de groeten.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:42 schreef Hungry_Joe het volgende:
QFTquote:Op maandag 21 mei 2012 20:42 schreef Hungry_Joe het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |