abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5271560
quote:
Op maandag 05 augustus 2002 17:36 schreef golfer het volgende:

[..]

Onzin, dit antwoord is exact hetzelfde als ik je al een week geleden had uitgelegd, daar is geen speculatie aan te pas gekomen, maar gewoon gezond verstand en het op de hoogte zijn van de term "familie-omstandigheden" en hoe die wordt gebruikt.

Kennelijk heb je wat moeite bij het lezen van de brief van van der Gaag. Hij schrijft dat er 'inderdaad een familieomstandigheid van het soort dat normaal wordt omschreven met familieomstandigheden zich voordoet'. Dat is dus heel wat anders dan de definitie herhalen, hij refereert er weliswaar aan, maar vult hem vervolgens concreter in.
pi_5271571
quote:
Op maandag 05 augustus 2002 17:34 schreef HiZ het volgende:

[..]

Nee, er is wel degelijk een verschil tussen jouw 'vermoedelijke achtergrond' en de 'achtergrond' zoals deze door GroenLinks wordt gegeven. Jij speculeert, dit antwoord geeft duidelijkheid.

Jij laat je dus met een kluitje in het riet sturen.

Ik zou een mail sturen met de vraag WIE uit zn familie ziek of overleden is en in het laatste geval toch even de akte van overlijden laten overleggen.

pi_5271577
quote:
Op maandag 05 augustus 2002 17:40 schreef HiZ het volgende:

[..]

Kennelijk heb je wat moeite bij het lezen van de brief van van der Gaag. Hij schrijft dat er 'inderdaad een familieomstandigheid van het soort dat normaal wordt omschreven met familieomstandigheden zich voordoet'. Dat is dus heel wat anders dan de definitie herhalen, hij refereert er weliswaar aan, maar vult hem vervolgens concreter in.

Nee, hij zegt dat die definitie van toepassing is. Zo moeilijk is het toch niet te begrijpen
pi_5271591
quote:
Op maandag 05 augustus 2002 17:41 schreef Pjederdy het volgende:

[..]

Jij laat je dus met een kluitje in het riet sturen.

Ik zou een mail sturen met de vraag WIE uit zn familie ziek of overleden is en in het laatste geval toch even de akte van overlijden laten overleggen.

Als jij nog niet tevreden bent met dit antwoord staat het je vrij verder te vragen. Ik heb een voor mij afdoende antwoord.
  maandag 5 augustus 2002 @ 17:44:41 #255
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_5271612
quote:
Op maandag 05 augustus 2002 17:34 schreef gelly het volgende:
Stuk onfatsoen.
Pot-ketel.
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
pi_5271619
quote:
Op maandag 05 augustus 2002 17:43 schreef HiZ het volgende:

[..]

Als jij nog niet tevreden bent met dit antwoord staat het je vrij verder te vragen. Ik heb een voor mij afdoende antwoord.

Dat bedoel ik
pi_5271620
quote:
Op maandag 05 augustus 2002 17:41 schreef gelly het volgende:

[..]

Nee, hij zegt dat die definitie van toepassing is. Zo moeilijk is het toch niet te begrijpen

Ja, en dus niet, een behoefte om te knuffelen met zijn kinderen, of een lang weekeinde te toepen met zijn echtgenote, of een gezellige kout met oma Rosenmöller. Dat soort fijne nuances zijn natuurlijk niet aan jou besteed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')