Si, alleen niet Gemeente Amsterdam.quote:
Neuh, sinds kort. Daarvoor had ik ander werk (en een studie).quote:
Op de een of andere manier dacht ik dat jij iets creatiefs deedquote:Op maandag 21 mei 2012 20:33 schreef Fallen het volgende:
[..]
Neuh, sinds kort. Daarvoor had ik ander werk (en een studie).
Haarlem, tussen de bakfietsenquote:Op maandag 21 mei 2012 21:44 schreef Omnifacer het volgende:
Ik denk er hard over om Amsterdam na een jaar of 7 weer te verlaten. Heb het eigenlijk wel gezien. Het is eigenlijk maar een dorp, met een hele hoop kansloos volk erin. Ik erger me daar hoe langer hoe meer aan. Maar vraag is dan: waar in Nederland moet je dan heen?
quote:Op maandag 21 mei 2012 21:51 schreef Fallen het volgende:
Nergens. In elke grote stad kom je dat tegen en in een klein dorp heb je weer andere dingen. En of dat nou zo leuk is.
Ik kom met regelmaat in Den Haag, Nijmegen heb ik een aantal jaar gewoond, familie komt omgeving Terneuzen, Apeldoorn en Arnhem... etc. etc. Ik ken veel grote(re) steden vrij goed en je zal je overal wel ergens aan ergeren.
Of je moet een smak met geld hebben (en verdienen) en naar Bloemendaal/Castricum verhuizen. Maar ook daar...
Maarre buitenland, vertelquote:Op maandag 21 mei 2012 22:00 schreef Omnifacer het volgende:
Je hebt gelijk. Misschien moet ik me gewoon niet zo aanstellen
Buitenland is ook optie, als het baan-technisch lukt
Haarlem of Alkmaarquote:Op maandag 21 mei 2012 21:44 schreef Omnifacer het volgende:
Ik denk er hard over om Amsterdam na een jaar of 7 weer te verlaten. Heb het eigenlijk wel gezien. Het is eigenlijk maar een dorp, met een hele hoop kansloos volk erin. Ik erger me daar hoe langer hoe meer aan. Maar vraag is dan: waar in Nederland moet je dan heen?
In Heerlen is er nog wel een mooi plekkie voor jequote:Op maandag 21 mei 2012 21:44 schreef Omnifacer het volgende:
Van wie?quote:Op maandag 21 mei 2012 23:25 schreef Karzai het volgende:
In Limburg staat veel leeg je moet er nu instappen
Ik heb het eerlijk gezegd nu al. Iedereen is altijd onderweg, niemand kent elkaar. Als je bijv. naar een coole kroeg gaat dan zit je alleen maar met je vrienden te praten want niemand praat verder met elkaar. En de stad is zo verdeeld in compartimenten, je hebt arm en rijk. En dan is rijk (oud-zuid) weer zo rijk dat het niet echt interessant of leuk meer is. Bovendien veel schijnheiligen op feestjes, ego-trippers en rijke jongelui die semi-alternatief proberen te zijnquote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:10 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Van wie?
Buitenland: ben aan het solliciteren, binnenkort gesprek bij internationaal bedrijf, kans dat ik in Londen terecht kom. Dat zie ik wel zitten
Maar begrijp me goed hoor, Amsterdam is geen ramp ofzo, het is alleen alsof je na een aantal jaar de leuke dingen als vanzelfsprekend ziet en de minder leuke dingen meer opvallen... En toen ik hier kwam wonen vond ik het echt een wereldstad, nu denk: zou m'n horizon wel willen verbreden
dan kan je beter in een dorp gaan wonen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:14 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik heb het eerlijk gezegd nu al. Iedereen is altijd onderweg, niemand kent elkaar.
Jááá Londen lijkt mij ook leuk!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:10 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Van wie?
Buitenland: ben aan het solliciteren, binnenkort gesprek bij internationaal bedrijf, kans dat ik in Londen terecht kom. Dat zie ik wel zitten
Maar begrijp me goed hoor, Amsterdam is geen ramp ofzo, het is alleen alsof je na een aantal jaar de leuke dingen als vanzelfsprekend ziet en de minder leuke dingen meer opvallen... En toen ik hier kwam wonen vond ik het echt een wereldstad, nu denk: zou m'n horizon wel willen verbreden
Nou dat lijkt me niet neequote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:42 schreef WammesWaggel het volgende:
Best wat zwemmende mensen gezien net, zo warm kan het IJ toch niet zijn?
Hell yeahquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jááá Londen lijkt mij ook leuk!Als je de kans krijgt zeker doen
Ik wil het eigenlijk ook niet zeggen, maar het is waarquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:54 schreef -Miauw- het volgende:
Pfff, te warm om te slapen!
(Twee dagen mooi weer, nu al klagen)
En volgens mij heb ik mijn ventilator afgelopen winter weggegooid, hij was niet 'mooi' meerquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik wil het eigenlijk ook niet zeggen, maar het is waar
Balen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En volgens mij heb ik mijn ventilator afgelopen winter weggegooid, hij was niet 'mooi' meer![]()
Spijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |