Wut? Geen verplichte wiskunde?!quote:Op maandag 21 mei 2012 20:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik zou gewoon niet kunnen slagen als ik wiskunde in m'n pakket hadDie docent kan mij niet handelen.
quote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 20:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zeker. Is bij ons een keuze vak in het 4e jaar als je zorg&welzijn hebt
Dan mogen het wel héle mooie zijn gezien ze flink wat euro's per uur goed moeten maken bij een accountant over het algemeen.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]dv laat gewoon haar boobies zien en hij doet het gratis. Dat is hoe het werkt bij knaapjes.
quote:Op maandag 21 mei 2012 20:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik zou gewoon niet kunnen slagen als ik wiskunde in m'n pakket hadDie docent kan mij niet handelen.
Die docent natuurlijk.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan mogen het wel héle mooie zijn gezien ze flink wat euro's per uur goed moeten maken bij een accountant over het algemeen.
[..]En dat ligt aan wie?
ik heb gehoord dat ze haar haren heeft geknipt. like wtfquote:Op maandag 21 mei 2012 20:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
Flippiee, cadeautje voor je
[ afbeelding ]
ohmygaush, like seriouslyquote:Op maandag 21 mei 2012 20:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik heb gehoord dat ze haar haren heeft geknipt. like wtf
Mijn zusje doet precies het zelfde (ook vmbo 4) ''ja maar door dat kut wijf ga ik nu niet slagen!!!eentwedrie!!11!''quote:Op maandag 21 mei 2012 20:16 schreef napoleonfour het volgende:
uiteraard altijd aan iemand anders :") Reflecteren wordt leuk voor je dv.
Blonde damesquote:Op maandag 21 mei 2012 20:16 schreef arachide. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit zo'n mooi meisje
ja korter.quote:
quote:
Ik ook, toen ik geboren werd.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:18 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben ooit soort van blond geweest.. maarja, ik doe alle kleuren van de regenboog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |