Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OP Chickquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Niet eensquote:Op maandag 21 mei 2012 19:07 schreef vandermar het volgende:
Die had je onder je ctrl + v toets hé, vuillakanders is mijn laptop wel heel traag
Correctquote:Op maandag 21 mei 2012 19:07 schreef Rijst het volgende:
Je zei dat je die ps3 voor kerst had gekregen toch?
Fucking veel spellen in de tussentijd gekocht dan jezusquote:
Kerst van 3 jaar terug wel hèquote:Op maandag 21 mei 2012 19:09 schreef BDIL het volgende:
[..]
Fucking veel spellen in de tussentijd gekocht dan jezus
Zijn vader heeft dat voor hem gekocht mainquote:Op maandag 21 mei 2012 19:09 schreef BDIL het volgende:
[..]
Fucking veel spellen in de tussentijd gekocht dan jezus
Ujellybraquote:Op maandag 21 mei 2012 19:09 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Zijn vader heeft dat voor hem gekocht main
Ligt eraan hoeveel ik verkoop op school.. Meestal met zakgeld en al kom ik op 50 euro per maand uit.quote:
Wat verkoop je?quote:Op maandag 21 mei 2012 19:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel ik verkoop op school.. Meestal met zakgeld en al kom ik op 50 euro per maand uit.
Waarvan 15 euro zakgeld
Computer gerelateerde dingetjes. Software bijvoorbeeld. Ik doe vooral jailbreaks op iPods en iPhones. Ook kom ik bij mensen thuis helpen enzoquote:
Frikadellen vullen echt niet, Kobe Beefquote:
Als dit waar isquote:Op maandag 21 mei 2012 19:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik doe vooral jailbreaks op iPods en iPhones. Ook kom ik bij mensen thuis helpen enzo
Dat is goud geld manquote:
Computerproblemen oplossen is wel een gouden business. Net als pc's opnieuw installeren. Snel 50 euro verdiend, want ja de computerzaken vragen dat ook al snel.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat is goud geld man
Oliedomme mensen tikken daar zo 10 euro voor neer
Sowieso dat mensen hun computer laten maken door een 14 jarige.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat is goud geld man
Oliedomme mensen tikken daar zo 10 euro voor neer
Ja klopt, heb nu een order voor Windows 7 staan.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:16 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Computerproblemen oplossen is wel een gouden business. Net als pc's opnieuw installeren. Snel 50 euro verdiend, want ja de computerzaken vragen dat ook al snel.
Ik kan zo'n beetje alles.. En ik ben relatief goedkoopquote:Op maandag 21 mei 2012 19:17 schreef Rijst het volgende:
[..]
Sowieso dat mensen hun computer laten maken door een 14 jarige.
Inb4 grapquote:Op maandag 21 mei 2012 19:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik kan zo'n beetje alles.. En ik ben relatief goedkoop
My thoughts lolquote:
Die shit heeft met alle saus erop 1800 kcalquote:
Hoef je de rest van de dag niets meer te eten lolquote:Op maandag 21 mei 2012 19:19 schreef BDIL het volgende:
[..]
Die shit heeft met alle saus erop 1800 kcalWel lekker
Je komt nooit buiten "je dorp"?quote:Op maandag 21 mei 2012 19:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik moet nog steeds een fatsoenlijke zaak vinden waar ze die kapsalon dingen verkopen
Tuurlijk wel, maar dan moet ik nog wel een goedlopende zaak vindenquote:
Donerland Hoornquote:Op maandag 21 mei 2012 19:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar dan moet ik nog wel een goedlopende zaak vinden
Daar kom ik geregeld, eens even opzoeken danquote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 19:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Daar kom ik geregeld, eens even opzoeken dan
En wat is de 'beste' kapsalon dan? Volgens mij heb je ook nog soorten
[..]
[..]
Ziet er goed vies uitquote:
Geen rare vraag op zich toch? Je kunt kiezen uit kapsalon met Doner, Kipshoarma, lamsshoarma..quote:
Wat is de hybrid?quote:Op maandag 21 mei 2012 19:10 schreef vandermar het volgende:
Ik had een hybrid gemaakt met Ba en M'Voto in 4-1-2-1-2 en plots krijg ik ineens de RB voor dat team in de goede formatie
[ afbeelding ]
Nee, dat is bloed van een Afrikaan. Naast dat je doodgaan aan een dikke vette bloedprop, krijg je ook nog eens AIDSquote:Op maandag 21 mei 2012 19:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ziet er goed vies uit
Is dat serieus ketchup?
Kapsalon met shoarma is geen kapsalonquote:Op maandag 21 mei 2012 19:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Geen rare vraag op zich toch? Je kunt kiezen uit kapsalon met Doner, Kipshoarma, lamsshoarma..
Ik zelf: Grote döner Kapsalon, met extra kaas
quote:Op maandag 21 mei 2012 19:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, dat is bloed van een Afrikaan. Naast dat je doodgaan aan een dikke vette bloedprop, krijg je ook nog eens AIDS
Die heb ik per ongeluk verwijderdquote:
Ik had er een paar jaar terug gegeten bij een Egyptenaar die had gewoon Doner maar van Varkensvleesquote:Op maandag 21 mei 2012 19:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Geen rare vraag op zich toch? Je kunt kiezen uit kapsalon met Doner, Kipshoarma, lamsshoarma..
Ik zelf: Grote döner Kapsalon, met extra kaas
Sambalquote:Op maandag 21 mei 2012 19:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ziet er goed vies uit
Is dat serieus ketchup?
Maak ff een nieuwe futhead link dan. Wil ook wel zo'n team!quote:Op maandag 21 mei 2012 19:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die heb ik per ongeluk verwijderd
Was met Pogba, Frei en nog wat baasjes
Ohja, en het bakje knoflook dat je er bij krijgt natuurlijk in het geheel erin flikkeren.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:27 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik had er een paar jaar terug gegeten bij een Egyptenaar die had gewoon Doner maar van VarkensvleesHij maakte zelf dat doner en het msaakte perfect.
Met sambalquote:Op maandag 21 mei 2012 19:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ohja, en het bakje knoflook dat je er bij krijgt natuurlijk in het geheel erin flikkeren.
Ja ik weet hem niet meer preciesquote:Op maandag 21 mei 2012 19:28 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Maak ff een nieuwe futhead link dan. Wil ook wel zo'n team!
Knoflook > Sambal op shoarmaquote:
Whiskey saus > Knoflook > restquote:
Whiskey saus is fucking vies manquote:
Nee man, heb geen zin in ring of fire in de ochtendquote:
Jij bent 14 en mag dat dus ook nog niet lekker vinden.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Whiskey saus is fucking vies man
Die is echt zo vies hequote:Op maandag 21 mei 2012 19:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
FOK!ers met een zwakke maag moeten de pizza Inferno eten
Jorgacevic?quote:Op maandag 21 mei 2012 19:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja ik weet hem niet meer preciesnog maar een deel.
sp - sp
Frei
LM van Fulham - RM Senegal uit Bundesliga 2
Pogba
Evina - M'Voto - Alpha Ba - Gueye
Jorgacevic
Miquelquote:Op maandag 21 mei 2012 19:32 schreef vandermar het volgende:
Hoe heet die bronze spaanse CB van Arsenal?
Miquel of Miguelquote:Op maandag 21 mei 2012 19:32 schreef vandermar het volgende:
Kon niet andersquote:
Nee man, lekker pizza'tje gewoonquote:
Miquelquote:Op maandag 21 mei 2012 19:32 schreef vandermar het volgende:
Je proeft helemaal niks. Hij is alleen enorm heet omdat ze die pitten van die peper er nog in laten.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee man, lekker pizza'tje gewoon
Ik proef wel degelijk watquote:Op maandag 21 mei 2012 19:35 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je proeft helemaal niks. Hij is alleen enorm heet omdat ze die pitten van die peper er nog in laten.
Is het ook, paar potjes meegespeeld toen ik hem in een pack kreeg.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:37 schreef vandermar het volgende:
Dit lijkt mij echt een bazige speler
http://www.futhead.com/12/player/9887
Niets is lekkerder dan betaald krijgen als je aan het schijten bentquote:
En het mooie is, hij werkt ook met een 10+ atr kaart! En dan als wissel inbrengenquote:Op maandag 21 mei 2012 19:37 schreef vandermar het volgende:
Aan wie?quote:Op maandag 21 mei 2012 19:40 schreef Santello het volgende:
Ik ga weer beginnen met FuT. Heeft er iemand nog leuke spelers voor me. Ik heb 0 spelers en 0 coins, had alles weggegeven
Kut team.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:48 schreef vandermar het volgende:
Looks fun
http://www.futhead.com/12/squad/833307
[ afbeelding ]
Vandermarretjequote:Op maandag 21 mei 2012 19:48 schreef vandermar het volgende:
Looks fun
http://www.futhead.com/12/squad/833307
[ afbeelding ]
Dit jaar alleen FIFA 13, Black Ops 2 en GTA V ( heel misschien AC 3)quote:Op maandag 21 mei 2012 19:50 schreef Lindgren. het volgende:
Fifa 11, 12
MW3
Black Ops
Heavy Rain.![]()
En dit jaar natuurlijk GTA halen.Lijkt me ook wel weer eens tof. Ik speel nu alleen maar FIFA en soms MW3. Heavy Rain moet elke PS3'er gespeeld hebben.
Heavy Rain is alleen een SP zekerquote:Op maandag 21 mei 2012 19:50 schreef Lindgren. het volgende:
Fifa 11, 12
MW3
Black Ops
Heavy Rain.![]()
En dit jaar natuurlijk GTA halen.Lijkt me ook wel weer eens tof. Ik speel nu alleen maar FIFA en soms MW3. Heavy Rain moet elke PS3'er gespeeld hebben.
CJ op zijn BMXquote:
Precies dit.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:51 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dit jaar alleen FIFA 13, Black Ops 2 en GTA V ( heel misschien AC 3)
Yes. Echt de moeite waard. Zal ondertussen wel ergens in de budgetbak liggen.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heavy Rain is alleen een SP zeker
Jammer dat ie alleen op de PS3 isquote:Op maandag 21 mei 2012 20:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik ga die Heavy Rain wel kopen, voor 21 euro heb ik hem door de brievenbus.
Lang spel wel geloof ik
Lijkt mij erg saai..quote:Op maandag 21 mei 2012 20:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik ga die Heavy Rain wel kopen, voor 21 euro heb ik hem door de brievenbus.
Lang spel wel geloof ik
Volgens mij een mooi verhaal.. Maar ik weet voor de rest niet echt wat je moet doen. 21 euro is niks, proberen waardquote:
Alle CDMs zijn pauperduur door dat toernooi en er staat geen Verhaegh op in mijn formatiequote:Op maandag 21 mei 2012 20:39 schreef Tim86 het volgende:
Engelaar
Büttner RB
Pak dan Tiendalli, die is rechtsbenig
quote:Op maandag 21 mei 2012 19:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel ik verkoop op school.. Meestal met zakgeld en al kom ik op 50 euro per maand uit.
Waarvan 15 euro zakgeld
quote:Op maandag 21 mei 2012 20:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Volgens mij een mooi verhaal.. Maar ik weet voor de rest niet echt wat je moet doen. 21 euro is niks, proberen waard
Ja, maar toch..Engelaar..Zet er dan gewoon een bronze keeper neer uit Somalië ofzoquote:Op maandag 21 mei 2012 20:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Alle CDMs zijn pauperduur door dat toernooi en er staat geen Verhaegh op in mijn formatie
quote:Op maandag 21 mei 2012 20:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, maar toch..Engelaar..Zet er dan gewoon een bronze keeper neer uit Somalië ofzo
Dat is gepost door Angel Hair zelf denk ikquote:Op maandag 21 mei 2012 20:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Engelaar is fokking goed ja
[ afbeelding ]
NOU WAAR IS DE FOTO VIEZE KL00TZAK?quote:Op maandag 21 mei 2012 20:44 schreef Tim86 het volgende:
Oranje niet met sterkste team tegen Bayern
Het Nederlands elftal oefent dinsdagavond niet in de sterkste samenstelling tegen Bayern München. Bondscoach Bert van Marwijk gunt enkele minder ervaren internationals speeltijd.
Afgaande op de besloten training maken Luciano Narsingh (foto) en Jetro Willems hun debuut voor Oranje. Ook doelman Michel Vorm, Ron Vlaar en Khalid Boulahrouz kunnen vermoedelijk een basisplaats tegemoet zien.
Arjen Robben is eveneens van de partij. De aanvaller zal als invaller worden ingezet tegen zijn officiële werkgever, voor wie hij zaterdag nog een cruciale strafschop onbenut liet in de Champions League-finale tegen Chelsea.
Maarten Stekelenburg krijgt rust wegens een schouderblessure. Ibrahim Afellay en Stijn Schaars ontbreken vanwege clubverplichtingen nog bij Oranje.
quote:Op maandag 21 mei 2012 20:49 schreef Lampenklappert het volgende:
[..]
NOU WAAR IS DE FOTO VIEZE KL00TZAK?
Welkom trouwensquote:Op maandag 21 mei 2012 20:49 schreef Lampenklappert het volgende:
[..]
NOU WAAR IS DE FOTO VIEZE KL00TZAK?
quote:
Ik 17kquote:Op maandag 21 mei 2012 21:06 schreef vandermar het volgende:
Al 8K profit vandaag door de bronze pack methode
Lucht je hartquote:
Netjesquote:Op maandag 21 mei 2012 21:08 schreef vandermar het volgende:
Longshot Beckerman tegen Hart
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/122708593
Vertel mij watquote:
0 motivatiequote:
Die vent heeft nog niks teruggestuurd?quote:Op maandag 21 mei 2012 21:10 schreef BDIL het volgende:
[..]
Vertel mij watBedrogen via internet, moet een opdracht van 1000 woorden voor mij uiteindelijk essay uploaden voor 12 uur en opzich was deze dag kut
Altijd maandag
Pff, wat een team.. dat CB-Duo is om te smullen.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:11 schreef Tim86 het volgende:
Dit team![]()
[ afbeelding ]
Hazard en Mirallas wisselen een beetje af..Hazard heeft een betere dribbel en een betere pass/cross, maar Mirallas heeft een geniaal schot, perfecte weak foot en is sterker + kan koppen..lastig..Scoorde gisteren met Mirallas een kopie van deze:
Straks ff uploaden. Helaas draaide Mirallas alleen om zijn eigen as en niet ook nog om het mannetje heen. Het is ook een fucking makkelijke move, maar ziet er wel tof uit
Sinds ik ben geswitched naar deze 4-3-2-1 ben ik 14 wedstrijden ongeslagen. RvP scoort ook mega veel vanaf het middenveld
Oplossing der oplossingen: ga slapen.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:12 schreef Fuszy het volgende:
[..]
0 motivatie
0 zin in iets
in geldnood
net wezen hardlopen en aan het eind je blessure weer voelen
+ gewoon helemaal niet lekker in je vel zitten
het weertje is dan weer goed te doen. Ik ben bang dat wanneer ik dadelijk Fifa ga doen dat ik mijn controller door mijn tv gooi
Dat gaat niet want ik heb een deadline morgenquote:Op maandag 21 mei 2012 21:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Oplossing der oplossingen: ga slapen.
Werkt altijd voor mij
Ja heel gezeik dat ik niet rustig ben en dat het lijkt alsof het om 30 miljoen gaat enz en dat hij het vanaf zou terugstorten, moest hem mijn rekening nummer enz mailen, snotaap. Wacht maar tot ik me geld terug heb dan krijgt ie wel een graf mail terugquote:Op maandag 21 mei 2012 21:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Die vent heeft nog niks teruggestuurd?
Paar Kaa.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:13 schreef WezepAFCA het volgende:
Duitse spits uit bronzen pack, Konnecke heet ie. 93 pace. Is die wat waard?
quote:Op maandag 21 mei 2012 21:12 schreef Fuszy het volgende:
[..]
0 motivatie
0 zin in iets
in geldnood
het weertje is dan weer goed te doen. Ik ben bang dat wanneer ik dadelijk Fifa ga doen dat ik mijn controller door mijn tv gooi
Stakkerquote:Op maandag 21 mei 2012 21:13 schreef WezepAFCA het volgende:
Minimaal 6Kquote:Op maandag 21 mei 2012 21:13 schreef WezepAFCA het volgende:
Oh dat ik straks 0 euro op mijn bankrekening heb staanquote:Op maandag 21 mei 2012 21:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel kut man zulke dingen..wat moet ik zien onder geldnood trouwens
Standaard studentenissues dusquote:Op maandag 21 mei 2012 21:15 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Oh dat ik straks 0 euro op mijn bankrekening heb staan. Geen diepe schulden of iets dergelijks.
Hmm.. Nepziekmelden werkt niet bij dat soort dingen? Heb echt al 55 uur nep ziek gestaan door dat soort dingenquote:Op maandag 21 mei 2012 21:13 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat gaat niet want ik heb een deadline morgen
Scoor je vaak vanuit een voorzet?quote:Op maandag 21 mei 2012 21:11 schreef Tim86 het volgende:
Dit team![]()
[ afbeelding ]
Hazard en Mirallas wisselen een beetje af..Hazard heeft een betere dribbel en een betere pass/cross, maar Mirallas heeft een geniaal schot, perfecte weak foot en is sterker + kan koppen..lastig..Scoorde gisteren met Mirallas een kopie van deze:
Straks ff uploaden. Helaas draaide Mirallas alleen om zijn eigen as en niet ook nog om het mannetje heen. Het is ook een fucking makkelijke move, maar ziet er wel tof uit
Sinds ik ben geswitched naar deze 4-3-2-1 ben ik 13 wedstrijden ongeslagen. RvP scoort ook mega veel vanaf het middenveld
Ja lol, ik open achterlijk veel pakjes en krijg nooit iets van waardequote:
Kom op man! Nog even hard doorzetten voor school en als dat achter de rug is lekker rustig aan en even lekker vakantie vierenquote:Op maandag 21 mei 2012 21:12 schreef Fuszy het volgende:
[..]
0 motivatie
0 zin in iets
in geldnood
Hij zit niet meer op de basisschoolquote:Op maandag 21 mei 2012 21:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hmm.. Nepziekmelden werkt niet bij dat soort dingen? Heb echt al 55 uur nep ziek gestaan door dat soort dingen
Wel regelmatig ja. Als de bal op maat is dan doet Hunter de rest, ook al staat hij tussen 2 gigantische negers in.quote:
als ik me ziek meld dan naai ik mijn projectgenoten. Als ik niets inlever = geen studiepunten = herkansne volgend jaar.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hmm.. Nepziekmelden werkt niet bij dat soort dingen? Heb echt al 55 uur nep ziek gestaan door dat soort dingen
Mijn eerste speler die wat waard is in al mijn bronzen packs hoorquote:Op maandag 21 mei 2012 21:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja lol, ik open achterlijk veel pakjes en krijg nooit iets van waarde
quote:Op maandag 21 mei 2012 21:13 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ja heel gezeik dat ik niet rustig ben en dat het lijkt alsof het om 30 miljoen gaat enz en dat hij het vanaf zou terugstorten, moest hem mijn rekening nummer enz mailen, snotaap. Wacht maar tot ik me geld terug heb dan krijgt ie wel een graf mail terug
Bij mij niet. Volgens mij doe ik iets fout.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel regelmatig ja. Als de bal op maat is dan doet Hunter de rest, ook al staat hij tussen 2 gigantische negers in.
Jij gaat er wel komen later.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Meh, is alleen dit jaar. Moet alleen maar goeie cijfers halen om nog over te gaan, dus liever ziek en weten wat er in de toets komt dan hem verneukenquote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 21:18 schreef Rijst het volgende:
[..]
Bij mij niet. Volgens mij doe ik iets fout.
Of minder FIFA en al die miljoenen spellen die je speelt en met je luie reet achter je bureau gaan zitten studeren, zodat je voorbereid bent op een toets?quote:Op maandag 21 mei 2012 21:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Meh, is alleen dit jaar. Moet alleen maar goeie cijfers halen om nog over te gaan, dus liever ziek en weten wat er in de toets komt dan hem verneuken
Doe ik nu ook welquote:Op maandag 21 mei 2012 21:21 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Of minder FIFA en al die miljoenen spellen die je speelt en met je luie reet achter je bureau gaan zitten studeren, zodat je voorbereid bent op een toets?
Hij is een baas, alleen hij draait niet altijd even snel en die 70 shooting merk je niet echt. Maar ik heb hem op CF in een 4-3-1-2 en hij scoort redelijk vaak.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:37 schreef vandermar het volgende:
Ja, geweldige speler. Ik had hem als CAM in 4-2-3-1, maar hij zal nog beter tot zijn recht komen in een centrale rol denk ik.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:10 schreef Geluidssysteem het volgende:
Heeft iemand hier ooit SIF Jovetic gebruikt?
MLS speelt fijn, Rooney speelt niet zo heel fijn maar ik scoor gigantisch veel met dat teamquote:Op maandag 21 mei 2012 21:28 schreef DutchSL het volgende:
Cissé / Taarabt team zou ik weg doen.
Maar je weet zelf wel het best welke teams het fijnst spelen.
Kan jij je team posten?quote:Op maandag 21 mei 2012 21:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
Vuckic scoort bij mij meer dan mijn 2 spitsen Eccleston en Slew, 47 goals uit 52 wedstrijden. Slew heeft 37 goals uit 53 wedstrijden en Eccleston 32 goals uit 39 wedstrijden. Voor de rest scoor ik weinig met mijn BPL bronze team, Miquel en Ferguson hebben nog geen 1 goal gemaakt en de CMs vallen ook niet echt op.
Scheld hem de huid vol en zeg dat je zijn moeder en zus gaat volpompen.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:33 schreef BDIL het volgende:
YESS ME GELD IS TERUGGESTORTNU EEN KK MAIL TERUG STUREN
Why?quote:Op maandag 21 mei 2012 21:33 schreef BDIL het volgende:
YESS ME GELD IS TERUGGESTORTNU EEN KK MAIL TERUG STUREN
Heb hem zelf niet maar je bent een detective ofzo en je maakt keuzes in het spel wat later invloed heeft op het spel, dus altijd een verschillende dader etc.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Volgens mij een mooi verhaal.. Maar ik weet voor de rest niet echt wat je moet doen. 21 euro is niks, proberen waard
Da's wel tof.. Heb LA Noire maar dat is niet zo heel superquote:Op maandag 21 mei 2012 21:35 schreef zerokil het volgende:
[..]
Heb hem zelf niet maar je bent een detective ofzo en je maakt keuzes in het spel wat later invloed heeft op het spel, dus altijd een verschillende dader etc.
Lijkt me best leuk spel.
quote:Op maandag 21 mei 2012 21:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Da's wel tof.. Heb LA Noire maar dat is niet zo heel super
Beetje eentonigquote:
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#d9eNs1UdbdzL5quote:
Hoezo is dat shirt zo veel waard dan?quote:Op maandag 21 mei 2012 21:32 schreef Geluidssysteem het volgende:
Net Crystal Palace home kit in bronze pack, gezocht tot 2k BIN en geen 1 gevonden, lol![]()
Zou dat in elkaar trappen weghalenquote:Op maandag 21 mei 2012 21:41 schreef BDIL het volgende:
Eey Jan,
Mooi, ik zie dat me geld terug gestort is. Nu wil ik ingaan op dat grappenmaker hahaha. Gozer ik weet waar je woont, hoe je eruit ziet en zelfs dat je een zus hebt. Nu moest je niet kk groot lopen doen toen je iemands anders geld nog in je bezit had. Zon kut kneus die korfbal speelt en Jan heet is geen obstakel voor mij, ik had zo de trein gepakt en je de kk ingetrapt in dat incestdorp van je. Bovendien wie weet misschien ontmoeten we elkaar weleens maar dan heb ik een appeltje met je te schillen. Bovendien Merthe houdt volgens mij wel van een piemel , die kan ze krijgen ook![]()
Laterrr kk Snotaap
Perfect voordat ik het opstuur?
Oke, wat is mooier verwoord ?quote:Op maandag 21 mei 2012 21:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zou dat in elkaar trappen weghalen
mijn geld*quote:Op maandag 21 mei 2012 21:41 schreef BDIL het volgende:
Eey Jan,
Mooi, ik zie dat me geld terug gestort is. Nu wil ik ingaan op dat grappenmaker hahaha. Gozer ik weet waar je woont, hoe je eruit ziet en zelfs dat je een zus hebt. Nu moest je niet kk groot lopen doen toen je iemands anders geld nog in je bezit had. Zon kut kneus die korfbal speelt en Jan heet is geen obstakel voor mij, ik had zo de trein gepakt en je de kk ingetrapt in dat incestdorp van je. Bovendien wie weet misschien ontmoeten we elkaar weleens maar dan heb ik een appeltje met je te schillen. Bovendien Merthe houdt volgens mij wel van een piemel , die kan ze krijgen ook![]()
Laterrr kk Snotaap
aangepakt,verminkt,geraped.quote:
Gewoon alles wat bedreigend is weglaten, als ie naar de politie gaat ben je met wat bad luck de lulquote:
Valt wel mee, hij zei een keer dat hij dagelijks zo'n mails binnenkrijgt.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gewoon alles wat bedreigend is weglaten, als ie naar de politie gaat ben je met wat bad luck de lul
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 mei 2012 21:47 schreef laucas het volgende:
Iemand zin in een pricefix?Milan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
quote:Op maandag 21 mei 2012 21:47 schreef laucas het volgende:
Iemand zin in een pricefix?QPR of Milan versie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
Hilarisch.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:46 schreef BDIL het volgende:
Eey Jan,
Mooi, ik zie dat mijn geld terug gestort is. Nu wil ik ingaan op dat grappenmaker hahaha. Gozer ik weet waar je woont, hoe je eruit ziet en zelfs dat je een zus hebt. Nu moest je niet kk groot lopen doen toen je iemand anders geld nog in je bezit had. Zon kut kneus die korfbal speelt en Jan heet is geen obstakel voor mij, ik had zo de trein genomen en had ik je goed aangepakt in dat incestdorp van je. Bovendien wie weet misschien ontmoeten we elkaar weleens maar dan heb ik een appeltje met je te schillen. Bovendien Merthe houdt volgens mij wel van een piemel , die kan ze krijgen ook![]()
Laterrr kk Snotaap
Beter?
Het kan welquote:Op maandag 21 mei 2012 21:48 schreef laucas het volgende:
Nee, geen Taiwo... ik was wel serieus overigens.
ik wil wel, maar weet niet of ik nog veel coins overhoud, als iwan straks wat kooptquote:Op maandag 21 mei 2012 21:48 schreef laucas het volgende:
Heb al wat betere opties en liever een select groepje 'rijke tatta's' die niet constant hier loopt te beppen wie het is.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:49 schreef BDIL het volgende:
[..]
Het kan welHet is best een goed idee overigens
DM de spelerquote:Op maandag 21 mei 2012 21:52 schreef laucas het volgende:
[..]
Heb al wat betere opties en liever een select groepje 'rijke tatta's' die niet constant hier loopt te beppen wie het is.
er zijn 12 pagina's van hem dus dat wordt wel aardig wat coinsquote:Op maandag 21 mei 2012 21:48 schreef laucas het volgende:
Ja idd naar mij ookquote:
Klinkt goed. E-thugs for lifequote:Op maandag 21 mei 2012 21:41 schreef BDIL het volgende:
Eey Jan,
Laterrr kk Snotaap
Ik ben geen E-thug was gewoon gegaan had hij niet geantwoordquote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 21:41 schreef BDIL het volgende:
Eey Jan,
Laterrr kk Snotaap
Ja, nu heeft denkt ie dat ik een gabber benquote:Op maandag 21 mei 2012 22:04 schreef Toefjes het volgende:
Jammer dat de mail al verstuurd was, had zelf kanker er uit gelaten. Dat is van zo'n laag niveau dat hij waarschijnlijk zal denken: domme brulaap. Zou ik in elk geval wel denken. Vind subtiliteiten een stuk leuker, en zijn doeltreffender.
Dit lukt mij alleen met Iago Falque als enige silver op CF, en dan is het geen hybrid maar BPL bronze + 1 silver en Tello als ST.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:39 schreef vandermar het volgende:
Ik wil een hybrid met Tello als spits en Gardner en Pogba als CDM maar kom er niet uitwie kan mij helpen?
4-2-3-1
Die USB's van net had ik mee moeten pikkenquote:Op maandag 21 mei 2012 22:11 schreef Fuszy het volgende:
iBood hunt is ook 3x bagger. Gelukkig heb ik ook geen geld, want anders had ik me er nog aan kunnen ergeren ook
Het is gelukt, alleen nu heb je best wel een slechte CF (Ilie) Op RAM kun je een willekeurige Engelse CAM neerzetten en op LAM een andere Spaanse CAM uit de Liga Adelante. Op RCB kun je ook Miquel of een andere Engelse CB zetten.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:39 schreef vandermar het volgende:
Ik wil een hybrid met Tello als spits en Gardner en Pogba als CDM maar kom er niet uitwie kan mij helpen?
4-2-3-1
Als je bank betaalt staat de plek bovendien is zijn advertentienaam Jan-Leusdenquote:Op maandag 21 mei 2012 22:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hoe weet je dat hij uit Leusden komt
Ah, naamgenoot dus. Seems legitquote:Op maandag 21 mei 2012 22:34 schreef BDIL het volgende:
[..]
Als je bank betaalt staat de plek bovendien is zijn advertentienaam Jan-Leusden
Dat ik niet weet op grond waarvan hij aangifte doet terwijl ik in eerste instantie bestolen was, en dat ik of bij hem moet aankloppen of tijdens het sex aan Merthe moet vragen of haar broertje Jan isquote:Op maandag 21 mei 2012 22:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ah, naamgenoot dus. Seems legit
Hoe ga je reageren?
Eerst iemand proberen te naaien en ik vervolgens met aangifte dreigen, was online aangifte al aan het invullen. Ineens bijdehante mails sturen van doe rustig met hahaha het is geen 30 miljoen en politie hoeft toch niet. Dan een 2e mail sturen dat ik een grappenmaker ben etc. Nu mag hijzelf zich kut voelenquote:Op maandag 21 mei 2012 22:39 schreef Tim86 het volgende:
Hij heeft het geld toch teruggestuurd? Wat is nou het probleem?
Je kan ipv Ilie ook een andere Spaanse CF uit de Liga Adelante kiezen dus heb ik Pablo Sanchez daar neergezet. Op CAM heb ik Saul neergezet, voor de rest zijn er weinig goede Spaanse CF/CAM/CMs in die competitie.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het is gelukt, alleen nu heb je best wel een slechte CF (Ilie) Op RAM kun je een willekeurige Engelse CAM neerzetten en op LAM een andere Spaanse CAM uit de Liga Adelante. Op RCB kun je ook Miquel of een andere Engelse CB zetten.
http://www.futhead.com/12/squad/835414
Ja joh tuurlijk ben ik over dit heenquote:Op maandag 21 mei 2012 22:55 schreef Toefjes het volgende:
Hij had het geld eerder moeten terug storten, maar hij heeft het uiteindelijk teruggestort. Misschien heeft hij wel geen smartphone waarop hij 24/7 zn email kan checken of heeft, net als ik, een ander email adres voor de marktplaats dingetjes. In combinatie met een drukke dag kan dit zomaar gebeuren. Laat het lekker rusten, beter voor je hart
Thanks!!! Wist niet dat die vandaag was.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:11 schreef Fuszy het volgende:
iBood hunt is ook 3x bagger. Gelukkig heb ik ook geen geld, want anders had ik me er nog aan kunnen ergeren ook
Boeiend, met een IP adres kan je toch niks.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:12 schreef BDIL het volgende:
[..]
SerieusHij doet het via zijn HTC zodat hij je zijn IP adress niet kan vinden, gelukkig staat op mijnpolitie dat alsnog omdat hij zeker wifi aan heeft
Haha, dus wel.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:12 schreef Rijst het volgende:
[..]
Boeiend, met een IP adres kan je toch niks.
quote:Op maandag 21 mei 2012 23:15 schreef zerokil het volgende:
[..]
Je kan zo iemands adres, telefoonnummer etc. vinden.
net aangezet, wel interessantquote:Op maandag 21 mei 2012 23:15 schreef el-blanchito het volgende:
Kijkt iemand hier ook de analyse van Ronaldo?
Fucking nicequote:Op maandag 21 mei 2012 22:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het is gelukt, alleen nu heb je best wel een slechte CF (Ilie) Op RAM kun je een willekeurige Engelse CAM neerzetten en op LAM een andere Spaanse CAM uit de Liga Adelante. Op RCB kun je ook Miquel of een andere Engelse CB zetten.
http://www.futhead.com/12/squad/835414
Hij gaat langer door dan de 24 uur die die nu al bijna aan de gang is. Ik blijf er niet wakker voor, maar Ibood had getweet dat je niet om 0:00 moest gaan slapenquote:Op maandag 21 mei 2012 23:04 schreef zerokil het volgende:
[..]
Thanks!!! Wist niet dat die vandaag was.
Al lang gezienquote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 23:15 schreef zerokil het volgende:
[..]
Je kan zo iemands adres, telefoonnummer etc. vinden.
quote:
Chinatown 89 Wierringermeerquote:
Fuck it, same shitquote:Op maandag 21 mei 2012 23:21 schreef vandermar het volgende:
Iwan, je weet dat zijn zus Marthe heet en niet Merthe?
Nice! Kembo-Ekoko is het volgens mij?quote:
Tomato, Tòmátoquote:Op maandag 21 mei 2012 23:28 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nice! Kembo-Ekoko is het volgens mij?
inbe4 Kandjiquote:Op maandag 21 mei 2012 23:33 schreef Fuszy het volgende:
Wat zijn goede en goedkope bronze spelers? Met goedkoop doel ik op tussen de 500c en 1,5k. Goedkoper mag natuurlijk ook
quote:Op maandag 21 mei 2012 23:36 schreef vandermar het volgende:
He, ik pak de fifa 12 kit van Swindon uit een pakje
lol ik weet zn adres hoorquote:Op maandag 21 mei 2012 23:34 schreef wieisboos het volgende:
[..]
GJE gaat je DDoSen! Veel meer kan een normaal mens er niet mee.
Kandji, Zusi, Ethan White, Nemethquote:Op maandag 21 mei 2012 23:33 schreef Fuszy het volgende:
Wat zijn goede en goedkope bronze spelers? Met goedkoop doel ik op tussen de 500c en 1,5k. Goedkoper mag natuurlijk ook
Ik hou meer van iemand die veel moeite doet en traint om zijn doelen te bereiken dan dat hij alles in de schoot geworpen krijgtquote:Op maandag 21 mei 2012 23:44 schreef vandermar het volgende:
Ronaldo een betere voetballer?
Messi heeft het van nature dat gemakkelijke voetballen, Ronaldo doet alles geforceerd omdat het anders maar zwak is.
quote:Op maandag 21 mei 2012 23:45 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Ik hou meer van iemand die veel moeite doet en traint om zijn doelen te bereiken dan dat hij alles in de schoot geworpen krijgt.
Ik niet, strebersquote:Op maandag 21 mei 2012 23:45 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Ik hou meer van iemand die veel moeite doet en traint om zijn doelen te bereiken dan dat hij alles in de schoot geworpen krijgt.
Ik kom er nu niet echt uit maar jij misschien welquote:Op maandag 21 mei 2012 23:24 schreef vandermar het volgende:
Darksonic, ik ga niet met Tello als ST doen maar als CAM, dan is er denk ik meer mogelijk
Ik ben er maar mee gekaptquote:Op maandag 21 mei 2012 23:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kom er nu niet echt uit maar jij misschien wel
Ik heb dus een SPL/Engelse hybrid en ik heb TOTY Shiels op CM gezet ipv Rankin, McGinn RM en Magennis ST. Als het goed is heeft iedereen dan weer 9 chemistry (ik moet nog wel een CAM>CM kopen voor Shiels)
Grabban is echt een baas, 90+ agility, 83 pace en 3* en hij kost minder dan 1k.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:33 schreef Fuszy het volgende:
Gvd wat kinderachtigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |