Ik doe dan gelukkig ook geen examen natuurkunde dit jaar. Volgend jaar gewoon veel oefenen en keihard ownen.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:45 schreef Etsu het volgende:
Hoezo tienen? Rezania heeft vraag negen niet zo goed gemaakt, dat is geen een tien.
Hopen dat je dan meer bezig houdt om vraag negen goed te krijgen, ipv modden.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik doe dan gelukkig ook geen examen natuurkunde dit jaar. Volgend jaar gewoon veel oefenen en keihard ownen.
kut daar heb ik nog niks voor gedaan, terwijl ik er zo hard in zuigquote:Op maandag 21 mei 2012 17:45 schreef doppawoppa het volgende:
Gezellige boel! Wie heeft er nog tips voor Deutschhh?
Examens staan garant voor drama.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:47 schreef Gaijin het volgende:
[..]
kut daar heb ik nog niks voor gedaan, terwijl ik er zo hard in zuig. Wordt drama
Je kan er echt weinig voor doen hoor.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:47 schreef Gaijin het volgende:
[..]
kut daar heb ik nog niks voor gedaan, terwijl ik er zo hard in zuig. Wordt drama
Nice.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:49 schreef Unsub het volgende:
60 tot 63 punten. Tussen de 7.5 en 8.5 ongeveer.
Hoop hard op een 7.5, dan houdt ik mijn 8
Beter wordt 30 mei ook een goede oogstdag voor de economen.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:50 schreef FokNederland het volgende:
Zo te zien was het een goede oogstdag voor de natuurkundigen.
Er kwamen slechte oogsten tevoorschijn hoorde ik.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:51 schreef FokNederland het volgende:
De oogstdag voor de economen is al geweest.
Vwo is pas heel laatquote:Op maandag 21 mei 2012 17:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Er kwamen slechte oogsten tevoorschijn hoorde ik.
Thanksquote:
Hoi Klaasje.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:01 schreef Zamorak het volgende:
Hoinatuurkunde ging goed, 63 punten. Dus tussen de 7,8 en 8,8. Ik ben tevreden
Nice.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:02 schreef Zamorak het volgende:
Ik ben zo goed als geslaagd!ik mag voor mijn komende 3 examens allemaal 4'en halen en ook voor mijn Nederlands examen mag ik een 4 halen, en dan ben ik alsnog geslaagd. Dus.
![]()
![]()
![]()
jahoor, dan haal je die 5.5 gemiddeld toch niet?quote:Op maandag 21 mei 2012 18:02 schreef Zamorak het volgende:
Ik ben zo goed als geslaagd!ik mag voor mijn komende 3 examens allemaal 4'en halen en ook voor mijn Nederlands examen mag ik een 4 halen, en dan ben ik alsnog geslaagd. Dus.
![]()
![]()
![]()
wel dusquote:Op maandag 21 mei 2012 18:03 schreef Dhaha het volgende:
[..]
jahoor, dan haal je die 5.5 gemiddeld toch niet?
Kan wel.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:03 schreef Dhaha het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 mei 2012 17:58 schreef Unsub het volgende:
Even een natuurkunde-question:
Antwoordmodel zegt [Z] = 1, bij opdracht 11, maar Z heeft toch geen eenheid?
Ik heb een streepje gezet, met de uitleg dat Z geen eenheid heeft, is dat ook juist?
Verder wel een goede uitkomst (m-3)
Jawel, want ik zit bij wiskunde B tegen de 10 aan en bij natuurkunde rond de 8,5.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:03 schreef Dhaha het volgende:
[..]
Probeer wat artikelen te lezen op internet, bijvoorbeeld Zeit.de of sueddeutsche.dequote:Op maandag 21 mei 2012 17:45 schreef doppawoppa het volgende:
Gezellige boel! Wie heeft er nog tips voor Deutschhh?
De eenheid van elk cijfer is één. 15 is namelijk 15xéén.quote:
Ik heb nog wiskA, Engels, Latijn en MAW ervoor, dus mijn hoofd zit nu even niet bij economie.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het lijkt nog zo ver weg, maar ik schijt hem wel een beetje voor.
WiskA, Engels, AK, Latijn en Filosofie ervoor. Is economie veel dan?quote:Op maandag 21 mei 2012 18:05 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ik heb nog wiskA, Engels, Latijn en MAW ervoor, dus mijn hoofd zit nu even niet bij economie.
quote:Op maandag 21 mei 2012 18:05 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ik heb nog wiskA, Engels, Latijn en MAW ervoor, dus mijn hoofd zit nu even niet bij economie.
Jezus.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:06 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
WiskA, Engels, AK, Latijn en Filosofie ervoor. Is economie veel dan?
Oh ja, op die fietsquote:Op maandag 21 mei 2012 18:05 schreef Renn het volgende:
[..]
De eenheid van elk cijfer is één. 15 is namelijk 15xéén.
Ik denk echter niet dat ze foutrekenen als je zegt Z heeft geen eenheid.(heb ik zelf ook)
Ik, ik heb bijna NG&NT&EM, op geschiedenis naquote:
niet de enige dusquote:Op maandag 21 mei 2012 18:06 schreef Dhaha het volgende:
Ik had echt eerder moeten beginnen realiseer ik mij nu
like a bossquote:Op maandag 21 mei 2012 18:07 schreef dramatic het volgende:
wel minsten 50 punten schat ik.. was wel redelijk te doen het meeste:)
tjah daar zaten vreemde tussen idd. vraag 19 niet beantwoord en de golfsnelheid had ik 2m/s maar dat had de rest van de klas niet dus zal wel fout zijnquote:Op maandag 21 mei 2012 18:08 schreef Zamorak het volgende:
Ik vond het ook wel te doen, maar ik snapte alleen geen ruk van die golven en kade.Leek wel aardrijkskunde man.
Ik had 0.02 m/s ofzoquote:Op maandag 21 mei 2012 18:09 schreef dramatic het volgende:
[..]
tjah daar zaten vreemde tussen idd. vraag 19 niet beantwoord en de golfsnelheid had ik 2m/s maar dat had de rest van de klas niet dus zal wel fout zijn
die tekening heb ik wss ook fout.
eens kijken
die boventoon was wel obv trouwens, en dat de kade 1/4 was van de golf
Erg vergezocht vraagstuk inderdaad. Doe dan een instrument o.i.d. Maar een kustgebied met staande golven? Beetje verwarrendquote:Op maandag 21 mei 2012 18:08 schreef Zamorak het volgende:
Ik vond het ook wel te doen, maar ik snapte alleen geen ruk van die golven en kade.Leek wel aardrijkskunde man.
En die tekening had ik ook heerlijk fout ja, maar wel 1 punt denk ik voor dat eerste stukje. Maar ik had er niet bij nagedacht dat hij na het versnellen weer terug naar 40 graden gaat.quote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 18:10 schreef Gezicht het volgende:
Godverdomme ik ken Wiskunde gewoon al goed.
oh die heb ik ook fout, had 40 als topquote:Op maandag 21 mei 2012 18:10 schreef Zamorak het volgende:
[..]
En die tekening had ik ook heerlijk fout ja, maar wel 1 punt denk ik voor dat eerste stukje. Maar ik had er niet bij nagedacht dat hij na het versnellen weer terug naar 40 graden gaat.
Daar moest je 300 km keer 4 doen, dus 1200 km. Immers, van 1 knoop naar buik is 1/4e golflengte. De tijd van 1 golflengte kon je afkijken van die grafiek. Kwam 27 m/s uitquote:Op maandag 21 mei 2012 18:09 schreef dramatic het volgende:
[..]
tjah daar zaten vreemde tussen idd. vraag 19 niet beantwoord en de golfsnelheid had ik 2m/s maar dat had de rest van de klas niet dus zal wel fout zijn
die tekening heb ik wss ook fout.
eens kijken
die boventoon was wel obv trouwens, en dat de kade 1/4 was van de golf
Ik nietquote:
Kost me mijn 10quote:Op maandag 21 mei 2012 18:10 schreef Zamorak het volgende:
[..]
En die tekening had ik ook heerlijk fout ja, maar wel 1 punt denk ik voor dat eerste stukje. Maar ik had er niet bij nagedacht dat hij na het versnellen weer terug naar 40 graden gaat.
Same herequote:Op maandag 21 mei 2012 18:11 schreef Renn het volgende:
[..]
Kost me mijn 10.
Ik heb gewoon die gegeven grafiek gespiegeld en er verder niet te veel bij nagedacht.
Is gewoon goed.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:11 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Ik nietvoltmeter over de LDR ipv over de vaste weerstand gezet. Is opzich niet erg, maar dan krijg je een inverse grafiek...
tekenen van de spanningsmeter parallel aan de weerstand of de LDRquote:Op maandag 21 mei 2012 18:11 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Ik nietvoltmeter over de LDR ipv over de vaste weerstand gezet. Is opzich niet erg, maar dan krijg je een inverse grafiek...
quote:Op maandag 21 mei 2012 18:12 schreef dramatic het volgende:
[..]
tekenen van de spanningsmeter parallel aan de weerstand of de LDR
Teken van LDR hoeft niet goed te zijn om punten te krijgen en de voltmeter mag ook over de LDR (zie correctiemodel)quote:Op maandag 21 mei 2012 18:11 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Als je de deling vermenigvuldigd met 1 kom je pas uit op de eenheid. Als je expliciet Z=0 genoemd hebt is dat fout, anders niet.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:58 schreef Unsub het volgende:
Ik heb een streepje gezet, met de uitleg dat Z geen eenheid heeft, is dat ook juist?
Heb ik ook gedaan inderdaad. Ik neem aan dat je daar toch wel gewoon het volle aantal punten voor krijgt.quote:
Ik moet nog beginnen met AK, maar wij hebben het dan wel pas volgende week dinsdag.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:14 schreef Thezeurminator het volgende:
Nog meer mensen die echt moeten hebben met die vragen van AK ik zie die verbanden echt veel te vaak niet moet nog hard aan de bak de komende 2 dagen.
hij heoft er zeker niet in te beginnen hoor. het gaat om de richtingquote:Op maandag 21 mei 2012 18:16 schreef Zamorak het volgende:
Ik heb gefaald bij de magnetische velden tekenen bij die LHC
Ik liet een pijl naar beneden wijzen naar de buis, en een pijl naar boven naar de buis. Maar de pijl moet beginnen in de buis en dan naar beneden en boven![]()
ik ook. ik neem aan van wel. 1 pijl was onduidelijk.. dat plaatje was zo donkerquote:Op maandag 21 mei 2012 18:17 schreef meneer_valk het volgende:
Ik heb daar trouwens drie pijlen per buis getekend (wel goede richting), lijkt me gewoon goed toch?
Ah, true.. "voorbeeld van een antwoord:" dus er zijn meerdere antwoorden.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:17 schreef dramatic het volgende:
[..]
hij heoft er zeker niet in te beginnen hoor. het gaat om de richting
Een lage n-term lijkt me bij dit examen niet onwaarschijnlijk. Ik gok op 0,4quote:Op maandag 21 mei 2012 18:19 schreef dramatic het volgende:
of de norm moet 0,0 zijn zoals ik vantevore voorspelde
inderdaad, maar ik kom nu minimaal op de 6,4quote:Op maandag 21 mei 2012 18:20 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Een lage n-term lijkt me bij dit examen niet onwaarschijnlijk. Ik gok op 0,5
ikquote:Op maandag 21 mei 2012 18:21 schreef Maarten302 het volgende:
wie had nog meer 2 m/s bij die vraag over de golfsnelheid
geen idee hoe ze erop komen, en geen zin meer om me er in te verdiepenquote:Op maandag 21 mei 2012 18:21 schreef fullmetal het volgende:
Boys, Natuurkunde VWO vraag 8, iemand uitleg? Niemand wie ik gesproken had, had die zoals het bij de antwoorden stond. Hier iemand?
Alleen bij versnelling/vertraging is Fspan in de y-richting groter/kleiner en hoek a dus anders. Ik had het zelf ook fout gedaan, heel dom achteraf gezien.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:21 schreef fullmetal het volgende:
Boys, Natuurkunde VWO vraag 8, iemand uitleg? Niemand wie ik gesproken had, had die zoals het bij de antwoorden stond. Hier iemand?
Ik heb 'm ook fout, ook dom.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:22 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Alleen bij versnelling/vertraging is Fspan in de y-richting groter/kleiner en hoek a dus anders. Ik had het zelf ook fout gedaan, heel dom achteraf gezien.
haha, lekker danquote:Op maandag 21 mei 2012 18:22 schreef dramatic het volgende:
bij vraag 21 ook echt 99,996 geantwoord ipv 0,004
Tfu sukkel.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:22 schreef dramatic het volgende:
bij vraag 21 ook echt 99,996 geantwoord ipv 0,004
quote:Op maandag 21 mei 2012 18:24 schreef fullmetal het volgende:
[..]
Tfu sukkel., Ik had 11 fout, achteraf gezien baanbrekend dom.
oh 2pi R wel gebruiktquote:Op maandag 21 mei 2012 18:25 schreef fullmetal het volgende:
Eerste is 2(Pi)R... Dus de lengte van dat ding, en daarma de V uitrekenen.
Cool. Cool cool coolquote:Op maandag 21 mei 2012 18:29 schreef Zamorak het volgende:
Natuurkunde n-term is vrijwel zeker minimaal 1, dat is volgens mij altijd zo geweest..
quote:Op maandag 21 mei 2012 18:34 schreef TheDutchguy het volgende:
Heerlijk om alle boeken van natuurkunde gewoon opzij te vegen met de gedachte dat je ze nooit meer hoeft in te zien
Die waren zo simpelquote:Op maandag 21 mei 2012 18:35 schreef Apostrof het volgende:
Al die beredeneer vragen waren best wel klote met mijn wiskunde À skillzzzz
Omdat daarom.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:32 schreef Thezeurminator het volgende:
Waarom zegt iedereen dat geschiedenis N-term 0.1 is? Dit was gewoon een relatief moeilijk examen. Dat het de laatste jaren 0.1 0.1 en 0.4 was is jammer maar die examens waren ook aantoonbaar moeilijker (VWO). Woorden als eenzijdigheid in bronnen heb ik nog nooit met gs gezien.
Ik vond hem vrij pittig vooral het Vietnam deel.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:36 schreef Shispeed het volgende:
kom net binnen gevallen, hoe is VWO geschiedenis ontvangen? ik heb niemand meer gesproken na het examen en zelf heb ik hem redelijk ruk gemaakt, ik heb een 4.9 nodig dus hopen op een beetje een hoge N-term....
ja? ik vond juist het andere deel veel pittiger, maar dat kan er ook aan liggen dat ik dat niet zo goed kende en het Vietnam deel redelijk goedquote:Op maandag 21 mei 2012 18:36 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Ik vond hem vrij pittig vooral het Vietnam deel.
dat mag ook.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:36 schreef Mascio het volgende:
7.9 gemiddeld voor examens tot nu toe, heel los genomen maar goed... Als je 1en had mogen halen had ik niet naar de laatste examens gehoeven
Ik kende Vietnam deel ook goed en republiek minder. Ik heb wel minder punten voor Republiek dan Vietnam maar ik vond het niveau van Vietnam echt moeilijk ik wist in principe alles qua stofkennis maar die vraag over die bron met die chinese draak loop ik al 5 punten mis en de antwoorden bij dat gesprek met kennedy en diem vond ik ook raar.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:37 schreef Shispeed het volgende:
[..]
ja? ik vond juist het andere deel veel pittiger, maar dat kan er ook aan liggen dat ik dat niet zo goed kende en het Vietnam deel redelijk goed
Als je niet zo goed bent in de schoonheid van al die formules achterhalen natuurlijk wel.quote:
oh ik vond die wel redelijk te doen juist, maar dat kan ook komen omdat wij die vragen ook bijna letterlijk in het SE hadden, hoe dat kan weet ik ook nietquote:Op maandag 21 mei 2012 18:38 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Ik kende Vietnam deel ook goed en republiek minder. Ik heb wel minder punten voor Republiek dan Vietnam maar ik vond het niveau van Vietnam echt moeilijk ik wist in principe alles qua stofkennis maar die vraag over die bron met die chinese draak loop ik al 5 punten mis en de antwoorden bij dat gesprek met kennedy en diem vond ik ook raar.
Dunno, ik heb daar ook maar 1 significant. Had jij er 5 dan?quote:Op maandag 21 mei 2012 18:39 schreef marsPlanets het volgende:
bij vraag 21 hebben ze in het antwoordenmodel maar 1 significante cijfer, moesten dat er niet 5 zijn?
....
Geen idee, ik had 2 want 2 significante cijfers is 99,99999% van de tijd goed.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:39 schreef marsPlanets het volgende:
bij vraag 21 hebben ze in het antwoordenmodel maar 1 significante cijfer, moesten dat er niet 5 zijn?
....
volgensmij wordt daar toch alleen bij scheikunde en natuurkunde op gelet? of ze moeten het specifiek vragen...quote:Op maandag 21 mei 2012 18:40 schreef TheDutchguy het volgende:
Hoe zit dat bij wiskunde A met significante cijfers?
"Met een 3 of lager voor een onderdeel is een kandidaat afgewezen. Dat geldt zowel als die 3 of lager behaald is op een door de overheid voorgeschreven onderdeel, als wanneer de 3 of lager is behaald op een door de school aan alle kandidaten voorgeschreven onderdeel."quote:
Dit. Maar volgens mij zijn er wel regeltjes met bijvoorbeeld kansen enzo.. Kansen moet je altijd op 3 decimalen afronden. Dat was bij wiskunde D in ieder geval zo.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:41 schreef Shispeed het volgende:
[..]
volgensmij wordt daar toch alleen bij scheikunde en natuurkunde op gelet? of ze moeten het specifiek vragen...
jep, ik heb alleen maar gegevens gebruikt met 5 cijfers volgens mij, de snelheid en nog dat 11454 ofzo, Vond het wel raar though, mja toch maar 5 cijfers gebruiktquote:Op maandag 21 mei 2012 18:40 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Dunno, ik heb daar ook maar 1 significant. Had jij er 5 dan?
Je mag een 1 halen op je CE. Punt.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:42 schreef Mascio het volgende:
[..]
"Met een 3 of lager voor een onderdeel is een kandidaat afgewezen. Dat geldt zowel als die 3 of lager behaald is op een door de overheid voorgeschreven onderdeel, als wanneer de 3 of lager is behaald op een door de school aan alle kandidaten voorgeschreven onderdeel."
http://www.examenblad.nl/(...)lrndzx7/vhxsbyb11f5i
ja hebt bij wisA alleen significantieniveau's maar dat is wat andersquote:Op maandag 21 mei 2012 18:42 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Dit. Maar volgens mij zijn er wel regeltjes met bijvoorbeeld kansen enzo.. Kansen moet je altijd op 3 decimalen afronden. Dat was bij wiskunde D in ieder geval zo.
Dat gaat over je combinatiecijfer. Daar mag een vak die bij het combinatiecijfer hoort geen 3 zijn. En je mag geen 3 staan als eindcijfer (dus SE+CE).quote:Op maandag 21 mei 2012 18:42 schreef Mascio het volgende:
[..]
"Met een 3 of lager voor een onderdeel is een kandidaat afgewezen. Dat geldt zowel als die 3 of lager behaald is op een door de overheid voorgeschreven onderdeel, als wanneer de 3 of lager is behaald op een door de school aan alle kandidaten voorgeschreven onderdeel."
http://www.examenblad.nl/(...)lrndzx7/vhxsbyb11f5i
quote:Op maandag 21 mei 2012 18:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je mag een 1 halen op je CE. Punt.
Afgerond een 3 staan mag niet. Punt.
Je mag geen 1 halen op je CE. Maximaal 1x een 4 en 2x een 5, maar geen 3.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je mag een 1 halen op je CE. Punt.
Afgerond een 3 staan mag niet. Punt.
Nog een keer: je mag wel een 1 halen op je CE.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:44 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Je mag geen 1 halen op je CE. Maximaal 1x een 4 en 2x een 5, maar geen 3.
het gaat om gemiddelde CE+SE.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:44 schreef Zamorak het volgende:
[..]
dat gaat over je eindcijfer (diplomacijfer). voor je examens mag je gewoon een 1 halen, als je dat kunt compenseren natuurlijkquote:Op maandag 21 mei 2012 18:44 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Je leest scheef. Lees nog eens.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:46 schreef Mascio het volgende:
Hoezo, er staat toch gewoon dit? 'Dat geldt zowel als die 3 of lager behaald is op een door de overheid voorgeschreven onderdeel'
Overheid voorgeschreven onderdeel voor het combinatiecijfer ja. Dus bijvoorbeeld maatschappijleer. Een door de school voorgeschreven onderdeel is bijvoorbeeld levensbeschouwing bij christelijke scholen.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:46 schreef Mascio het volgende:
Hoezo, er staat toch gewoon dit? 'Dat geldt zowel als die 3 of lager behaald is op een door de overheid voorgeschreven onderdeel'
Nee, de inkoppertjes fout hebben is redelijk moeilijk ja. Maar niet iedereen haalt dan ook weer een 10 op wiB enzoquote:Op maandag 21 mei 2012 18:46 schreef Zamorak het volgende:
Overigens faal je wel keihard als je een 1 op je CE haalt_!
hahaha goed plan..quote:Op maandag 21 mei 2012 18:29 schreef Apostrof het volgende:
Ik ga een apart topic maken voor mij en lamp, voor mensen die lager dan 40 punten hebben en niet jammer vinden dat ze nu een 9 staan ipv 10 voor Natuurkunde
nou ik heb wiskunde B voor de lol ( ik had me op laten jutten door vriendenquote:Op maandag 21 mei 2012 18:47 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Nee, de inkoppertjes fout hebben is redelijk moeilijk ja. Maar niet iedereen haalt dan ook weer een 10 op wiB enzo
Maar een 1, kom op zeg..quote:Op maandag 21 mei 2012 18:47 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Nee, de inkoppertjes fout hebben is redelijk moeilijk ja. Maar niet iedereen haalt dan ook weer een 10 op wiB enzo
Leer je bij wiskunde A eigenlijk primitiveren/inhouden en oppervlaktes van grafieken berekenen?quote:Op maandag 21 mei 2012 18:49 schreef Shispeed het volgende:
[..]
nou ik heb wiskunde B voor de lol ( ik had me op laten jutten door vrienden) meegemaakt, en ik heb wiskunde A. ik had overigens toch nog 27 punten terwijl ik helemaal niet zo goed sta voor wiskunde A
nope, leren ze nietquote:Op maandag 21 mei 2012 18:50 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Leer je bij wiskunde A eigenlijk primitiveren/inhouden en oppervlaktes van grafieken berekenen?
Nee en nee.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:50 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Leer je bij wiskunde A eigenlijk primitiveren/inhouden en oppervlaktes berekenen?
Ik weet niet wat erquote:
nee, maar ik ben aan het einde van de 5e blijven zitten en toen geschwitched naar wiskunde A, dus ik weet er wel iets van afquote:Op maandag 21 mei 2012 18:50 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Leer je bij wiskunde A eigenlijk primitiveren/inhouden en oppervlaktes berekenen?
Welkom op FOK!.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:53 schreef Shispeed het volgende:
[..]
ik heb juist de reflex om overal meteen eenachter te zetten
quote:Op maandag 21 mei 2012 18:53 schreef Shispeed het volgende:
[..]
ik heb juist de reflex om overal meteen eenachter te zetten
Dat is omdat de meeste mensen natuurkunde blijkbaar toch nog moeilijk vinden.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:53 schreef Bangarang het volgende:
Natuurkunde normeringen zijn belachelijk hoog, in 2010 tijdvak 1 (wat echt makkelijkste examen ooit moet zijn geweest) was de normering zelfs nog hoog
o wacht, dat was een ander vakquote:Op maandag 21 mei 2012 18:51 schreef dramatic het volgende:
[..]
vorig jaar was ie beide tijdvakken nul, en die waren moeilijker
Niet vervelend bedoeld tegenover onze vrouwelijke medemens, maar de meiden bij mij op school halen voor natuurkunde gemiddeld lager dan de jongens. Mannen zijn gewoon beter in bètaquote:Op maandag 21 mei 2012 18:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is omdat de meeste mensen natuurkunde blijkbaar toch nog moeilijk vinden.
Zoon, pi wordt toch ook gewoon 1 altijd?quote:Op maandag 21 mei 2012 17:58 schreef Unsub het volgende:
quote:Op maandag 21 mei 2012 18:55 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Niet vervelend bedoeld tegenover onze vrouwelijke medemens, maar de meiden bij mij op school halen voor natuurkunde gemiddeld lager dan de jongens. Mannen zijn gewoon beter in bèta
Nee.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:57 schreef SummerSunshine het volgende:
Mensen met wiskA: moeten recursieve formules ook?
Anders gaan onze allochtonen roepen dat het discriminatie is.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:57 schreef Shispeed het volgende:
ik zie trouwens bij de statistieken van het LAKS Arabisch, Fries, Turks en Russisch maximaal 20 deelnemers hebben op VWO. waarom bieden ze dit überhaupt nog aan? dat kost toch alleen maar enorm veel geld of niet dan?![]()
van Fries zou ik nog kunnen begrijpen dat het verplicht moet worden aangeboden van de EU ofzo omdat het een erkende minderheidstaal is, maar die andere?
Ja maar je maakt er in die breuk 1 van omdat hij niet meedoet. 0 kan natuurlijk niet omdat dan die hele breuk 0 wordt.. Een streep erdoor is ook prima hoor. Ik heb er 1 van gemaakt en erbij gezet dat het een vast getal is dat geen eenheid heeft.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:58 schreef Unsub het volgende:
Allochtoon hier en het kan me geen bal schelen. Ik roep niks.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Anders gaan onze allochtonen roepen dat het discriminatie is.
Tja, je hebt van die mensen.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:58 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Allochtoon hier en het kan me geen bal schelen. Ik roep niks.
Hehequote:Op maandag 21 mei 2012 18:55 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Niet vervelend bedoeld tegenover onze vrouwelijke medemens, maar de meiden bij mij op school halen voor natuurkunde gemiddeld lager dan de jongens. Mannen zijn gewoon beter in bèta
helemaal niks discriminatie, het zijn gewoon Nederlandse scholieren en ze krijgen dus gewoon hetzelfde vakkenpakket als de rest aangeboden. ongeacht of ze een Nederlandse of allochtone achtergrond hebben.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Anders gaan onze allochtonen roepen dat het discriminatie is.
vertel jij het ze?quote:Op maandag 21 mei 2012 19:00 schreef Shispeed het volgende:
[..]
helemaal niks discriminatie, het zijn gewoon Nederlandse scholieren en ze krijgen dus gewoon hetzelfde vakkenpakket als de rest aangeboden. ongeacht of ze een Nederlandse of allochtone achtergrond hebben.
Dat is natuurlijk weer iets als generalisatiequote:Op maandag 21 mei 2012 18:58 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Allochtoon hier en het kan me geen bal schelen. Ik roep niks.
Bier drinken en feestjes vieren?quote:Op maandag 21 mei 2012 19:06 schreef metanite het volgende:
Wat gaan jullie doen als jullie slagen, ikzelf bel eerst mijn familie en dierbare vrienden, daarna waarschijnlijk helemaal los. Waarna ik de volgende dag Diablo III ga kopen en dood ga spelen
ik pak direct mijn wiskundeboek en begin met studerenquote:Op maandag 21 mei 2012 19:06 schreef metanite het volgende:
Wat gaan jullie doen als jullie slagen, ikzelf bel eerst mijn familie en dierbare vrienden, daarna waarschijnlijk helemaal los. Waarna ik de volgende dag Diablo III ga kopen en dood ga spelen
Heb wel zin in mijn studie hoor: Bouwkunde, lijkt me aardig chille studie waarbij het niet alleen maar stampen isquote:Op maandag 21 mei 2012 19:07 schreef Amoeba het volgende:
[..]
ik pak direct mijn wiskundeboek en begin met studeren
gr gr
Voorzichtig, het is breekbaar!quote:Op maandag 21 mei 2012 19:08 schreef Nutkicker22 het volgende:
okay, natuurkunde ging niet zo goed. Ik laat het dus vallen. Nu focussen op de rest
Dit dus. Moet wisD nog inhalen in de vakantie.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:07 schreef Amoeba het volgende:
[..]
ik pak direct mijn wiskundeboek en begin met studeren
gr gr
Wiskunde A is dat echt zo moeilijk, alle makkelijke wiD hoofdstukken waren ook wi A hoofdstukken en die waren poep simpelquote:Op maandag 21 mei 2012 19:09 schreef Patrickk het volgende:
Mensen ik heb niet zo veel tijd meer, en merk dat ik wiskunde toch minder goed beheerst als dat ik dacht. Welke hoofdstukken raden jullie mij aan om aandacht aan te besteden? ik kan binnen 1 dag niet alles doen, dus wat zijn de belangrijkste onderwerpen?
hehe, ga maar weer runescape spelenquote:Op maandag 21 mei 2012 19:09 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Voorzichtig, het is breekbaar!
haha ik ben grappig
ik heb niet bepaald een wiskunde knobbel, laten we het daar op houden :pquote:Op maandag 21 mei 2012 19:09 schreef metanite het volgende:
[..]
Wiskunde A is dat echt zo moeilijk, alle makkelijke wiD hoofdstukken waren ook wi A hoofdstukken en die waren poep simpel
En die hoofdstukken zijn bij wiskunde D nog moeilijkerquote:Op maandag 21 mei 2012 19:09 schreef metanite het volgende:
[..]
Wiskunde A is dat echt zo moeilijk, alle makkelijke wiD hoofdstukken waren ook wi A hoofdstukken en die waren poep simpel
quote:Op maandag 21 mei 2012 19:06 schreef metanite het volgende:
Wat gaan jullie doen als jullie slagen, ikzelf bel eerst mijn familie en dierbare vrienden, daarna waarschijnlijk helemaal los. Waarna ik na twee dagen op examenreis ga en daarna diablo 3 koop en kapot ga spelen![]()
Ik nodig mijn matties denk ook wel hier uit als ze geslaagd zijn, daarna gewoon rotterdam in ofsw... ben niet echt een party guy maar voor deze gelegenheid maak ik graag een uitzondering.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:09 schreef Unsub het volgende:
[..]
Dit dus. Moet wisD nog inhalen in de vakantie.
Nee, ik ga gewoon chillen, want ik slaag gewoon. Waarschijnlijk ga ik daarna polsen of mijn vrienden zijn geslaagd, en als dat het geval is, ga ik bier drinken.
examens? hou op zeg ik zweet hier al twee weken want ik haal alleen maar 6 rondquote:Op maandag 21 mei 2012 19:11 schreef Patrickk het volgende:
ja ja mensen ik weet het, het is makkelijk en je zou het met twee vingers in je neus moeten doen..maarrr dat is bij mij nu eenmaal niet het geval
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had wel echt een pleuris hekel aan vectoren, blij dat ik er van af ben. Imaginair vond ik niet zo kut en rijen heb ik amper wat aan gedaan maar had even me gr volgepropt ermeequote:Op maandag 21 mei 2012 19:10 schreef Zamorak het volgende:
[..]
En die hoofdstukken zijn bij wiskunde D nog moeilijker
quote:Op maandag 21 mei 2012 19:11 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
examens? hou op zeg ik zweet hier al twee weken want ik haal alleen maar 6 rondeen 4 en het is afgelopen met mij
![]()
ja ik maakte net een proefexamen, 2010.. een 4.8SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
examens? hou op zeg ik zweet hier al twee weken want ik haal alleen maar 6 rondeen 4 en het is afgelopen met mij
![]()
Heb alleen nog maar Engels, scheikunde en Spaans zit nu precies op de helft. Bij mij word het ook nog wel semi spannend aangezien wib onder mijn niveau was. Herkansing van wiB vind ik niet zo erg hoef je toch niet meer voor te leren xDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
![]()
dit heb ik ook, alleen ga ik voor engels een 10 proberen te halenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik teken voor een 6quote:Op maandag 21 mei 2012 19:14 schreef dramatic het volgende:
[..]
dit heb ik ook, alleen ga ik voor engels een 10 proberen te halen
echt iedereen zit telkens ah Engels easy ik haal een tien. Het spijt me echt enorm hoor maar ik het moet wel gemiddeld blijven, ik denk dat heel veel mensen zich echt verkijken op Engelsquote:Op maandag 21 mei 2012 19:14 schreef dramatic het volgende:
[..]
dit heb ik ook, alleen ga ik voor engels een 10 proberen te halen
Was ook bij ons zo met Nederlands, iedereen dacht appeltje eitje (ik was een van de enige die dat niet dacht) dus iedereen een kloten gevoel achteraf, terwijl ik het al verwachtequote:Op maandag 21 mei 2012 19:16 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
echt iedereen zit telkens ah Engels easy ik haal een tien. Het spijt me echt enorm hoor maar ik het moet wel gemiddeld blijven, ik denk dat heel veel mensen zich echt verkijken op Engels
Ben niet echt een feester, ga wel de feesten af, maar over dag ga ik gewoon gamen en films kieken wellicht de pc in de achter tuin zetten heeeerlijk, en natuurlijk het EKquote:Op maandag 21 mei 2012 19:16 schreef Rummikub het volgende:
Diablo 3? Hebben jullie geen examenfeesten? Bij ons zit heel juli ramvol.
Precies, iedereen een oefenexamentje maken thuis relaxt sfeertje, 7 en dan prima. Nou niet dus, dat wordt gewoon een 6 op je eindexamen als je zit te stressenquote:Op maandag 21 mei 2012 19:17 schreef metanite het volgende:
[..]
Was ook bij ons zo met Nederlands, iedereen dacht appeltje eitje (ik was een van de enige die dat niet dacht) dus iedereen een kloten gevoel achteraf, terwijl ik het al verwachte
Tuurlijk wel, juni zit ook redelijk vol maar juli niet.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:16 schreef Rummikub het volgende:
Diablo 3? Hebben jullie geen examenfeesten? Bij ons zit heel juni ramvol.
Heb gek genoeg geen last van stress tijdens de examens zelf. Ben dan gewoon bezig met de opgaven en niets andersquote:Op maandag 21 mei 2012 19:18 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, juni zit ook redelijk vol maar juli niet.
Ik game eigenlijk nooitquote:Op maandag 21 mei 2012 19:20 schreef metanite het volgende:
[..]
Lijkt me gewoon een dope game, veel goeds over gehoord. Wat vind jij een goede game?
Team Fortress met wat maten spelen vind ik ook nog wel leuk en Portal co-opquote:Op maandag 21 mei 2012 19:23 schreef Unsub het volgende:
[..]
Ik game eigenlijk nooit
Maar ik vind veel games wel leuk, maar de fantasy/WoW-achtige spellen trekken me niet zo.
Heb laatst NFS underground 2 en Praetorians weer gedownload, prachtspellen
We hebben door het jaar door examens in de klas gedaan en altijd had ik een 9+, verwacht op het examen ook niet anders.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:16 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
echt iedereen zit telkens ah Engels easy ik haal een tien. Het spijt me echt enorm hoor maar ik het moet wel gemiddeld blijven, ik denk dat heel veel mensen zich echt verkijken op Engels
yessquote:Op maandag 21 mei 2012 19:47 schreef Rezania het volgende:
Wat hebben jullie morgen? Wiskunde A toch?
ik heb 3x meer engels gelezen dan nederlands, en daar zitten de 20 nederlands literatuur boeken ook bij-in. daarbij nog de pokerboeken en programmeer studies en de uren docus..quote:Op maandag 21 mei 2012 19:16 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
dit dusquote:Op maandag 21 mei 2012 19:27 schreef Ayca het volgende:
[..]
We hebben door het jaar door examens in de klas gedaan en altijd had ik een 9+, verwacht op het examen ook niet anders.
Het is dat ik in het begin van het jaar 2 toetsen heb verkloot anders kon ik nog wel een 10 staan, maar met een 9 ben ik ook tevreden.
Mooi.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:57 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
jaa als ik een 7.6 haal sta ik een 8, loveee wiskunde
ik sta met een 6.5 een 7quote:Op maandag 21 mei 2012 19:57 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
jaa als ik een 7.6 haal sta ik een 8, loveee wiskunde
meen je dit serieus ?quote:Op maandag 21 mei 2012 19:58 schreef Rezania het volgende:
Trouwens, ligt het nou aan mij of hoef je bij het wiskunde A examen de meeste differentiatie regels niet te onthouden, omdat die gewoon op het formuleblad worden gegeven?
ik kon op de basisschool al engels als een baas dankzij mijn Pokémon verslavingquote:Op maandag 21 mei 2012 19:53 schreef dramatic het volgende:
[..]
ik heb 3x meer engels gelezen dan nederlands, en daar zitten de 20 nederlands literatuur boeken ook bij-in. daarbij nog de pokerboeken en programmeer studies en de uren docus..
watquote:Op maandag 21 mei 2012 19:58 schreef Rezania het volgende:
Trouwens, ligt het nou aan mij of hoef je bij het wiskunde A examen de meeste differentiatie regels niet te onthouden, omdat die gewoon op het formuleblad worden gegeven?
volgensmij worden die niet op formuleblad gegeven hoor, tenminste bij mn tentamens hadden we ook een formuleblad en daar stonden die regels niet op?quote:Op maandag 21 mei 2012 19:58 schreef Rezania het volgende:
ahahaquote:Op maandag 21 mei 2012 19:59 schreef Shispeed het volgende:
[..]
ik kon op de basisschool al engels als een baas dankzij mijn Pokémon verslaving
hmm nou dat formuleblad heb je eigenlijk geen bal aan, er staan een paar formules op, maar dat is lang niet toereikend. bovendien zou je de formules die erop staan wel zo moeten kennen en staan ze op het formuleblad ook nog eens een beetje omslachtig/raar opgeschrevenquote:Op maandag 21 mei 2012 19:58 schreef Rezania het volgende:
ik doe ook beleggen, daar kijk ik veel amerikaanse filmpjes en lees ik veel artikelen in het engels, het lezen is dus geen probleem. maar aangezien ik maar heel langzaam lees (ook in het nederlands) kom ik wel vrijwel altijd in tijdnoodquote:Op maandag 21 mei 2012 20:00 schreef dramatic het volgende:
[..]
ahahaik herinner mezelf nog in groep 3 aan de juf vragen, ""hoe spel je yellow, hoe spel je dat?" en zij van: "het moet niet helemaal in het engels he
". maar t meeste heb ik geleerd uit wetenschappenlijke boeken/artikels
(en dat kwam wat later
)
nope ik ook! was vroeger een beetje een jongetje en ik gamede veel hahaquote:Op maandag 21 mei 2012 20:04 schreef Rezania het volgende:
Ben ik de enige die Engels heeft geleerd van games en films?
Ik had gelezen dat blijven zitten de staat ook X duizend euro kostte... Allereerst natuurlijk de scholieren tegemoet koming a 100 euro per maand extra. En daarnaast de belasting inkomsten van een jaar later gaan werken. Waarom dan zo strenge regelsquote:Op maandag 21 mei 2012 20:02 schreef Rezania het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)holieren-slagen.html
Nee, die kans is niet aanwezig, het is gewoon een feit.Wat verwacht je als je zo'n 5,5-regel invoert? Maar het is wel eerlijker imo.
Blijkbaar vindt de minister slagen met voldoende kennis en vaardigheden belangrijker dan een paar miljoen extra per jaar, kan ik ook wel begrijpen.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:05 schreef jopiede het volgende:
[..]
Ik had gelezen dat blijven zitten de staat ook X duizend euro kostte... Allereerst natuurlijk de scholieren tegemoet koming a 100 euro per maand extra. En daarnaast de belasting inkomsten van een jaar later gaan werken.
Het begon allemaal met heel veel cartoon network kijken(zonder ondertiteling!)quote:Op maandag 21 mei 2012 20:04 schreef Rezania het volgende:
Ben ik de enige die Engels heeft geleerd van games en films?
Ik vind wiskunde niet leuk, maar toch is het het vak waarbij ik me het minste verveel, heel apart.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:10 schreef Ayca het volgende:
[..]
Het begon allemaal met heel veel cartoon network kijken(zonder ondertiteling!)
Wiskunde is trouwens zo leuk als je het snapt![]()
ik denk heel veel geld zelfsquote:Op maandag 21 mei 2012 20:05 schreef jopiede het volgende:
[..]
Ik had gelezen dat blijven zitten de staat ook X duizend euro kostte... Allereerst natuurlijk de scholieren tegemoet koming a 100 euro per maand extra. En daarnaast de belasting inkomsten van een jaar later gaan werken.
http://www.rijksoverheid.(...)voortgezet-onderwijsquote:Voor elke leerling in het voortgezet onderwijs betaalt de overheid zo'n ¤ 7.300 per jaar.
Dat is wel balen jaquote:Op maandag 21 mei 2012 20:03 schreef Shispeed het volgende:
[..]
ik doe ook beleggen, daar kijk ik veel amerikaanse filmpjes en lees ik veel artikelen in het engels, het lezen is dus geen probleem. maar aangezien ik maar heel langzaam lees (ook in het nederlands) kom ik wel vrijwel altijd in tijdnood__!
ik ben opzich best goed in talen maar heb ook best veel last van mijn dyslexie, beetje rare combi
Dat is natuurlijk wel een beetje kort door de bocht. Beter onderwijs zorgt ook voor beter opgeleide mensen -> meer inkomsten voor het land.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:13 schreef Shispeed het volgende:
en dan strengere exameneisen invoeren voor de komende jaren zonder kwaliteitsverbetering van het onderwijs, zo krijgen we de begroting wel rond ja
ja dat heb ik ook, ik moet ook alles 5x lezen voordat ik het snap, dan ga ik de tekst doorlezen om opzoek te gaan naar het antwoord, om vervolgens te vergeten waar ik ook al weer eens naar opzoek was en nodeloos te gaan zitten lezen terwijl ik eigenlijk niet eens weet wat ik nu aan het lezen benquote:Op maandag 21 mei 2012 20:15 schreef dramatic het volgende:
[..]
Dat is wel balen jaik prutst met nederlands lezen. echt vrij langzaam op t examen bijv en 5x lezen om het te snappen. zal vast geen dyslectie zijn maar gebrek aan leeservaring ofzo
maar is dat dyslectie? ik schrijf nooit woorden door mekaar ofzo..quote:Op maandag 21 mei 2012 20:16 schreef Shispeed het volgende:
[..]
ja dat heb ik ook, ik moet ook alles 5x lezen voordat ik het snap, dan ga ik de tekst doorlezen om opzoek te gaan naar het antwoord, om vervolgens te vergeten waar ik ook al weer eens naar opzoek was en nodeloos te gaan zitten lezen terwijl ik eigenlijk niet eens weet wat ik nu aan het lezen ben
op de lange termijn wel ja, maar op de korte termijn zorgt het voor extra kosten voor de overheid, en de kortetermijnsbegroting (zeg voor de komende jaren) is net waar de huidige begrotingsproblematiek zit.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:16 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel een beetje kort door de bocht. Beter onderwijs zorgt ook voor beter opgeleide mensen -> meer inkomsten voor het land.
dat kan ook gewoon met concentratie te maken hebben denk ik, maar ik schrijf ook gewoon gerust bijvoorbeeld werdt op het hele proefwerk lang, terwijl ik hele moeilijke woorden wel goed schrijfquote:Op maandag 21 mei 2012 20:18 schreef dramatic het volgende:
[..]
maar is dat dyslectie? ik schrijf nooit woorden door mekaar ofzo..
nee dat kan pas volgend jaar weer, via je school, via de VAVO of via een staatsexamen.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:27 schreef Paxcon het volgende:
Kun je als je zakt het in de zomervakantie nog een keer proberen ofzo? Weet iemand hoe dit zit?
Dan hoef je dat jaar niet zoveel te doen.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:29 schreef Shispeed het volgende:
[..]
nee dat kan pas volgend jaar weer, via je school, via de VAVO of via een staatsexamen.
je kunt wel voor alle vakken waarvoor je een voldoende hebt een certificaat krijgen zodat je alleen de vakken die onvoldoende zijn over hoeft te doen
Oh oke.. dankquote:Op maandag 21 mei 2012 20:29 schreef Shispeed het volgende:
[..]
nee dat kan pas volgend jaar weer, via je school, via de VAVO of via een staatsexamen.
je kunt wel voor alle vakken waarvoor je een voldoende hebt een certificaat krijgen zodat je alleen de vakken die onvoldoende zijn over hoeft te doen
ik ken zelfs iemand die er gewoon 40 uur in de week bij werktquote:Op maandag 21 mei 2012 20:31 schreef JApieman het volgende:
[..]
Dan hoef je dat jaar niet zoveel te doen.
http://static.examenblad.nl/9336111/d/ex2011/vw-1024-a-11-1-o.pdfquote:Op maandag 21 mei 2012 19:58 schreef Rezania het volgende:
Ja, ik zag het.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:45 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
http://static.examenblad.nl/9336111/d/ex2011/vw-1024-a-11-1-o.pdf
Als we dat formuleblad er weer bij krijgen hoef je ze niet te kennen
quote:Op maandag 21 mei 2012 20:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, ik zag het.Mijn havo examen was meer leerwerk dan het vwo examen.
Die krijg je bij elk examenquote:Op maandag 21 mei 2012 20:45 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
http://static.examenblad.nl/9336111/d/ex2011/vw-1024-a-11-1-o.pdf
Als we dat formuleblad er weer bij krijgen hoef je ze niet te kennen
Pour un flirt avec toiquote:Op maandag 21 mei 2012 20:49 schreef Lutte het volgende:
Heeft er iemand opvrolijkmuziek, anekdotes, IETS?
Heb je het zo hard nodig dan? Ik dacht dat je natuurkunde juist goed ging.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:49 schreef Lutte het volgende:
ja hoorquote:Op maandag 21 mei 2012 20:49 schreef Lutte het volgende:
quote:Op maandag 21 mei 2012 20:49 schreef Lutte het volgende:
oud filmpje, maar weet me altijd op te vrolijkenquote:Op maandag 21 mei 2012 20:49 schreef Lutte het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |