Ik doe dan gelukkig ook geen examen natuurkunde dit jaar. Volgend jaar gewoon veel oefenen en keihard ownen.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:45 schreef Etsu het volgende:
Hoezo tienen? Rezania heeft vraag negen niet zo goed gemaakt, dat is geen een tien.
Hopen dat je dan meer bezig houdt om vraag negen goed te krijgen, ipv modden.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik doe dan gelukkig ook geen examen natuurkunde dit jaar. Volgend jaar gewoon veel oefenen en keihard ownen.
kut daar heb ik nog niks voor gedaan, terwijl ik er zo hard in zuigquote:Op maandag 21 mei 2012 17:45 schreef doppawoppa het volgende:
Gezellige boel! Wie heeft er nog tips voor Deutschhh?
Examens staan garant voor drama.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:47 schreef Gaijin het volgende:
[..]
kut daar heb ik nog niks voor gedaan, terwijl ik er zo hard in zuig. Wordt drama
Je kan er echt weinig voor doen hoor.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:47 schreef Gaijin het volgende:
[..]
kut daar heb ik nog niks voor gedaan, terwijl ik er zo hard in zuig. Wordt drama
Nice.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:49 schreef Unsub het volgende:
60 tot 63 punten. Tussen de 7.5 en 8.5 ongeveer.
Hoop hard op een 7.5, dan houdt ik mijn 8
Beter wordt 30 mei ook een goede oogstdag voor de economen.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:50 schreef FokNederland het volgende:
Zo te zien was het een goede oogstdag voor de natuurkundigen.
Er kwamen slechte oogsten tevoorschijn hoorde ik.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:51 schreef FokNederland het volgende:
De oogstdag voor de economen is al geweest.
Vwo is pas heel laatquote:Op maandag 21 mei 2012 17:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Er kwamen slechte oogsten tevoorschijn hoorde ik.
Thanksquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |