Nog beter zou zijn als hij zou opstappen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:11 schreef Confetti het volgende:
Hij heeft kei-en keihard verloren![]()
Denk dat ze hem eruit schoppen nu.
Hij zal wel een eigen partij beginnen. En dat gaat de pvda stemmen kosten. Nog meer versplintering.quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:13 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Nog beter zou zijn als hij zou opstappen.
Nee, want hij gaat nu Sap ruggesteun geven. Ik zou zeggen: Sap, watch your back.quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:11 schreef Confetti het volgende:
Hij heeft kei-en keihard verloren![]()
Denk dat ze hem eruit schoppen nu.
ik denk meer D66, allebei een eenmans fractiequote:Op woensdag 6 juni 2012 20:09 schreef Gia het volgende:
[..]
Hij zal wel een eigen partij beginnen. En dat gaat de pvda stemmen kosten. Nog meer versplintering.
Mwa, ik denk dat Dibi, als hij voor zichzelf begint, veel stemmen krijgt van allochtone en autochtone (3de generatie) moslims. En die stemmen nu veelal pvda.quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:30 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ik denk meer D66, allebei een eenmans fractie
Ik heb de indruk dat hij helemaal niet zo goed ligt bij moslims?quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:15 schreef Gia het volgende:
[..]
Mwa, ik denk dat Dibi, als hij voor zichzelf begint, veel stemmen krijgt van allochtone en autochtone (3de generatie) moslims. En die stemmen nu veelal pvda.
Niet onder moslims maar hoe groot is het percentage onder de derde generatie allochtonen dat nog echt gelovig is? Overigens is het percentage onder hen dat daadwerkelijk gaat stemmen vermoedelijk niet goed voor veel meer dan pakweg een zetelquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat hij helemaal niet zo goed ligt bij moslims?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |