Daar is Sap toch voor?quote:Op maandag 21 mei 2012 22:02 schreef VeX- het volgende:
Hij doet het hier redelijk, maar jullie beseffen toch wel dat Dibi aan de onderhandelingstafel niet serieus genomen zal worden door de gevestigde partijen?
En ze nemen Wilders wel serieusquote:Op maandag 21 mei 2012 22:02 schreef VeX- het volgende:
Hij doet het hier redelijk, maar jullie beseffen toch wel dat Dibi aan de onderhandelingstafel niet serieus genomen zal worden door de gevestigde partijen?
En Sap wel? Of alleen maar in hoeverre ze meegaat in de plannen van de heertjes van VVD, CDA en D66?quote:Op maandag 21 mei 2012 22:02 schreef VeX- het volgende:
Hij was goed en beter dan Sap.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:18 schreef TNA het volgende:
Ik vond hem bij Sven Kockelmann waardeloos, hij was vanavond dus veel beter?
Ik lees op NUjij precies de tegenovergestelde reacties en baal nu dat ik niet zelf heb gekekenquote:
NUjij is nog erger dan YouTube qua comments.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:23 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik lees op NUjij precies de tegenovergestelde reacties en baal nu dat ik niet zelf heb gekeken
Ik trachtte de nuttige comments uit het moeras te vissenquote:Op maandag 21 mei 2012 22:25 schreef AMDB het volgende:
[..]
NUjij is nog erger dan YouTube qua comments.
http://www.powned.tv/nieu(...)nt_eerste_debat.htmlquote:Jolande Sap lijkt de winnaar van het eerste debat met Tofik Dibi in hun strijd om het leiderschap en het lijsttrekkerschap van GroenLinks. Aanwezige leden noemen haar inhoudelijker en degelijker dan Dibi.
De rivalen debatteerden vanavond over de toekomst van de partij en Nederland. “Sap wint op punten'', zegt Jan Willem Jurg, die jaren de presentatiecoach was van Femke Halsema in de tijd dat zij partijleider was. “Sap was concreet, helder, maar ook hoekiger. Ze heeft het te vaak over ' knokken'. Dibi was vager. Bij Sap denk je wel: daar staat onze leider'', aldus Jurg.
Maarten van Poelgeest, GroenLinks-wethouder in Amsterdam, spreekt zijn voorkeur uit voor Sap. Zij is wat hem betreft een zwaargewicht die met haar economische kennis alle eigenschappen heeft om de partij te leiden. ,,Inhoudelijk en strategisch is ze beter, al is Dibi een originele denker.''
Sap was voor mij zo vaag als wat.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:42 schreef Picchia het volgende:
[..]
http://www.powned.tv/nieu(...)nt_eerste_debat.html
Dit is echt doorgestoken kaart. Iedereen hier was het eens dat Dibi aanzienlijk beter is.
Uhu, Sap staat naar mijn mening iets te ver van de Nederlanders. Bij Dibi heb ik nog wel het gevoel dat hij 'gewoon' mens is, om het zo maar te zeggen. Ik denk dat hij daar nog wel wat punten mee kan scoren. Voor m'n studie heb ik een enquete gehouden (niet grootschalig, maar toch...) en daaruit bleek dat jongeren 'menselijkheid' bij (belangrijke) politici vrij belangrijk vinden.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:50 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ze klonk een beetje als een manager of marketeer. Allemaal holle frasen.
Ze zou het goed doen als loopbaantraject-begeleider.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:50 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ze klonk een beetje als een manager of marketeer. Allemaal holle frasen.
Mee eens, want Sap was soms slaapverwekkend en niet concreet, terwijl Dibi wel concreet was.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:42 schreef Picchia het volgende:
[..]
http://www.powned.tv/nieu(...)nt_eerste_debat.html
Dit is echt doorgestoken kaart. Iedereen hier was het eens dat Dibi aanzienlijk beter is.
Menselijker? Omdat 'ie in de eerste drie minuten al de zielige allochtonen-kaart speelt?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 01:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
Uhu, Sap staat naar mijn mening iets te ver van de Nederlanders. Bij Dibi heb ik nog wel het gevoel dat hij 'gewoon' mens is, om het zo maar te zeggen. Ik denk dat hij daar nog wel wat punten mee kan scoren. Voor m'n studie heb ik een enquete gehouden (niet grootschalig, maar toch...) en daaruit bleek dat jongeren 'menselijkheid' bij (belangrijke) politici vrij belangrijk vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |