Hij weet ze veel beter te vertellen, met concrete voorbeelden en beeldspraak. Sap komt niet verder dan 'onderwijs is belangrijk' terwijl Dibi zegt 'wij zijn er voor hoogleraren maar zeker óók voor de vmbo-leraren'.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:09 schreef Exorbitantes het volgende:
Dibi wil een drastische koerswijziging toepassen in Saps ogen, maar ik denk dat Dibi slechts de prioriteiten anders wil stellen.
Ik vind Dibi ook wat "vrijer" spreken. Sap vind ik in dit debat teveel politiek correct, zoals bij die vraag wat zij zou doen als Dibi op 1 komt te staan.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:10 schreef AMDB het volgende:
[..]
Hij weet ze veel beter te vertellen, met concrete voorbeelden en beeldspraak. Sap komt niet verder dan 'onderwijs is belangrijk' terwijl Dibi zegt 'wij zijn er voor hoogleraren maar zeker óók voor de vmbo-leraren'.
Daar zit volgens mij het verschil tussen Sap en Dibi.
Ze is niet correct, ze is gewoon inhoudsloos. Nu vertelt ze dat ze ooit een goed verhaal heeft verteld.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:15 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Ik vind Dibi ook wat "vrijer" spreken. Sap vind ik in dit debat teveel politiek correct, zoals bij die vraag wat zij zou doen als Dibi op 1 komt te staan.
Politiek correct = inhoudsloosquote:Op maandag 21 mei 2012 21:16 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ze is niet correct, ze is gewoon inhoudsloos. Nu vertelt ze dat ze ooit een goed verhaal heeft verteld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |