Aan het begin van de avond dans ik ook vooral omdat ik het leuk vind, maar zo in de loop van de avond begin ik toch wel een beetje rond te kijken of er wat te versieren valt.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:39 schreef missy25 het volgende:
Ze kiest wel degelijk. Als ik een man heel leuk vind, maar toevallig is de andere man die ik eigenlijk iets minder leuk vind scherper, nou sorry hoor. Dan ga ik toch echt voor degene die ik het leukst vind.
En excuse me, met vingers spelen. Pfffff als iemand mij gewoon aan het lachen kan maken om toffe opmerkingen krijgt ie een dikke veer. Met vingertjes spelen.. nee dank je.
En dark passenger. Wat leuk! Ik doe daar ook aanAlleen doe ik het echt om het dansen. De bijkomstigheid is op grote feesten wel veel moois voor het oog hoor
Maar ik vind het juist onprettig als mannen met mij dansen om mij te versieren. Knap ik iig op af.
En dan blijf je voor de rest van je leven bij een topvrouw?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:52 schreef firefly3 het volgende:
Niets incalculeren. Weer iemand die de OP niet heeft gelezen. Je moet steeds meer zelfverzekerd en spontaan worden.
En dat moet je dag na dag na dag oefenen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:52 schreef firefly3 het volgende:
Niets incalculeren. Weer iemand die de OP niet heeft gelezen. Je moet steeds meer zelfverzekerd en spontaan worden.
[quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:53 schreef dark.passenger het volgende:
[..]
Aan het begin van de avond dans ik ook vooral omdat ik het leuk vind, maar zo in de loop van de avond begin ik toch wel een beetje rond te kijken of er wat te versieren valt.
Vrouwen die daarop afknappen hebben geen interesse in mij en daar hoef ik verder geen energie in te steken
Tijdens het dansen voel je vanzelf wel of het zin heeft om verder te flirtenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:17 schreef missy25 het volgende:
[..]
[
Haha okeIeder zn ding dan. Er zullen idd wel wat meiden zijn die daar ook wel zin in hebben. Maar ik zie bijv. ook veel meiden bachata heel intiem dansen maar daarna doet ze precies hetzelfde, net zo intiem als bij een andere gozer. Is dat niet lastig om in te schatten hoe en wat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja gast, val dood. ik heb meerdere keren inhoudelijk gereageerd, misschien op een directe scherpe manier, maar jij gaat nergens inhoudelijk op in, stelt de meest domme vragen en voor de rest draai je tot in den treure overal in r&p hetzelfde riedeltje af.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:30 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je voegt niets toe, alleen geklaag zonder inhoud. Heb overigens wel een beetje medelijden met je, vroeger dacht ik ook dat ik mijn kansen niet kon vergroten en zat ik ook afwachtend te hopen dat er een leuke meid op me af stapte. Puntje bij paaltje moet je dan net het geluk hebben van je social kring of zoiets dergelijks.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:35 schreef dark.passenger het volgende:
[..]
Tijdens het dansen voel je vanzelf wel of het zin heeft om verder te flirten
Zondag Bachata Party!
Waar kom je vandaan?Haha ik vind bachata echt helemaal niks!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salsa vind ik geweldig en zoukmuziek. Kan alleen nog geen zouk dansen.. Maar bachata is niet aan mij besteed. Of alleen met hele leuke jongens.
Ik kom uit Utrecht. Jij?
Haha, ik ookquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:43 schreef missy25 het volgende:
[..]
Haha ik vind bachata echt helemaal niks!!Salsa vind ik geweldig en zoukmuziek. Kan alleen nog geen zouk dansen.. Maar bachata is niet aan mij besteed. Of alleen met hele leuke jongens.
Ik kom uit Utrecht. Jij?
Vanavond ga ik naar Tropical! Op zondag volg ik lessenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:49 schreef missy25 het volgende:
hahahaha wat grappig. Ga je wel eens naar tropical? En winkel?
Dan zie ik je later! Gaan we bachatadansen... heel close en als je me bevalt neem ik je mee naar huis en dan gaan we samen firefly heel hard uitlachen!quote:
Dat is Salsa! Mannen hebben hebben het voor het zeggen en vrouwen volgenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:07 schreef missy25 het volgende:
Zozo als ik je beval..! lucky me. Je hebt toch stiekem wat trekjes van firefly overgenomen hoor
Ik kom je zo wel tegen, ik denk niet dat het heel druk zal worden, er is namelijk ook Casa Loca vanavond.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:13 schreef missy25 het volgende:
Hahahaha dan ben ik niet zo'n goede volger!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |