abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112029440
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 19:39 schreef missy25 het volgende:
Ze kiest wel degelijk. Als ik een man heel leuk vind, maar toevallig is de andere man die ik eigenlijk iets minder leuk vind scherper, nou sorry hoor. Dan ga ik toch echt voor degene die ik het leukst vind.

En excuse me, met vingers spelen. Pfffff als iemand mij gewoon aan het lachen kan maken om toffe opmerkingen krijgt ie een dikke veer. Met vingertjes spelen.. nee dank je.

En dark passenger. Wat leuk! Ik doe daar ook aan :D Alleen doe ik het echt om het dansen. De bijkomstigheid is op grote feesten wel veel moois voor het oog hoor :) Maar ik vind het juist onprettig als mannen met mij dansen om mij te versieren. Knap ik iig op af.
Aan het begin van de avond dans ik ook vooral omdat ik het leuk vind, maar zo in de loop van de avond begin ik toch wel een beetje rond te kijken of er wat te versieren valt.

Vrouwen die daarop afknappen hebben geen interesse in mij en daar hoef ik verder geen energie in te steken :P
pi_112029510
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 19:52 schreef firefly3 het volgende:
Niets incalculeren. Weer iemand die de OP niet heeft gelezen. Je moet steeds meer zelfverzekerd en spontaan worden.
En dan blijf je voor de rest van je leven bij een topvrouw?
pi_112029571
Hoe moeilijk is het om te beseffen dat hoe meer sociale ervaring je hebt en ook op een meer intieme/liefdevolle niveau met vrouwen dat je sneller een band kunt hebben met een vrouw omdat je meer open bent??
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_112029591
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 19:52 schreef firefly3 het volgende:
Niets incalculeren. Weer iemand die de OP niet heeft gelezen. Je moet steeds meer zelfverzekerd en spontaan worden.
En dat moet je dag na dag na dag oefenen.
:')
pi_112029715
Je hoeft niet zo hard te gaan als ik. Maar hou in je achterhoofd dat je bij elke ervaring groeit als persoon. Op alle gebieden in je leven:)
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_112030228
Het player zijn heeft niets te maken met "sletjes" neuken. Maar eerder met vele harten van vrouwen durven te breken. Het klootzak zijn als je met een ander meer chemie hebt is zo'n beetje de moeilijkste taak.
pi_112030315
Firefly, beantwoord deze vraag nou eens:
Waarom ga jij niet inhoudelijk in op de vragen hier? Terwijl jij hier steeds zeurt dat niemand inhoudelijk reageert.
En geen onzin aub, want jij beantwoordt gewoon heel veel vragen niet. Zielig... Een discussie aan willen gaan met mensen en dan zelf geen antwoorden geven maar zielige opmerkingen als dat mensen de OP niet hebben gelezen.

Vrouwen vallen op hoe je bent zeg je, nou dan zullen niet veel vrouwen op je vallen. Als je bent zoals je hier overkomt is dat echt heel sneu.
Maar natuurlijk antwoord je hier vast weer op iets in de trant van dat je zoveel meisjes kan regelen.... Wordt een beetje voorspellend zo en een beetje jammer gewoon dat je zelf de discussie niet eens aangaat.
pi_112030457
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 19:53 schreef dark.passenger het volgende:

[..]

Aan het begin van de avond dans ik ook vooral omdat ik het leuk vind, maar zo in de loop van de avond begin ik toch wel een beetje rond te kijken of er wat te versieren valt.

Vrouwen die daarop afknappen hebben geen interesse in mij en daar hoef ik verder geen energie in te steken :P
[

Haha oke :) Ieder zn ding dan. Er zullen idd wel wat meiden zijn die daar ook wel zin in hebben. Maar ik zie bijv. ook veel meiden bachata heel intiem dansen maar daarna doet ze precies hetzelfde, net zo intiem als bij een andere gozer. Is dat niet lastig om in te schatten hoe en wat?
pi_112030572
Missy wat is je vraag dan in je post? Stel het in één zin. Heb overigens zo geen tijd meer.
pi_112030850
Er wordt volgens mij meerdere keren gevraagd of je wel eens een relatie hebt en hoe lang dat dan duurt? En waarom wil je zo graag zoveel mogelijk vrouwen aanspreken? Wat is je doel? Om een echt geweldige meid te ontmoeten waar het mee klikt, of gewoon omdat je niks anders te doen hebt?

Dit hierboven heb ik al eerder gepost. En daar ga je niet echt op in.

En vind je het zelf niet jammer dat je niet 4 geweldige exemplaren tegenkomt in 1 jaar ipv 2000 gewone vrouwen die niet zo heel bijzonder zijn? Je doet zoveel moeite, maar je hebt nu geen relatie. Dus dat betekent dat er geen topvrouw bij zat die ook iets met jou wilde neem ik aan? Anders had je dat nu wel.. En ik vind het wel jammer voor je, juist omdat je er zoveel moeite voor doet.
Hoe lang ben je hier precies mee bezig?
pi_112031048
Je leest overal overheen. Ik heb af en toe relaties ertussen en heb in mijn verleden al jare lange relaties gehad. Ik zei de vier leukste vrouwen in een club die ik actief benader. Mijn doel is genieten van alles wat op mijn pro actieve pad komt en lang leve de lol. Ik heb nu geen tijd meer, maar deze vragen heb ik al acht keer gehad.
pi_112031302
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 20:17 schreef missy25 het volgende:

[..]

[

Haha oke :) Ieder zn ding dan. Er zullen idd wel wat meiden zijn die daar ook wel zin in hebben. Maar ik zie bijv. ook veel meiden bachata heel intiem dansen maar daarna doet ze precies hetzelfde, net zo intiem als bij een andere gozer. Is dat niet lastig om in te schatten hoe en wat?
Tijdens het dansen voel je vanzelf wel of het zin heeft om verder te flirten :)

Zondag Bachata Party!

Waar kom je vandaan?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_112031486
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 17:30 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je voegt niets toe, alleen geklaag zonder inhoud. Heb overigens wel een beetje medelijden met je, vroeger dacht ik ook dat ik mijn kansen niet kon vergroten en zat ik ook afwachtend te hopen dat er een leuke meid op me af stapte. Puntje bij paaltje moet je dan net het geluk hebben van je social kring of zoiets dergelijks.
ja gast, val dood. ik heb meerdere keren inhoudelijk gereageerd, misschien op een directe scherpe manier, maar jij gaat nergens inhoudelijk op in, stelt de meest domme vragen en voor de rest draai je tot in den treure overal in r&p hetzelfde riedeltje af.

:r
pi_112031608
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 20:35 schreef dark.passenger het volgende:

[..]

Tijdens het dansen voel je vanzelf wel of het zin heeft om verder te flirten :)

Zondag Bachata Party!

Waar kom je vandaan?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha ik vind bachata echt helemaal niks!! :P Salsa vind ik geweldig en zoukmuziek. Kan alleen nog geen zouk dansen.. Maar bachata is niet aan mij besteed. Of alleen met hele leuke jongens.

Ik kom uit Utrecht. Jij?
pi_112031755
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 20:43 schreef missy25 het volgende:

[..]

Haha ik vind bachata echt helemaal niks!! :P Salsa vind ik geweldig en zoukmuziek. Kan alleen nog geen zouk dansen.. Maar bachata is niet aan mij besteed. Of alleen met hele leuke jongens.

Ik kom uit Utrecht. Jij?
Haha, ik ook :)
pi_112031858
hahahaha wat grappig. Ga je wel eens naar tropical? En winkel?
pi_112032134
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 20:49 schreef missy25 het volgende:
hahahaha wat grappig. Ga je wel eens naar tropical? En winkel?
Vanavond ga ik naar Tropical! Op zondag volg ik lessen ;)

[ Bericht 7% gewijzigd door dark.passenger op 27-05-2012 02:33:38 ]
pi_112032165
OMG te grappig.. ik ga zo naar tropical :P
pi_112032329
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 20:55 schreef missy25 het volgende:
OMG te grappig.. ik ga zo naar tropical :P
Dan zie ik je later! Gaan we bachatadansen... heel close en als je me bevalt neem ik je mee naar huis en dan gaan we samen firefly heel hard uitlachen! :D
pi_112032633
Zozo als ik je beval..! lucky me. Je hebt toch stiekem wat trekjes van firefly overgenomen hoor ;)
pi_112032799
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 21:07 schreef missy25 het volgende:
Zozo als ik je beval..! lucky me. Je hebt toch stiekem wat trekjes van firefly overgenomen hoor ;)
Dat is Salsa! Mannen hebben hebben het voor het zeggen en vrouwen volgen :P
pi_112032904
Hahahaha dan ben ik niet zo'n goede volger!
pi_112033053
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 21:13 schreef missy25 het volgende:
Hahahaha dan ben ik niet zo'n goede volger!
Ik kom je zo wel tegen, ik denk niet dat het heel druk zal worden, er is namelijk ook Casa Loca vanavond.
pi_112033184
Mooi, is er tenminste ruimte op de dansvloer. Ik ben weg!
pi_112044029
Mensen die fok nodig hebben om te flirten lol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')