Ja, sinds ik postte dat ik met Crutch in de kroeg stond krijg ik seks.quote:Op maandag 21 mei 2012 16:09 schreef MohMi het volgende:
[..]
Het lag er zo dik op dat ik niet geloof dat jullie ketsen
En hoe is dat nou, zo'n oude kruk?quote:Op maandag 21 mei 2012 16:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, sinds ik postte dat ik met Crutch in de kroeg stond krijg ik seks.
Ik heb een wide-set vagina dus hij houdt het uren vol.quote:
Ja joh! Ik doe niet genoeg mijn best!quote:Op maandag 21 mei 2012 16:13 schreef MohMi het volgende:
Je moet visualiseren dat je die clam fixed g, dan gebeurt het
quote:Op maandag 21 mei 2012 16:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb een wide-set vagina dus hij houdt het uren vol.
Het ging over clam fixen, niet mee uit nemenquote:Op maandag 21 mei 2012 16:17 schreef Mystikvm het volgende:
Als Sic MohMi nou nog even mee uit neemt dan hebben we weer een ander setje om grapjes over te maken.
Alsof jij niet fixbaar bentquote:Op maandag 21 mei 2012 16:18 schreef MohMi het volgende:
[..]
Het ging over clam fixen, niet mee uit nemen![]()
Maar is ze geefbaar!? Dat is net zo belangrijk!quote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 16:19 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat is nog terecht, alleen in een iets wijder perspectief.
HAHAHA, WIJDER SNAP JE?![]()
Heb ooit anderhalve pixel op een webcam gezien. We de meest geefbare anderhalve pixel die ik heb mogen aanschouwen.quote:Op maandag 21 mei 2012 16:19 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Maar is ze geefbaar!? Dat is net zo belangrijk!
Het is al wel een tijdje rustig inderdaad...quote:Op maandag 21 mei 2012 16:19 schreef shifto het volgende:
Over clams en g's gesproken, geester is echt weg
Die trut wil geen foto laten zien.quote:Op maandag 21 mei 2012 16:19 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Maar is ze geefbaar!? Dat is net zo belangrijk!
hara pls, stop, dit is niet te repareren zoquote:Op maandag 21 mei 2012 16:20 schreef Harajuku. het volgende:
I can't help it that I have a wide-set vagina and a heavy flow
Geester zoekt zijn heil nu in datingsiteservaringen.quote:Op maandag 21 mei 2012 16:21 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Het is al wel een tijdje rustig inderdaad...
O....K....quote:Op maandag 21 mei 2012 16:20 schreef Mystikvm het volgende:
Heb ooit anderhalve pixel op een webcam gezien. We de meest geefbare anderhalve pixel die ik heb mogen aanschouwen.
Ik ben geduldig, bovendien heb ik er nog niet om gevraagd ook geloof ik!quote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 16:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Heb ooit anderhalve pixel op een webcam gezien. We de meest geefbare anderhalve pixel die ik heb mogen aanschouwen.
/fixed.quote:Op maandag 21 mei 2012 16:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Die trut wil geen foto laten zien aan Crutch en mij omdat we lopen te zeuren als kleine kindjes.
Ik kom ook verkleed als 1,5 pixel!quote:Op maandag 21 mei 2012 16:23 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
O....K....
[..]
Ik ben geduldig, bovendien heb ik er nog niet om gevraagd ook geloof ik!Maar ik wordt nu toch wel nieuwsgierig naar de 1,5 pixel!
Ik zei ik wordtquote:Op maandag 21 mei 2012 16:23 schreef SicSicSics het volgende:
Ik ben geduldig, bovendien heb ik er nog niet om gevraagd ook geloof ik!Maar ik wordt nu toch wel nieuwsgierig naar de 1,5 pixel!
Ga nou geen Geestertje pullen! Je was zo'n aardige jongen!quote:Op maandag 21 mei 2012 16:25 schreef SicSicSics het volgende:
En daarbij ben ik zo'n enorme hork ende lapschwans op dating gebied dat ik helemaal niks kan fixxen
Die Mohmi heeft dat niet eens doorquote:Op maandag 21 mei 2012 16:25 schreef SicSicSics het volgende:
En daarbij ben ik zo'n enorme hork ende lapschwans op dating gebied dat ik helemaal niks kan fixxen
[..]
Ik zei ik wordt
Daar gingen mijn kansen.
Aircoquote:Op maandag 21 mei 2012 16:28 schreef Mystikvm het volgende:
Het is echt warm buiten. Zometeen zeker weten even met een flesje wijn richting het park. Hier binnen zit ik echt te smelten.
Een verkleed feestje!quote:
Owja, sorry!quote:Op maandag 21 mei 2012 16:26 schreef Mystikvm het volgende:
Ga nou geen Geestertje pullen! Je was zo'n aardige jongen!
quote:
Ik wilde ook naar het park, maar Crutch ging liever volwassen doen en werken.quote:Op maandag 21 mei 2012 16:28 schreef Mystikvm het volgende:
Het is echt warm buiten. Zometeen zeker weten even met een flesje wijn richting het park. Hier binnen zit ik echt te smelten.
Regel jij even een foto van haar, en stuur dan even door kthxquote:Op maandag 21 mei 2012 16:29 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Een verkleed feestje!Met spelletjes en een wedstrijdje van het balkon pissen. Als dit geen goed feest wordt...
[..]
Owja, sorry!Maar ik zei ik wordt...
[..]Ze kijkt nu al over mijn tekortkomingen heen. Dat belooft wat!
Daarom heb ik er eentje uitgezocht die wel op tijd vrij is.quote:Op maandag 21 mei 2012 16:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik wilde ook naar het park, maar Crutch ging liever volwassen doen en werken.
Wat voor wijntje?quote:Op maandag 21 mei 2012 16:28 schreef Mystikvm het volgende:
Nee hoor, ze worden bijgehouden in een geheim, donkergrijs boekjequote:Op maandag 21 mei 2012 16:29 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Een verkleed feestje!Met spelletjes en een wedstrijdje van het balkon pissen. Als dit geen goed feest wordt...
[..]
Owja, sorry!Maar ik zei ik wordt...
[..]Ze kijkt nu al over mijn tekortkomingen heen. Dat belooft wat!
quote:Op maandag 21 mei 2012 16:34 schreef MohMi het volgende:
Nee hoor, ze worden bijgehouden in een geheim, donkergrijs boekje
Ik hoop dat je wel wat biertjes voor jezelf bij je hebt dan?quote:Op maandag 21 mei 2012 16:35 schreef Mystikvm het volgende:
Zoete wittenohomo, maar zij drinkt niks anders.
Dat spul is best goed te drinkenquote:Op maandag 21 mei 2012 16:36 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik hoop dat je wel wat biertjes voor jezelf bij je hebt dan?
Heb het ook jaren geweerd na teveel misselijke tiener avondjes uit. Maar als het zo warm is, lust ik hem tegenwoordig ook wel weer, hoor, als ie maar goed koud is. Glaasje Riesling op zijn tijd is best fijnquote:Op maandag 21 mei 2012 16:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zoete wittenohomo, maar zij drinkt niks anders.
Biertjes, jazeker!quote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 16:41 schreef MohMi het volgende:
Tijd om af te sluiten, fijne avond lieve Fokkertjes!
Dag Mohmi, geef me een fotoquote:Op maandag 21 mei 2012 16:41 schreef MohMi het volgende:
Tijd om af te sluiten, fijne avond lieve Fokkertjes!
Biertje!?quote:
Ik dacht dat ik seksueel niet meer aantrekkelijk was voor jequote:
Hihi, je hoort het hara.quote:Op maandag 21 mei 2012 16:04 schreef Crutch het volgende:
[..]
Hara.![]()
En laat die penert maar waar die hoort.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kun je nog fluiten? Dan is je mond strak zatquote:Op maandag 21 mei 2012 16:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik seksueel niet meer aantrekkelijk was voor je
quote:Op maandag 21 mei 2012 16:57 schreef SicSicSics het volgende:
17:00 uur! Ik ga dit hok met ambtenaren ook verlaten!
En jullie dus ook!![]()
Je wil niet weten hoe graag ik liever naar het park was gegaan.quote:Op maandag 21 mei 2012 16:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik wilde ook naar het park, maar Crutch ging liever volwassen doen en werken.
Pics ruilen voor pics van moh?quote:Op maandag 21 mei 2012 17:02 schreef Crutch het volgende:
Niets dan goeds over Hara's vajayjay.
[..]
Je wil niet weten hoe graag ik liever naar het park was gegaan.![]()
Maar er moet toch brood op de plank, yo.
Boskevers.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:10 schreef Crutch het volgende:
[..]
Prima , hier is een boskever:
[ afbeelding ]
ik heb er niks tegen, zolang ze zich maar niet op mijn kamer bevinden. dan moeten ze DOOD!quote:
Dit is MoH.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:10 schreef Crutch het volgende:
[..]
Prima , hier is een boskever:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 mei 2012 17:23 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
ik heb er niks tegen, zolang ze zich maar niet op mijn kamer bevinden. dan moeten ze DOOD!
Ik vind ze niet zo leuk en ga ze nooit leuk vinden.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:23 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
ik heb er niks tegen, zolang ze zich maar niet op mijn kamer bevinden. dan moeten ze DOOD!
Wat gemeen.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:23 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
ooit een nachtmerrie gehad dat een spin mijn mond in kroop toen ik sliep en sindsdien is mijn kamer een no-go zone voor insecten etcquote:
Ik heb ooit een droom gehad dat een spin eitjes op mijn hoofd had gelegt, en dat die met 10000en tegelijk uitkwamen.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:27 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
ooit een nachtmerrie gehad dat een spin mijn mond in kroop toen ik sliep en sindsdien is mijn kamer een no-go zone voor insecten etc
Daarom hou ik van je.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:30 schreef Harajuku. het volgende:
Ik word panisch van spinnen zoals we allemaal weten hier, maar ik probeer ze altijd nog levend het huis uit te krijgen.
Ik ben mother fucking Theresa.
quote:Op maandag 21 mei 2012 17:02 schreef Crutch het volgende:
Niets dan goeds over Hara's vajayjay.
[..]
Je wil niet weten hoe graag ik liever naar het park was gegaan.![]()
Maar er moet toch brood op de plank, yo.
en hoe is het eerste tentamen van dit lieve mensje gegaanquote:
Meh, hoop dat hij goed is gegaan. Hoe is het met jou?quote:Op maandag 21 mei 2012 17:59 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
en hoe is het eerste tentamen van dit lieve mensje gegaan?
geen goed/slecht gevoel erover?quote:Op maandag 21 mei 2012 18:03 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Meh, hoop dat hij goed is gegaan. Hoe is het met jou?
Mystikvm heeft er dus geen pixel over gelogen!quote:
Teehee! Oh stop it you!quote:Op maandag 21 mei 2012 18:27 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Mystikvm heeft er dus geen pixel over gelogen!
Hoi!quote:
Ik zit er zelfs aan te denken om héél misschien vanavond te gaan zwemmen, ondanks dat het water nog 4 graden is ofzoquote:
Zwemmen? In buitenwater?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 08:55 schreef MohMi het volgende:
Ik zit er zelfs aan te denken om héél misschien vanavond te gaan zwemmen, ondanks dat het water nog 4 graden is ofzoHet klinkt aanlokkelijker dan hardlopen
Nja, als het te koud is ga ik idd hardlopen, maar van zwemmen word ik toch ook wel heel erg blijquote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:00 schreef SicSicSics het volgende:
Trein en bus zijn ook groen...Maar wij zijn groenerder!
[..]
Zwemmen? In buitenwater?Aanlokkelijker!?!
![]()
Laat mij maar rennen.
Anne Frank?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:08 schreef SicSicSics het volgende:
Nu moet ik aan die zolderkamer dichter singer songwriter zelfbenoemde poëet denken...
quote:
fixed!quote:
Dat huilen doe ik ook als ik toch besluit te gaan hardlopen, goed?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:10 schreef shifto het volgende:
MohMi,
Ga jij maar lekker zwemmen buiten vanavond, kom erna maar bij mij uithuilen dat het dom was
Vooruitquote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:10 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat huilen doe ik ook als ik toch besluit te gaan hardlopen, goed?
Shift.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:10 schreef shifto het volgende:
MohMi,
Ga jij maar lekker zwemmen buiten vanavond, kom erna maar bij mij uithuilen dat het dom was
pas om 16.30 te hoeven werken ftwquote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:11 schreef shifto het volgende:
[..]
Vooruit
Fucking mooi weer en wij zitten op kantoor hoor
Zometeen vergaderen van 10:00 tot 16:00quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:11 schreef shifto het volgende:
Kerel, nog ongeveer 80 uur en dan rijden we naar zee als we willen en posten daar eens hoe fijn we niks aan het doen zijn. Gaan we vervolgens in de zon biertjes drinken, daarna vlees eten, en zielsgelukkig dit alles nog eens herhalenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:11 schreef shifto het volgende:
[..]
Vooruit
Hoeveel kost een lidmaatschap ook alweer? Om dit soort onzin te blokkeren!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:13 schreef MohMi het volgende:
Kerel, nog ongeveer 80 uur en dan rijden we naar zee als we willen en posten daar eens hoe fijn we niks aan het doen zijn. Gaan we vervolgens in de zon biertjes drinken, daarna vlees eten, en zielsgelukkig dit alles nog eens herhalen
*brengt pink naar mondhoek en trekt één wenkbrauw omhoog*quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:14 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Hoeveel kost een lidmaatschap ook alweer? Om dit soort onzin te blokkeren!
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:14 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Hoeveel kost een lidmaatschap ook alweer? Om dit soort onzin te blokkeren!
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Shift.
Btw, bevalt diablo?
al elke class tot SK gegaan?
quote:
Omg, niet zo zeggen want klinkt lang, nog 31 werkurenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:13 schreef MohMi het volgende:
[..]
Kerel, nog ongeveer 80 uur en dan rijden we naar zee als we willen en posten daar eens hoe fijn we niks aan het doen zijn. Gaan we vervolgens in de zon biertjes drinken, daarna vlees eten, en zielsgelukkig dit alles nog eens herhalen
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:15 schreef MohMi het volgende:
[..]
*brengt pink naar mondhoek en trekt één wenkbrauw omhoog*
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:17 schreef shifto het volgende:
[..]Bazen spel
Heb nu met elke class idd de SK gedaan maar dat was niet leuk genoeg dus heb ik hem gisteren toch maar besteldMocht mijn vakantie nu verpest zijn dadelijk is het jouw schuld!
(O+)
[..]
[..]
Omg, niet zo zeggen want klinkt lang, nog 31 werkuren
Shall we shag now, or shall we shag later?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:15 schreef MohMi het volgende:
*brengt pink naar mondhoek en trekt één wenkbrauw omhoog*
Sjek is voor bouwvakkers.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:25 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Shall we shag now, or shall we shag later?
Ben je slecht dan? Meh, kan beter. Wil nog meer slapenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Met slechte mensen gaat het altijd goed.
En met jou?
2 juni is dan ook de dag van de bouw!quote:
Zuupn op de staiger.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:29 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
2 juni is dan ook de dag van de bouw!
Bertus Staigerpaip!
Heerlijk. ik ben alleen helemaal aan gort nu. Geweldig gezopen, weinig van de stad gezien.. zoals verwacht eigenlijk.quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:33 schreef Murdera het volgende:
Een vriend van me werkte in de bouw, daar kwam toen zo'n pool werken.
Omdat ze nogal hoog moesten werken moesten ze een veiligheidstouw.
Die pool had de benodigde 6 meter, en een meter extra voor de zekerheid.
Die is dus flink doodgevallen.
Mooie dingen.quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mooie dingen.
Die kerel zelf is ook niet de allerhandigste, die heeft al een keer of 3 aan een dakrand gehangen op 3 hoog omdat de ladder weggegleden was.
Nee, dan moet het afgekoeld zijnquote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:21 schreef Crutch het volgende:
Als het maar goed heet is om een uur of vijf!
Ga een half uur buiten lunchen, ben je ook wel neger.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:23 schreef Crutch het volgende:
[..]
No WAY! Ik wil nog maximaal in de tuin kunnen zitten branden.
Valt echt erg mee de laatste tijdquote:
Nou vind het nog steeds best snel 122 topics in 2 maanden of zo?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:33 schreef MohMi het volgende:
[..]
Valt echt erg mee de laatste tijdHet gemiddelde van drie topics per dag redden we niet meer, hoor, maar dat komt misschien ook door gebrek aan Geester
SOquote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:37 schreef MohMi het volgende:
[..]
Wat gaan wij een hoop terrasjes bezoeken![]()
Klopt. Behalve dat het draait om Sterretje en een wijf of 12 en geen mannen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:14 schreef MohMi het volgende:
[..]
We zaten er niet ver vanaf met dat homo-gedeelte, toch?
Die wijven zijn ter afleiding van het feit dat Sterretje een HOMO isquote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Klopt. Behalve dat het draait om Sterretje en een wijf of 12 en geen mannen.
1 minuut google zei genoeg. Die wijven passen perfect bij hemquote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:25 schreef Harajuku. het volgende:
Hij is dik en heeft een slechte huid, wat doen al die wijven daar
Hahahah dit programma is zo ergZe moeten gaan worstelen of zo met elkaar in jeansshorts en tanktop die daar voor ze klaar liggen, krijgt zo'n wjf d'r broek niet dicht
![]()
Waarom kijk ik dit?!
Mensen als Hara.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:47 schreef muhahaha het volgende:
Net zoiets als die pulp van Barbie, wie kijkt dat nou?
Yarr. In ieder geval erg leuk.quote:
Bedje in/bankje op, veel drinken en uitzieken..?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:59 schreef Skv het volgende:
Godverdomme, ik voel me superkut. Moe, trillerig, zenuwachtig, alles.
Wat een tyfusdag.
Werken tot 17 uur, dan 2 uur de trein in naar Utrecht, hapje eten, op tijd slapen, morgen om 5 uur er uit.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:59 schreef MohMi het volgende:
[..]
Bedje in/bankje op, veel drinken en uitzieken..?
Het ziet er best vaag uit, maar onbewust hebben we die allemaal wel. Alleen zijn het geen harde eisen. en ik denk bij hen ook niet, maar dan moeten ze wel even net diegene tegen komen waar hun hart sneller van doet kloppen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:56 schreef muhahaha het volgende:
Die show met die singles, bord vol met eisen.
Maar ziek is ziek toch?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:00 schreef Skv het volgende:
[..]
Werken tot 17 uur, dan 2 uur de trein in naar Utrecht, hapje eten, op tijd slapen, morgen om 5 uur er uit.
Ik ben niet ziek, voel me gewoon depressief en kut. Normaal helpt zon wel, maar nu niet.quote:
waarom depressief dan?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:01 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik ben niet ziek, voel me gewoon depressief en kut. Normaal helpt zon wel, maar nu niet.
Heb je morgen die sollicitatieronde in Breda?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:00 schreef Skv het volgende:
[..]
Werken tot 17 uur, dan 2 uur de trein in naar Utrecht, hapje eten, op tijd slapen, morgen om 5 uur er uit.
Het lijkt alsof die mensen ook echt opzoek zijn naar iemand die daar aan voldoet. Ik denk ook dat je sommige eisen af kunt zwakken als er een klik is.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het ziet er best vaag uit, maar onbewust hebben we die allemaal wel. Alleen zijn het geen harde eisen. en ik denk bij hen ook niet, maar dan moeten ze wel even net diegene tegen komen waar hun hart sneller van doet kloppen.
Dat doen zij ook. Bv dat businessvrouwtje die toen een date kreeg met een wat kleinere man. Vond ze ineens niet meer zo erg.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:07 schreef muhahaha het volgende:
Het lijkt alsof die mensen ook echt opzoek zijn naar iemand die daar aan voldoet. Ik denk ook dat je sommige eisen af kunt zwakken als er een klik is.
Wut? Why?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:01 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik ben niet ziek, voel me gewoon depressief en kut. Normaal helpt zon wel, maar nu niet.
En je verbeterde jezelf ook nog eensquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:15 schreef twi het volgende:
Godverdomme, reageer ik nu serieus in een slowchat? Ik voel me ineens ook depressief en kut.
Oja die aflevering had ik ook gezien. Toen werden de zusjes op date gestuurd met dezelfde man.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat doen zij ook. Bv dat businessvrouwtje die toen een date kreeg met een wat kleinere man. Vond ze ineens niet meer zo erg.
Denk dat dergelijke eisen vooral gewoon een andere bewoording zijn van 'het klikt gewoon niet' En dat kan je overal in zoeken.
Hier is het altijd gezellig en zijn de exen losgelatenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:15 schreef twi het volgende:
Godverdomme, reageer ik nu serieus in een slowchat? Ik voel me ineens ook depressief en kut.
Die aflevering idd. Dat ze inzagen dat ze niet eens zoveel op verschillende mannen vielen enzo.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:16 schreef muhahaha het volgende:
Oja die aflevering had ik ook gezien. Toen werden de zusjes op date gestuurd met dezelfde man.
Mooi gesproken twiquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:14 schreef twi het volgende:
Er zijn maar weinig eisen waar je je niet overheen zou kunnen zetten, als je eenmaal iemand leuk vindt en het serieus wordt. De enige die bij mij dan wel blijft staan is (behalve het vanzelfsprekende qua verslavingen o.i.d.) monogamie. Een open relatie is denk ik het enige waar ik mij niet overheen zou kunnen zetten. Alle andere dingen als haarkleur, lengte, hobbies, eventuele lichamelijke versierselen en zelfs sommige karaktertrekken danwel spraak zijn dingen die als puntje bij paaltje (no pun intended) niet echt belangrijk meer zijn.
Ja, misschien wel. Het in ieder geval achterlijk vervelend.quote:
Dat plus een weekend lam zuipen, lijkt me niet zo raar. Maar je zit hier nu toch in de laatste ronde of zo?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:19 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja, misschien wel. Het in ieder geval achterlijk vervelend.
Nou ik las ooit een post van jou in SEX en dat kan ik ook maar niet vergeten.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:19 schreef Cue_ het volgende:
Nou ik las onlangs een topic op fok over micropenissen.. Nou dat is ook wel een eis van me. GEEN micropenis
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:21 schreef Harajuku. het volgende:
Nou ik las ooit een post van jou in SEX en dat kan ik ook maar niet vergeten.
Ja, ik heb van nature niets met tattoos en piercings, dus die moesten nog even in m'n generieke eisenlijstje verwerkt wordenquote:
Over wat je nog eens zou willen doen, dus nu denk ik steeds "Ah Cue, dat is die chick die DP wil"quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:22 schreef Harajuku. het volgende:
Over wat je nog eens zou willen doen, dus nu denk ik steeds "Ah Cue, dat is die chick die DP wil"
De vraag is, is het inmiddels al gebeurd?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Over wat je nog eens zou willen doen, dus nu denk ik steeds "Ah Cue, dat is die chick die DP wil"
Ach, eerlijkheid kan ook een open relatie zijn inderdaad. Dat zou ik op de lange termijn ook met eerlijkheid niet kunnen handelen hoor.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:19 schreef MohMi het volgende:
[..]
Mooi gesproken twiGeldt voor mij bijna hetzelfde, ik zou alleen 'monogamie' veranderen in 'eerlijkheid' sowieso. Monogamie is voor mij ook belangrijk, maar dat valt voor mij dan in de berg 'eerlijkheid'.
En nu niet meer depri zijn hoor, daar is het te mooi weer voor!
Had je ook weg kunnen laten aangezien die toch van je eisenlijstje weg kunnen vallenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:22 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, ik heb van nature niets met tattoos en piercings, dus die moesten nog even in m'n generieke eisenlijstje verwerkt worden
Nog niet de mogelijkheid voor gehadquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
De vraag is, is het inmiddels al gebeurd?
Me neither, maar stel dat iemand wel monogaam is maar niet eerlijk over andere dingen, dan zou ik dat ook niet kunnen handelen, dat bedoelde ik denk ik meerquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:23 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, eerlijkheid kan ook een open relatie zijn inderdaad. Dat zou ik op de lange termijn ook met eerlijkheid niet kunnen handelen hoor.
Ja, maar wie weet loopt er hier iemand rond die aan al mijn eisen voldoetquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Had je ook weg kunnen laten aangezien die toch van je eisenlijstje weg kunnen vallen
Maar ik ben al bezetquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:24 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, maar wie weet loopt er hier iemand rond die aan al mijn eisen voldoet
Heb je twee penissen? Dan is Cue misschien wat voor je.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:24 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, en ik heb géén micropenis
Zou kunnen natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:24 schreef twi het volgende:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:25 schreef Harajuku. het volgende:
Heb je twee penissen? Dan is Cue misschien wat voor je.
Ach, daar zijn scharen voor.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Heb je twee penissen? Dan is Cue misschien wat voor je.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:24 schreef twi het volgende:
[..]
Echt? Ik kan me dat ook gewoon echt niet voorstellen hoor, dat ik dat ooit misschien wel zou willen of zo. Nuuuuuuu.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:27 schreef Cue_ het volgende:
Nog nooit een open relatie gehad, maar ik sluit het ook niet per definitie uit.
Maar ik ga toch eerst wel gewoon voor een monogame
Tja, ik sluit gewoon niets uit. Bedoel als je tig jaar in een relatie zit enzo zou het me niets verbazen als je allebei eens wat anders wilt, maar wel bij elkaar wilt blijven.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:28 schreef Harajuku. het volgende:
Echt? Ik kan me dat ook gewoon echt niet voorstellen hoor, dat ik dat ooit misschien wel zou willen of zo. Nuuuuuuu.
Zo zie ik het ook. Met iemand anders neuken betekent nog niet per definitie dat je een relatie met een ander wil. Iemand kan wel gewoon lekker zijn, maar niet 'inruilwaardig'.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tja, ik sluit gewoon niets uit. Bedoel als je tig jaar in een relatie zit enzo zou het me niets verbazen als je allebei eens wat anders wilt, maar wel bij elkaar wilt blijven.
Na 20 jaar misschien één keer een ander neuken vind ik wat anders dan een open relatie, hoor.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tja, ik sluit gewoon niets uit. Bedoel als je tig jaar in een relatie zit enzo zou het me niets verbazen als je allebei eens wat anders wilt, maar wel bij elkaar wilt blijven.
Weet ik, en ik heb het ook niet over 1 keerquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:31 schreef Harajuku. het volgende:
Na 20 jaar misschien één keer een ander neuken vind ik wat anders dan een open relatie, hoor.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:29 schreef Crutch het volgende:
[..]
Open relatie.
Alleen jij mag in mijn broekie.
Dan nog, ik ben bezitterig en jaloers. Geen eigenschappen waar je veel punten mee scoort, en misschien slijt het nog wel weg wanneer ik de situaties op zoek, maar het zijn toch dingen waar ik in een serieuze relatie waarschijnlijk wel aan vast zal blijven houden.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Na 20 jaar misschien één keer een ander neuken vind ik wat anders dan een open relatie, hoor.
Bezitterig en jaloers vind ik enorme afknappers en die leveren naar mijn mening altijd al heel snel problemen op in een relatie.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:32 schreef twi het volgende:
[..]
Dan nog, ik ben bezitterig en jaloers. Geen eigenschappen waar je veel punten mee scoort, en misschien slijt het nog wel weg wanneer ik de situaties op zoek, maar het zijn toch dingen waar ik in een serieuze relatie waarschijnlijk wel aan vast zal blijven houden.
Idem. Geen handige eigenschappen idd.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:32 schreef twi het volgende:
[..]
Dan nog, ik ben bezitterig en jaloers. Geen eigenschappen waar je veel punten mee scoort, en misschien slijt het nog wel weg wanneer ik de situaties op zoek, maar het zijn toch dingen waar ik in een serieuze relatie waarschijnlijk wel aan vast zal blijven houden.
Ik kan me nu ook niet voorstellen dat ik na 10 jaar met één keer neuken akkoord zou gaan, hoorquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:32 schreef twi het volgende:
[..]
Als er te voor staat sowieso, ja. Met een beetje jaloezie is weinig mis en vind ik niet meer dan normaal.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Bezitterig en jaloers vind ik enorme afknappers en die leveren naar mijn mening altijd al heel snel problemen op in een relatie.
Dit. Oneerlijkheid is het enige waar ik niet over heen kan stappen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:19 schreef MohMi het volgende:
[..]
Mooi gesproken twiGeldt voor mij bijna hetzelfde, ik zou alleen 'monogamie' veranderen in 'eerlijkheid' sowieso. Monogamie is voor mij ook belangrijk, maar dat valt voor mij dan in de berg 'eerlijkheid'.
En nu niet meer depri zijn hoor, daar is het te mooi weer voor!
Definieer een beetje. Heel soms ben ik ook wel jaloers, dat noem ik een beetje. Maar dan moet het al wel heel ver gaan. Wat andere mensen een beetje noemen (zoals bijvoorbeeld dat er met hun partner geflirt wordt en dat de partner terug flirt) vind ik echt geen enkel probleem, eerder leuk.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als er te voor staat sowieso, ja. Met een beetje jaloezie is weinig mis en vind ik niet meer dan normaal.
Een beetje jaloers is natuurlijk ook wel goed. Betekent dat die ander wat voor je betekent en je diegene die kwijt wil. Gezonde jaloezie zeg maar.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Definieer een beetje. Heel soms ben ik ook wel jaloers, dat noem ik een beetje. Maar dan moet het al wel heel ver gaan. Wat andere mensen een beetje noemen (zoals bijvoorbeeld dat er met hun partner geflirt wordt en dat de partner terug flirt) vind ik echt geen enkel probleem, eerder leuk.
Eensch. Aan de andere kant heb ik een ex die totaal niet bezitterig of jaloers was, dat vond ik toch ook niet altijd even leuk. Alsof het hem geen reet uitmaakte als ik weg zou zijn of wat dan ook, voelde ook niet echt lekker, hoor.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Bezitterig en jaloers vind ik enorme afknappers en die leveren naar mijn mening altijd al heel snel problemen op in een relatie.
Stiekem vind ik het zelfs wat hebben, geniet ik er wel een beetje van wanneer iemand zegt dat ze jaloers is. Het wordt slecht wanneer je gaat claimen, of er speciaal naar gaat handelen om een ander jaloers te maken.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als er te voor staat sowieso, ja. Met een beetje jaloezie is weinig mis en vind ik niet meer dan normaal.
Dat iddquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:38 schreef twi het volgende:
[..]
Stiekem vind ik het zelfs wat hebben, geniet ik er wel een beetje van wanneer iemand zegt dat ze jaloers is. Het wordt slecht wanneer je gaat claimen, of er speciaal naar gaat handelen om een ander jaloers te maken.
Dit.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen dat pupke van jequote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dit.
Niemand mag mijn vrouw aanraken, of aankijken.
In het voorbeeld wat ik aanhaalde ga ik juist meer mijn best voor haar doen. Alsof die sukkel een betere keus zou zijn dan ikquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:38 schreef MohMi het volgende:
[..]
Eensch. Aan de andere kant heb ik een ex die totaal niet bezitterig of jaloers was, dat vond ik toch ook niet altijd even leuk. Alsof het hem geen reet uitmaakte als ik weg zou zijn of wat dan ook, voelde ook niet echt lekker, hoor.
Dit vind ik wel een beetje een matige houdingquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dit.
Niemand mag mijn vrouw aanraken, of aankijken.
Maar van het moment van het geflirt tot de 'bevestiging' zou ik wel jaloers zijn. En inderdaad, wel een trigger krijgen om beter m'n best te gaan doen. Zelfs als je bezitterig en jaloers bent ingesteld, zie je wel in dat op iemand afstappen en ze rigoreus wegtrekken van degene waar ze mee aan het flirten is niet echt een constructieve actie isquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
In het voorbeeld wat ik aanhaalde ga ik juist meer mijn best voor haar doen. Alsof die sukkel een betere keus zou zijn dan ikAls zij met hem flirt en vervolgens mij komt vertellen dat ik leuker ben en hij maar een sukkel dan voel ik me wel goed en verre van jaloers op het feit dat ze aandacht krijgt.
ohwquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:42 schreef twi het volgende:
[..]
Maar van het moment van het geflirt tot de 'bevestiging' zou ik wel jaloers zijn. En inderdaad, wel een trigger krijgen om beter m'n best te gaan doen. Zelfs als je bezitterig en jaloers bent ingesteld, zie je wel in dat op iemand afstappen en ze rigoreus wegtrekken van degene waar ze mee aan het flirten is niet echt een constructieve actie is
Maar ze kunnen niet andersquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:42 schreef twi het volgende:
Zelfs als je bezitterig en jaloers bent ingesteld, zie je wel in dat op iemand afstappen en ze rigoreus wegtrekken van degene waar ze mee aan het flirten is niet echt een constructieve actie is
Ik zou het niet trekken als mijn vent met een andere vrouw gaat lopen flirten, ook al komt ie naar me terug met de mededeling dat ik leuker ben (like duh, natuurlijk ben ik leukerquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
In het voorbeeld wat ik aanhaalde ga ik juist meer mijn best voor haar doen. Alsof die sukkel een betere keus zou zijn dan ikAls zij met hem flirt en vervolgens mij komt vertellen dat ik leuker ben en hij maar een sukkel dan voel ik me wel goed en verre van jaloers op het feit dat ze aandacht krijgt.
Ik heb het één keer soort van gedaan, bij een meisje die ik leuk vond en die twee kleerkasten achter 'r aan kreeg in een club. Weggeduwd om zelf met 'r te dansen en niet veel later kansloos met m'n neus op de friendzone gedrukt en met de staart tussen de benen afgedropenquote:
Ja, dat denk ik ook. Ik loop niet flirtend rond, maar ik ga aandacht ook niet uit de weg. Dat is wat ik bedoel. Ik heb graag een partner die dat ook niet doet, en die ga ik dan zeker niet jaloers benaderen als het dan een keer gebeurt.quote:
Ach, als je even niet bij elkaar staat en er iemand op één van jullie af stapt, dan is de situatie toch niet zo awkward als jij 'm nu schetst?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:45 schreef Harajuku. het volgende:
Als ik uit ben met mijn vriend zou ik het toch wel raar vinden als hij met een ander gaat lopen flirten en ik er stom naast sta
Wat is je onderschrift eigenlijk?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wij zijn de enigen die je niet uit elkaar kan houden he?Al ben ik weer 5 ava's verder..
Ik ook, maar ik probeer er een klein beetje van af te stappen. Ik verwacht niet dat er veel aan m'n opvattingen zullen veranderen, maar de scherpe kanten zullen er wellicht wat van afvlakken.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:45 schreef MohMi het volgende:
En een open relatie heb ik geprobeerd, niks voor mijtranen met tuiten was het toen hij met ander had gesekst
![]()
Ben er sowieso achter gekomen dat ik vreselijk ouderwets en preuts ben wat datbetreftBest vervelend soms
Pics.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:45 schreef MohMi het volgende:
En een open relatie heb ik geprobeerd, niks voor mijtranen met tuiten was het toen hij met ander had gesekst
![]()
Ben er sowieso achter gekomen dat ik vreselijk ouderwets en preuts ben wat datbetreftBest vervelend soms
Ow nee, wel meer niet. Maar toevallig onthoud ik gewoon eens wat uitspraken van jullie die ik nog wel eens wil gebruiken. Maarja dan niet van wie.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:47 schreef Murdera het volgende:
Wij zijn de enigen die je niet uit elkaar kan houden he?Al ben ik weer 5 ava's verder..
Als ik nu een leuke gekleurde avatar zou nemen, zou dat helpen?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow nee, wel meer niet. Maar toevallig onthoud ik gewoon eens wat uitspraken van jullie die ik nog wel eens wil gebruiken. Maarja dan niet van wie.
Kun je wel multitasken, koken, geilen op schoenen en handtassen en zeuren als er voetbal op TV aan staat?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:48 schreef Cue_ het volgende:
Ow nee, wel meer niet. Maar toevallig onthoud ik gewoon eens wat uitspraken van jullie die ik nog wel eens wil gebruiken. Maarja dan niet van wie.
Ik heb weer wat los gemaakt door de term 'pupke' te gebruiken.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Tranen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:49 schreef MohMi het volgende:
[..]
...waarvan?De open relatie? De ex? De tranen? Of van ouderwetse, preutse MohMi?
Wel meer denk ik. Zolang ie op niemand lijkt.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als ik nu een leuke gekleurde avatar zou nemen, zou dat helpen?
Ging dat niet over je char?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb weer wat los gemaakt door de term 'pupke' te gebruiken.
Yup, tenminste sommige ervan. Maar dat heeft iets te maken met interesse enzo. Ben niet zo van het opslaan van dergelijke informatie van fokquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:49 schreef twi het volgende:
[..]
Kun je wel multitasken, koken, geilen op schoenen en handtassen en zeuren als er voetbal op TV aan staat?
Zo beter? Dan weet je, die dikke gentlemen, dat is Mur.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wel meer denk ik. Zolang ie op niemand lijkt.
Nop, tis allebei nog donker, schiet niet opquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zo beter? Dan weet je, die dikke gentlemen, dat is Mur.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:51 schreef twi het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft zoveel geluk in de liefde dat 'pupke' op een vrouw duidt.
Irrelevant, vrouwen behoren alles te onthouden ook al is het niet interessant.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:51 schreef Cue_ het volgende:
Yup, tenminste sommige ervan. Maar dat heeft iets te maken met interesse enzo. Ben niet zo van het opslaan van dergelijke informatie van fok
Dan zoek je het maar uit.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nop, tis allebei nog donker, schiet niet op
Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zijn we gewend van je postsquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:53 schreef muhahaha het volgende:
Pupke sloeg heul niet op de huidige discussie.
Ik geloof dat twi dacht dat het over een vrouw ging.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:53 schreef muhahaha het volgende:
Pupke sloeg heul niet op de huidige discussie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |