Ja, sinds ik postte dat ik met Crutch in de kroeg stond krijg ik seks.quote:Op maandag 21 mei 2012 16:09 schreef MohMi het volgende:
[..]
Het lag er zo dik op dat ik niet geloof dat jullie ketsen
En hoe is dat nou, zo'n oude kruk?quote:Op maandag 21 mei 2012 16:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, sinds ik postte dat ik met Crutch in de kroeg stond krijg ik seks.
Ik heb een wide-set vagina dus hij houdt het uren vol.quote:
Ja joh! Ik doe niet genoeg mijn best!quote:Op maandag 21 mei 2012 16:13 schreef MohMi het volgende:
Je moet visualiseren dat je die clam fixed g, dan gebeurt het
quote:Op maandag 21 mei 2012 16:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb een wide-set vagina dus hij houdt het uren vol.
Het ging over clam fixen, niet mee uit nemenquote:Op maandag 21 mei 2012 16:17 schreef Mystikvm het volgende:
Als Sic MohMi nou nog even mee uit neemt dan hebben we weer een ander setje om grapjes over te maken.
Alsof jij niet fixbaar bentquote:Op maandag 21 mei 2012 16:18 schreef MohMi het volgende:
[..]
Het ging over clam fixen, niet mee uit nemen![]()
Maar is ze geefbaar!? Dat is net zo belangrijk!quote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 16:19 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat is nog terecht, alleen in een iets wijder perspectief.
HAHAHA, WIJDER SNAP JE?![]()
Heb ooit anderhalve pixel op een webcam gezien. We de meest geefbare anderhalve pixel die ik heb mogen aanschouwen.quote:Op maandag 21 mei 2012 16:19 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Maar is ze geefbaar!? Dat is net zo belangrijk!
Het is al wel een tijdje rustig inderdaad...quote:Op maandag 21 mei 2012 16:19 schreef shifto het volgende:
Over clams en g's gesproken, geester is echt weg
Die trut wil geen foto laten zien.quote:Op maandag 21 mei 2012 16:19 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Maar is ze geefbaar!? Dat is net zo belangrijk!
hara pls, stop, dit is niet te repareren zoquote:Op maandag 21 mei 2012 16:20 schreef Harajuku. het volgende:
I can't help it that I have a wide-set vagina and a heavy flow
Geester zoekt zijn heil nu in datingsiteservaringen.quote:Op maandag 21 mei 2012 16:21 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Het is al wel een tijdje rustig inderdaad...
O....K....quote:Op maandag 21 mei 2012 16:20 schreef Mystikvm het volgende:
Heb ooit anderhalve pixel op een webcam gezien. We de meest geefbare anderhalve pixel die ik heb mogen aanschouwen.
Ik ben geduldig, bovendien heb ik er nog niet om gevraagd ook geloof ik!quote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 16:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Heb ooit anderhalve pixel op een webcam gezien. We de meest geefbare anderhalve pixel die ik heb mogen aanschouwen.
/fixed.quote:Op maandag 21 mei 2012 16:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Die trut wil geen foto laten zien aan Crutch en mij omdat we lopen te zeuren als kleine kindjes.
Ik kom ook verkleed als 1,5 pixel!quote:Op maandag 21 mei 2012 16:23 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
O....K....
[..]
Ik ben geduldig, bovendien heb ik er nog niet om gevraagd ook geloof ik!Maar ik wordt nu toch wel nieuwsgierig naar de 1,5 pixel!
Ik zei ik wordtquote:Op maandag 21 mei 2012 16:23 schreef SicSicSics het volgende:
Ik ben geduldig, bovendien heb ik er nog niet om gevraagd ook geloof ik!Maar ik wordt nu toch wel nieuwsgierig naar de 1,5 pixel!
Ga nou geen Geestertje pullen! Je was zo'n aardige jongen!quote:Op maandag 21 mei 2012 16:25 schreef SicSicSics het volgende:
En daarbij ben ik zo'n enorme hork ende lapschwans op dating gebied dat ik helemaal niks kan fixxen
Die Mohmi heeft dat niet eens doorquote:Op maandag 21 mei 2012 16:25 schreef SicSicSics het volgende:
En daarbij ben ik zo'n enorme hork ende lapschwans op dating gebied dat ik helemaal niks kan fixxen
[..]
Ik zei ik wordt
Daar gingen mijn kansen.
Aircoquote:Op maandag 21 mei 2012 16:28 schreef Mystikvm het volgende:
Het is echt warm buiten. Zometeen zeker weten even met een flesje wijn richting het park. Hier binnen zit ik echt te smelten.
Een verkleed feestje!quote:
Owja, sorry!quote:Op maandag 21 mei 2012 16:26 schreef Mystikvm het volgende:
Ga nou geen Geestertje pullen! Je was zo'n aardige jongen!
quote:
Ik wilde ook naar het park, maar Crutch ging liever volwassen doen en werken.quote:Op maandag 21 mei 2012 16:28 schreef Mystikvm het volgende:
Het is echt warm buiten. Zometeen zeker weten even met een flesje wijn richting het park. Hier binnen zit ik echt te smelten.
Regel jij even een foto van haar, en stuur dan even door kthxquote:Op maandag 21 mei 2012 16:29 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Een verkleed feestje!Met spelletjes en een wedstrijdje van het balkon pissen. Als dit geen goed feest wordt...
[..]
Owja, sorry!Maar ik zei ik wordt...
[..]Ze kijkt nu al over mijn tekortkomingen heen. Dat belooft wat!
Daarom heb ik er eentje uitgezocht die wel op tijd vrij is.quote:Op maandag 21 mei 2012 16:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik wilde ook naar het park, maar Crutch ging liever volwassen doen en werken.
Wat voor wijntje?quote:Op maandag 21 mei 2012 16:28 schreef Mystikvm het volgende:
Nee hoor, ze worden bijgehouden in een geheim, donkergrijs boekjequote:Op maandag 21 mei 2012 16:29 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Een verkleed feestje!Met spelletjes en een wedstrijdje van het balkon pissen. Als dit geen goed feest wordt...
[..]
Owja, sorry!Maar ik zei ik wordt...
[..]Ze kijkt nu al over mijn tekortkomingen heen. Dat belooft wat!
quote:Op maandag 21 mei 2012 16:34 schreef MohMi het volgende:
Nee hoor, ze worden bijgehouden in een geheim, donkergrijs boekje
Ik hoop dat je wel wat biertjes voor jezelf bij je hebt dan?quote:Op maandag 21 mei 2012 16:35 schreef Mystikvm het volgende:
Zoete wittenohomo, maar zij drinkt niks anders.
Dat spul is best goed te drinkenquote:Op maandag 21 mei 2012 16:36 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik hoop dat je wel wat biertjes voor jezelf bij je hebt dan?
Heb het ook jaren geweerd na teveel misselijke tiener avondjes uit. Maar als het zo warm is, lust ik hem tegenwoordig ook wel weer, hoor, als ie maar goed koud is. Glaasje Riesling op zijn tijd is best fijnquote:Op maandag 21 mei 2012 16:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zoete wittenohomo, maar zij drinkt niks anders.
Biertjes, jazeker!quote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 16:41 schreef MohMi het volgende:
Tijd om af te sluiten, fijne avond lieve Fokkertjes!
Dag Mohmi, geef me een fotoquote:Op maandag 21 mei 2012 16:41 schreef MohMi het volgende:
Tijd om af te sluiten, fijne avond lieve Fokkertjes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |