Ja, sinds ik postte dat ik met Crutch in de kroeg stond krijg ik seks.quote:Op maandag 21 mei 2012 16:09 schreef MohMi het volgende:
[..]
Het lag er zo dik op dat ik niet geloof dat jullie ketsen
En hoe is dat nou, zo'n oude kruk?quote:Op maandag 21 mei 2012 16:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, sinds ik postte dat ik met Crutch in de kroeg stond krijg ik seks.
Ik heb een wide-set vagina dus hij houdt het uren vol.quote:
Ja joh! Ik doe niet genoeg mijn best!quote:Op maandag 21 mei 2012 16:13 schreef MohMi het volgende:
Je moet visualiseren dat je die clam fixed g, dan gebeurt het
quote:Op maandag 21 mei 2012 16:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb een wide-set vagina dus hij houdt het uren vol.
Het ging over clam fixen, niet mee uit nemenquote:Op maandag 21 mei 2012 16:17 schreef Mystikvm het volgende:
Als Sic MohMi nou nog even mee uit neemt dan hebben we weer een ander setje om grapjes over te maken.
Alsof jij niet fixbaar bentquote:Op maandag 21 mei 2012 16:18 schreef MohMi het volgende:
[..]
Het ging over clam fixen, niet mee uit nemen![]()
Maar is ze geefbaar!? Dat is net zo belangrijk!quote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 16:19 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat is nog terecht, alleen in een iets wijder perspectief.
HAHAHA, WIJDER SNAP JE?![]()
Heb ooit anderhalve pixel op een webcam gezien. We de meest geefbare anderhalve pixel die ik heb mogen aanschouwen.quote:Op maandag 21 mei 2012 16:19 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Maar is ze geefbaar!? Dat is net zo belangrijk!
Het is al wel een tijdje rustig inderdaad...quote:Op maandag 21 mei 2012 16:19 schreef shifto het volgende:
Over clams en g's gesproken, geester is echt weg
Die trut wil geen foto laten zien.quote:Op maandag 21 mei 2012 16:19 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Maar is ze geefbaar!? Dat is net zo belangrijk!
hara pls, stop, dit is niet te repareren zoquote:Op maandag 21 mei 2012 16:20 schreef Harajuku. het volgende:
I can't help it that I have a wide-set vagina and a heavy flow
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |