Ja... stomme langzaamklets TT dingesenquote:
Ach, als je een goede primer hebt?quote:Op maandag 21 mei 2012 14:48 schreef megamandy het volgende:
Ja ik twijfel toch nog steeds tussen de Sleek en de Two Faced, ookal is de ene 4x zo duur ongeveer voor minder kleuren
En tweedehands Tarzan is gewoon onsmakelijk.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja... stomme langzaamklets TT dingesen
Schrijf ze een goeden advies!quote:Op maandag 21 mei 2012 14:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
Er staan heul geen vibo's op Marktplaats!
Ik ben oprecht verbaasd
Check eBay.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ben oprecht verbaasd
misschien tegen de policy? Misschien hebben ze ook een kinky variant van MP?quote:Op maandag 21 mei 2012 14:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ben oprecht verbaasd
+1quote:Op maandag 21 mei 2012 14:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ach, als je een goede primer hebt?
Hoewel nothing my nakend pallets beat
Kut. Ik kliktequote:Op maandag 21 mei 2012 14:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
misschien tegen de policy? Misschien hebben ze ook een kinky variant van MP?
www.batsplaats.nl?
quote:prinsessen vibrator op zonne-energie met gratis ***en
Geen foto beschikbaar
Prijs:
Bekeken:
0 keer sinds 21-05-12, 13:45
Kenmerken
Conditie:
Gebruikt
Levering:
Ophalen
Beschrijving
er was eens een prinsesje ze vond het altijd erg leuk om met de prins te spelen. Biten, of binnen het maakte niet uit. Maar op een dag was de prins naar een ander koninkrijk en dus had de prinses niemand om mee te spelen. Toen kwam de boze heks met een speeltje zodat ze zich toch kon vermaken. Na een middag vol speelplezier was ze erg moe en besloot ze dit speeltje op marktplaats te verkopen. Het bovengenoemd speeltje is dit speeltje. Het is erg speciaal want het is van een prinses geweest! Ze hoopt dus op een erg redelijke prijs.
Met vriendelijke groet,
Ankermike
quote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 14:53 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]en op zonne energie ook nog wel dan kan je hem in de tuin laten liggen en dan laad ie zo op !
Ja maar daar zitten maar twee matte kleuren in en dat zijn toevallig ook de kleuren die ik het meeste gebruik. Dus ik wil wat meer matte kleurenquote:Op maandag 21 mei 2012 14:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ach, als je een goede primer hebt?
Hoewel nothing my nakend pallets beat
quote:Op maandag 21 mei 2012 14:53 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]![]()
Of je moet buiten aan de gang anders valt ie stil
Succes Lin!quote:
Succes !! krachtsterretjes jouw kant opquote:
Dankjequote:Op maandag 21 mei 2012 14:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Succes !! krachtsterretjes jouw kant op
Hoe kun je dat nou vergetenquote:Op maandag 21 mei 2012 14:55 schreef PriemGirl het volgende:
Buiten batsen
ONEE JAKKIEBAH BATSEN
(sorry ik vergeet het steeds)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |