Waar ging die over?quote:Op maandag 21 mei 2012 13:27 schreef Gezicht het volgende:
Vraag 21 ging trouwens over stof die niet in de examenboekjes zat. Ik zeg klagen!
Even voor de duidelijkheid, ik bedoel vraag 21 van HAVO he.quote:
Gaat over primaire bronnen e.d. Die stof hebben wij wel gehad in de "normale methode" om het zo maar te zeggen maar in beide examenboekjes heb ik hier niets van zien terugkomen.quote:Op maandag 21 mei 2012 13:31 schreef Rummikub het volgende:
Oh die hadden wij niet. Wat stond daarvan niet in de stof dan?
Lijkt me ook niet echt een moeilijke vraag...quote:Op maandag 21 mei 2012 13:33 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Gaat over primaire bronnen e.d. Die stof hebben wij wel gehad in de "normale methode" om het zo maar te zeggen maar in beide examenboekjes heb ik hier niets van zien terugkomen.
Moet je die bron eens zien dan. Valt volgens mij bijna niets uit af te leiden qua betrouwbaarheid van de bron.quote:Op maandag 21 mei 2012 13:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet echt een moeilijke vraag...
Er stond bij dat die man al 5 jaar in de gevangenis zat op het moment van interview. Lijkt me een argument om de onbetrouwbaarheid aan te tonen toch?quote:Op maandag 21 mei 2012 13:35 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Moet je die bron eens zien dan. Valt volgens mij bijna niets uit af te leiden qua betrouwbaarheid van de bron.
Hoezo dat dan?quote:Op maandag 21 mei 2012 13:44 schreef yannickdekker het volgende:
[..]
Er stond bij dat die man al 5 jaar in de gevangenis zat op het moment van interview. Lijkt me een argument om de onbetrouwbaarheid aan te tonen toch?
Als jij over 5 jaar vragen moet beantwoorden over iets dat je nu meemaakt zal toch ook niet alles meer kloppen denk ik?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |