Waar ging die over?quote:Op maandag 21 mei 2012 13:27 schreef Gezicht het volgende:
Vraag 21 ging trouwens over stof die niet in de examenboekjes zat. Ik zeg klagen!
Even voor de duidelijkheid, ik bedoel vraag 21 van HAVO he.quote:
Gaat over primaire bronnen e.d. Die stof hebben wij wel gehad in de "normale methode" om het zo maar te zeggen maar in beide examenboekjes heb ik hier niets van zien terugkomen.quote:Op maandag 21 mei 2012 13:31 schreef Rummikub het volgende:
Oh die hadden wij niet. Wat stond daarvan niet in de stof dan?
Lijkt me ook niet echt een moeilijke vraag...quote:Op maandag 21 mei 2012 13:33 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Gaat over primaire bronnen e.d. Die stof hebben wij wel gehad in de "normale methode" om het zo maar te zeggen maar in beide examenboekjes heb ik hier niets van zien terugkomen.
Moet je die bron eens zien dan. Valt volgens mij bijna niets uit af te leiden qua betrouwbaarheid van de bron.quote:Op maandag 21 mei 2012 13:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet echt een moeilijke vraag...
Er stond bij dat die man al 5 jaar in de gevangenis zat op het moment van interview. Lijkt me een argument om de onbetrouwbaarheid aan te tonen toch?quote:Op maandag 21 mei 2012 13:35 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Moet je die bron eens zien dan. Valt volgens mij bijna niets uit af te leiden qua betrouwbaarheid van de bron.
Hoezo dat dan?quote:Op maandag 21 mei 2012 13:44 schreef yannickdekker het volgende:
[..]
Er stond bij dat die man al 5 jaar in de gevangenis zat op het moment van interview. Lijkt me een argument om de onbetrouwbaarheid aan te tonen toch?
Als jij over 5 jaar vragen moet beantwoorden over iets dat je nu meemaakt zal toch ook niet alles meer kloppen denk ik?quote:
Het is een belangrijk lid van Vietcong, dat is een betrouwbare bron.quote:Op maandag 21 mei 2012 13:52 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Als jij over 5 jaar vragen moet beantwoorden over iets dat je nu meemaakt zal toch ook niet alles meer kloppen denk ik?
Ik heb overigens ook zo'n antwoorden in die richting, heb echter wel alleen argumenten kunnen vinden waarom de bron NIET betrouwbaar is een geen enkel om aan te tonen dat 'ie wel betrouwbaar is. Ik denk dat dat dan zou moeten zijn omdat het een primaire bron is, en dat is die stof die we alleen in de andere methode hebben gehad wat ik bedoelde.
Misschien is hem de opdracht gegeven om te liegen bij gevangenschap.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het is een belangrijk lid van Vietcong, dat is een betrouwbare bron.
Misschien hebben ze hem anale seks beloofd, alles is mogelijk.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:09 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Misschien is hem de opdracht gegeven om te liegen bij gevangenschap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 mei 2012 14:14 schreef jopiede het volgende:
58 punten... volgens mijn berekening een 7,0 --> Heb ik dus echt niets aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 21 mei 2012 14:14 schreef jopiede het volgende:
58 punten... volgens mijn berekening een 7,0 --> Heb ik dus echt niets aan.een 7 is hastikke hoog met geschiedenis hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Denk aan het CE gemiddelde.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:15 schreef jopiede het volgende:
Ik ben er ook wel blij mee! Maar dan had ik net zo goed een 5,2 kunnen halen. Had ik precies het zelfde(afgerond) gestaan..
wat is dezequote:Op maandag 21 mei 2012 14:15 schreef SummerSunshine het volgende:
biw. en ga nu kijken hoe het gemaakt is
en heb net geshopt ghihihihi
mmm Ja dat is inderdaad waar, ik ben nu sowieso geslaagdquote:
economie wordt een rampquote:Op maandag 21 mei 2012 14:16 schreef jopiede het volgende:
[..]
mmm Ja dat is inderdaad waar, ik ben nu sowieso geslaagdNog maar 3 Examens te gaan (duits,engels en economie)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |