Hoi,
Ik zit met iets. Ik heb zegmaar een redelijke lange depressieve tijd achter de rug. Ik ben daar sinds een aantal weken uit en het voelt goed.
Eindelijk lukt het mij weer om spontaan over te komen tegenover mensen en lekker mijzelf te zijn. Alleen helaas zit mijn vader diep in de geld problemen en dergelijke. Hierdoor is hij vrij overspannen en dat reageert hij af op mij. Ik probeer het zoveel mogelijk te ontlopen maar het heeft wel degelijk invloed op mijn humeur ook, en daar kan ik niet tegen, want ik wil gewoon lekker mijn positiviteit behouden en niet weer terugvallen in die depri-tijd. Hij reageert zich namelijk heel erg af op mij en maakt van alles een mug een olifant (Voorbeeld: Ik heb gister mijn kamer opgeruimd, alleen vanochtend had ik mijn kleding even op de grond gegooid vanwege haast, en dan is het gelijk van, je ruimt je kamer nooit op en dergelijke.) Dus hij maakt echt overal een probleem van d.m.v. schreeuwen, uitschelden en dergelijke
Wat moet ik nu? Ik heb met hem gepraat maar hij legt alles neer bij dat ik niet alles 100% opruim, maar hij is zo perfectionistisch als de pest, ik kan niet alles altijd en overal maar perfect schoonmaken en geen enkel spoor achter laten. En uit huis vind ik ook een beetje overdreven.
Dus wat nu?
[ Bericht 0% gewijzigd door Anonyappelmous op 21-05-2012 12:26:30 ]