Nee joh, voor de rest gaat het juist ontzettend goed de laatste tijd!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:20 schreef Gravedigger het volgende:
Even naar je Pohi gekekeb. Wordt het niet eens tijd voor een psycholoog?
En dat wil ik juist oplossen, maar het is vervolgens extra vervelend als anderen zich er dan mee gaan bemoeien. Iedereen heeft dit toch weleens?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:35 schreef rhubarbje het volgende:
Sorry maar je doet het toch ook expres?
Begin eens met de verantwooedelijkheid niet buiten jezelf te leggen!
Ik geloof best dat er kei veel dingen mee spelen maar het is niet alsof het je overkomt of dat iemand gun to your head zegt je mag niet gaan.
Deal met je problemen. Het zijn jouw problemen en jouw verantwoordelijkheid
Niet weken, paar dagen en soms alleen eerste uren, maar daar heb je wel gelijk in. Het is me eigen schuld. Maar dan nog is het niet gemakkelijk dat patroon zomaar te doorbreken vind ik.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:40 schreef rhubarbje het volgende:
Weken niet naar school gaan is niet echt normaal
Jij laat je toch weerhouden door die reacties? Ik vind dat je daarmee niet je eigen verantwoordelijkheid neemt.
het zal niet makkelijk zijn neequote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:46 schreef Anonyappelmous het volgende:
[..]
Niet weken, paar dagen en soms alleen eerste uren, maar daar heb je wel gelijk in. Het is me eigen schuld. Maar dan nog is het niet gemakkelijk dat patroon zomaar te doorbreken vind ik.
Ja ga ik doen. Ik word over een maand overigens 18. Maar ik ga gewoon vanaf nu mijn tanden even op de kiezen zetten en er voor gaan.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:47 schreef rhubarbje het volgende:
je bent trouwens 17 toch?
pas ook maar op dat je geen gezeik krijgt met leerplicht
quote:Op zondag 13 mei 2012 00:56 schreef slacKard.x het volgende:
Ik weet hoe je voelt, TS. Heel vervelend als jij even op je gemakje wilt spijbelen en je klasgenoten gaan vervolgens zwaar kut doen
Dat kenden we zó goed, helaas.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:29 schreef Anonyappelmous het volgende:
Ik heb er al de helft opzitten, met stage en al. Dat zou zo zonde zijn.. ik moet ergens inspiratie en motivatie vandaan halen, maar waar? Zucht. De klas zit vol kinderachtige kut koters waar ik me totaal niet bij thuis voel en dergelijke.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |